Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Craving hardstyle remix is iets wat ik nodig heb :love:
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
patrickjeb wrote:Zet er wel even bij waarom je het denkt :P View on Facebook
Fantasy or reality .... Kan er eigenlijk maar 1 zijn :P hehehe misschien ook gelijk de anthem announcement als we toch aan het speculeren zijn

Project One :yay:
G
Hardtraxxer
169 posts member since 2011
last seen Jan 2021
Wist je dat de Heineken music hall in het nieuwe jaar verder gaat onder de naam: AFAS Live.

http://www.nu.nl/muziek/4322472/heineke ... -live.html
K
G
Hardtraxxer
102 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Degos & Re-Done weg gaan bij Theracords en naar Nightbreed gaan?
Hardtraxxer
762 posts member since 2013
last seen 8 days ago
Goed voor Nightbreed, jammer voor Theracords, ze verliezen hier toch een karakteristieke act mee in mijn ogen... Heb er echter wel vertrouwen in dat D&R iets moois neer gaan zetten bij Nightbreed. Verder had ik eigenlijk gehoopt dat Phuture Noize naar Nightbreed ging (al kan dit natuurlijk nog steeds), vind dat hij daar beter past dan bij DWX Anarchy.
Last edited by Awethority on 16 Sep 2016 15:32, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Awethority wrote:ze verliezen hier toch een karakteristieke act mee in mijn ogen....
Dit... D&R zijn een hele belangrijke reden geweest waardoor ik TC enorm was gaan waarderen. Maar vind ze verder wel bij Nightbreed passen.
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Awethority wrote:Goed voor Nightbreed, jammer voor Theracords, ze verliezen hier toch een karakteristieke act mee in mijn ogen... Heb er echter wel vertrouwen in dat D&R iets moois neer gaan zetten bij Nightbreed. Verder had ik eigenlijk gehoopt dat Phuture Noize naar Nightbreed ging (al kan dit natuurlijk nog steeds), vind dat hij daar beter past dan bij DWX Anarchy.
PN zal misschien ook nog wel een contract hebben bij DWX wat nog niet af is gelopen? Je weet dit soort dingen natuurlijk niet :thumbup:
K
SkiggyRapz18 wrote:PN zal misschien ook nog wel een contract hebben bij DWX wat nog niet af is gelopen? Je weet dit soort dingen natuurlijk niet :thumbup:
Waarschijnlijk wel! De contracten destijds waren vaak voor 5/6 jaar en zijn eerste release op DWX was in 2012 ;) Do the math :)
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Wist je dat The Pitcher hun gecrashte harde schijf uit 2008 hebben gevonden, gerepareerd hebben en een demo die daarop stond hebben afgemaakt :thumbsup:

Hopelijk worden er nog meer tracks afgemaakt en hopelijk worden die dan ook gereleased :oh:
Of op z'n minst een HQ preview/radio edit versie ^^

View on Facebook
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
ShatterDJ wrote:Wist je dat The Pitcher hun gecrashte harde schijf uit 2008 hebben gevonden, gerepareerd hebben en een demo die daarop stond hebben afgemaakt :thumbsup:
Die "Old Demo Found On A Harddisk" oid? :surrender:
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Maximumraver wrote:
ShatterDJ wrote:Wist je dat The Pitcher hun gecrashte harde schijf uit 2008 hebben gevonden, gerepareerd hebben en een demo die daarop stond hebben afgemaakt :thumbsup:
Check de link ;)
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Heerlijk die plaat :O Hopelijk nog meer van deze tig platen in de Smack album stijl
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Nuracore wrote:Heerlijk die plaat :O Hopelijk nog meer van deze tig platen in de Smack album stijl
Of de Superplastik stijl :drool:
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Paultheone wrote:
Maximumraver wrote:
Check de link ;)
Nee dus :cry:
Hardtraxxer
203 posts member since 2015
''Little taste of Audiology'' - Audiofreq

https://www.facebook.com/audiofreqdj/vi ... 104587743/

HQ View on SoundCloud
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Jezus wat vet. :worship:
P
Hardtraxx Addict
1034 posts member since 2012
last seen Jul 2026

Hopelijk worden er nog meer tracks afgemaakt en hopelijk worden die dan ook gereleased :oh:

View on Facebook
Heerlijk weer :) Hopen dat dit back in time nou eindelijk echt eens aanslaat, bij de artiesten.
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
ID&T komt mogelijk terug in Nederlandse handen.
Dat zegt oprichter Duncan Stutterheim in het AT5-programma Over de top.

Lees het hele artikel en bekijk het interview op AT5:
http://www.at5.nl/artikelen/160343/stut ... ruggekocht

Ps. let niet op het camerawerk xd
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
ShatterDJ wrote:Hopelijk worden er nog meer tracks afgemaakt en hopelijk worden die dan ook gereleased :oh:
Doe mij die unfinished demo uit zn podcast toen maar :O
S
Mitzinator wrote:
ShatterDJ wrote:Hopelijk worden er nog meer tracks afgemaakt en hopelijk worden die dan ook gereleased :oh:
Doe mij die unfinished demo uit zn podcast toen maar :O
+111111
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 11 minutes ago
Wist je dat die unfinished demo en ook refresh - summetime (the pitcher re-amp) zijn gedraaid op Decibel.

Dus misschien is er hoop.
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
Delt-A wrote:Wist je dat die unfinished demo en ook refresh - summetime (the pitcher re-amp) zijn gedraaid op Decibel.

:woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot:
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Delt-A wrote:Wist je dat die unfinished demo en ook refresh - summetime (the pitcher re-amp) zijn gedraaid op Decibel.

Vannacht ook weer gedraaid die unfinished demo. Ook een andere plaat die ze hebben afgemaakt.
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
View on YouTube