Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2749, 2750, 2751, 2752, 2753, 2754, 2755 ... 3045  Volgende
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 16:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Techno heeft naast de vaste groep aanhangers ook een redelijk grote groep mensen die techno 'hip' vinden (correct me if i'm wrong).


Helemaal mee eens maar ik twijfel of dat in Twente ook zo is. Ik ken er wel wat aan die kant van het land maar niemand heeft ook maar iets interesse in Techno. Maar goed zo goed ken ik de regio Twente niet. Het is natuurlijk wel een hele vette locatie. Misschien trekt dat mensen van wat verder af? :D
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
sonnebloem schreef:
Techno heeft naast de vaste groep aanhangers ook een redelijk grote groep mensen die techno 'hip' vinden (correct me if i'm wrong).


Helemaal mee eens maar ik twijfel of dat in Twente ook zo is. Ik ken er wel wat aan die kant van het land maar niemand heeft ook maar iets interesse in Techno. Maar goed zo goed ken ik de regio Twente niet. Het is natuurlijk wel een hele vette locatie. Misschien trekt dat mensen van wat verder af? :D


Dat lijkt mij sws een grote factor. Zit helemaal niet in de techno maar is het niet dat een gure of industriƫle locatie altijd wel in de smaak valt?
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Slechte zet. Techno hier in het Oosten is niet levendig.


Oostelijker dan mijn woonplaats ga je het niet vinden, maar de hoeveelheid technoliefhebbers is echt vele malen groter dan de hardstyle liefhebbers, dus je hebt geen gelijk. Techno leeft enorm (in ieder geval in mijn omgeving).
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 21:35 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
RTM93 schreef:
Slechte zet. Techno hier in het Oosten is niet levendig.


Oostelijker dan mijn woonplaats ga je het niet vinden, maar de hoeveelheid technoliefhebbers is echt vele malen groter dan de hardstyle liefhebbers, dus je hebt geen gelijk. Techno leeft enorm (in ieder geval in mijn omgeving).

Techno liefhebbers of luisteraars. Hier ziet een wezenlijk verschil in natuurlijk. Je moet wel een doelgroep hebben die ook bewust naar zo'n feest gaat. Ik gebruik de techno podia in de regio als referentiekader en moet dan toch tot de conclusie komen dat het niet genoeg leeft voor een standalone festival. We zullen het wel zien.
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 21:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kan het alsjeblieft weer over muziek ipv chronisch repeterende varkensherrie gaan
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 21:55 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Kan het alsjeblieft weer over muziek ipv chronisch repeterende varkensherrie gaan

Graag. :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 22:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Album van Phuture Noize komt rond Defqon uit en zal over 12 nummers beschikken.

Bron: Q&A met Phuture Noize op z'n fanpagina (die nu nog aan de gang is).
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Kan het alsjeblieft weer over muziek ipv chronisch repeterende varkensherrie gaan

Hahaha of niet.
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 10:26 
 
Hardtraxx Newbie

... ik een release tracker heb opgezet met data uit dit forum. Ik stoorde me aan het feit dat er nergens een overzichtelijke lijst is met toekomstige releases.

www.hardstyletracker.nl

Het zal nog veel bugjes bevatten, het is ook een beta versie.
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 11:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bloblub schreef:
... ik een release tracker heb opgezet met data uit dit forum. Ik stoorde me aan het feit dat er nergens een overzichtelijke lijst is met toekomstige releases.

http://www.hardstyletracker.nl

Het zal nog veel bugjes bevatten, het is ook een beta versie.


Nice! Dat is wel handig, het design mag alleen wel wat werk gebruiken.
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 11:59 
 
Hardtraxxer

bloblub schreef:
... ik een release tracker heb opgezet met data uit dit forum. Ik stoorde me aan het feit dat er nergens een overzichtelijke lijst is met toekomstige releases.

http://www.hardstyletracker.nl

Het zal nog veel bugjes bevatten, het is ook een beta versie.


Heel fijn dit inderdaad, vind het design juist wel fijn zo simpel :thumbup:
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 12:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette site! Denk dat een geblurde achtergrond al wonderen doet, maakt het direct minder saai. De simpelheid van het tekstvak zelf is wel top, lekker leesbaar :)
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 12:28 
 
Hardtraxx Newbie

Royvn_ schreef:
bloblub schreef:
... ik een release tracker heb opgezet met data uit dit forum. Ik stoorde me aan het feit dat er nergens een overzichtelijke lijst is met toekomstige releases.

http://www.hardstyletracker.nl

Het zal nog veel bugjes bevatten, het is ook een beta versie.


Nice! Dat is wel handig, het design mag alleen wel wat werk gebruiken.


Dit ben ik met je eens hoor. Ook de mobiele versie heeft nog veel werk nodig. Ik zal binnenkort een "feature request" en een "bug report" knop toevoegen. Ook coverart en misschien youtube koppelingen staan op de planning.
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 12:46 
 
Hardtraxx Veteran

bloblub schreef:
... ik een release tracker heb opgezet met data uit dit forum. Ik stoorde me aan het feit dat er nergens een overzichtelijke lijst is met toekomstige releases.

http://www.hardstyletracker.nl

Het zal nog veel bugjes bevatten, het is ook een beta versie.

HEERLIJK SIMPEL :thumbsup:

Niets meer aan doen. Hoeft ook allemaal niet fancy.
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 14:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel netjes! Top werk.

Om nog even te zeiken: Het moet tomorrow zijn ipv tommorow.
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Benieuwd welke track :D. Maar hoop ook wel snel weer eens een solo plaat van hem te horen. Is toch al wel weer even geleden :slow: (op die free na).
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bloblub schreef:
... ik een release tracker heb opgezet met data uit dit forum. Ik stoorde me aan het feit dat er nergens een overzichtelijke lijst is met toekomstige releases.

http://www.hardstyletracker.nl

Het zal nog veel bugjes bevatten, het is ook een beta versie.

Hulde!
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 17:20 
 
Hardtraxx Addict

Keltek & Frequencerz samen in de studio.

Bron: Insta Keltek.
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 17:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Keltek & Frequencerz samen in de studio..


:woot: :clap:
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-front insta story:

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 19:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bloblub schreef:
... ik een release tracker heb opgezet met data uit dit forum. Ik stoorde me aan het feit dat er nergens een overzichtelijke lijst is met toekomstige releases.

http://www.hardstyletracker.nl

Het zal nog veel bugjes bevatten, het is ook een beta versie.

Gaaf! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloblub schreef:
... ik een release tracker heb opgezet met data uit dit forum. Ik stoorde me aan het feit dat er nergens een overzichtelijke lijst is met toekomstige releases.

http://www.hardstyletracker.nl

Het zal nog veel bugjes bevatten, het is ook een beta versie.


Top!!

Edit: Wanneer komen de releases eigenlijk op de website te staan? Deze aankomende release staat namelijk al wel op HT maar nog niet op de releases site hardstyle-releases/retaliation-our-soul-ther-237-t63146.html.
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 20:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
b-front insta story:

Afbeelding

Voel wel een collab tussen Heady en Frequencerz aankomen.

Wie weet een B-Freqz & Heady track :drool:
Zouden ze daarvoor open staan als B-Freqz?
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... Brennan Heart en Code Black weer samen in de studio zitten :woot:.

Bron: BH's insta story.
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 20:53 
 
Hardtraxx Newbie

MelvinFR schreef:
bloblub schreef:
... ik een release tracker heb opgezet met data uit dit forum. Ik stoorde me aan het feit dat er nergens een overzichtelijke lijst is met toekomstige releases.

http://www.hardstyletracker.nl

Het zal nog veel bugjes bevatten, het is ook een beta versie.


Top!!

Edit: Wanneer komen de releases eigenlijk op de website te staan? Deze aankomende release staat namelijk al wel op HT maar nog niet op de releases site hardstyle-releases/retaliation-our-soul-ther-237-t63146.html.


Op dit moment scant hij het forum elke 24 uur. Misschien dat ik het in de toekomst aanpas.

Kleine update: Youtube buttons met miniplayer. (Word nog iets netter opgemaakt) :clap:
Vorige  1 ... 2749, 2750, 2751, 2752, 2753, 2754, 2755 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen