Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Headhunterz maakte al meme platen toen jullie nog naar de basisschool gingen joh, doe niet zo moeilijk. :lol:

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
8667 posts member since 2013
last seen 10 hours ago
Jordiiiii goeiedag eem, kom dr maar in met een betoog over deze reverse bass :D
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
last seen 10 hours ago
kbm_ wrote:
Mark With A Tarrel wrote:Die soap omtrent mememuziek en wolk negen levert heel wat mooi vermaak op.

https://3voor12.vpro.nl/artikelen/overz ... echno.html

https://www.volkskrant.nl/cultuur-media ... gle.com%2F
Het is dat ik het hier voorbij had zien komen en puur uit nieuwsgierigheid ging kijken wat memetechno inhoud.
Draait headhunterz net gewoon die visstick kkr kick plaat. Haast niet voor te stellen dat juist hij dat draait :lol:
View on YouTube
Volgens mij is dit overigens een edit gemaakt door Vertile :P
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 24 days ago
Volgens mij is dit overigens totaal niet boeiend
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Kinetic getekend op The Third Movement onder zijn industrial alias AVLM.

Bron: View on Instagram
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 9 days ago
View on Instagram

Devin Wild komt met een vervolg op z'n Acid EP :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Pannenkoek wrote:https://www.instagram.com/p/CjI5CAXICN4/

Devin Wild komt met een vervolg op z'n Acid EP :thumbsup:
Precies op tijd voor qlimax :x
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
We weer een Hardtraxx Scorito WK poule spelen. doe mee!

Hardtraxx WK-Poule (NIEUW)
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 5 days ago
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 14 days ago
makrooy wrote:https://old.reddit.com/r/hardstyle/comments/xxrsf2/headhunterz_has_cancelled_his_tour_schedule_due/
the return of the return of Headhunterz kom er maar in!
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
makrooy wrote:https://old.reddit.com/r/hardstyle/comments/xxrsf2/headhunterz_has_cancelled_his_tour_schedule_due/
Kan natuurlijk ook een overlijden zijn o.i.d. maar geen leuk nieuws.
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 24 days ago
Ik wilde net zeggen, laten we oppassen met het bagatelliseren van dit soort dingen. Sure, we weten allemaal dat Heady een emotionele kerel is welke al met tranen in zijn ogen zit als die een Merci chocolaatje uitpakt en de verkeerde smaak chocolade erin zit, maar wellicht is er wel iets in de privé sfeer gebeurd.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Revolting Against wrote:Ik wilde net zeggen, laten we oppassen met het bagatelliseren van dit soort dingen. Sure, we weten allemaal dat Heady een emotionele kerel is welke al met tranen in zijn ogen zit als die een Merci chocolaatje uitpakt en de verkeerde smaak chocolade erin zit, maar wellicht is er wel iets in de privé sfeer gebeurd.
Verdedigen en belachelijk maken in één post. Netjes.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Revolting Against wrote:Merci chocolaatje uitpakt .
Ik denk wel dat hij een fatsoenlijk 'dankjewel' zou kunnen uitspreken wanneer hij dit zou ontvnagen, in tegenstelling tot een niet nader te noemen andere dj.
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 24 days ago
Rickzel wrote:
Ik denk wel dat hij een fatsoenlijk 'dankjewel' zou kunnen uitspreken wanneer hij dit zou ontvnagen, in tegenstelling tot een niet nader te noemen andere dj.
Verklaar je juist even nader :D #juice
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Nee beter van niet, deze juice komt uit de uptempo wereld en daar probeer ik een beetje naam te maken voor mezelf.
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 4 hours ago
Wat ben je ook een eigenaardig mens Rick!!!
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Revolting Against wrote:
Rickzel wrote:
Verklaar je juist even nader :D #juice
Ha, jij denkt dat ons Rick dat zomaar onthult?
S
Hardtraxxer
273 posts member since 2020
last seen May 2026
-Verplaatst-
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Waarom is dit forum zo dood. Zo zonde, laatste jaar heb ik de weg naar HT weer beetje teruggevonden
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
1. Omdat mensen met een iets andere mening vaak meteen worden weggejaagd of belachelijk gemaakt
2. Gedrag van forumleden die leuk doen op een dood forum maar het zelf daardoor levend houden, ironisch genoeg
3. Omdat de hardstyle van tegenwoordig niet meer rijmt met het gros van de gebruikers die in de hoogtijden actief waren
4. Het principe van een forum sterft steeds meer af

Je kan altijd naar de Hardtraxx groepsapp op Whatsapp maar daar ontkom ook niet aan de meeste bovenstaande dingen.

Dat is het wel globaal.

Oh ja en omdat mensen over zijn gegaan naar techno, maar dit is haram hier.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Aantal dingetjes dan maar:
Het lijkt er niet op dat Q nog een oudjaarsevent gaat doen. Ziggo Dome is geboekt door Verknipt in ieder geval en zij hebben ook het klokgebouw gehuurd, dus tenzij de de AFAS live hebben verwacht ik niet zo veel..
Ten tweede: Mensen die een Defqon ticket hebben gekocht mogen nu ook naar de Kickoff aankomende donderdag. Ik ga er zelf heen vanwege de set van Geck-o, voor de rest vind ik de premiere van power hour etc niet zo boeiend :P.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Khadber wrote:Aantal dingetjes dan maar:
Het lijkt er niet op dat Q nog een oudjaarsevent gaat doen. Ziggo Dome is geboekt door Verknipt in ieder geval en zij hebben ook het klokgebouw gehuurd, dus tenzij de de AFAS live hebben verwacht ik niet zo veel..
Zou kunnen, als je de Ziggo niet kan uitverkopen, dan maar een kleinere bekende venue. Maar normaliter zijn die NYE feesten van Q-Dance al in september aangekondigd, dus ik verwacht niet dat ze nu er nog mee komen.
Khadber wrote:Ten tweede: Mensen die een Defqon ticket hebben gekocht mogen nu ook naar de Kickoff aankomende donderdag. Ik ga er zelf heen vanwege de set van Geck-o, voor de rest vind ik de premiere van power hour etc niet zo boeiend :P.
Moet je dan Dediqated member zijn oid? De ticket sale van Defqon.1 gaat toch pas volgende week beginnen?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik kreeg gisterochtend een email in mijn reclame box. Omdat ik defqon tickets had gekocht mocht je ook tickets hiervoor kopen. Zou de hoofdboeker even vragen. Max 4 tickets, 5 euro de stuk.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Pipa wrote:Waarom is dit forum zo dood. Zo zonde, laatste jaar heb ik de weg naar HT weer beetje teruggevonden
Tijdens corona is het forum een beetje doodgebloed imo, volstrekt logisch ook. Denk dat veel vaste leden het forum daarom een beetje links hebben laten liggen en niet meer heel actief terug komen. Verder wordt er in de groepsapp ook hele dagen door geouwehoerd en ik denk dat dat ook wel invloed heeft op de activiteit op het forum, aangezien daar best wat actieve leden in zitten.

Verder zijn Facebook groepen als Raw Style United, Dedicated To Hardstyle en Hardstyle Classics Lovers natuurlijk springlevend en daar halen mensen ook veel informatie en nieuwe tracks vandaan, waardoor een forum minder 'noodzakelijk' is om up to date te blijven over de scene.

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 4 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago