Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2750, 2751, 2752, 2753, 2754, 2755, 2756 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk weer eens een bericht van Exit Mind:
Exit Mind schreef:
Hereby I would like to apologize to all my followers for the lack of communication surrounding my disappearance.
Some people following me from the beginning maybe remember the project took off like a rocket (at least that was my impression). Never even seen a turntable in my life when I was booked for my first event.. just crazy! Had a rough time coping with all that.

However, onwards to the actual announcement:
I'm so thrilled to be part of this mega event once again (I really am)! You can catch me on the Indigo stage ✌️
Defqon.1 Q-dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk pikt ie de draad weer snel op. Zijn producties vond ik echt bizar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloblub schreef:
... ik een release tracker heb opgezet met data uit dit forum. Ik stoorde me aan het feit dat er nergens een overzichtelijke lijst is met toekomstige releases.

http://www.hardstyletracker.nl

Het zal nog veel bugjes bevatten, het is ook een beta versie.


Heel handig dit! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 01:26 
 
Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
Eindelijk weer eens een bericht van Exit Mind:
Exit Mind schreef:
Hereby I would like to apologize to all my followers for the lack of communication surrounding my disappearance.
Some people following me from the beginning maybe remember the project took off like a rocket (at least that was my impression). Never even seen a turntable in my life when I was booked for my first event.. just crazy! Had a rough time coping with all that.

However, onwards to the actual announcement:
I'm so thrilled to be part of this mega event once again (I really am)! You can catch me on the Indigo stage ✌️
Defqon.1 Q-dance


Toch heb ik er een vrij dubbel gevoel over dat Exit Mind na jaren van afwezigheid ineens op de Indigo gezet wordt (heel leuk maar hoeveel fans heeft hij?) en dat bv een Thera of andere Theracords artiesten achterwege worden gelaten. Ik snap dat het een oud push project is van Q, maar zet hem dan lekker in de Purple.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 09:26 
 
Hardtraxx Veteran

Geef Q dan juist credits dat ze zoiets durven
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloblub schreef:

Op dit moment scant hij het forum elke 24 uur. Misschien dat ik het in de toekomst aanpas.

Kleine update: Youtube buttons met miniplayer. (Word nog iets netter opgemaakt) :clap:


Just brilliant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 11:21 
 
Hardtraxx Veteran

Spobbertiet schreef:
Geef Q dan juist credits dat ze zoiets durven


Ik heb weinig credits voor het feit dat ze iemand die jaren lang niet heeft opgetreden een hoger podium geven dan de mensen die in de laatste jaren wel hard hebben gewerkt en dat podium meer verdienen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 11:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Echter kan in Thera nog wel op tig andere plekken zien en Exit Mind niet. Exclusiviteit dus mooi voor Q-Dance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Spobbertiet schreef:
Geef Q dan juist credits dat ze zoiets durven


Ik heb weinig credits voor het feit dat ze iemand die jaren lang niet heeft opgetreden een hoger podium geven dan de mensen die in de laatste jaren wel hard hebben gewerkt en dat podium meer verdienen.

Waar maak jij nou weer een probleem van dan >.<. Toch mooi dat Q wat minder bekende acts ook wat ruimte geeft. Staan al genoeg bekende namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 12:01 
 
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Basshunterzz schreef:
Spobbertiet schreef:
Geef Q dan juist credits dat ze zoiets durven


Ik heb weinig credits voor het feit dat ze iemand die jaren lang niet heeft opgetreden een hoger podium geven dan de mensen die in de laatste jaren wel hard hebben gewerkt en dat podium meer verdienen.

Waar maak jij nou weer een probleem van dan >.<. Toch mooi dat Q wat minder bekende acts ook wat ruimte geeft. Staan al genoeg bekende namen.


Er zit voor mij een verschil tussen hard werken voor iets en het niet krijgen en 3 jaar uit de scene zijn en het wel krijgen. Ik vind het mooi dat er wat namen staan die je niet vaak ziet, maar dan nog vind ik het wat dubbel op deze manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 12:03 
 
Hardtraxx Newbie

sonnebloem schreef:
bloblub schreef:

Op dit moment scant hij het forum elke 24 uur. Misschien dat ik het in de toekomst aanpas.

Kleine update: Youtube buttons met miniplayer. (Word nog iets netter opgemaakt) :clap:


Just brilliant.


Thanks!

Hier verder aub
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er op het album van Nosferatu een collab met B-Front komt.

Bron: Masters Of Hardcore magazine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 15:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geen idee wat het betekent maar:

Citaat:
Audiotricz Facebook


A little message for the Fam! ❤️

We’ve been under the radar for the last couple of weeks but all with a good reason!

Sometimes it’s good to take a step back to put things into perspective and to realize how lucky we are and we’re able to do what we love the most, making music!

With this energy we went into the studio and we made a lot of new tracks. We’re super excited and can’t wait to share this with you all during the festival season.

Let’s continue our Infinite Journey.
Cheers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 18:49 
 
Hardtraxx Elite

DonnyD schreef:
Geen idee wat het betekent maar:

Citaat:
Audiotricz Facebook


A little message for the Fam! ❤️

We’ve been under the radar for the last couple of weeks but all with a good reason!

Sometimes it’s good to take a step back to put things into perspective and to realize how lucky we are and we’re able to do what we love the most, making music!

With this energy we went into the studio and we made a lot of new tracks. We’re super excited and can’t wait to share this with you all during the festival season.

Let’s continue our Infinite Journey.
Cheers!

Mijn Duits is ook niet zo goed maar volgens mij hebben ze in de studio gezeten en zijn daar veel nieuwe platen uitgekomen. Ze zijn ook helemaal klaar voor het festival seizoen. Maar dit is wat ik denk dat er staat hoor. Kan ook zijn dat hun afwasmiddel op is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 18:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 18:57 
 
Hardtraxx Veteran

Millard :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 22:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

"In dutch we say you get like two hands at your back, you feel two hands at your back.."

eeeh wat?
Verzint ie hier nou zelf een spreekwoord ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steuntje in de rug denk ik. Had trouwens stiekem op wat meer gehoopt qua MiM docu of interviews.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 09:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inderdaad. Komt een beetje op me over alsof ze er tijdens die 10 jaar niet aan hebben gedacht om eens een videodude bij het project te betrekken en dat nu met wat korte gesprekjes goed trachten te maken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... Het MC Nolz album in mei gereleased wordt.

Bron:

DP in de mic vanaf ongeveer 1:12
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 10:53 
 

wacht een album van een mc?
wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
wacht een album van een mc?
wat

Stond ook echt al 2 jaar ofzo op de planning. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
jeffrey2107 schreef:
wacht een album van een mc?
wat

Stond ook echt al 2 jaar ofzo op de planning. :P

Eerste vermelding van dat album is van 12 mei 2014, dus zowat 4 jaar al. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psyko Punkz & Keltek samen in de studio
Vorige  1 ... 2750, 2751, 2752, 2753, 2754, 2755, 2756 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen