Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
sonnebloem wrote:Techno heeft naast de vaste groep aanhangers ook een redelijk grote groep mensen die techno 'hip' vinden (correct me if i'm wrong).
Helemaal mee eens maar ik twijfel of dat in Twente ook zo is. Ik ken er wel wat aan die kant van het land maar niemand heeft ook maar iets interesse in Techno. Maar goed zo goed ken ik de regio Twente niet. Het is natuurlijk wel een hele vette locatie. Misschien trekt dat mensen van wat verder af? :D
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
DonnyD wrote:
sonnebloem wrote:Techno heeft naast de vaste groep aanhangers ook een redelijk grote groep mensen die techno 'hip' vinden (correct me if i'm wrong).
Helemaal mee eens maar ik twijfel of dat in Twente ook zo is. Ik ken er wel wat aan die kant van het land maar niemand heeft ook maar iets interesse in Techno. Maar goed zo goed ken ik de regio Twente niet. Het is natuurlijk wel een hele vette locatie. Misschien trekt dat mensen van wat verder af? :D
Dat lijkt mij sws een grote factor. Zit helemaal niet in de techno maar is het niet dat een gure of industriële locatie altijd wel in de smaak valt?
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 42 minutes ago
RTM93 wrote:Slechte zet. Techno hier in het Oosten is niet levendig.
Oostelijker dan mijn woonplaats ga je het niet vinden, maar de hoeveelheid technoliefhebbers is echt vele malen groter dan de hardstyle liefhebbers, dus je hebt geen gelijk. Techno leeft enorm (in ieder geval in mijn omgeving).
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Rickzel wrote:
RTM93 wrote:Slechte zet. Techno hier in het Oosten is niet levendig.
Oostelijker dan mijn woonplaats ga je het niet vinden, maar de hoeveelheid technoliefhebbers is echt vele malen groter dan de hardstyle liefhebbers, dus je hebt geen gelijk. Techno leeft enorm (in ieder geval in mijn omgeving).
Techno liefhebbers of luisteraars. Hier ziet een wezenlijk verschil in natuurlijk. Je moet wel een doelgroep hebben die ook bewust naar zo'n feest gaat. Ik gebruik de techno podia in de regio als referentiekader en moet dan toch tot de conclusie komen dat het niet genoeg leeft voor een standalone festival. We zullen het wel zien.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Kan het alsjeblieft weer over muziek ipv chronisch repeterende varkensherrie gaan
R
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
TiMOTHYb wrote:Kan het alsjeblieft weer over muziek ipv chronisch repeterende varkensherrie gaan
Graag. :lol: :lol:
Hardtraxxer
123 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Album van Phuture Noize komt rond Defqon uit en zal over 12 nummers beschikken.

Bron: Q&A met Phuture Noize op z'n fanpagina (die nu nog aan de gang is).
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
TiMOTHYb wrote:Kan het alsjeblieft weer over muziek ipv chronisch repeterende varkensherrie gaan
Hahaha of niet.
B
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2013
last seen Oct 2019
... ik een release tracker heb opgezet met data uit dit forum. Ik stoorde me aan het feit dat er nergens een overzichtelijke lijst is met toekomstige releases.

www.hardstyletracker.nl

Het zal nog veel bugjes bevatten, het is ook een beta versie.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
bloblub wrote:... ik een release tracker heb opgezet met data uit dit forum. Ik stoorde me aan het feit dat er nergens een overzichtelijke lijst is met toekomstige releases.

http://www.hardstyletracker.nl

Nice! Dat is wel handig, het design mag alleen wel wat werk gebruiken.
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen Jan 2025
bloblub wrote:... ik een release tracker heb opgezet met data uit dit forum. Ik stoorde me aan het feit dat er nergens een overzichtelijke lijst is met toekomstige releases.

Heel fijn dit inderdaad, vind het design juist wel fijn zo simpel :thumbup:
Hardtraxxer
364 posts member since 2017
last seen Aug 2018
Vette site! Denk dat een geblurde achtergrond al wonderen doet, maakt het direct minder saai. De simpelheid van het tekstvak zelf is wel top, lekker leesbaar :)
B
Hardtraxx Newbie
last seen Oct 2019
Royvn_ wrote:

Nice! Dat is wel handig, het design mag alleen wel wat werk gebruiken.
Dit ben ik met je eens hoor. Ook de mobiele versie heeft nog veel werk nodig. Ik zal binnenkort een "feature request" en een "bug report" knop toevoegen. Ook coverart en misschien youtube koppelingen staan op de planning.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago

HEERLIJK SIMPEL :thumbsup:

Niets meer aan doen. Hoeft ook allemaal niet fancy.
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Heel netjes! Top werk.

Om nog even te zeiken: Het moet tomorrow zijn ipv tommorow.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 9 minutes ago
Image
Benieuwd welke track :D. Maar hoop ook wel snel weer eens een solo plaat van hem te horen. Is toch al wel weer even geleden :slow: (op die free na).
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026

Hulde!
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen 27 days ago
Keltek & Frequencerz samen in de studio.

Bron: Insta Keltek.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Uniforce wrote:Keltek & Frequencerz samen in de studio..
:woot: :clap:
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
b-front insta story:

Image
Hardtraxxer
149 posts member since 2015
last seen 10 days ago

Gaaf! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago

Top!!

Edit: Wanneer komen de releases eigenlijk op de website te staan? Deze aankomende release staat namelijk al wel op HT maar nog niet op de releases site Retaliation - Our Soul (THER-237).
Last edited by MelvinFR on 21 Mar 2018 19:27, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
makrooy wrote:b-front insta story:

Image
Voel wel een collab tussen Heady en Frequencerz aankomen.

Wie weet een B-Freqz & Heady track :drool:
Zouden ze daarvoor open staan als B-Freqz?
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 9 minutes ago
... Brennan Heart en Code Black weer samen in de studio zitten :woot:.

Bron: BH's insta story.
B
Hardtraxx Newbie
last seen Oct 2019
MelvinFR wrote:

Top!!

Edit: Wanneer komen de releases eigenlijk op de website te staan? Deze aankomende release staat namelijk al wel op HT maar nog niet op de releases site Retaliation - Our Soul (THER-237).
Op dit moment scant hij het forum elke 24 uur. Misschien dat ik het in de toekomst aanpas.

Kleine update: Youtube buttons met miniplayer. (Word nog iets netter opgemaakt) :clap: