Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 15:18 
 
Hardtraxx Addict

Met melodie kun je zeker leuke track maken. De track is nu alleen wel snel saai. Heeft meer afwisseling nodig en de drop mag wat meer drive hebben. De sounds klinken ook nog niet dik genoeg. De mix kan ook nog wel wat beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 21:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Met melodie kun je zeker leuke track maken. De track is nu alleen wel snel saai. Heeft meer afwisseling nodig en de drop mag wat meer drive hebben. De sounds klinken ook nog niet dik genoeg. De mix kan ook nog wel wat beter.


Ja misschien met wat vocals kan ik dat oplossen, zoek alleen nog geschikte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 09:40 
 
Hardtraxx Addict

The Venator schreef:
Phase 2 schreef:
Met melodie kun je zeker leuke track maken. De track is nu alleen wel snel saai. Heeft meer afwisseling nodig en de drop mag wat meer drive hebben. De sounds klinken ook nog niet dik genoeg. De mix kan ook nog wel wat beter.


Ja misschien met wat vocals kan ik dat oplossen, zoek alleen nog geschikte.


Ja of een andere drop. Dus deze melodie in eerste break en dan opbouwen maar andere drop en dan deze melodie weer terug laten komen in de volgende break. Of een structuur zoals in Tiësto - pair of dice (dus met een soort mid-intro).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mee doorgaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 00:09 
 
Hardtraxx Addict

Als je twijfelt of je er mee moet doorgaan of niet dan mist het altijd iets. Ik heb net even op me telefoon geluisterd dus kan geen feedback geven over de kwaliteit van de track. De melodie gaat me wel te snel vervelen. Hier misschien nog wat aan bouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Als je twijfelt of je er mee moet doorgaan of niet dan mist het altijd iets. Ik heb net even op me telefoon geluisterd dus kan geen feedback geven over de kwaliteit van de track. De melodie gaat me wel te snel vervelen. Hier misschien nog wat aan bouwen.


Hey thanks voor het luisteren :worship:



Vind je dit hierbij ook het geval?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 20:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb zelf ook een house plaat gemaakt, hij is nog niet 100% af, maar wel voor 90%



Feedback is altijd welkom[/quote]

Ik vind t een lekker nummer om naar te luisteren en hij steekt goed in elkaar, maar misschien kan de tweede climax iets energieker nog, want die lijkt nu nogal op de eerste vind ik. Verder prima track. :thumbup:

Ik ben ook aan iets begonnen. Om het geluidje (jullie horen wel wat ik bedoel) te krijgen, heeft me zo'n 2 a 3 uur gekost. Een melodie maken met zo'n soort geluidje valt alleen nog niet zo mee. Ik heb hier een heel klein stukje, wat vinden jullie ervan?

Let me know!

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 20:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:


Vind je dit hierbij ook het geval?


Ik denk dat de melodie hier niet hoeft te gaan vervelen, maar dan moet je er nog veel meer geluiden/elementen omheen bouwen net zoals bv in SLVR (want zoals ik het hoor heb je je inspiratie (synth) van SLVR en de tijd van de break duurt ook precies even lang als in SLVR zelf)
Verder zou ik in de climax je synth veel meer naar voren brengen want nu klinkt ie echt heel slap zegmaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 10:40 
 
Hardtraxx Addict

mrazura schreef:
Phase 2 schreef:
Als je twijfelt of je er mee moet doorgaan of niet dan mist het altijd iets. Ik heb net even op me telefoon geluisterd dus kan geen feedback geven over de kwaliteit van de track. De melodie gaat me wel te snel vervelen. Hier misschien nog wat aan bouwen.


Hey thanks voor het luisteren :worship:



Vind je dit hierbij ook het geval?


Ik vind de overgang van de 3de na de 4de maat vreemd. Zo die op dezelfde wijze houden als bij eerste twee. Melodie spreekt me wel meer aan als de andere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 10:43 
 
Hardtraxx Addict

Scotch schreef:

Ik ben ook aan iets begonnen. Om het geluidje (jullie horen wel wat ik bedoel) te krijgen, heeft me zo'n 2 a 3 uur gekost. Een melodie maken met zo'n soort geluidje valt alleen nog niet zo mee. Ik heb hier een heel klein stukje, wat vinden jullie ervan?

Let me know!



Ja een dergelijk geluidje werkt. Melodie is oke, niet echt geweldig. Ik vind alleen dat er al te veel is van dit soort tracks. Probeer er dus wel echt je eigen sound in te verwerken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 17:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@Scotch:
Klinkt zeker niet slecht, maar erg origineel is het natuurlijk niet meer :innocent:

Zelf ook wat in elkaar geflanst:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 17:22 
 
Hardtraxx Addict

Oke loopje, alleen het geluid is best dun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 16:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ Zygoma
klinkt aardig, maar de sounds zijn idd vrij dun nog...

Ik heb zelf aan 2 tracks gewerkt, dit is tot nu toe het resultaat.
Sorry voor het lage volume maar ik heb hem bewust zo zacht mogelijk afgemixt...


Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 17:42 
 
Hardtraxx Addict

1e track: Je mix kan nog beter. Hoor wel dat er nog best wat sounds elkaar in de weg zitten. Bij de tweede drop zit er in het begin een geluid in wat raar klinkt. Het zit ook alleen daar. Melodie is oke. Het pakt mij nog niet helemaal. Het mist ook wat drive (ik vind drive altijd erg belangrijk).

2e track: Mix vind ik minder als bij de eerste track. Ik vind de drop jammer. Dit is zo standaard de laatste tijd. Hierdoor ga je het vergelijken met andere tracks. Andere tracks klinken beter. Deze track vind ik dan ook niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 17:17 
 
Hardtraxx Newbie

Hallo, ik kom nu opeens deze sectie tegen en ben laatst ook maar weer is aan FL geslagen.
Dus bij deze ben ik benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Dit is maar een klein beginsel.

[zippy]http://www55.zippyshare.com/v/1668870/file.html[/zippy]

Feedback is altijd welkom en zal ook feedback terug geven als er nieuwe track gepost worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Zygoma

bij zo'n marimba loop moet je lekker veel stutter erdoorheen gooien in die layer :PHet klinkt inderdaad dun maar dat is met afmixen en effecten prima op te lossen.

@Frazyr

lost is echt vet aleen vind ik de piano te zacht in verhouding. Verder zou je ook in die break een nieuw instrument kunnen toevoegen. Hoelang produceer je al?

@D-Raw

Die muted guitar sounds zijn wel erg overused. Misschien daar nog wat effecten door gooien? Wel moet je nog meer bass in die kicks gooien vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thx azura,

produceer sinds 2009 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 15:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@Frazyr
Track 1 klinkt lekker
Track 2 is klinkt ook wel lekker alleen misschien kun je de drop nog meer een wow factor geven.

@ D-Raw Melodie klinkt lekker maar je moet nog wel een beetje werken aan je sounds en je kick.

Hier is mijn nieuwe track. Weer een nieuwe synth gemaakt en een nieuwe kick. Hij is nog vrij kaal maar ik wilde hem graag delen voor feedback.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Frazyr
Lost vind ik zeer netjes klinken, zou alleen de vocaal er wat harder uit laat komen(ook al komt dat misschien doordat je zacht hebt afgemixt). Verder een goede melodie!
Life goes on vind ik iets minder maar heeft wel een leuke melodie vanaf 2:30

@Hard Twins
Leuk gebruik gemaakt van die sound, doet me beetje aan oude vato gonzalez stijltje denken. Ik zou alleen proberen er nog sounds doorheen te gooien want als het zo blijft vind ik het een beetje saai (maar dat is mijn mening)

Ik ben zelf ook weer eens bezig geweest, iets anders dan normaal, een iets lager tempo
Benieuwd wat jullie ervan vinden.



Feedback is welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 16:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ Hard Twins: Het concept is zeker wel goed, ook een goede kick eronder. Alleen het lijkt alsof je clap/snare wordt weggedrukt als de lead speelt, misschien iets met een limiter te maken?! Anders is het gewoon mixdown en gebeurd dat vast later wel. Nu is het alleen nog wel zaak om de track interessanter te maken en op te vullen, maar hij heeft zeker wel potentie.

