P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
geert3ssen wrote:
TiMOTHYb wrote: Hey zie je normaal krijg je wel gewoon waardering als je wat langer meedraait
:lol: :lol: :worship:
Hehehehe :lol: :lol:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Ik heb vanavond een update wat betreft mijn rol op dit forum. Meer info volgt.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Zeg maar doei tegen Hardtraxx.. :surrender:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
zeke wrote:Een DJ moet het inderdaad hebben van een boeking op zaterdagavond. Dus dan zul je er gewoon nog een baantje bij moeten houden.
En daarnaast ook nog muziek maken.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Jor-D de bans niet terug gaat draaien?
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Rowanyt1309 wrote:Jor-D de bans niet terug gaat draaien?
Maken ze toch gewoon nieuwe accounts aan. Alsof Jor-D dit na een half jaar nog gaat controleren. Miwer is ook al lang terug.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 13 days ago
nee heggeschaar is niet miwer jeetje hoevaak moet ie dat nou nog zegge
Hardtraxx Beheerder
6137 posts member since 2008
last seen 24 minutes ago
Oliwier wrote:Jor-D moet zijn ogen eens open doen, iedereen, op enkele moraalridders na, is het niet niet eens met de bans die zijn uitgedeeld. Verder zegt hij dat hij bereikbaar is via mail, maar vervolgens niet eens de moeite neemt om te reageren. Wat een droevige actie zeg, stik lekker in je forum dan :lol:
De reden dat het forum uberhaupt nog online is is totaal niet voor mij maar voor mensen die het graag bezoeken. Waar jij denk ook onder valt anders reageer je hier niet. Van mij hoeft het ook niet online te blijven omdat het alleen maar geld kost en politie agentje spelen voor personen die zich niet kunnen gedragen :lol:

Heel simpel: mail mij als je het er niet mee eens ben, val de rest hier niet lastig met gehuil omdat het merendeel ook de context niet eens weet.
F
Jor-D wrote:Van mij hoeft het ook niet online te blijven omdat het alleen maar geld kost
Ik kan me herinneren dat het Lekkere Wijven topic opgedoekt moest worden omdat de site anders niet goed te vinden zou zijn op Google en dat ten koste zou gaan van inkomsten?
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 13 days ago
Oliwier wrote:Als het voor jou niks uitmaakt, waarom laat je de leden (waarvoor je het forum blijkbaar toch blijft houden) dan niet bepalen of leden terug mogen keren?
Image
Hardtraxxer
751 posts member since 2014
last seen Jun 2025
Als je 8 actieve leden bant, kun je deze rotzooi op het forum verwachten. Mensen kennen deze leden al jaren en zijn dan toch betrokken als ze ineens niet meer welkom zijn op het forum. Het besluit van deze permabans vind ik gewoon geen verstandig besluit. Dat staat los van of het terecht is of niet. Ik denk dat niemand er problemen mee had gehad als het bij waarschuwingen en/of tijdelijke bans was gebleven. Ik zie niet perse wat hier nu mee bereikt is.
Daarnaast moet je juist nu ook een topic open laten om hier over te discussiëren. Discussie is er nu toch wel en ik denk dat die discussie dan meer gewenst is in een daarvoor aangewezen topic dan overal op het forum in 10 topics tegelijkertijd.
Hardtraxx Beheerder
last seen 24 minutes ago
Oliwier wrote:Als het voor jou niks uitmaakt, waarom laat je de leden (waarvoor je het forum blijkbaar toch blijft houden) dan niet bepalen of leden terug mogen keren?
Daar hebben we moderators voor. En hoezo zou iemand die foto’s van joden kampen, lijken stapels, ophangingen, hitler uittingen e.d. hier nog welkom zijn? Come on gast, denk eens na.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
geert3ssen wrote:Als je 8 actieve leden bant, kun je deze rotzooi op het forum verwachten. Mensen kennen deze leden al jaren en zijn dan toch betrokken als ze ineens niet meer welkom zijn op het forum. Het besluit van deze permabans vind ik gewoon geen verstandig besluit. Dat staat los van of het terecht is of niet. Ik denk dat niemand er problemen mee had gehad als het bij waarschuwingen en/of tijdelijke bans was gebleven. Ik zie niet perse wat hier nu mee bereikt is.
Daarnaast moet je juist nu ook een topic open laten om hier over te discussiëren. Discussie is er nu toch wel en ik denk dat die discussie dan meer gewenst is in een daarvoor aangewezen topic dan overal op het forum in 10 topics tegelijkertijd.
Sterker nog. Alsof buitenstaanders UBERHAUPT in pagina 70 van het Defqon.1 topic op Hardtraxx gaan neuzen en butthurt raken door wat nazi prentjes. Komop man, het is 2018. :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Jor-D wrote:
Daar hebben we moderators voor. En hoezo zou iemand die foto’s van joden kampen, lijken stapels, ophangingen, hitler uittingen e.d. hier nog welkom zijn? Come on gast, denk eens na.
Ja moderators die pas 24 UUR later acties ondernemen. Had er wat sneller op de bal gespeeld, was al die heisa nergens voor nodig geweest.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Mod is ook geen fulltime baan. Ze krijgen niks van Jor-D.
Jor-D komt hier alleen wanneer zn inkomsten gevaar lopen.

