sonnebloem schreef:
bloblub schreef:
Ideën? Laat maar horen.
Net zoals die hier op HT ook staat volgens mij, dat je per jaar alle releases kan zien. Dan heb je echt een hele complete (maar ook complexe

) database. Maar kan vooral voor latere zorg zijn

Dat is inderdaad een goed idee. Ik zou dan zelf een database moeten opstellen. Op dit moment worden namelijk alleen de eerste 5 pagina's geladen en opgeslagen, elke 24 uur. Als een topic daar in de toekomst buiten valt, verdwijnt hij ook op de tracker. Vandaar dat de sectie "Past" best willekeurig is.
R_vd schreef:
Thanks man! Heel erg handig voor mijn Spotify playlist

Ik ben toevallig op dit idee gekomen omdat spotify geen release datum toont. Ook is de "Release Radar" volgensmij compleet random. Ik mis veel artiesten die ik wel volg.
RTM93 schreef:
Ik hoop dat je het vooral niet al te ingewikkeld laat. zo'n fancy layout als op HT.com is leuk en aardig, maar ik ga liever voor het simplistische. Nu kan je alles in 1 opslag nog zien en eventueel open of dichtvouwen (klikken).
Een hardstyle.com link is leuk en aardig maar ik denk dat je op 1 hand kan tellen hoeveel mensen daadwerkelijk daar een release kopen.
Ik wil de site altijd overzichtelijk houden. Als ik in de toekomst veel toetsers en bellen ga toevoegen is het misschien een idee om "toggles" te tonen, zodat het één en anders verborgen kan worden. HS.com is misschien overbodig inderdaad, omdat die site zelf ook toont welke tracks zojuist zijn uitgekomen.
Erg tof om alle positieve reacties te lezen.