Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2636, 2637, 2638, 2639, 2640, 2641, 2642 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 22:48 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Nee hoor, dat deden ze omdat ze dachten dat dat mij pijn zou doen

Volgens mij heeft hij echt mentaal iets verkeerd zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 22:58 

Hardtraxxer

Ik snap dat je wellicht principes hebt, maar hij gaat denk ik een groot deel van zijn inkomsten missen als Q, B2S en ID&T hem niet meer boeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 23:03 

Hardtraxx Addict

De enige die kinderachtig zijn dat is hemzelf en dat gekke paarden meisje van m
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 23:29 

Hardtraxx Elite

Jambekkieee schreef:
Ik snap dat je wellicht principes hebt, maar hij gaat denk ik een groot deel van zijn inkomsten missen als Q, B2S en ID&T hem niet meer boeken.

Die organisatoren zijn echt geen vetpot voor DJs, dat zijn juist de buitendlandse boekingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 23:48 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Z'n manier van schrijven en denken sluit echt naadloos aan op z'n trackkeuze. Ik heb zelden een DJ ik tekst en geluid zo vreselijk vol van zichzelf gezien. Vul het primetime gat wat mij betreft maar op met Sound Rush, want die zetten nog wel eens iets anders op hun USB dan enkel (dezelfde) tracks van zichzelf.

Citaat:
Tracklist Frontliner @ Q-Base
1. Frontliner - Symbols (Q-Base 2012 Open Air Anthem)
2. Frontliner - TBA 2 (One More Time)
3. Frontliner - The First Cut
4. Frontliner - Somebody Say Yeah (Dillytek Remix)
5. Armin van Buuren - Shivers (Frontliner Remix)
6. Wildstylez - Music Or Noize (Frontliner Remix)
7. Frontliner & John Harris - Loud
8. Frontliner - What You Come For
9. Frontliner - Warphole (2014 Edit)
10. Frontliner ft. Ellie - Lose The Style
11. Frontliner - Discorecord (2013 Edit)
12. ID (Frontliner - ID)
13. Technoboy - Rage (Frontliner Remix)
14. Frontliner - Our District (2016 Edit)
15. Frontliner - Summer
16. D-Block & S-te-Fan, Frontliner & Hard Driver - Friction
17. Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption (Live Edit)
18. Frontliner - I'm The Melodyman (Hardcore Edit)
19. Frontliner - Weekend Warriors (Defqon.1 2013 Anthem)
20. Max Enforcer & Frontliner - On The Go
21. Frontliner - Dream Dust
22. Frontliner - You Want It
23. Frontliner vs B-Front - Become The Sky
24. Frontliner ft. Katt Niall - (We Are) Indestructible
25. Frontliner - Come On!
26. Frontliner ft. Nikkita - Death of a Demon
27. Frontliner - Outside Spacer (Raw Edit)
w/ Frontliner - Pull Tuuduuu Over

Misschien kreeg hij als Defqon mission dat ie tracks van anderen moest draaien en is daar de ruzie om ontstaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 23:59 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

And now we wait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 00:01 

Hardtraxx Veteran

Zijn vriendin had toch de politie gebeld toen alle hoge pieten op een after zaten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 00:05 

Hardtraxx Newbie

Lenny schreef:
Zijn vriendin had toch de politie gebeld toen alle hoge pieten op een after zaten?

Lol, whut?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 00:29 

Hardtraxx Veteran

Misschien was zijn missie wel dat ie niet moest komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 09:59 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:

Ben jij dit op Reddit?

Citaat:
I heard from a friend of mine that at some afterparty in a hotel room, his (Frontliner's) wife went nuts and that has been the last drop in the bucket for Q-dance.

Can't really say more, kinda inside intel. I know it sounds sketchy, wish i could say more but can't xD

Citaat:
After Defqon Chile, Q-dance and crew had a afterparty at a hotel room. Frontliner's wife got mad (for some reason, don't know why exactly) and called the police on them. That was the last drop in the bucket for Q-dance.

I cannot and will not reveal my source as it could damage his/her carreer. Do with it what you will, believe it or not.

Another example, at a local festival frontliner was booked for a set. He was the last DJ to play and wanted to play some more after his set, the organisation allowed it but his wife didn't.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 10:09 

Hardtraxx Veteran

Verwacht niet dat dat Lenny is.
Dit verhaal heb ik uit een andere hoek gehoord.

Het blijft een gerucht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 10:12 

Hardtraxx Veteran

Nope, ben ik niet op Reddit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 10:12 

Hardtraxx Veteran

Het moet wel iets zijn geweest op Defqon Chile. Hij maakte het anthem nog vorig jaar en in 2017 heeft hij geen boekingen meer de belangrijkste organisaties (die min of meer met elkaar verbonden zijn) in de scene. Dat is wat ik er uit haal tenminste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 10:23 

Hardtraxx Veteran

Project One is toegevoegd aan de line-up van Electric Love Festival. :$
Na Heady's set op de main zal Wildstylez erbij komen voor Project One.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 10:28 

Hardtraxx Veteran

Zou ook verklaren waarom hij zegt dat het allemaal oké is of zelfs juist beter, die zit goed onder de duim.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 11:41 

Hardtraxx Crew

Cruelty schreef:
Is er al een Frontliner topic? Ik hou van drama

algemeen/frontliner-topic-t36309.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 11:51 

Hardtraxxer

Er was toch ook iets met een camera die hij gesloopt had?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 11:59 

Hardtraxx Veteran

Dear hardstyle family member,

Yes, this letter is for you. Remember this picture? It was taken exactly one year ago, a moment in time that changed my life.

2014 - I guess it was almost impossible to explain why I left the hardstyle scene to explore the world out there, more so because I didn’t even really know myself what I was looking for yet. Hardstyle was the music I grew up with, making it was the most natural thing to do when I started making music. But my mind has always been curious and adventurous. Thus, at some point, I couldn’t resist the question: “What else is there?”. Like Simba that was given a whole kingdom by birthright but couldn’t resist to go see what lay beyond.

2016 - I was learning a lot of new techniques as a producer, seeing new places and standing on my own feet, out there in the big bad world. Despite not having found what I was hoping for yet, I was doing pretty well. I thought...

When I appeared before you at DefQon.1 2016, I literally broke down. My world fell apart and I saw the bigger picture. Suddenly feeling so tired of going against the stream of my true nature, all the pieces of my puzzle fell together. I had left home only to set out on a journey back to where I started. But now I have been given the answers I was looking for. I did not fall in love with hardstyle just because I grew up with it. It was love at first sight with hardstyle and myself! I fell in love because it was the only music in the world that connected with every part of me that made me human. Raw emotion and energy, uncontaminated and right underneath the surface of our rapidly moving society that consumes everything in its path. It has united people like nothing I have ever seen in my life and it has made even the toughest men shed tears at times, like it did at that moment in time.

That day changed me as a person. I no longer felt the need to prove to myself and the world that I could do it all. The illusion that something else better than this is out there evaporated. I made it to the elephant graveyard and back. Thank you for showing me the way home. Thank you for always leaving the door open. I hereby return as a humble member of the community, offering my works, committed to spreading the word.

“One day, sooner or later, we see this music is our destiny”

Aldus headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 12:02 

Hardtraxx Veteran

Next level Slowpoke Nura, maar wordt gewaardeerd, is dezelfde tekst als de poster die werd uitgedeeld op de zondag :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 12:09 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Next level Slowpoke Nura, maar wordt gewaardeerd, is dezelfde tekst als de poster die werd uitgedeeld op de zondag :$

Ik doe mijn best, ik ken die poster niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 14:59 

Hardtraxxer

Joey schreef:
Afbeelding

And now we wait.

Geloof me dat gaat hij niet zeggen anders had hij het al gedaan. Het heeft sowieso te maken met het switchen van bookings agency dat kan niet anders. Frontliner heeft begin december 2016 getekend bij Ace Agency en vanaf toen werd hij niet meer geboekt door o.a. Q-Dance. Eerst zat Frontliner bij Platinum Agency voorheen Q-Bookings dat weer onderdeel is van SFX entertainment (ID&T, Q-Dance, B2S, etc). Zien jullie hier een linkje???

Zo niet dan lees even het volgende artikel: Q-Dance… Eerlijke monopolist of oneerlijke dictator https://partyflock.nl/topic/1091455:Q-Dance-Eerlijke-monopolist-of-oneerlijke-dictator. Het artikel komt uit 2010 dat vandaag de dag nog redelijk relevant is. Ik zal de smakelijke stukjes eruit halen en hieronder neer zetten en dan mogen jullie zelf oordelen of Q-Dance of Frontliner hier kinderachtig doet. Ohh en zoals Villain zei tijdens Defqon.1 Legends tijdens Frontliners anthem "Music should be the only thing that mathers"

Citaat:
.......In order to achieve this target there are some very nasty games going on under the table. For instance, if you are a DJ and you receive an invitation from UDC to perform on Ground Zero Festival, this automatically means you are disqualified for Defqon.
Because both festivals are similar and organized in the same season, Q doesn’t allow any DJ that plays on the competitors’ festival to perform on their own. This is a form of blackmailing and falsifying competition in the Dutch dance industry........

......Most big hardstyle DJ’s earn between 1500 and 2500 euro for a gig. Nice, a monthly salary for a job that only takes roughly 60 to 90 minutes excluding travel time.
The bigshots like Dana, Zany, Luna, Prophet are in the higher category while smaller names are more in the 1500 category. Shockingly enough there are quite a number of (foreign) DJ’s that are rarely booked since they are not with Q-Bookings but charge the same rate. Q-Dance however is arrogant enough to demand not to pay that. There are quite a number of famous acts, for instance Trance Generators, that only got paid half of their fee by Q-Dance, just because they felt like it. They have the arrogance of saying; “we are the biggest organization in hardstyle and we offer you a position on your party, so if you don’t play for half the money you won’t get famous”. Again, this is a rude example of blackmail. Then there are also the DJ’s in various small stages and talent areas at bigger festivals like Defqon, Q-Base and In Qontrol that do not get paid at all. A company that puts out tickets for events on the market for between 40 and 55 euros, charges 2,50 for drinking tokens and earns gazillions in other activities can surely reward musicians for what they do just as their own Q-bookings DJ’s, right? Q-Dance begs to differ......

.......Er zijn meer dingen die in het geheel van Q-Dance meewegen. Er gaan ook verhalen rond dat soms de wat directere aanpak verkozen wordt. Crypsis stond laatst bijvoorbeeld op een Q-Dance evenement (In Qontrol) als afsluiter. De beste man draaide de pannen van het dak waardoor de mainstage wat leger werd. Wat er volgens verschillende bezoekers gebeurde was het volgende:

“Crypsis was mooi hard aan ‘t beuken, geluid stond vol aan. Na een half uur ging het geluid in eens zachter, maar de helft zo hard, je kon gewoon praten. Of er iets kapot ging, of q het volume omlaag gooide weet ik niet. Maar Crypsis was toen al boos, hij ging de speakers op het podium (die bedoeld zijn voor de artiest) verdraaien naar het publiek. Toen ging het wel weer wat beter. Toen kwam er om kwart voor 7 een kerel (van Q) het podium op die zei dat er mee op moest houden (terwijl ie tot 7u mocht). En toen werd ie gewoon echt kwaad. Pakte ie de Mic van Villain en riep iets in de trend van: “ja ik moet gewoon 10 minuten eerder stoppen, ik wordt hier gewoon genaait door Q-dance. Respect Q-dance Respect!! (sarcastisch)”. Toen smeet ie keihard z’n koptelefoon op de draaitafels. En draaide ie nog 1 plaat, zonder licht en show op ‘t podium. “(Quote van Hardtraxx).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 15:08 

Hardtraxx Veteran

Dat laatste stuk over Crypsis. Eeehhh...wat? :huh:

Maar dit is toch al eens eerder besproken hier op het forum. Dat je bij de goede booking agency moet zitten, om verzekerd te zijn van een plek op Q-dance evenementen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 15:10 

Hardtraxx Veteran

hmm dat komt ook alweer uit 2010, hoe relevant is dat stuk tekst hedendaags nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 15:18 

Hardtraxx Veteran

De boekingsprijzen zijn in ieder geval verdrievoudigd, als het niet meer is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 15:28 

Hardtraxx Veteran

ff YouTube gezohct, is beeldmateriaal van:

https://www.youtube.com/watch?v=Iqm58h5-iOw
Vorige  1 ... 2636, 2637, 2638, 2639, 2640, 2641, 2642 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen