Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2764, 2765, 2766, 2767, 2768, 2769, 2770 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 18:48 

Hardtraxx Veteran

Ik wil best moderator worden, gaat sowieso keigoed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 18:49 

Hardtraxx Veteran

Eerst je vooropleiding bij DTH afronden Joey!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 18:52 

Hardtraxx Beheerder

Hier mijn mededeling:
mededelingen-updates/ik-kap-ermee-t63625.html#p1813015
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 18:55 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 19:02 

Hardtraxx Beheerder

geert3ssen schreef:
Jor-D schreef:
Actief lid of niet, we hebben grenzen en die zijn voor iedereen hetzelfde.

Bouw je dan totaal geen krediet op? Om Fuzzylogic even als voorbeeld te nemen. Sinds 2011 actief en zich dus al 7 jaar lang goed gedragen, verantwoordelijk voor het bijhouden van verschillende topics zoals het Fotoshop topic. Bedenken en organiseren van topics zoals de jaarlijkse hardtraxx awards. In mijn ogen voeg je dan wel degelijk iets toe aan het forum, en dat al jaren lang. Als je dan 1x een fout begaat, waarom wordt je dan meteen bedankt met een permanente ban van het forum? :thumbdown:

Juist van zo'n actief lid op het forum zou je eigenlijk verwachten dat ie zich niet uitlaat op zo'n manier. Dat ie z'n mede-leden aanspreekt op dit soort dingen. Dat ie zelf dus ook een initiatief kan nemen om te zorgen dat dit niet uit de hand loopt. Als er zo wordt opgekeken naar actieve leden, waar waren deze actieve leden dan?

Dat het reilen en zeilen van een forum in de handen van moderators en beheerders wordt neergelegd is niet helemaal fair, toch? Denk gewoon na voordat je wat post, dat is alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 19:11 

Hardtraxxer

Jor-D schreef:
geert3ssen schreef:
Jor-D schreef:

Bouw je dan totaal geen krediet op? Om Fuzzylogic even als voorbeeld te nemen. Sinds 2011 actief en zich dus al 7 jaar lang goed gedragen, verantwoordelijk voor het bijhouden van verschillende topics zoals het Fotoshop topic. Bedenken en organiseren van topics zoals de jaarlijkse hardtraxx awards. In mijn ogen voeg je dan wel degelijk iets toe aan het forum, en dat al jaren lang. Als je dan 1x een fout begaat, waarom wordt je dan meteen bedankt met een permanente ban van het forum? :thumbdown:

Juist van zo'n actief lid op het forum zou je eigenlijk verwachten dat ie zich niet uitlaat op zo'n manier. Dat ie z'n mede-leden aanspreekt op dit soort dingen. Dat ie zelf dus ook een initiatief kan nemen om te zorgen dat dit niet uit de hand loopt. Als er zo wordt opgekeken naar actieve leden, waar waren deze actieve leden dan?

Dat het reilen en zeilen van een forum in de handen van moderators en beheerders wordt neergelegd is niet helemaal fair, toch? Denk gewoon na voordat je wat post, dat is alles.

Vent ga fietsen joh, vieze moraalridder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 19:19 

Hardtraxx Beheerder

JJ97 schreef:
Vent ga fietsen joh, vieze moraalridder.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 19:28 

Hardtraxx Veteran

Zulke extreem drastische regelgeving wordt toch niemand beter van.. hij sou tog beter moete wete!!1

Hier zijn tijdelijke bans voor, geen perms. Man man wat doe jij elitair Jor-D. Jouw mening is een feit hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 20:40 

Hardtraxx Veteran

Hey Emre rustig aan hè, beetje respect voor onze Führer is op zijn plaats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 20:45 

Hardtraxxer

Lijkt wel gewoon een kwestie van “kijk eens hoe groot die van mij is” . Beetje zielig om zo je ‘macht’ door te duwen.

Wat houdt onze verbannen leden tegen om net als Fuzzy gewoon een account aan te maken met een 2tje erachter? Of krijg jullie echt zo’n kick van je hardtraxx elite/veteran status?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 20:52 

Kraak... Piep...

Jor-D schreef:
geert3ssen schreef:
Jor-D schreef:

Misschien omdat we geen nsb'ers zijn en elkaar in de nek hijgen bij harde grappen die een gros toch leuk vonden.

Laten we duidelijk zijn dat er hier tnt 10x zo veel stemen meer zijn die de over de schreef plaatjes wel veroordelen maar er geen ramp van maken en nog even veel mensen die het niet erg vinden. 10x zo veel mensen die een tijdelijke ban of warn terecht vinden.

En dan kom jij met je grote schaal aan mensen die het zogenaamd verschrikkelijk vinden dat dit er staat, die zijn toch aardig onzichtbaar. Als ze zo furieus er op tegen zijn, kun je dit ook aangeven in het topic als een volwassen persoon of bij een gewone mod die er even naar kijkt en zegt jongens, nu basta anders warns en tijdelijke bans.

Zo ging het altijd voor jij kwam en het werkte.
Jou zogenaamde visie door je zogenaamde mensjes achter je druk je er nu opeens wel door? Nadat je je gezicht nooit laat zoen? En kijk wat er gebeurt. En nu ben je ook nog te koppig om toe te geven dat dit gewoon een domme actie was. Elk lid, met of zonder die humor, ziet hiet dat jij fout zit. Behalve jij en je niet bestaande mensen die het niet vonden kunnen, volgensmij zijn het alleen de adverteerders die dit melden. Want iedereen met een brein kan zien dat dit geen website is die verlies draait.

Als je hoe het hier ging zo verschrikkelijk vindt en het lijdt verlies, trek er dan gewoon de stekker uit. Dat nep morale gedoe dat je het voor anderen open laat klopt geen kut van want je hebt geen flauw benul wie de mensen die hier zitten nou echt zijn.

Wees een vent en corrigeer de mensen normaal, en trek je weer terug. Want je hebt ons een stel toffe leden en een goede mod gekost. Want deze mensen zijn meer dan dat ene fototje dat ze posten. Of trek gewoon de stekker er compleet uit als het allemaal zo uitzichtloos is. Maar loop niet iedereen te bulshitten met die slechte excuses
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 20:53 

Hardtraxx Veteran

Scotty018 schreef:
Lijkt wel gewoon een kwestie van “kijk eens hoe groot die van mij is” . Beetje zielig om zo je ‘macht’ door te duwen.

Wat houdt onze verbannen leden tegen om net als Fuzzy gewoon een account aan te maken met een 2tje erachter? Of krijg jullie echt zo’n kick van je hardtraxx elite/veteran status?

Wellicht een principe kwestie voor sommigen om niet terug te komen of alleen als gast te lezen? Denk dat het sommigen ook gewoon niet boeit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 20:58 

Hardtraxx Veteran

Nou BB het irritante gebash op SVB is je vergeven zo. :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 20:59 

Hardtraxx Beheerder

Broken Balance schreef:
Want je hebt ons een stel toffe leden en een goede mod gekost.

Ahum. Lees het bericht van Kees even goed, dat hebben anderen veroorzaakt :thumbup:

Verder Broken Balance; jij en ik zullen nooit door een deur kunnen, en willen. Heb verder geen reactie voor je onzin reactie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 21:00 

Donateur

Wat een clusterfuck. Unban Pommer en Rik
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 21:10 

Hardtraxx Elite

Jor-D schreef:
Heb verder geen reactie voor je onzin reactie :)

Goh, wie had dat nou zien aankomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 21:11 

Kraak... Piep...

Jor-D schreef:
Broken Balance schreef:
Want je hebt ons een stel toffe leden en een goede mod gekost.

Ahum. Lees het bericht van Kees even goed, dat hebben anderen veroorzaakt :thumbup:

Verder Broken Balance; jij en ik zullen nooit door een deur kunnen, en willen. Heb verder geen reactie voor je onzin reactie :)

Goed argument. Ik zie dit maar als bevestiging van mijn punten
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 21:33 

Hardtraxx Veteran

Trek de stekker er toch uit, of hoeveel kost het om het in de lucht te houden? Wie weet wil iemand anders de kosten op zich nemen om het forum te redden en hoef jij (jordy) niet meer terug te komen om ons te controleren. Iedereen blij.

Een verkoop zit er niet in, doe het dan van de hand en laat iemand anders het proberen of de kosten op zich te nemen. Ik ben wel benieuwd wat het kost om zo'n forum nou in de lucht te houden op jaarbasis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 21:43 

Donateur

RTM93 schreef:
Trek de stekker er toch uit, of hoeveel kost het om het in de lucht te houden? Wie weet wil iemand anders de kosten op zich nemen om het forum te redden en hoef jij (jordy) niet meer terug te komen om ons te controleren. Iedereen blij.

Wil die niet. In 2014 ofzo al eens voorgesteld. Dacht destijds dat er makkelijk een (enigzins) winstgevende toko van te maken viel, vooral toen we in de zieke hardstyle-lift terecht kwamen. Heel slecht op in gespeeld met 0 interesse voor de leden die hier nog wel iedere dag kwamen. Zeer slecht.

Hardtraxx fp was ook een mooi voorbeeld van oogkleppen op en programmeren maar. Uiteindelijk een flitsend systeem gemaakt dat door niemand wordt gebruikt. Jordy kan prima programmeren, oog voor het totale plaatje ontbreekt helaas nog steeds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 21:54 

Hardtraxx Veteran

Jordy, ik hoop dat je sterft met je kutforum anno 2018
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 21:56 

Hardtraxx Veteran

yowan schreef:

xd ik zwaai je vast uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 22:06 

Hardtraxx Veteran

Crowdfunding om Hardtraxx te redden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 22:14 

Hardtraxx Elite

Joey schreef:
Crowdfunding om Hardtraxx te redden?

Heb Jor-D voor 5 cent meegegeven en hem een fijne dag gewenst, ik ga gamen... mafkees
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 22:19 

Hardtraxxer

yowan schreef:

Sneuste reactie van het jaar is ook bekend bij deze
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 22:22 

Hardtraxx Veteran

Voor de liefhebbers, op National Geographic is nu de documentaire "Hardtraxx's Last Year" bezig.
Vorige  1 ... 2764, 2765, 2766, 2767, 2768, 2769, 2770 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen