Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2348, 2349, 2350, 2351, 2352, 2353, 2354 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 17:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vlegel schreef:
Vind Typhoon eigenlijk wel heel anders dan een Radical of Warface.

Typhoon / Warface = Wat anders
Typhoon / Typhoon (tracks) = Veelal hetzelfde

En aangezien dat gat hier al opvullen met Warface is er niet echt ruimte voor nog zo'n joker. Snappie??
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 22:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De reden waarom ik denk dat typhoon geen boekingen krijg is omdat hij geen interessante setjes neerzet waardoor mensen hem graag willen zien, die gozer heeft paar interessante tracks maar die kunnen ook gedraaid worden door andere artiesten. Zn setjes zijn te standaard om hem helemaal uit italie te halen. als nog waardeloos bericht om het op fb te posten :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 03:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vlegel schreef:

Dus een Adaro of Dark Pact niet? I Don't Care is dus een standaard Raw track en Dark Universe ook? En je kan die tracks niet onderscheiden van elkaar? Lijkt mij toch dat je dan niet echt de Raw volgt. Toch heel duidelijk dat daar twee verschillende stijlen aanwezig zijn. En met een Warface ook, ja het zijn dezelfde kicks en sounds, maar toch mag ik hopen dat je een warface track van een Adaro track kan onderscheiden.


Dark Universe is een typische Raw plaat. Wat ik zei, simpele melodie met overdreven kicks. Het tempo ligt erbij ook hoger dan normaal, wat ook typisch raw is. I Don't Care zelfde verhaal. Simpele melodie met een overdreven kick. Dat er wat verschillende sounds zijn is wel zo maar het complete concept is het zelfde.
Mainstream heeft hetzelfde Cyber, Devin Wild, Demi Kanon en Atmozfears hebben allemaal wat andere sounds maar het geheel is nog steeds het zelfde.

Ik bedoel het verschil tussen een B-Front - Blackness/Mysterias en een Sub Zero Project - Funky Shit/Hit The Funk. Of om het bij de zelfde artiest te houden Minus Militia - Legion Of Strength en Minus Militia - The Endless Void, Radical Redemption - Daylight en Radical Redemption - Brutal 4.0, Titan & The Machine - Apocalypse en Titan - Psychopath en Jack Of Sound - 911 en Jack Of Sound - Starlight.

Wil je een Raw plaat die niet typisch is? The Machine - Hit 'Em Up, Phuture Noize - Wrong Attitude, Chris One - Wolf Amongst Dogs, Thryon & Delete - The Swarm en Atmozfears - Singularity.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 10:04 
 
Hardtraxx Veteran

Spijker en kop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 10:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Wil je een Raw plaat die niet typisch is?

Theracords catalog :innocent: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aeros heeft 3 nieuwe platen af voor Q-Base
Citaat:
▶Aeros - Subculture
▶Ecstatic & Aeros - Time To Dance
▶Geck-o & Aeros - Give It To Me
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de mensen die niet in het Theracords topic kijken: interview met Thera daar zojuist gepost.

algemeen/theracords-therabyte-topic-t6590-4200.html#p1528419
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 17:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Cellrock stopt er (voorlopig) mee https://www.facebook.com/cellrockDJ/videos/990078954375945/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 18:07 
 
Hardtraxx Newbie

Broken Balance schreef:
Vlegel schreef:

Dus een Adaro of Dark Pact niet? I Don't Care is dus een standaard Raw track en Dark Universe ook? En je kan die tracks niet onderscheiden van elkaar? Lijkt mij toch dat je dan niet echt de Raw volgt. Toch heel duidelijk dat daar twee verschillende stijlen aanwezig zijn. En met een Warface ook, ja het zijn dezelfde kicks en sounds, maar toch mag ik hopen dat je een warface track van een Adaro track kan onderscheiden.


Dark Universe is een typische Raw plaat. Wat ik zei, simpele melodie met overdreven kicks. Het tempo ligt erbij ook hoger dan normaal, wat ook typisch raw is. I Don't Care zelfde verhaal. Simpele melodie met een overdreven kick. Dat er wat verschillende sounds zijn is wel zo maar het complete concept is het zelfde.
Mainstream heeft hetzelfde Cyber, Devin Wild, Demi Kanon en Atmozfears hebben allemaal wat andere sounds maar het geheel is nog steeds het zelfde.

Ik bedoel het verschil tussen een B-Front - Blackness/Mysterias en een Sub Zero Project - Funky Shit/Hit The Funk. Of om het bij de zelfde artiest te houden Minus Militia - Legion Of Strength en Minus Militia - The Endless Void, Radical Redemption - Daylight en Radical Redemption - Brutal 4.0, Titan & The Machine - Apocalypse en Titan - Psychopath en Jack Of Sound - 911 en Jack Of Sound - Starlight.

Wil je een Raw plaat die niet typisch is? The Machine - Hit 'Em Up, Phuture Noize - Wrong Attitude, Chris One - Wolf Amongst Dogs, Thryon & Delete - The Swarm en Atmozfears - Singularity.


Singularity is toch juist de anti climax met overstuurde kick die jij hier noemt:
"De rest zijn hebben altijd het zelfde principe, anti plus screech en de screech patronen zijn daarbij vaak hetzelfde, evenals de screech zelf. Vaak klinken de kicks ook onnodig overstuurd."

Spreek je jezelf daarin toch een beetje tegen en dan vervolgens een track als I Don't Care standaard RAW noemen en Dark Universe ook, terwijl dat beide verre van extreem overstuurde kicks zijn en anti climaxes. Ik neem dat dan eigenlijk niet zo serieus want volgens mij is dat gewoon bashen om het bashen en volg je dan die stroming niet genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 18:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Broken Balance schreef:
Wil je een Raw plaat die niet typisch is?

Theracords catalog :innocent: :whistle:


Die catalog bestaat voor een groot deel juist uit early achtige platen (Do The Happy Face/Two And A Half Kings/Fight!), Melodieus met, meestal, harde kicks (Live Hard Now/Contrast/Pan-Demic), Duitsere platen (Can't Remember, Rotten From The Inside, Madness) of gewoon lompe platen (Stash, Trespassing, Lomperkennie) heb ik het idee. Dat laatste zou je er wel onder kunnen scharen enigszins.

Vlegel schreef:
Singularity is toch juist de anti climax met overstuurde kick die jij hier noemt:
"De rest zijn hebben altijd het zelfde principe, anti plus screech en de screech patronen zijn daarbij vaak hetzelfde, evenals de screech zelf. Vaak klinken de kicks ook onnodig overstuurd."

Spreek je jezelf daarin toch een beetje tegen en dan vervolgens een track als I Don't Care standaard RAW noemen en Dark Universe ook, terwijl dat beide verre van extreem overstuurde kicks zijn en anti climaxes. Ik neem dat dan eigenlijk niet zo serieus want volgens mij is dat gewoon bashen om het bashen en volg je dan die stroming niet genoeg.


Noem een andere plaat met hetzelfde patroon in de climax als Singularity. Ik kan er zelf maar een verzinnen en die is pas na Singularity gereleased (The Pitcher - Power To The People). En de kick in Singularity is aardig clean, gaat wel diep, maar meer niet.

Ik bash raw niet zo zeer. Ik kan platen van Sub Zero Project als Funky Shit, Hit The Funk en Time To Die best waarderen of de Regain remix van For The Street, vind ik ook een leuke plaat. Puur omdat er wat drive in zit. Maar meer standaard raw dan die platen wordt het niet. En Dark Universe en I Don't Care klinken als alle andere laatste releases op A2 Records. Zelfde formule, bijna zelfde synth, zelfde soort kicks. Lekkere stoere vocalen zitten er ook in trouwens, ook zo typisch.

Ik denk eerder dat je het zelf niet zo kan waarderen omdat je de platen zelf leuk vindt. Moet je zelf weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 18:30 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Duitsere platen


Nieuw subgenre :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 18:41 
 
Hardtraxx Newbie

Broken Balance schreef:
DjThera schreef:
Broken Balance schreef:
Wil je een Raw plaat die niet typisch is?

Theracords catalog :innocent: :whistle:


Die catalog bestaat voor een groot deel juist uit early achtige platen (Do The Happy Face/Two And A Half Kings/Fight!), Melodieus met, meestal, harde kicks (Live Hard Now/Contrast/Pan-Demic), Duitsere platen (Can't Remember, Rotten From The Inside, Madness) of gewoon lompe platen (Stash, Trespassing, Lomperkennie) heb ik het idee. Dat laatste zou je er wel onder kunnen scharen enigszins.

Vlegel schreef:
Singularity is toch juist de anti climax met overstuurde kick die jij hier noemt:
"De rest zijn hebben altijd het zelfde principe, anti plus screech en de screech patronen zijn daarbij vaak hetzelfde, evenals de screech zelf. Vaak klinken de kicks ook onnodig overstuurd."

Spreek je jezelf daarin toch een beetje tegen en dan vervolgens een track als I Don't Care standaard RAW noemen en Dark Universe ook, terwijl dat beide verre van extreem overstuurde kicks zijn en anti climaxes. Ik neem dat dan eigenlijk niet zo serieus want volgens mij is dat gewoon bashen om het bashen en volg je dan die stroming niet genoeg.


Noem een andere plaat met hetzelfde patroon in de climax als Singularity. Ik kan er zelf maar een verzinnen en die is pas na Singularity gereleased (The Pitcher - Power To The People). En de kick in Singularity is aardig clean, gaat wel diep, maar meer niet.

Ik bash raw niet zo zeer. Ik kan platen van Sub Zero Project als Funky Shit, Hit The Funk en Time To Die best waarderen of de Regain remix van For The Street, vind ik ook een leuke plaat. Puur omdat er wat drive in zit. Maar meer standaard raw dan die platen wordt het niet. En Dark Universe en I Don't Care klinken als alle andere laatste releases op A2 Records. Zelfde formule, bijna zelfde synth, zelfde soort kicks. Lekkere stoere vocalen zitten er ook in trouwens, ook zo typisch.

Ik denk eerder dat je het zelf niet zo kan waarderen omdat je de platen zelf leuk vindt. Moet je zelf weten.


I Don't Care stoere vocalen :lol: :lol: en een artiest die nooit iets met A2 te maken heeft wel A2 sounds...

Singularity is een flink overstuurde kick, clean is wat anders, kicks van Adaro zijn ook clean.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 19:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Phuture Noize

New shit to play at Q-Base:
- Existence through Sound
- Save me
- Enclosure
- Paranoid (finished with extra freaky sounddesigny mid intro)
- The One Lie
Next to that; since its a special set, it's going to be 100% Phuture fuken Noize music!

Bron: Facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Phuture Noize

New shit to play at Q-Base:
- Existence through Sound
- Save me
- Enclosure
- Paranoid (finished with extra freaky sounddesigny mid intro)
- The One Lie
Next to that; since its a special set, it's going to be 100% Phuture fuken Noize music!

Bron: Facebook.

Jammer dat ik niet ga want dit lijkt me heel vet om mee te maken! Wat een sound heeft die gast :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 19:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vlegel schreef:
Broken Balance schreef:

Die catalog bestaat voor een groot deel juist uit early achtige platen (Do The Happy Face/Two And A Half Kings/Fight!), Melodieus met, meestal, harde kicks (Live Hard Now/Contrast/Pan-Demic), Duitsere platen (Can't Remember, Rotten From The Inside, Madness) of gewoon lompe platen (Stash, Trespassing, Lomperkennie) heb ik het idee. Dat laatste zou je er wel onder kunnen scharen enigszins.

Vlegel schreef:
Singularity is toch juist de anti climax met overstuurde kick die jij hier noemt:
"De rest zijn hebben altijd het zelfde principe, anti plus screech en de screech patronen zijn daarbij vaak hetzelfde, evenals de screech zelf. Vaak klinken de kicks ook onnodig overstuurd."

Spreek je jezelf daarin toch een beetje tegen en dan vervolgens een track als I Don't Care standaard RAW noemen en Dark Universe ook, terwijl dat beide verre van extreem overstuurde kicks zijn en anti climaxes. Ik neem dat dan eigenlijk niet zo serieus want volgens mij is dat gewoon bashen om het bashen en volg je dan die stroming niet genoeg.


Noem een andere plaat met hetzelfde patroon in de climax als Singularity. Ik kan er zelf maar een verzinnen en die is pas na Singularity gereleased (The Pitcher - Power To The People). En de kick in Singularity is aardig clean, gaat wel diep, maar meer niet.

Ik bash raw niet zo zeer. Ik kan platen van Sub Zero Project als Funky Shit, Hit The Funk en Time To Die best waarderen of de Regain remix van For The Street, vind ik ook een leuke plaat. Puur omdat er wat drive in zit. Maar meer standaard raw dan die platen wordt het niet. En Dark Universe en I Don't Care klinken als alle andere laatste releases op A2 Records. Zelfde formule, bijna zelfde synth, zelfde soort kicks. Lekkere stoere vocalen zitten er ook in trouwens, ook zo typisch.

Ik denk eerder dat je het zelf niet zo kan waarderen omdat je de platen zelf leuk vindt. Moet je zelf weten.


I Don't Care stoere vocalen :lol: :lol: en een artiest die nooit iets met A2 te maken heeft wel A2 sounds...

Singularity is een flink overstuurde kick, clean is wat anders, kicks van Adaro zijn ook clean.


Dat leek op Q-base vorig jaar toch wel anders :nono:.

Het is prima als je bepaalde dingen niet onder ogen wilt zien of kunt zien, maar probeer dan geen gelijk te halen over aannames vanuit jouw kant die je uit als feiten. Wellicht kan jij alle "raw" tegenwoordig nog onderscheiden, maar velen niet meer. Zo'n beetje alle artiesten die jij in een eerder rijtje hebt genoemd zijn voor mij niet interessant meer, juist omdat het allemaal van hetzelfde is. Van hetzelfde betekent hierin niet dat de sound 1 op 1 gelijk zijn, het gaat er om dat het op het zelfde neer komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanstaande Q-base is Cellrocks laatste performance.
Hij is de laatste tijd zich zelf niet meer en heeft te veel aan zijn hoofd.

Hij stopt niet maar neemt een 'pauze'

Bron: fb video message
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Aanstaande Q-base is Cellrocks laatste performance.
Hij is de laatste tijd zich zelf niet meer en heeft te veel aan zijn hoofd.

Hij stopt niet maar neemt een 'pauze'

Bron: fb video message

Dit is al gepost.

Bron: 8 posts boven je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Door al dat raaskakel niet gezien :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 20:13 
 
Hardtraxxer

Digital punk & B-Front een edit maken van 'For the Girls'

Bron: instagram digital punk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 20:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MC Villain bij Psyko Punkz in de studio zit.

Bron: Snapchat.

Hoe zit het trouwens met Psyko Punkz, ik zie vaak alleen van een vent iets voorbij komen en de ander zie ik nooit in de studio zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Caine samen met Thera in de studio zit? :)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 20:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Hoe zit het trouwens met Psyko Punkz, ik zie vaak alleen van een vent iets voorbij komen en de ander zie ik nooit in de studio zitten.


Dit dus,, ik vroeg me precies hetzelfde af vandaag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me dat ze vaak samen zitten, en dat ie alleen filmpjes maakt als het 4 uur snachts is en er alleen zit? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 22:26 
 
Hardtraxx Addict

Goliath (neem ik aan) er mee stopt?
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 22:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

...B-Front en Digital Punk een edit gaan maken van For the Girls..
Vorige  1 ... 2348, 2349, 2350, 2351, 2352, 2353, 2354 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen