Mee eens, leuke vlog en kijkt heerlijk weg!Thijsert wrote:Vind dat de vlog echt heel vet in elkaar zit
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Leuk filmpje, blijf respect voor 'm hebben en alles bla bla
maar het is wel een aparte vogel he
maar het is wel een aparte vogel he
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
Leuke vlog, ben ik de enige die telkens "Noisecontrollers... Hardstyle" achter de tussenstukjes hoort? 
Heb er oprecht van genoten, Willem blijft een baas. Doet me een beetje denken aan HHZ en WS aan de waterkant, ook hele tijd een logo met geluidje tussendoorThijsert wrote:Vind dat de vlog echt heel vet in elkaar zit
Svennn wrote:Leuke vlog, ben ik de enige die telkens "Noisecontrollers... Hardstyle" achter de tussenstukjes hoort?
Hele gave vlog, deze ga ik zeker volgen en btw: Geef die Timo zijn eigen vlog
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 hour ago
Zany in de studio zit met Deluzion
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Haha je bent niet de enige!Svennn wrote:Leuke vlog, ben ik de enige die telkens "Noisecontrollers... Hardstyle" achter de tussenstukjes hoort?
Vind het leuk voor hem. Hij lijkt nu echt gelukkig te zijn. Doet zijn eigen ding. Maakt steen goeie muziek en ik zie nog veel mooie dingen gebeuren!
Psyko Punkz, E-Force en Luna in de studio
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 12 days ago
Interesting combination.klapstoel wrote:Psyko Punkz, E-Force en Luna in de studio
Teksten van psyko Punkz met screeches van e force en oude kicks van Luna
Alsjeblieft nietRTM93 wrote:Interesting combination.klapstoel wrote:Psyko Punkz, E-Force en Luna in de studio
Teksten van psyko Punkz met screeches van e force en oude kicks van Lunadat lijkt me wel wat.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 12 days ago
Uiteraard niet in de trant van trippy hippie maar meer de wat oudere. Of een goeie rap een keer probere.BuzzLightyear wrote:Alsjeblieft nietRTM93 wrote:Interesting combination.klapstoel wrote:Psyko Punkz, E-Force en Luna in de studio
Teksten van psyko Punkz met screeches van e force en oude kicks van Lunadat lijkt me wel wat.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 9 days ago
Het enige wat ik heb gezien is een snapchat van Psyko Punkz dat hij bij E-Force & Luna in de studio staat. Waarom is het dan meteen een collab?klapstoel wrote:Psyko Punkz, E-Force en Luna in de studio
Dan klopt wat er staat toch?Basshunterzz wrote:Het enige wat ik heb gezien is een snapchat van Psyko Punkz dat hij bij E-Force & Luna in de studio staat.klapstoel wrote:Psyko Punkz, E-Force en Luna in de studio
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 9 days ago
pim0412 wrote:Dan klopt wat er staat toch?Basshunterzz wrote:Het enige wat ik heb gezien is een snapchat van Psyko Punkz dat hij bij E-Force & Luna in de studio staat.klapstoel wrote:Psyko Punkz, E-Force en Luna in de studio
Nooit gezegd dat het een collab wasBasshunterzz wrote:Het enige wat ik heb gezien is een snapchat van Psyko Punkz dat hij bij E-Force & Luna in de studio staat. Waarom is het dan meteen een collab?klapstoel wrote:Psyko Punkz, E-Force en Luna in de studio
Het boeit niemand iets als ze samen in de studio zitten en er geen collab uit komt.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Het zijn ook geen buren
Ondanks de speculatie, lijkt me idd niet dat ze dit poste omdat ze op de koffie zijn.patrickjeb wrote:Het boeit niemand iets als ze samen in de studio zitten en er geen collab uit komt.
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 9 days ago
Nuracore wrote:Ondanks de speculatie, lijkt me idd niet dat ze dit poste omdat ze op de koffie zijn.patrickjeb wrote:Het boeit niemand iets als ze samen in de studio zitten en er geen collab uit komt.
Lenny wrote:Het zijn ook buren
Nice, nu ook ekte rawcore op gearbox.Magnetron wrote:
Wist je dat Radical Redemption zowel met Warface als met D-Sturb aan een nieuwe track werkt?
Bron: Supremacy boekje
Bron: Supremacy boekje
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Zo hehe eindelijk Warface & Radical Redemption.
Toch wel een collab waar ik naar uitkijk.
Toch wel een collab waar ik naar uitkijk.