Ik vind het wel weer is tijd worden voor een nieuwe producercontest...
Recordlabels hebben het waarschijnlijk druk ofso
Zou je denken?Kickass wrote:Ik vind het wel weer is tijd worden voor een nieuwe producercontest...
maak zelf eens wat en stuur het naar een label toe... zelf initiatief tonen is misschien nog wel beter dan dat je wacht op een producercontestKickass wrote:Ik vind het wel weer is tijd worden voor een nieuwe producercontest...
Sowieso ja, gaat ook wel gebeuren hoor. Maar met zo'n Contest help je jezelf al een beetje om naam te maken.Dj Skitzo wrote:maak zelf eens wat en stuur het naar een label toe... zelf initiatief tonen is misschien nog wel beter dan dat je wacht op een producercontestKickass wrote:Ik vind het wel weer is tijd worden voor een nieuwe producercontest...
Waarom doe je het zelf niet?Intervention wrote:is er hier iemand die dit topic een beetje up to date wil houden?
Omdat ik daar zelf geen tijd voor heb I.v.m opleidingZirkumflex wrote:Waarom doe je het zelf niet?Intervention wrote:is er hier iemand die dit topic een beetje up to date wil houden?
Moet zijn 2012 zie ik.. Heb m ook gewoon over gekopierd, ff weer editen dusDATUM
9 Maart 2011
+1Intervention wrote:We gaan sws weer een inzending doen
Intervention wrote:We gaan sws weer een inzending doen
Ik doe ook mee!maarten1410 wrote:Intervention wrote:We gaan sws weer een inzending doen
Zenuwslopend en spannenddylanhardstyle wrote:ik zou wel willen weten van jullie waar jullie eerste dj contest was en hoe ging die ??
Bijna elk contest is op dit moment volgend jaar en hoe weet je nu al dat je daar aan mee mag doen dan? Zijn er geen voorrondesdylanhardstyle wrote:de eerste contest waar ik aan mee ga doen is pas volgens jaar hopelijk (in de lier)teminste eentje die niet ver is!
Heb je dit bericht ergens vandaan getrokken of moet ik voor vragen naar jou PB-enSiweZ wrote:PB of mail
Nee heb m gewoon overgenomen van pfmaarten1410 wrote:Heb je dit bericht ergens vandaan getrokken of moet ik voor vragen naar jou PB-enSiweZ wrote:PB of mail