Hardtraxxer
631 posts member since 2017
last seen 22 days ago
ErikZ wrote:
PvO Hardstyle wrote:
MYTZE wrote:Nee hoeft van mij ook niet, vind zn huidige stijl wel lekker verfrissend :D
Ik vind zijn huidige stijl zeker verfrissend. Wat ik wel de laatste 3x gehad heb bij een set van hem is dat hij imo de zaal dood draaide. Je hoort aan alles dat het verfrissend is en kwaliteit heeft, maar op een of andere manier komt dat niet over op het publiek. Ik weet niet zo goed waardoor dat komt. :huh:
Phuture Noize heeft een beetje hetzelfde 'probleem'', fantastische muziek van hoge kwaliteit maar de zaal kan er vaak weinig mee. Dat heeft ie al sinds hij solo ging
Weet niet wanneer jij voor het laatst bij een set van Phuture Noize bent geweest maar als ergens de sfeer altijd goed is, is het bij een set van hem.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 11 hours ago
Heb bij Devin Wild nu vooral het 'probleem' dat ik geen fan ben van die resonante punches op de gated kicks. Die worden me ondertussen iets te overheersend in zijn nummers. Als ik kijk naar zijn nummers vanaf dat die dit stijltje ging aanhouden (Mindbending was denk ik de eerste) tot aan de Exhale EP klonken zijn gated kicks nog een stuk dieper en voller dan de kicks die hij nu gebruikt. Puur een kwestie van smaak, qua creativiteit denk ik wel nog 1 van de uniekere stijlen in de scene. Maar bij de laatste keren Devin Wild ook gemerkt dat de sfeer in de zaal/vloer iets minder werd.

Qua Phuture Noize dan weer totaal niet eens, daar bijna altijd een goede sfeer meegemaakt, van de kleinere events tot aan de grote stages.
Hardtraxx Veteran
3211 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Wiqtory naar Dirty Workz (Sub Label: Copyright Free)
M
Hardtraxx Veteran
14200 posts member since 2013
Fusionmania wrote:Wiqtory naar Dirty Workz (Sub Label: Copyright Free)
Grappig, zat eerder vandaag nog te denken dat ie prima bij DWX Copyright Free zou passen :lol: maar mooi dat ie eindelijk een plek heeft om zn tracks te releasen :D
Hardtraxx Veteran
14327 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
Prima, kom maar door met die unreleased plaatjes (L)
M
Hardtraxx Veteran
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen Aug 2026
MYTZE wrote:Neroz stopt ermee.
https://www.instagram.com/p/C5jTsnGvfs0/
Toch mooi dat Pinsir je legacy is, kan iemand Delt-A troosten?
A
Hardtraxxer
243 posts member since 2023
last seen 18 hours ago
ErikZ wrote:Phuture Noize heeft een beetje hetzelfde 'probleem'', fantastische muziek van hoge kwaliteit maar de zaal kan er vaak weinig mee. Dat heeft ie al sinds hij solo ging
Toevallig de filmpjes van hem gezien op insta op zijn soloset? Juist ja.. :lol: Volgens mij is er dat weekend nergens zo'n sfeer en geschreeuw geweest dan bij hem!
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Aaltveeg wrote:
ErikZ wrote:Phuture Noize heeft een beetje hetzelfde 'probleem'', fantastische muziek van hoge kwaliteit maar de zaal kan er vaak weinig mee. Dat heeft ie al sinds hij solo ging
Toevallig de filmpjes van hem gezien op insta op zijn soloset? Juist ja.. :lol: Volgens mij is er dat weekend nergens zo'n sfeer en geschreeuw geweest dan bij hem!
Jullie hebben alle gelijk, de sfeer is top, omdat dat bezoekers zijn die komen voor hem op een festival of zijn feest. PN heeft lang nodig gehad bij het grote publiek door te breken ''omdat men het te moeilijke muziek vond''
Hardtraxxer
573 posts member since 2009
Jay Reeve een interview heeft gegeven en daar in (onder andere) dit morsdode forum heeft genoemd :thumbsup:

https://euphoricwithstyle.com/homepage/ ... -jay-reeve
Hardtraxxer
573 posts member since 2009
SQREUR wrote:Jay Reeve een interview heeft gegeven en daar in (onder andere) dit morsdode forum heeft genoemd :thumbsup:

https://euphoricwithstyle.com/homepage/ ... -jay-reeve
(PS: Ze heeft Bass Modulators ook geïnterviewd)
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 4 days ago
2 jaar geleden dat Delete is overleden.

Vraagt je soms toch af hoe de raw eruit zou zien als hij er nog was geweest. Beseft je wel hoe erg hij zijn tijd eigenlijk vooruit was.

Blijft eeuwig zonde en treurig hoe het met hem gelopen is!

Wel mooi om nog altijd met regelmaat Delete tracks langs te horen komen, zo ook afgelopen Supersized meermaals verrast door wat platen van hem.
Hardtraxx Veteran
4824 posts member since 2014
last seen 5 hours ago
Ik denk dat ie net als veel anderen gewoon de trends was gevolgd. dat deed hij met zn laatste releases ook wel aardig al. Tuurlijk het was trends volgen met een eigen twist dus er had op zich ook nog wel leuke dingen uit kunnen komen.

Maar ja dat zullen we nooit weten helaas.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Adrenalize naar Dirty Workz
M
Hardtraxx Veteran
Decibel anthem is dit jaar door Rejecta gemaakt.
Hardtraxxer
866 posts member since 2021
last seen May 2026
MYTZE wrote:Decibel anthem is dit jaar door Rejecta gemaakt.
Goede keuze! Ik denk dat hij er wel wat moois van kan maken!
Hardtraxxer
93 posts member since 2023
Rubrix wrote:
MYTZE wrote:Decibel anthem is dit jaar door Rejecta gemaakt.
Goede keuze! Ik denk dat hij er wel wat moois van kan maken!
Dat denk ik bij heel veel artiesten. Elke keer weer mis
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Even inhakend op de plannen van de nieuwe coalitie: de BTW op kaartjes van de cultuursector gaan van 9% naar 21%, verwacht dus zodra dit wordt ingevoerd een aanzienlijke stijging van de ticketprijs voor feesten.
R
Hardtraxxer
667 posts member since 2021
last seen 14 hours ago
200 eu voor Defqon zaterdag in 2025 :clap:
Hardtraxx Addict
1740 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
Nog steeds kut, maar die wetswijziging gaat gelukkig pas in 2026 in. Gelukkig begint de kaartverkoop van Defqon wel in oktober het jaar ervoor, dan kunnen ze nog een groot deel verkopen met het lagere btw tarief mits ze de verhoging niet alvast doorberekenen.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 9 days ago
Khadber wrote:Even inhakend op de plannen van de nieuwe coalitie: de BTW op kaartjes van de cultuursector gaan van 9% naar 21%, verwacht dus zodra dit wordt ingevoerd een aanzienlijke stijging van de ticketprijs voor feesten.
Bizar
Hardtraxx Veteran
3822 posts member since 2010
last seen 10 hours ago
'Minder geld naar cultuur' is natuurlijk een mooie kreet voor mensen die denken dat cultuur alleen maar musea's en vage toneelstukken inhoudt.
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 27 days ago
Gezien dit kabinet, betekent dat dan ook dat we minder buitenlanders op de festivals gaan zien?
Hardtraxxer
61 posts member since 2023
Niet te druk maken. Ipv 10 feesten in het jaar pakken pak je er nu 8.
Hardtraxx Addict
1740 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
View on YouTube

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago