Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3010, 3011, 3012, 3013, 3014, 3015, 3016 ... 3043  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
2. Gedrag van forumleden die leuk doen op een dood forum maar het zelf daardoor levend houden, ironisch genoeg

Dit is geen oorzaak maar een gevolg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 12:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Broken Balance schreef:
2. Gedrag van forumleden die leuk doen op een dood forum maar het zelf daardoor levend houden, ironisch genoeg

Dit is geen oorzaak maar een gevolg.


Klopt idd, maar het is wel een reden dat het ook dood blijft nu de feesten weer opstarten :P

Verder wat Tom ook zegt, de mediums waar mensen hun feesten, ervaringen, muziekvoorkeuren e.d. delen zijn veranderd over de jaren. Nieuwe generatie, nieuwe methoden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TikTok :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies je kijkt toch liever naar wat kechs op tiktok die je vertellen wat voor enge outje je aan moet trekken naar een feest dan dat je de veel te kritische mening van een stel puisterige autisten op een forum leest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij is de lol er ook wel een beetje vanaf. Op feesten vind ik het allemaal nog heel leuk en meer dan prima maar de inside jokes en de 'memes' is wel leuk geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Voor mij is de lol er ook wel een beetje vanaf. Op feesten vind ik het allemaal nog heel leuk en meer dan prima maar de inside jokes en de 'memes' is wel leuk geweest.


Hardtraxx is altijd een groot circlejerk inside joke festijn geweest. Das niet iets van de laatste tijd.

Dat ik er aan mee doe is wel iets van de laatste jaren, maar vgm schiet ik er ook een beetje mee door. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 16:32 
 
Hardtraxxer

Inside jokes enzo zijn geen probleem, maar als er verder nog maar weinig gediscussieerd wordt is de drempel wel erg hoog om als nieuweling aan te kunnen sluiten. Dan is het namelijk enkel inside jokes.

Ja en wat warmup setjes, maarja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 16:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Voor mij is de lol er ook wel een beetje vanaf. Op feesten vind ik het allemaal nog heel leuk en meer dan prima maar de inside jokes en de 'memes' is wel leuk geweest.


Eens, ben ook wel voorbij dat punt. Op feesten is het een gezellige bende e.d. maar daar buiten werd het meer vermoeiend.

Riiss schreef:
Maar als er verder nog maar weinig gediscussieerd wordt is de drempel wel erg hoog om als nieuweling aan te kunnen sluiten. Dan is het namelijk enkel inside jokes.

Ja en wat warmup setjes, maarja.


Ja dit is het ook wel.

Als je als nieuweling dit hoopje van zuur, superioriteitscomplex, inside jokes, allemaal gezeik over hoe al het nieuwe kut is en het oude goed is en wat dan ook ziet, het hoopje Hardtraxx, dan lijkt het me niet uitnodigend om hier een account aan te maken. Zeker t.o.v. andere sociale media waar je juist grotere groepen gelijkgezinden hebt waar je je makkelijk bij aansluit.

Het is een van de vele redenen die hier al aangedragen zijn dat het gewoon niet echt meer een levend forum is en gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Inside jokes enzo zijn geen probleem, maar als er verder nog maar weinig gediscussieerd wordt is de drempel wel erg hoog om als nieuweling aan te kunnen sluiten. Dan is het namelijk enkel inside jokes.

Ja en wat warmup setjes, maarja.

En dan heb je nog van die kneuzen die warmup mixjes maken van feesten waar ze niet heen gaan. Weinig inhoudelijke content, ben er niet over te spreken eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Tijdens corona is het forum een beetje doodgebloed imo, volstrekt logisch ook. Denk dat veel vaste leden het forum daarom een beetje links hebben laten liggen en niet meer heel actief terug komen.

Broken Balance schreef:
3. Omdat de hardstyle van tegenwoordig niet meer rijmt met het gros van de gebruikers die in de hoogtijden actief waren

Voor mij sowieso dit, en een actieve terugkeer op het forum wordt ook niet uitgenodigd door wat er tegenwoordig qua muziek uitkomt. Ik merk dat er meer nieuwe (hardstyle) platen dan ooit me gewoon totaal niet liggen, dus het is voor mij gewoon veel minder interessant geworden om het daarover te hebben. Op een gegeven moment ben ik ook wel een beetje door m'n "jammer van de kick"-variaties heen. Dat, plus het verlies/vertrek of stijlwisselingen van een aantal artiesten die ik altijd hoog had zitten maken de scene gewoon een stuk minder interessant dan voorheen.

Ik bezoek alleen nog geregeld het liveset gedeelte, maar een comment plaatsen blijft dan toch meestal uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Riiss schreef:
Inside jokes enzo zijn geen probleem, maar als er verder nog maar weinig gediscussieerd wordt is de drempel wel erg hoog om als nieuweling aan te kunnen sluiten. Dan is het namelijk enkel inside jokes.

Ja en wat warmup setjes, maarja.

En dan heb je nog van die kneuzen die warmup mixjes maken van feesten waar ze niet heen gaan. Weinig inhoudelijke content, ben er niet over te spreken eigenlijk.

Grootste ergernis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Als je als nieuweling dit hoopje van zuur, superioriteitscomplex, inside jokes, allemaal gezeik over hoe al het nieuwe kut is en het oude goed is en wat dan ook ziet, het hoopje Hardtraxx, dan lijkt het me niet uitnodigend om hier een account aan te maken. Zeker t.o.v. andere sociale media waar je juist grotere groepen gelijkgezinden hebt waar je je makkelijk bij aansluit


Nou Dennis, geef jij eens het goeie voorbeeld als baken van positiviteit amigo! Kijk er naar uit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 08:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
Als je als nieuweling dit hoopje van zuur, superioriteitscomplex, inside jokes, allemaal gezeik over hoe al het nieuwe kut is en het oude goed is en wat dan ook ziet, het hoopje Hardtraxx, dan lijkt het me niet uitnodigend om hier een account aan te maken. Zeker t.o.v. andere sociale media waar je juist grotere groepen gelijkgezinden hebt waar je je makkelijk bij aansluit


Nou Dennis, geef jij eens het goeie voorbeeld als baken van positiviteit amigo! Kijk er naar uit :thumbsup:


:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
1. Omdat mensen met een iets andere mening vaak meteen worden weggejaagd of belachelijk gemaakt
2. Gedrag van forumleden die leuk doen op een dood forum maar het zelf daardoor levend houden, ironisch genoeg
3. Omdat de hardstyle van tegenwoordig niet meer rijmt met het gros van de gebruikers die in de hoogtijden actief waren
4. Het principe van een forum sterft steeds meer af

Je kan altijd naar de Hardtraxx groepsapp op Whatsapp maar daar ontkom ook niet aan de meeste bovenstaande dingen.

Dat is het wel globaal.

Oh ja en omdat mensen over zijn gegaan naar techno, maar dit is haram hier.


Ik denk dat dit wel echt de grootste reden is. 10+ jaar geleden waren forums hip enzo. Het is niet voor niets dat we nu het ene naar de andere bericht zien van forumleden die een huis kopen of een kind krijgen. Terwijl de jongere generatie vaak niet eens weten wat een forum is. Al waren we wel 1 brok positiviteit, dan was het doodbloeden van dit forum best wel onvermijdelijk imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het juist z'n charme hebben, al 10/12 jaar slap ouwehoeren over muziek op een uitstervend platform met een select groepje internet amigo's. Daarom zou ik het vooral niet te serieus nemen allemaal. Er is altijd een periode dat iedereen op elkaar zit te kankeren en een periode dat iedereen heel saamhorig loopt te hypen rond bijv. Defqon ofzo. Dat schommelt altijd een beetje.

Zo vond ik de discussies in dit topic echt super leuk om (grotendeels) serieus op elkaar in te gaan.
algemeen/hardstyle-vandaag-de-dag-t60482.html

En een andere keer is het weer hitler grappen

Omarm gewoon dat je op een obscuur hoekje van het internet zit te lullen met semi-bekenden over een scene waar we eigenlijk veel te oud voor zijn en dan valt het ook niet meer tegen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch zijn forums niet helemaal dood. Ik spreek toch wel met enige regelmaat mensen die hier wel meelezen, maar geen account hebben. Er zijn ook altijd meer niet-geregistreerde gebruikers online dan leden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Toch zijn forums niet helemaal dood. Ik spreek toch wel met enige regelmaat mensen die hier wel meelezen, maar geen account hebben. Er zijn ook altijd meer niet-geregistreerde gebruikers online dan leden.

Voor al jullie stalkers, we weten dat jullie meekijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Fuzzylogic schreef:
Toch zijn forums niet helemaal dood. Ik spreek toch wel met enige regelmaat mensen die hier wel meelezen, maar geen account hebben. Er zijn ook altijd meer niet-geregistreerde gebruikers online dan leden.

Voor al jullie stalkers, we weten dat jullie meekijken!

Graag account aanmaken, je netjes melden en bij de eerstvolgende fissa mij een biertje betalen en we nemen je op in de groep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 11:06 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
Broken Balance schreef:
1. Omdat mensen met een iets andere mening vaak meteen worden weggejaagd of belachelijk gemaakt
2. Gedrag van forumleden die leuk doen op een dood forum maar het zelf daardoor levend houden, ironisch genoeg
3. Omdat de hardstyle van tegenwoordig niet meer rijmt met het gros van de gebruikers die in de hoogtijden actief waren
4. Het principe van een forum sterft steeds meer af

Je kan altijd naar de Hardtraxx groepsapp op Whatsapp maar daar ontkom ook niet aan de meeste bovenstaande dingen.

Dat is het wel globaal.

Oh ja en omdat mensen over zijn gegaan naar techno, maar dit is haram hier.


Ik denk dat dit wel echt de grootste reden is. 10+ jaar geleden waren forums hip enzo. Het is niet voor niets dat we nu het ene naar de andere bericht zien van forumleden die een huis kopen of een kind krijgen. Terwijl de jongere generatie vaak niet eens weten wat een forum is. Al waren we wel 1 brok positiviteit, dan was het doodbloeden van dit forum best wel onvermijdelijk imo.


Wat ook niet helpt is dat de compatibiliteit op je telefoon echt kut is hier. Dan word je gewoon ingehaald door platformen à la discord en kun je nieuwe aanwas wel vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het nieuwe platform wat Jordy probeerde op te zetten liep anders ook niet hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zag die nieuwe website van Jordy ook meer als een extra stap die ik moest skippen om bij mijn vrienden van het morsdooie vastklappend aan de beademing liggende forum te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 22:36 
 
Hardtraxx Elite

pim0412 schreef:
Fuzzylogic schreef:
Tijdens corona is het forum een beetje doodgebloed imo, volstrekt logisch ook. Denk dat veel vaste leden het forum daarom een beetje links hebben laten liggen en niet meer heel actief terug komen.

Broken Balance schreef:
3. Omdat de hardstyle van tegenwoordig niet meer rijmt met het gros van de gebruikers die in de hoogtijden actief waren

Voor mij sowieso dit, en een actieve terugkeer op het forum wordt ook niet uitgenodigd door wat er tegenwoordig qua muziek uitkomt. Ik merk dat er meer nieuwe (hardstyle) platen dan ooit me gewoon totaal niet liggen, dus het is voor mij gewoon veel minder interessant geworden om het daarover te hebben. Op een gegeven moment ben ik ook wel een beetje door m'n "jammer van de kick"-variaties heen. Dat, plus het verlies/vertrek of stijlwisselingen van een aantal artiesten die ik altijd hoog had zitten maken de scene gewoon een stuk minder interessant dan voorheen.

Ik bezoek alleen nog geregeld het liveset gedeelte, maar een comment plaatsen blijft dan toch meestal uit.

Dit dus. Hardstyle van tegenwoordig is niks meer van wat het was. Bijna geen thematisch tintjes of verhaalvertelling. Alles moet zo hard mogelijk. Ik heb er niks meer mee helaas. En dan helpt het ook niet als je bij het geven van je mening hier direct op de brandstapel wordt gegooid…
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik geniet nog net zo veel van Hardstyle van euforisch tot raw als dat ik 10 jaar geleden deed. Mag dat ook? Er is ook genoeg meuk, maar dat is er altijd wel geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik geniet nog net zo veel van Hardstyle van euforisch tot raw als dat ik 10 jaar geleden deed. Mag dat ook? Er is ook genoeg meuk, maar dat is er altijd wel geweest.

Niet helemaal eens. De scene wat betreft artiesten was 10 jaar geleden en zeker 15 jaar geleden veel kleiner wat kwaliteit stimuleerde. Nu, met alle producers, jong of oud, bekend of onbekend, om de markt te doorbreken moet je consequent blijven met je releases omdat je anders ondersneeuwd raakt. Het gevolg, imo, is dat je vaak kwantiteit krijgt ipv kwaliteit.

Dus de meuk gehalte is veel groter en platen blijven veel minder hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 10:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
En dan helpt het ook niet als je bij het geven van je mening hier direct op de brandstapel wordt gegooid…


Dat komt meer door hoe jij je "mening" geeft dan het feit dat je je mening geeft.

Rickzel schreef:
Er is ook genoeg meuk, maar dat is er altijd wel geweest.


Ook semi oneens, vooral door wat Nura inderdaad zegt. Er zijn nog wel redelijk wat leuke artiesten, maar doordat er nu zo veel artiesten zijn die zo veel produceren en marketen om boven water te blijven en vooral moeten blijven bij wat populair is, is het overgrote deel gewoon gesatureerd met het zelfde spul.

Qua kwaliteit, het kan best prima geproduceerd zijn. Maar er is gewoon, relatief gezien aan het aantal artiesten dat er zijn, weinig variatie. En de variatie wordt tegenwoordig vaker opgezocht door gewoon de extremen op te zoeken. Dat kan je in zekere zin ook zien als een kwaliteitsgebrek, misschien meer originaliteit en creativiteitsgebrek.

Het is ook moeilijk te vergelijken, want als je iets meuk vind omdat je het niet vet vindt is gewoon een smaak kwestie maar productiekwaliteit kan je niet echt vergelijken omdat de stijl van hardstyle en de standaard voor kwaliteit anders was.

Vroeger had je minder artiesten maar bijna iedereen had gewoon een eigen stijl die te onderscheiden was. In hardcore nog meer. En volgens de kwaliteitsstandaard van toen had je ook genoeg kwaliteitsspul. Dus ja er valt er argument te maken dat de kwaliteit in brede zin vroeger beter was. Maar dat kan andersom ook, elk heeft voor en nadelen.
Vorige  1 ... 3010, 3011, 3012, 3013, 3014, 3015, 3016 ... 3043  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen