Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2763, 2764, 2765, 2766, 2767, 2768, 2769 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:29 

Hardtraxx Veteran

geert3ssen schreef:
TiMOTHYb schreef:
Hey zie je normaal krijg je wel gewoon waardering als je wat langer meedraait

:lol: :lol: :worship:

Hehehehe :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:32 

Hardtraxx Beheerder

Ik heb vanavond een update wat betreft mijn rol op dit forum. Meer info volgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:32 

Hardtraxx Veteran

Zeg maar doei tegen Hardtraxx.. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 17:18 

Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Een DJ moet het inderdaad hebben van een boeking op zaterdagavond. Dus dan zul je er gewoon nog een baantje bij moeten houden.

En daarnaast ook nog muziek maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 17:38 

Hardtraxx Veteran

Jor-D de bans niet terug gaat draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 17:42 

Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Jor-D de bans niet terug gaat draaien?

Maken ze toch gewoon nieuwe accounts aan. Alsof Jor-D dit na een half jaar nog gaat controleren. Miwer is ook al lang terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 17:42 

Hardtraxx Veteran

nee heggeschaar is niet miwer jeetje hoevaak moet ie dat nou nog zegge
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 17:47 

Hardtraxx Beheerder

Oliwier schreef:
Jor-D moet zijn ogen eens open doen, iedereen, op enkele moraalridders na, is het niet niet eens met de bans die zijn uitgedeeld. Verder zegt hij dat hij bereikbaar is via mail, maar vervolgens niet eens de moeite neemt om te reageren. Wat een droevige actie zeg, stik lekker in je forum dan :lol:

De reden dat het forum uberhaupt nog online is is totaal niet voor mij maar voor mensen die het graag bezoeken. Waar jij denk ook onder valt anders reageer je hier niet. Van mij hoeft het ook niet online te blijven omdat het alleen maar geld kost en politie agentje spelen voor personen die zich niet kunnen gedragen :lol:

Heel simpel: mail mij als je het er niet mee eens ben, val de rest hier niet lastig met gehuil omdat het merendeel ook de context niet eens weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 17:50 

Jor-D schreef:
Van mij hoeft het ook niet online te blijven omdat het alleen maar geld kost

Ik kan me herinneren dat het Lekkere Wijven topic opgedoekt moest worden omdat de site anders niet goed te vinden zou zijn op Google en dat ten koste zou gaan van inkomsten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 17:50 

Hardtraxx Veteran

Oliwier schreef:
Als het voor jou niks uitmaakt, waarom laat je de leden (waarvoor je het forum blijkbaar toch blijft houden) dan niet bepalen of leden terug mogen keren?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 17:52 

Hardtraxxer

Als je 8 actieve leden bant, kun je deze rotzooi op het forum verwachten. Mensen kennen deze leden al jaren en zijn dan toch betrokken als ze ineens niet meer welkom zijn op het forum. Het besluit van deze permabans vind ik gewoon geen verstandig besluit. Dat staat los van of het terecht is of niet. Ik denk dat niemand er problemen mee had gehad als het bij waarschuwingen en/of tijdelijke bans was gebleven. Ik zie niet perse wat hier nu mee bereikt is.
Daarnaast moet je juist nu ook een topic open laten om hier over te discussiëren. Discussie is er nu toch wel en ik denk dat die discussie dan meer gewenst is in een daarvoor aangewezen topic dan overal op het forum in 10 topics tegelijkertijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 17:53 

Hardtraxx Beheerder

Oliwier schreef:
Als het voor jou niks uitmaakt, waarom laat je de leden (waarvoor je het forum blijkbaar toch blijft houden) dan niet bepalen of leden terug mogen keren?

Daar hebben we moderators voor. En hoezo zou iemand die foto’s van joden kampen, lijken stapels, ophangingen, hitler uittingen e.d. hier nog welkom zijn? Come on gast, denk eens na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 17:56 

Hardtraxx Veteran

geert3ssen schreef:
Als je 8 actieve leden bant, kun je deze rotzooi op het forum verwachten. Mensen kennen deze leden al jaren en zijn dan toch betrokken als ze ineens niet meer welkom zijn op het forum. Het besluit van deze permabans vind ik gewoon geen verstandig besluit. Dat staat los van of het terecht is of niet. Ik denk dat niemand er problemen mee had gehad als het bij waarschuwingen en/of tijdelijke bans was gebleven. Ik zie niet perse wat hier nu mee bereikt is.
Daarnaast moet je juist nu ook een topic open laten om hier over te discussiëren. Discussie is er nu toch wel en ik denk dat die discussie dan meer gewenst is in een daarvoor aangewezen topic dan overal op het forum in 10 topics tegelijkertijd.

Sterker nog. Alsof buitenstaanders UBERHAUPT in pagina 70 van het Defqon.1 topic op Hardtraxx gaan neuzen en butthurt raken door wat nazi prentjes. Komop man, het is 2018. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 17:58 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Oliwier schreef:

Daar hebben we moderators voor. En hoezo zou iemand die foto’s van joden kampen, lijken stapels, ophangingen, hitler uittingen e.d. hier nog welkom zijn? Come on gast, denk eens na.

Ja moderators die pas 24 UUR later acties ondernemen. Had er wat sneller op de bal gespeeld, was al die heisa nergens voor nodig geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 18:04 

Kraak... Piep...

Mod is ook geen fulltime baan. Ze krijgen niks van Jor-D.
Jor-D komt hier alleen wanneer zn inkomsten gevaar lopen.

Of hij snapt de donder van context en nuance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 18:06 

Hardtraxx Veteran

Never forget de Hardtraxx Opstand, 3 Mei 2018.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 18:09 

Hardtraxxer

Jor-D schreef:
Actief lid of niet, we hebben grenzen en die zijn voor iedereen hetzelfde.

Bouw je dan totaal geen krediet op? Om Fuzzylogic even als voorbeeld te nemen. Sinds 2011 actief en zich dus al 7 jaar lang goed gedragen, verantwoordelijk voor het bijhouden van verschillende topics zoals het Fotoshop topic. Bedenken en organiseren van topics zoals de jaarlijkse hardtraxx awards. In mijn ogen voeg je dan wel degelijk iets toe aan het forum, en dat al jaren lang. Als je dan 1x een fout begaat, waarom wordt je dan meteen bedankt met een permanente ban van het forum? :thumbdown:

Zo verban je 8 actieve leden van je forum. Nou zal dat niet de dood van een forum betekenen, maar ik denk dat je dit in het aantal posts zeker wel gaat merken als het stof is gaan liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 18:13 

Hardtraxx Beheerder

Broken Balance schreef:
Mod is ook geen fulltime baan. Ze krijgen niks van Jor-D.
Jor-D komt hier alleen wanneer zn inkomsten gevaar lopen.

Of hij snapt de donder van context en nuance.

Ik verdien er niks mee (alle inkomsten gaan naar hosting en andere kosten), ik was juist geveaagd om er naar te kijken omdat het uit de hand liep. Maargoed, ik ga er verder niet op in. Zou fijn zijn als het hier gewoon ontopic kan
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 18:15 

Hardtraxx Elite

Wist je dat: ik zoek een nieuw hardstyle forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 18:16 

Hardtraxxer

Hard4Us schreef:
Wist je dat: ik zoek een nieuw hardstyle forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 18:16 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Van mij hoeft het ook niet online te blijven omdat het alleen maar geld kost en politie agentje spelen voor personen die zich niet kunnen gedragen :lol:

Als je Hardtraxx zo’n vervelende tijdsinvestering vindt, had je misschien wat minder hoog moeten inzetten op de verkoopprijs ervan. Dan was er vast wel iemand geweest die deze kostenpost van je wilde overnemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 18:17 

Hardtraxx Veteran

geert3ssen schreef:
Jor-D schreef:
Actief lid of niet, we hebben grenzen en die zijn voor iedereen hetzelfde.

Bouw je dan totaal geen krediet op? Om Fuzzylogic even als voorbeeld te nemen. Sinds 2011 actief en zich dus al 7 jaar lang goed gedragen, verantwoordelijk voor het bijhouden van verschillende topics zoals het Fotoshop topic. Bedenken en organiseren van topics zoals de jaarlijkse hardtraxx awards. In mijn ogen voeg je dan wel degelijk iets toe aan het forum, en dat al jaren lang. Als je dan 1x een fout begaat, waarom wordt je dan meteen bedankt met een permanente ban van het forum? :thumbdown:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 18:27 

Hardtraxxer

Jor-D schreef:
Zou fijn zijn als het hier gewoon ontopic kan

Open het permaban topic dan gewoon weer.
Mensen zijn het niet met je eens en willen er gewoon over kunnen discussieren. Daar is speciaal een topic voor gemaakt en nu dat daar een slotje op zit word deze discussie in allerlei andere topics gevoerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 18:34 

Hardtraxxer

WTF :lol: Dit komt veel meer over als een manier om het forum dood te kunnen laten bloeden en er vanaf te zijn, dan echt rechtmatig bans uitdelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 18:39 

Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
Ik heb vanavond een update wat betreft mijn rol op dit forum. Meer info volgt.

Nou, ben benieuwd. :surrender:

Nieuwe serie straks :
Hardtraxx next top moderator
Vorige  1 ... 2763, 2764, 2765, 2766, 2767, 2768, 2769 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen