Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2635, 2636, 2637, 2638, 2639, 2640, 2641 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 16:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond de terugkomst van headhunterz wel heel gaaf, nooit verwacht dat ie echt zou terugkeren. Overal jankende mensen(ik lees op dit forum heel veel verhalen over dat ze moeten janken, al kom ik ze nooit tegen). Merkte wel echt dat die man heel belangrijk is voor de scene. Ook precies wat het op dit moment misschien wel nodig heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 16:05 
 
Hardtraxx Elite

Kenny Kay schreef:
klapstoel schreef:
Headhunterz is bezig met een hardstyle mini-album
http://www.hardnews.nl/headhunterz-is-b ... ini-album/

Er komt o.a. een samenwerking met de Frequencerz aan

Dit zou zo ongelofelijk tof zijn! Wat is hardstyle toch leuk zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 16:24 
 
Hardtraxx Crew

Zou ook wel collabs met namen zoals Atmozfears, Bass Modulators etc willen zien. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 18:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
Vond de terugkomst van headhunterz wel heel gaaf, nooit verwacht dat ie echt zou terugkeren. Overal jankende mensen(ik lees op dit forum heel veel verhalen over dat ze moeten janken, al kom ik ze nooit tegen). Merkte wel echt dat die man heel belangrijk is voor de scene. Ook precies wat het op dit moment misschien wel nodig heeft.

Zat zondag tijdens het laatste uur ook tegen huilen van geluk aan hoor, ondanks de nuchterheid op zondag zal het weinige slapen van de nacht ervoor en het niet nuchter zijn op zaterdag daarin hebben meegespeeld. Zo'n muziekaal spektakel doet wel wat met me, toch alleen maar mooi dat het zoveel met een mens kan doen :thumbsup:

Beter hierom janken dan jezelf kapot janken om een lullige opmerking terwijl je zwaar aan de keta zit.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 19:15 
 
Hardtraxxer

Project One staat op Electric Love Festival.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 19:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
patrickjumpeen schreef:
Vond de terugkomst van headhunterz wel heel gaaf, nooit verwacht dat ie echt zou terugkeren. Overal jankende mensen(ik lees op dit forum heel veel verhalen over dat ze moeten janken, al kom ik ze nooit tegen). Merkte wel echt dat die man heel belangrijk is voor de scene. Ook precies wat het op dit moment misschien wel nodig heeft.

Zat zondag tijdens het laatste uur ook tegen huilen van geluk aan hoor, ondanks de nuchterheid op zondag zal het weinige slapen van de nacht ervoor en het niet nuchter zijn op zaterdag daarin hebben meegespeeld. Zo'n muziekaal spektakel doet wel wat met me, toch alleen maar mooi dat het zoveel met een mens kan doen :thumbsup:

Beter hierom janken dan jezelf kapot janken om een lullige opmerking terwijl je zwaar aan de keta zit.. :thumbdown:


Haha volgens mij begrijp je me verkeerd, vond het juist mooi om te zien. Ik ga ong 7 jaar naar feesten(bijna iedere maand wel), en heb zoiets als dit eigenlijk nog niet meegemaakt :thumbsup: kijk uit naar zn nieuwe muziek en hoe zn carriere verder loopt, ik hoop dat hij deze waardering blijft houden en niet weer uitgekotst als de hype te groot wordt. Want deze man verdiend het!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 19:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
JeroenB93 schreef:
patrickjumpeen schreef:
Vond de terugkomst van headhunterz wel heel gaaf, nooit verwacht dat ie echt zou terugkeren. Overal jankende mensen(ik lees op dit forum heel veel verhalen over dat ze moeten janken, al kom ik ze nooit tegen). Merkte wel echt dat die man heel belangrijk is voor de scene. Ook precies wat het op dit moment misschien wel nodig heeft.

Zat zondag tijdens het laatste uur ook tegen huilen van geluk aan hoor, ondanks de nuchterheid op zondag zal het weinige slapen van de nacht ervoor en het niet nuchter zijn op zaterdag daarin hebben meegespeeld. Zo'n muziekaal spektakel doet wel wat met me, toch alleen maar mooi dat het zoveel met een mens kan doen :thumbsup:

Beter hierom janken dan jezelf kapot janken om een lullige opmerking terwijl je zwaar aan de keta zit.. :thumbdown:


Haha volgens mij begrijp je me verkeerd, vond het juist mooi om te zien. Ik ga ong 7 jaar naar feesten(bijna iedere maand wel), en heb zoiets als dit eigenlijk nog niet meegemaakt :thumbsup: kijk uit naar zn nieuwe muziek en hoe zn carriere verder loopt, ik hoop dat hij deze waardering blijft houden en niet weer uitgekotst als de hype te groot wordt. Want deze man verdiend het!

Ah oke, verkeerd begrepen idd :P mijn scherpte is ook ver te zoeken na zo'n weekend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 19:54 
 
Hardtraxx Crew

Headhunterz gaat de Hard With Style podcast weer overnemen.

http://www.hardnews.nl/hoe-zit-hard-with-style-nu-heady-terug-is/

Citaat:
“We’re gonna bring that back too. Start the podcast again. The podcast is something I know I was good at doing. I loved talking about it and it always felt very natural for me. When I decided to come back one of the first things I knew was that I would bring back the podcast. But we’re not just going to bring it back, we’re going to make it extra special.

We want to bring something new to the table. We’re gonna make HARD with STYLE a real 2.0 version and implement video and make it a very special thing. We’re building my new studio at the moment and we’re going to use it in the future episodes. So the first couple of episodes will be what you’re used to from HARD with STYLE, to bring you a bit of nostalgia and then we’re going to upgrade it!

You just have to wait a little bit more to find out.”
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 19:59 
 
Hardtraxx Veteran

wel jammer voor Sound Rush die hem nu net 4x gedaan hebben :lol:

Maar dit is toch mooi man. :cry: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 20:05 
 
Hardtraxx Crew

Denk dat Sound Rush er nog een paar doen omdat Heady nog op zn studio wacht. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://munchies.vice.com/nl/article/vb ... op-defqon1

leuk interview met Frequencerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 20:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denk dat SR het maar al te graag weer aan hhz overhandigen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.instagram.com/p/BV0G0u2jotV/

Deetox terug thuis
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed om te horen dat dat redelijk snel gegaan is. Hopelijk binnenkort ook weer op een festival te bewonderen want de laatste nummers zijn bijna allemaal zeer sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz zit weer bij platinum agency.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 21:38 
 
Hardtraxxer

klapstoel schreef:
https://www.instagram.com/p/BV0G0u2jotV/

Deetox terug thuis


Goed om te horen. Nu hopen op een spoedig herstel
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Headhunterz zit weer bij platinum agency.


Het valt allemaal weer op z'n plekkie :cry: Sound Rush deden het prima, maar dat presenteren gaat Heady gewoon beter af, dat is echt een belangrijk deel van HWS geweest in het verleden. Ik trek dat emotionele gejank niet altijd van headhunterz, en misschien als de hype weer wat weg is dat ik dat weer zo ga voelen. Maar op dit moment klopt het allemaal wel zo :)

Benieuwd hoe het over bijv. 2 jaar is, wanneer we weer gewend zijn aan het feit dat hij terug is, hoe snel duurt het voor mensen weer kritisch worden?

Wat zou het vet zijn als hij een Q&A 2.0 op HT kwam doen :$

oja en blij dat het goed gaat met Deetox :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 22:23 
 
Hardtraxx Newbie

1:Afbeelding

2:Afbeelding

3:Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Everyone did".

Nooooooouuuuuuuuu..... nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 22:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
"Everyone did".

Nooooooouuuuuuuuu..... nee.

Zit ik godverdomme dat plaatje te zoeken van die ouwe vent, ben jij me voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:P Excuses.

Vind t ook een hele gekke reactie als je d'r over nadenkt. Erg arrogant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 22:34 
 
Hardtraxx Newbie

Daveytl schreef:
:P Excuses.

Vind t ook een hele gekke reactie als je d'r over nadenkt. Erg arrogant.

Ik vond het persoonlijk wel apart dat zijn tracks werden gedraaid maar z'n naam niet één keer viel, maar als je het voor elkaar krijgt dat vier hele grote organisaties je niet meer boeken moet er toch wel iets zijn voorgevallen dunkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 22:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Daveytl schreef:
"Everyone did".

Nooooooouuuuuuuuu..... nee.

Zit ik godverdomme dat plaatje te zoeken van die ouwe vent, ben jij me voor.


Hide the pain harold
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 22:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
:P Excuses.

Vind t ook een hele gekke reactie als je d'r over nadenkt. Erg arrogant.

Het komt denk ik arroganter over als dat de bedoeling was, denk dat ie doelt op de hoeveelheid berichten die hij gekregen heeft ofzo. Als je de lijst van artiesten ziet die er gisteren stonden, hoort ie er in principe gewoon tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 22:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Z'n manier van schrijven en denken sluit echt naadloos aan op z'n trackkeuze. Ik heb zelden een DJ ik tekst en geluid zo vreselijk vol van zichzelf gezien. Vul het primetime gat wat mij betreft maar op met Sound Rush, want die zetten nog wel eens iets anders op hun USB dan enkel (dezelfde) tracks van zichzelf.

Citaat:
Tracklist Frontliner @ Q-Base
1. Frontliner - Symbols (Q-Base 2012 Open Air Anthem)
2. Frontliner - TBA 2 (One More Time)
3. Frontliner - The First Cut
4. Frontliner - Somebody Say Yeah (Dillytek Remix)
5. Armin van Buuren - Shivers (Frontliner Remix)
6. Wildstylez - Music Or Noize (Frontliner Remix)
7. Frontliner & John Harris - Loud
8. Frontliner - What You Come For
9. Frontliner - Warphole (2014 Edit)
10. Frontliner ft. Ellie - Lose The Style
11. Frontliner - Discorecord (2013 Edit)
12. ID (Frontliner - ID)
13. Technoboy - Rage (Frontliner Remix)
14. Frontliner - Our District (2016 Edit)
15. Frontliner - Summer
16. D-Block & S-te-Fan, Frontliner & Hard Driver - Friction
17. Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption (Live Edit)
18. Frontliner - I'm The Melodyman (Hardcore Edit)
19. Frontliner - Weekend Warriors (Defqon.1 2013 Anthem)
20. Max Enforcer & Frontliner - On The Go
21. Frontliner - Dream Dust
22. Frontliner - You Want It
23. Frontliner vs B-Front - Become The Sky
24. Frontliner ft. Katt Niall - (We Are) Indestructible
25. Frontliner - Come On!
26. Frontliner ft. Nikkita - Death of a Demon
27. Frontliner - Outside Spacer (Raw Edit)
w/ Frontliner - Pull Tuuduuu Over
Vorige  1 ... 2635, 2636, 2637, 2638, 2639, 2640, 2641 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen