Ik vind het tof dat je hier aan mee doet! k Zie al veel interessante vragen voorbij komen en ik ben echt benieuwd naar de antwoorden.
Heb er zelf ook een paar:
1. Waarom is het thema van zo ongeveer iedere track bij jou iets met de dood, de hel, of het woord fuck in het algemeen? Soms schaam ik me wel eens om de huidige (rauwe) hardstyle hardop te draaien (bijv in de auto met het raam open) omdat het overkomt als vrij agressieve muziek met al die teksten.
2. Hoe kijk je zelf aan tegen alle vele (vooral rauwe) hardstyle live-acts die overal opduiken? In het 'begin' (bijv Gunz for hire) was het nog echt uniek en een hype, tegenwoordig zijn het er zoveel dat de algemene gedachte (vooral op Hardtraxx) toch is: Hè, alweer een?
3. Zou je ons wat meer kunnen vertellen over je recente collab met ANDY SVGE? We weten met z'n allen nog niet echt wat die nieuwe act in gaat houden maar na de plaat Gravity waren de verwachtingen toch hoog en leek het een nieuwe euphorische hardstyle artiest te worden. Echter in jullie collab zit weinig melodie (iig zeker niet te vergelijken met Gravity)
4. Wat zijn voor jou nog 'gigs' die je echt eens wil doen? Of een b2b set met een artiest die je graag nog eens zou willen doen?
5. Je staat vooral bekend als het gezicht van de rauwe hardstyle. Wat vind jij eigenlijk van de euphorische hardstyle? Luister je er graag naar, of vind je de verandering in de muziek eigenlijk helemaal niks? Of volg je het totaal niet?
6. Welke MC heb jij het liefste voor je booth staan tijdens je gigs? Of sta je het liefst zonder MC?