Of hij snapt de donder van context en nuance.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Never forget de Hardtraxx Opstand, 3 Mei 2018.
Hardtraxxer
751 posts member since 2014
last seen Jun 2025
Jor-D wrote:Actief lid of niet, we hebben grenzen en die zijn voor iedereen hetzelfde.
Bouw je dan totaal geen krediet op? Om Fuzzylogic even als voorbeeld te nemen. Sinds 2011 actief en zich dus al 7 jaar lang goed gedragen, verantwoordelijk voor het bijhouden van verschillende topics zoals het Fotoshop topic. Bedenken en organiseren van topics zoals de jaarlijkse hardtraxx awards. In mijn ogen voeg je dan wel degelijk iets toe aan het forum, en dat al jaren lang. Als je dan 1x een fout begaat, waarom wordt je dan meteen bedankt met een permanente ban van het forum? :thumbdown:

Zo verban je 8 actieve leden van je forum. Nou zal dat niet de dood van een forum betekenen, maar ik denk dat je dit in het aantal posts zeker wel gaat merken als het stof is gaan liggen.
Last edited by geert3ssen on 03 May 2018 18:13, edited 1 time in total.
Hardtraxx Beheerder
last seen 24 minutes ago
Broken Balance wrote:Mod is ook geen fulltime baan. Ze krijgen niks van Jor-D.
Jor-D komt hier alleen wanneer zn inkomsten gevaar lopen.

Of hij snapt de donder van context en nuance.
Ik verdien er niks mee (alle inkomsten gaan naar hosting en andere kosten), ik was juist geveaagd om er naar te kijken omdat het uit de hand liep. Maargoed, ik ga er verder niet op in. Zou fijn zijn als het hier gewoon ontopic kan
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Wist je dat: ik zoek een nieuw hardstyle forum.
J
Hardtraxxer
514 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Hard4Us wrote:Wist je dat: ik zoek een nieuw hardstyle forum.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Jor-D wrote:Van mij hoeft het ook niet online te blijven omdat het alleen maar geld kost en politie agentje spelen voor personen die zich niet kunnen gedragen :lol:
Als je Hardtraxx zo’n vervelende tijdsinvestering vindt, had je misschien wat minder hoog moeten inzetten op de verkoopprijs ervan. Dan was er vast wel iemand geweest die deze kostenpost van je wilde overnemen.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
geert3ssen wrote:
Jor-D wrote:Actief lid of niet, we hebben grenzen en die zijn voor iedereen hetzelfde.
Bouw je dan totaal geen krediet op? Om Fuzzylogic even als voorbeeld te nemen. Sinds 2011 actief en zich dus al 7 jaar lang goed gedragen, verantwoordelijk voor het bijhouden van verschillende topics zoals het Fotoshop topic. Bedenken en organiseren van topics zoals de jaarlijkse hardtraxx awards. In mijn ogen voeg je dan wel degelijk iets toe aan het forum, en dat al jaren lang. Als je dan 1x een fout begaat, waarom wordt je dan meteen bedankt met een permanente ban van het forum? :thumbdown:
Image
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Jor-D wrote: Zou fijn zijn als het hier gewoon ontopic kan
Open het permaban topic dan gewoon weer.
Mensen zijn het niet met je eens en willen er gewoon over kunnen discussieren. Daar is speciaal een topic voor gemaakt en nu dat daar een slotje op zit word deze discussie in allerlei andere topics gevoerd.
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 9 days ago
WTF :lol: Dit komt veel meer over als een manier om het forum dood te kunnen laten bloeden en er vanaf te zijn, dan echt rechtmatig bans uitdelen.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 11 days ago
The Venator wrote:Ik heb vanavond een update wat betreft mijn rol op dit forum. Meer info volgt.
Nou, ben benieuwd. :surrender:

Nieuwe serie straks :
Hardtraxx next top moderator