Craving hardstyle remix is iets wat ik nodig heb 
Fantasy or reality .... Kan er eigenlijk maar 1 zijnpatrickjeb wrote:Zet er wel even bij waarom je het denktView on Facebook
Project One
Fantasy or reality .... Kan er eigenlijk maar 1 zijnpatrickjeb wrote:Zet er wel even bij waarom je het denktView on Facebook
Dit... D&R zijn een hele belangrijke reden geweest waardoor ik TC enorm was gaan waarderen. Maar vind ze verder wel bij Nightbreed passen.Awethority wrote:ze verliezen hier toch een karakteristieke act mee in mijn ogen....
PN zal misschien ook nog wel een contract hebben bij DWX wat nog niet af is gelopen? Je weet dit soort dingen natuurlijk nietAwethority wrote:Goed voor Nightbreed, jammer voor Theracords, ze verliezen hier toch een karakteristieke act mee in mijn ogen... Heb er echter wel vertrouwen in dat D&R iets moois neer gaan zetten bij Nightbreed. Verder had ik eigenlijk gehoopt dat Phuture Noize naar Nightbreed ging (al kan dit natuurlijk nog steeds), vind dat hij daar beter past dan bij DWX Anarchy.
Waarschijnlijk wel! De contracten destijds waren vaak voor 5/6 jaar en zijn eerste release op DWX was in 2012SkiggyRapz18 wrote:PN zal misschien ook nog wel een contract hebben bij DWX wat nog niet af is gelopen? Je weet dit soort dingen natuurlijk niet
Die "Old Demo Found On A Harddisk" oid?ShatterDJ wrote:Wist je dat The Pitcher hun gecrashte harde schijf uit 2008 hebben gevonden, gerepareerd hebben en een demo die daarop stond hebben afgemaakt![]()
Check de linkMaximumraver wrote:Die "Old Demo Found On A Harddisk" oid?ShatterDJ wrote:Wist je dat The Pitcher hun gecrashte harde schijf uit 2008 hebben gevonden, gerepareerd hebben en een demo die daarop stond hebben afgemaakt![]()
Of de Superplastik stijlNuracore wrote:Heerlijk die plaat :O Hopelijk nog meer van deze tig platen in de Smack album stijl
Nee dusPaultheone wrote:Check de linkMaximumraver wrote:Die "Old Demo Found On A Harddisk" oid?ShatterDJ wrote:Wist je dat The Pitcher hun gecrashte harde schijf uit 2008 hebben gevonden, gerepareerd hebben en een demo die daarop stond hebben afgemaakt![]()
''Little taste of Audiology'' - Audiofreq
Heerlijk weerShatterDJ wrote:Wist je dat The Pitcher hun gecrashte harde schijf uit 2008 hebben gevonden, gerepareerd hebben en een demo die daarop stond hebben afgemaakt![]()
Hopelijk worden er nog meer tracks afgemaakt en hopelijk worden die dan ook gereleased![]()
Of op z'n minst een HQ preview/radio edit versie
View on Facebook
Doe mij die unfinished demo uit zn podcast toen maar :OShatterDJ wrote:Hopelijk worden er nog meer tracks afgemaakt en hopelijk worden die dan ook gereleased![]()
Of op z'n minst een HQ preview/radio edit versie![]()
+111111Mitzinator wrote:Doe mij die unfinished demo uit zn podcast toen maar :OShatterDJ wrote:Hopelijk worden er nog meer tracks afgemaakt en hopelijk worden die dan ook gereleased![]()
Of op z'n minst een HQ preview/radio edit versie![]()
Delt-A wrote:Wist je dat die unfinished demo en ook refresh - summetime (the pitcher re-amp) zijn gedraaid op Decibel.
Dus misschien is er hoop.
Vannacht ook weer gedraaid die unfinished demo. Ook een andere plaat die ze hebben afgemaakt.Delt-A wrote:Wist je dat die unfinished demo en ook refresh - summetime (the pitcher re-amp) zijn gedraaid op Decibel.
Dus misschien is er hoop.