@ Scotch: Ik hou wel van die relax muziek... Zit ook heel goed in elkaar, goede percussie erbij en het blijft interessant.. Het enige wat ik eigenlijk op te merken heb, is dat er meerdere instrumenten zijn die tegen elkaar vechten in het zelfde frequentie gebied. Een klein beetje panning doet vaak al wonderen. Maar verder zou je natuurlijk ook nog wat extra eq kunnen doen natuurlijk. Nonetheless hele relaxte plaat! :)

Ik ben momenteel bezig voor m'n afstudeer project van school. Ik kon 2 dingen kiezen; Óf ik ging een band opnemen, editen, mixen & masteren, óf ik maakte m'n eigen track en zou nog vocalen moeten opnemen, een drumsetje en nog een extra instrument om aan m'n track toe te voegen Ik heb dus voor het laatste gekozen en dit is ongeveer het idee erachter. Alle drums, vocalen en gitaar (of ander instrument) moeten nog opgenomen worden, maar tot dan, heb ik even een opzet gemaakt over hoe het ongeveer moet gaan klinken.
Mixdown heb ik nagenoeg nog niks aan gedaan dus ik weet dat het sowieso nog beter moet maar dat komt aan het einde. Wel heb ik nog even een maximizer eroverheen gegooid zodat 'ie net ff wat harder klinkt. :)
Ben benieuwd wat jullie vinden.

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 21:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cardioid schreef:
@ Hard Twins: Het concept is zeker wel goed, ook een goede kick eronder. Alleen het lijkt alsof je clap/snare wordt weggedrukt als de lead speelt, misschien iets met een limiter te maken?! Anders is het gewoon mixdown en gebeurd dat vast later wel. Nu is het alleen nog wel zaak om de track interessanter te maken en op te vullen, maar hij heeft zeker wel potentie.

@ Scotch: Ik hou wel van die relax muziek... Zit ook heel goed in elkaar, goede percussie erbij en het blijft interessant.. Het enige wat ik eigenlijk op te merken heb, is dat er meerdere instrumenten zijn die tegen elkaar vechten in het zelfde frequentie gebied. Een klein beetje panning doet vaak al wonderen. Maar verder zou je natuurlijk ook nog wat extra eq kunnen doen natuurlijk. Nonetheless hele relaxte plaat! :)

Ik ben momenteel bezig voor m'n afstudeer project van school. Ik kon 2 dingen kiezen; Óf ik ging een band opnemen, editen, mixen & masteren, óf ik maakte m'n eigen track en zou nog vocalen moeten opnemen, een drumsetje en nog een extra instrument om aan m'n track toe te voegen Ik heb dus voor het laatste gekozen en dit is ongeveer het idee erachter. Alle drums, vocalen en gitaar (of ander instrument) moeten nog opgenomen worden, maar tot dan, heb ik even een opzet gemaakt over hoe het ongeveer moet gaan klinken.
Mixdown heb ik nagenoeg nog niks aan gedaan dus ik weet dat het sowieso nog beter moet maar dat komt aan het einde. Wel heb ik nog even een maximizer eroverheen gegooid zodat 'ie net ff wat harder klinkt. :)
Ben benieuwd wat jullie vinden.



Thanks voor de feedback! Het is idd dat sommige frequenties zeg maar botsen, dat komt vooral doordat ik verschillende melodielijnen het hele nummer door wil laten lopen. Maar ik zal eens wat proberen te pannen!

@Cardioid
Ik vind t een lekker stukje muziek! T mag van mij nog wel iets meer klappen zeg maar, dus nog net iets extra's in de climax. Vind de sound die er rond 0:42 in komt ook wel leuk gebruikt. En de mixdown kan idd nog wat beter maar t klinkt nu echt niet verkeerd. Ik ben benieuwd wat voor vocalen en instrument je nog verder gaat gebruiken, dus ik hou t in de gaten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 23:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mijn eerste mashup die ik heb gemaakt, van Hardstyle Mafia - Out of control & Proppy en Heady - Summer of Hardstyle, het stelt niet veel voor maar feedback is welkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 01:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

youri2097 schreef:
mijn eerste mashup die ik heb gemaakt, van Hardstyle Mafia - Out of control & Proppy en Heady - Summer of Hardstyle, het stelt niet veel voor maar feedback is welkom.


"Eigen producties exclusief hs/hc/ht" je kan beter feedback vragen bij producer's corner! ;) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 15:15 
 
Hardtraxx Newbie

-
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek