Mooi clickbait wel.
Is toch echt Lift Me Up hoorSocializerz wrote:Wel opvallend dat er dan een stukje van The Space We Created inzit, en niet een van zijn nieuwe tracks
Is toch echt Lift Me Up hoorSocializerz wrote:Wel opvallend dat er dan een stukje van The Space We Created inzit, en niet een van zijn nieuwe tracks
HIJ KOMT WEER TERUG!!!Socializerz wrote:Wou het net zeggenpim0412 wrote:Mooi clickbait wel.
Wel opvallend dat er dan een stukje van The Space We Created inzit, en niet een van zijn nieuwe tracks
Dit! Gaat vast weer interesant worden. Goed geregeld mannen!chas1n wrote:Respect voor DP dat ie er voor open staat. Hopelijk een interessante Q&A.
Vreemd maar vooral zonde van al het werk voor het maken van de video.Sneerfuljam2948 wrote:Q-dance wel Brennan Heart & Ran-D van afgelopen Qlimax op YouTube heeft geüpload maar die video nooit openbaar heeft gemaakt, en daarom maar 75 views heeft? View on YouTube
Als het een beetje gaat zoals bij the Prophet dan moet dat wel goedkomen, kritisch maar met respectDuke wrote:Nu niet lief gaan doen hè.
Vreemd, want ik heb deze video toch al vaker gezien dit jaar (met name om die dikke intro) en het aantal viewers loopt ook niet opSneerfuljam2948 wrote:Q-dance wel Brennan Heart & Ran-D van afgelopen Qlimax op YouTube heeft geüpload maar die video nooit openbaar heeft gemaakt, en daarom maar 75 views heeft? View on YouTube
De intro van BH & Ran-D zit in de official aftermovie, dus denk dat je hem daar hebt gezien!Spitta wrote:Vreemd, want ik heb deze video toch al vaker gezien dit jaar (met name om die dikke intro) en het aantal viewers loopt ook niet opSneerfuljam2948 wrote:Q-dance wel Brennan Heart & Ran-D van afgelopen Qlimax op YouTube heeft geüpload maar die video nooit openbaar heeft gemaakt, en daarom maar 75 views heeft? View on YouTube
Dominator gaat het zijn geloof ik.hurricane wrote:Vanaaf wordt in Spuiten en slikken special o.a. een gabber festival bezocht. Weet alleen niet of t een herhaling is want eerder zijn ze al eens op MOH geweest.
CorrectConzpiracy wrote:Dominator gaat het zijn geloof ik.hurricane wrote:Vanaaf wordt in Spuiten en slikken special o.a. een gabber festival bezocht. Weet alleen niet of t een herhaling is want eerder zijn ze al eens op MOH geweest.
Waar vind je dat?ErikZ wrote:Q doet nog een keer HemQade![]()
![]()
03-12-2016
https://www.facebook.com/QdanceNederlan ... 1205627223Bouke wrote:Waar vind je dat?ErikZ wrote:Q doet nog een keer HemQade![]()
![]()
03-12-2016