Vet (dat ze dat doen)Koen wrote:Psyko Punkz & Keltek samen in de studio
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Dacht inderdaad ff dat je de frituurpan bedoelde, thanks!DonnyD wrote:Vet (dat ze dat doen)Koen wrote:Psyko Punkz & Keltek samen in de studio
Millard Fillmore wrote:Dacht inderdaad ff dat je de frituurpan bedoelde, thanks!DonnyD wrote: Vet (dat ze dat doen)
Maar inderdaad cool (dat ze dat doen).
Hoop ergens niet dat PP de vocalen gaat doen maar ergens ook weer wel. Maar dan wel ouderwets dikke plaat maken. Anders gewoon niet doen. Keltek trouwens heel lekker bezig!
Millard Fillmore wrote:Dacht inderdaad ff dat je de frituurpan bedoelde, thanks!
Dacht inderdaad dat je de koelkast bedoelde, thanks!Parvuz wrote:Millard Fillmore wrote:Dacht inderdaad ff dat je de frituurpan bedoelde, thanks!DonnyD wrote: Vet (dat ze dat doen)![]()
Maar inderdaad cool (dat ze dat doen).
Hoop ergens niet dat PP de vocalen gaat doen maar ergens ook weer wel. Maar dan wel ouderwets dikke plaat maken. Anders gewoon niet doen. Keltek trouwens heel lekker bezig!
Noiseshock kapt er mee.
Bron: z'n FB
Ik las serieus NoisekickThaBomba. wrote:Noiseshock kapt er mee.
Ook vreemd dat hij de laatste berichten Noiseshock als Noi$e$hock schrijft.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Mooi, ligt ook geen hond wakker van.
Hadden wel paar leuke plaatjes. Op spotify nog goed beluisterd ook. Wel zonde vind ik dan maarja
Hij gaat wel verder met muziek maar onder een ander project als ik het zo lees.ThaBomba. wrote:Noiseshock kapt er mee.
The best way to honour a nice stage is to finish it when you just don't feel it anymore, and to remember it for what it meant at the time, while facing new challenges with a fully reignited fire.
Noi$e$hock was an unique milestone than launched me to the big world, and was amazing while it lasted but its been a while since the energy is not pure anymore.
I didn't make it to A-list but I've done a few cool things especially considering how unlikely to happen it all was at the beginning. Had some great times, traveled to amazing places, met some amazing people outhere. Kind of what I wanted.
This is not an easy decision but although it might seem like an end, for me its an exciting beginning of a new chapter. My musical path continues, but the best days of Noi$e$hock have already been lived.
Thanks to everyone who ever supported this project. It's time for something new.
hmu if u agree
-J
Heb nog wel eens pizza met hem gegeten, vond het maar een apart ventje 
Kun je nagaan wat ze van jou denkenMeneerEend wrote:Heb nog wel eens pizza met hem gegeten, vond het maar een apart ventje
Veel potentie wel. Platen als Cosmic en Beyond Reality heel veel geluisterd. Daarbij heeft hij volgens mij wel echt een steekje los als ik zijn Facebook soms las
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Chroman wrote:Kun je nagaan wat ze van jou denkenMeneerEend wrote:Heb nog wel eens pizza met hem gegeten, vond het maar een apart ventje

Mama vind me goed gelukt dus mij maak je niks xxx
Hier is hij ook op aangesproken door het management destijds. Niet dat ze het afkeurden maar dat het beter was om je je als artiest iets 'normaler' te gaan gedragen online mocht je écht wat willen in de scene. Volgens mij heeft hij die raad niet opgevolgd..ThaBomba. wrote:Daarbij heeft hij volgens mij wel echt een steekje los als ik zijn Facebook soms las
Ik heb hem wel eens gesproken bij de chill out waar het rustig was en we zowaar een gesprek konden voeren en dan is het echt een compleet ander persoon. Nog eerder verlegen en schuchter dan zo "vreemd" en schreeuwerig..
Ik hoop echt dat hij wat met hardstyle blijft doen want qua muziek was/is de potentie er zeker om nog veel verder te komen dan hetgeen ie tot nu toe heeft bereikt
Je klinkt verbaasd? Vind dit figuur echt zo'n prototype gamer.DonnyD wrote: Ik heb hem wel eens gesproken bij de chill out waar het rustig was en we zowaar een gesprek konden voeren en dan is het echt een compleet ander persoon. Nog eerder verlegen en schuchter dan zo "vreemd" en schreeuwerig..
Bedoel je stereotype?TiMOTHYb wrote:Je klinkt verbaasd? Vind dit figuur echt zo'n prototype gamer.DonnyD wrote: Ik heb hem wel eens gesproken bij de chill out waar het rustig was en we zowaar een gesprek konden voeren en dan is het echt een compleet ander persoon. Nog eerder verlegen en schuchter dan zo "vreemd" en schreeuwerig..
Ik vond m nooit wat, zn muziek niks, zn houding niks. Dacht alsof ie alles was in mijn ogen.
Tim alles goe ouwe?TiMOTHYb wrote:Je klinkt verbaasd? Vind dit figuur echt zo'n prototype gamer.DonnyD wrote: Ik heb hem wel eens gesproken bij de chill out waar het rustig was en we zowaar een gesprek konden voeren en dan is het echt een compleet ander persoon. Nog eerder verlegen en schuchter dan zo "vreemd" en schreeuwerig..
pro·to·ty·pe (het; o; meervoud: prototypen, prototypes)
1 oorspronkelijk model
2 voorbeeld, ideaal
Heb hem hier laatst nog een halve avond over gesproken. Hij voelt zich niet thuis in de huidige scene waar de raw tegenwoordig centraal staat en alles draait om zaken doen en niet om de muziek
Nou ik was inderdaad verbaasd. Ik zag alleen zijn online-uitingen en dacht echt wat is dat voor halve.. Toen ik hem in real life tegen kwam was hij alles behalve dat dusTiMOTHYb wrote:Je klinkt verbaasd?
T W E E D U I Z E N D A C H T I E NMark With A Tarrel wrote:Heb hem hier laatst nog een halve avond over gesproken. Hij voelt zich niet thuis in de huidige scene waar de raw tegenwoordig centraal staat en alles draait om zaken doen en niet om de muziek
Interview met Gearbox over Phoenix festival en familie. Wel leuk om te lezen
http://www.hardnews.nl/interview-met-ge ... n-familie/
http://www.hardnews.nl/interview-met-ge ... n-familie/
Heel leuk jaGearbox is totaal niet vies van het overschrijden van de grenzen van genres, hoe vinden jullie het dat Phoenix Festival zich profileert als een festival waar verschillende genres samenkomen?
Yes, dat zeg je goed! Bij Gearbox denken we niet in hokjes. Eerder in genres zoals hardcore, raw hardstyle en euforische hardstyle.
Last edited by TiMOTHYb on 28 Mar 2018 10:20, edited 1 time in total.