Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3009, 3010, 3011, 3012, 3013, 3014, 3015 ... 3043  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2022 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz maakte al meme platen toen jullie nog naar de basisschool gingen joh, doe niet zo moeilijk. :lol:


Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2022 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordiiiii goeiedag eem, kom dr maar in met een betoog over deze reverse bass :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2022 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Die soap omtrent mememuziek en wolk negen levert heel wat mooi vermaak op.

https://3voor12.vpro.nl/artikelen/overz ... echno.html

https://www.volkskrant.nl/cultuur-media ... gle.com%2F


Het is dat ik het hier voorbij had zien komen en puur uit nieuwsgierigheid ging kijken wat memetechno inhoud.
Draait headhunterz net gewoon die visstick kkr kick plaat. Haast niet voor te stellen dat juist hij dat draait :lol:


Volgens mij is dit overigens een edit gemaakt door Vertile :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2022 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij is dit overigens totaal niet boeiend
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2022 11:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kinetic getekend op The Third Movement onder zijn industrial alias AVLM.

Bron: https://www.instagram.com/p/CisVAIkDbUw/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2022 09:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://www.instagram.com/p/CjI5CAXICN4/

Devin Wild komt met een vervolg op z'n Acid EP :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2022 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
https://www.instagram.com/p/CjI5CAXICN4/

Devin Wild komt met een vervolg op z'n Acid EP :thumbsup:


Precies op tijd voor qlimax :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We weer een Hardtraxx Scorito WK poule spelen. doe mee!

off-topic/eredivisie-scorito-poule-t74059.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://old.reddit.com/r/hardstyle/comm ... edule_due/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
https://old.reddit.com/r/hardstyle/comments/xxrsf2/headhunterz_has_cancelled_his_tour_schedule_due/

the return of the return of Headhunterz kom er maar in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 11:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
https://old.reddit.com/r/hardstyle/comments/xxrsf2/headhunterz_has_cancelled_his_tour_schedule_due/

Kan natuurlijk ook een overlijden zijn o.i.d. maar geen leuk nieuws.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wilde net zeggen, laten we oppassen met het bagatelliseren van dit soort dingen. Sure, we weten allemaal dat Heady een emotionele kerel is welke al met tranen in zijn ogen zit als die een Merci chocolaatje uitpakt en de verkeerde smaak chocolade erin zit, maar wellicht is er wel iets in de privé sfeer gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 16:08 
 
Hardtraxx Elite

Revolting Against schreef:
Ik wilde net zeggen, laten we oppassen met het bagatelliseren van dit soort dingen. Sure, we weten allemaal dat Heady een emotionele kerel is welke al met tranen in zijn ogen zit als die een Merci chocolaatje uitpakt en de verkeerde smaak chocolade erin zit, maar wellicht is er wel iets in de privé sfeer gebeurd.


Verdedigen en belachelijk maken in één post. Netjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Merci chocolaatje uitpakt .


Ik denk wel dat hij een fatsoenlijk 'dankjewel' zou kunnen uitspreken wanneer hij dit zou ontvnagen, in tegenstelling tot een niet nader te noemen andere dj.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2022 15:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Revolting Against schreef:
Merci chocolaatje uitpakt .


Ik denk wel dat hij een fatsoenlijk 'dankjewel' zou kunnen uitspreken wanneer hij dit zou ontvnagen, in tegenstelling tot een niet nader te noemen andere dj.

Verklaar je juist even nader :D #juice
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2022 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee beter van niet, deze juice komt uit de uptempo wereld en daar probeer ik een beetje naam te maken voor mezelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2022 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ben je ook een eigenaardig mens Rick!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2022 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Rickzel schreef:
Revolting Against schreef:
Merci chocolaatje uitpakt .


Ik denk wel dat hij een fatsoenlijk 'dankjewel' zou kunnen uitspreken wanneer hij dit zou ontvnagen, in tegenstelling tot een niet nader te noemen andere dj.

Verklaar je juist even nader :D #juice

Ha, jij denkt dat ons Rick dat zomaar onthult?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 17:12 
 
Hardtraxxer

-Verplaatst-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 21:15 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom is dit forum zo dood. Zo zonde, laatste jaar heb ik de weg naar HT weer beetje teruggevonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 08:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

1. Omdat mensen met een iets andere mening vaak meteen worden weggejaagd of belachelijk gemaakt
2. Gedrag van forumleden die leuk doen op een dood forum maar het zelf daardoor levend houden, ironisch genoeg
3. Omdat de hardstyle van tegenwoordig niet meer rijmt met het gros van de gebruikers die in de hoogtijden actief waren
4. Het principe van een forum sterft steeds meer af

Je kan altijd naar de Hardtraxx groepsapp op Whatsapp maar daar ontkom ook niet aan de meeste bovenstaande dingen.

Dat is het wel globaal.

Oh ja en omdat mensen over zijn gegaan naar techno, maar dit is haram hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aantal dingetjes dan maar:
Het lijkt er niet op dat Q nog een oudjaarsevent gaat doen. Ziggo Dome is geboekt door Verknipt in ieder geval en zij hebben ook het klokgebouw gehuurd, dus tenzij de de AFAS live hebben verwacht ik niet zo veel..
Ten tweede: Mensen die een Defqon ticket hebben gekocht mogen nu ook naar de Kickoff aankomende donderdag. Ik ga er zelf heen vanwege de set van Geck-o, voor de rest vind ik de premiere van power hour etc niet zo boeiend :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 08:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Aantal dingetjes dan maar:
Het lijkt er niet op dat Q nog een oudjaarsevent gaat doen. Ziggo Dome is geboekt door Verknipt in ieder geval en zij hebben ook het klokgebouw gehuurd, dus tenzij de de AFAS live hebben verwacht ik niet zo veel..


Zou kunnen, als je de Ziggo niet kan uitverkopen, dan maar een kleinere bekende venue. Maar normaliter zijn die NYE feesten van Q-Dance al in september aangekondigd, dus ik verwacht niet dat ze nu er nog mee komen.

Khadber schreef:
Ten tweede: Mensen die een Defqon ticket hebben gekocht mogen nu ook naar de Kickoff aankomende donderdag. Ik ga er zelf heen vanwege de set van Geck-o, voor de rest vind ik de premiere van power hour etc niet zo boeiend :P.


Moet je dan Dediqated member zijn oid? De ticket sale van Defqon.1 gaat toch pas volgende week beginnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 08:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kreeg gisterochtend een email in mijn reclame box. Omdat ik defqon tickets had gekocht mocht je ook tickets hiervoor kopen. Zou de hoofdboeker even vragen. Max 4 tickets, 5 euro de stuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Waarom is dit forum zo dood. Zo zonde, laatste jaar heb ik de weg naar HT weer beetje teruggevonden

Tijdens corona is het forum een beetje doodgebloed imo, volstrekt logisch ook. Denk dat veel vaste leden het forum daarom een beetje links hebben laten liggen en niet meer heel actief terug komen. Verder wordt er in de groepsapp ook hele dagen door geouwehoerd en ik denk dat dat ook wel invloed heeft op de activiteit op het forum, aangezien daar best wat actieve leden in zitten.

Verder zijn Facebook groepen als Raw Style United, Dedicated To Hardstyle en Hardstyle Classics Lovers natuurlijk springlevend en daar halen mensen ook veel informatie en nieuwe tracks vandaan, waardoor een forum minder 'noodzakelijk' is om up to date te blijven over de scene.
Vorige  1 ... 3009, 3010, 3011, 3012, 3013, 3014, 3015 ... 3043  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen