Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3041, 3042, 3043, 3044, 3045
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2024 20:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
PvO Hardstyle schreef:
MYTZE schreef:
Nee hoeft van mij ook niet, vind zn huidige stijl wel lekker verfrissend :D


Ik vind zijn huidige stijl zeker verfrissend. Wat ik wel de laatste 3x gehad heb bij een set van hem is dat hij imo de zaal dood draaide. Je hoort aan alles dat het verfrissend is en kwaliteit heeft, maar op een of andere manier komt dat niet over op het publiek. Ik weet niet zo goed waardoor dat komt. :huh:


Phuture Noize heeft een beetje hetzelfde 'probleem'', fantastische muziek van hoge kwaliteit maar de zaal kan er vaak weinig mee. Dat heeft ie al sinds hij solo ging


Weet niet wanneer jij voor het laatst bij een set van Phuture Noize bent geweest maar als ergens de sfeer altijd goed is, is het bij een set van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2024 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb bij Devin Wild nu vooral het 'probleem' dat ik geen fan ben van die resonante punches op de gated kicks. Die worden me ondertussen iets te overheersend in zijn nummers. Als ik kijk naar zijn nummers vanaf dat die dit stijltje ging aanhouden (Mindbending was denk ik de eerste) tot aan de Exhale EP klonken zijn gated kicks nog een stuk dieper en voller dan de kicks die hij nu gebruikt. Puur een kwestie van smaak, qua creativiteit denk ik wel nog 1 van de uniekere stijlen in de scene. Maar bij de laatste keren Devin Wild ook gemerkt dat de sfeer in de zaal/vloer iets minder werd.

Qua Phuture Noize dan weer totaal niet eens, daar bijna altijd een goede sfeer meegemaakt, van de kleinere events tot aan de grote stages.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2024 19:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wiqtory naar Dirty Workz (Sub Label: Copyright Free)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2024 19:43 
 
Hardtraxx Crew

Fusionmania schreef:
Wiqtory naar Dirty Workz (Sub Label: Copyright Free)

Grappig, zat eerder vandaag nog te denken dat ie prima bij DWX Copyright Free zou passen :lol: maar mooi dat ie eindelijk een plek heeft om zn tracks te releasen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2024 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima, kom maar door met die unreleased plaatjes (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2024 21:32 
 
Hardtraxx Crew

Neroz stopt ermee.
https://www.instagram.com/p/C5jTsnGvfs0/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2024 09:05 
 
Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:


Toch mooi dat Pinsir je legacy is, kan iemand Delt-A troosten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 13:39 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Phuture Noize heeft een beetje hetzelfde 'probleem'', fantastische muziek van hoge kwaliteit maar de zaal kan er vaak weinig mee. Dat heeft ie al sinds hij solo ging


Toevallig de filmpjes van hem gezien op insta op zijn soloset? Juist ja.. :lol: Volgens mij is er dat weekend nergens zo'n sfeer en geschreeuw geweest dan bij hem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 14:07 
 
Hardtraxx Veteran

Aaltveeg schreef:
ErikZ schreef:
Phuture Noize heeft een beetje hetzelfde 'probleem'', fantastische muziek van hoge kwaliteit maar de zaal kan er vaak weinig mee. Dat heeft ie al sinds hij solo ging


Toevallig de filmpjes van hem gezien op insta op zijn soloset? Juist ja.. :lol: Volgens mij is er dat weekend nergens zo'n sfeer en geschreeuw geweest dan bij hem!


Jullie hebben alle gelijk, de sfeer is top, omdat dat bezoekers zijn die komen voor hem op een festival of zijn feest. PN heeft lang nodig gehad bij het grote publiek door te breken ''omdat men het te moeilijke muziek vond''
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2024 18:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jay Reeve een interview heeft gegeven en daar in (onder andere) dit morsdode forum heeft genoemd :thumbsup:

https://euphoricwithstyle.com/homepage/ ... -jay-reeve
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2024 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SQREUR schreef:
Jay Reeve een interview heeft gegeven en daar in (onder andere) dit morsdode forum heeft genoemd :thumbsup:

https://euphoricwithstyle.com/homepage/ ... -jay-reeve


(PS: Ze heeft Bass Modulators ook geïnterviewd)
Vorige  1 ... 3041, 3042, 3043, 3044, 3045
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen