Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2347, 2348, 2349, 2350, 2351, 2352, 2353 ... 3045  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 sep 2015 23:50 
 

Al deze acties moeten we wel houden bij het "Zany" alias hé, god weet wat die kerel wel niet produceert wat niet hardstyle gerelateerd is.
Bericht Geplaatst op 08 sep 2015 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical Redemption komt met zijn eigen 'One Man Army' wereldtournee.
Bericht Geplaatst op 08 sep 2015 10:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Radical Redemption komt met zijn eigen 'One Man Army' wereldtournee.


Zie dat er al een gedeelte van de line-up bekend is gemaakt in Hamburg (Radical Redemption
Crypsis, Act of Rage, Amentis en MC Nolz). Vreemd dat dat voor in de HMH nog niet is gedaan. Verrassende namen zijn het uiteraard niet. :P
Bericht Geplaatst op 08 sep 2015 11:03 
 

Hurrikane schreef:
MelvinFR schreef:
Radical Redemption komt met zijn eigen 'One Man Army' wereldtournee.


Act of Rage


Het project mag natuurlijk weer overal mee naar toe xd Wel goeie marketing voor hem, dat dan weer wel :innocent:
Bericht Geplaatst op 08 sep 2015 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel ontzettend vet voor hem dat hij zo mee kan draaien, gelijk alle grote events meepakken en over ter wereld komen. Droompje wel :$
Bericht Geplaatst op 08 sep 2015 15:10 
 
Hardtraxx Newbie

Wist je dat DJ Typhoon graag zijn eigen kont likt? En graag gelikt wordt door anderen?

Morning! grin emoticon i just found this pic made by Hardstyle Trolls / Hardstyle Memes about me, where it's written that i'm underrated...
in my opinion i don't know if i have to feel underrated, but lately i'm not playing so much and i don't know why... artists with few tracks out play everywhere and every weekends (also artists that come abroad from NL) while me, i signed at one of the best agency in the world, after an album that was at 1st position in the charts for more than 2 months and many other tracks gone well i stay at home... i don't want to say that i'm the best producer ever, but honestly i expected something more...
Now i would like to know your opinion about my situation, and thank you all for support guys! _o_
Let me know your thoughts!
‪#‎DjTyphoon‬

http://i.imgur.com/03j29Ji.jpg


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 08 sep 2015 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan op het moment niet op facebook, maar kan iemand die vent niet vertellen hoe onorigineel hij is en dat er genoeg artiesten zijn die nét als hem kickscreechrawstyleplaatjes maken?
Bericht Geplaatst op 08 sep 2015 15:25 
 
Hardtraxx Veteran

Mark EG een (exclusieve) CD aanbiedt.

http://www.markeg.com/news/mark-eg-cd-l ... ields-2015
Bericht Geplaatst op 08 sep 2015 15:33 
 

Barmyard schreef:
Let me know your thoughts!


:lol: :lol: :lol: Wat een pannenkoek
Bericht Geplaatst op 08 sep 2015 15:39 
 

Barmyard schreef:

Als je een plaatje wilt linken doe het dan goed, ik heb het nu voor je aangepast :P
Bericht Geplaatst op 08 sep 2015 16:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Audiofreq heeft een nieuwe track af voor Q-Base. Volgens hem zelf in "2010 Style". Ben benieuwd

Bron: snapchat
Bericht Geplaatst op 08 sep 2015 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Barmyard schreef:
Wist je dat DJ Typhoon graag zijn eigen kont likt?

Ik vind dat best meevallen in dat stukje tekst.
Bericht Geplaatst op 08 sep 2015 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Barmyard schreef:
Wist je dat DJ Typhoon graag zijn eigen kont likt?

Ik vind dat best meevallen in dat stukje tekst.


Hij mist wel een stukje sarcasme
Bericht Geplaatst op 08 sep 2015 19:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Marco Spronk (Phuture Noize) is weer bezig met s1ngular.
Bron: Snapchat.
Bericht Geplaatst op 08 sep 2015 20:11 
 
Hardtraxxer

Phuture noize doet een q&a op facebook :)
Bericht Geplaatst op 08 sep 2015 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op zich snap ik Typhoon wel, absoluut geen fan maar verdient het nkg altijd meer om geboekt te worden dan Mandy.
Bericht Geplaatst op 08 sep 2015 21:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Typhoon's grootste 'probleem' is denk ik dat hij nog in Italië woont. Unite heeft daarbij sowieso weinig boekingen, dus misschien is het label ook wel een probleem. Gevestigde namen als Zatox of Tatanka zie je tegenwoordig ook niet ieder weekend meer draaien, dus wellicht hebben organisaties daar moeite mee. Zie hem ook niet snel naar een ander label gaan, zijn stijltje past nou niet echt bij een A2 Records of Minus is More, daar zitten toch over het algemeen de artiesten met de meeste boekingen. Al kan het natuurlijk ook gewoon liggen aan het feit dat zijn muziek niet bij iedereen in de smaak valt...
Bericht Geplaatst op 08 sep 2015 22:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zatox & Tatanka zullen toch wel gewoon elders (buiten Nederland) elk weekend draaien lijkt mij? Het grote probleem van Typhoon is dat er Italiaanse producers achter zitten die zelf geen inspiratie meer bezitten en zoveel mogelijk MiM/Warface/Alles wat hier populair en vetraw is kopiëren, waardoor ze Typhoon in ieder geval in Nederland overbodig is.

Vind het op zich niet eens zo'n vervelend bericht als hij het meent. Het is meer een beetje naïef, vanwege bovenstaand.
Bericht Geplaatst op 09 sep 2015 02:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hij zou nog het beste bij DWX Anarchy passen denk ik. maar sowieso heeft hij het probleem dat voor de muziek die hij maakt ze in nederland een heel blik open kunnen trekken aan dezelfde soort producers die een stuk goedkoper zijn.
Bericht Geplaatst op 09 sep 2015 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

Randleman schreef:
SAIN7 schreef:
Marco Spronk (Phuture Noize) is weer bezig met s1ngular.
Bron: Snapchat.


S1ngular :worship:

Vanuit zijn AMA.

Citaat:
Now that you're working alone on Phuture Noize do you still have the time to produce for your S1ngular Alias? Really like both styles!


Citaat:
Phuture Noize Yes I do! I almost finished 3 new S1ngular tracks with walter. smile-emoticon


Verder,

Citaat:
Dear Marco, will you release Sewerflowz? I'm waiting since the last Q-Base..

Citaat:
Phuture Noize I do not like the mixdown on that track, maybe I'll give it away soon when I reworked that. smile-emoticon


Citaat:
When will you realese "The Throne"? its so amazing!
Also, any plans for another "conceptual album" like Phuture Propaganda?


Citaat:
Phuture Noize The Throne is now called Existence Through Sound due to conflicting vocals. I'll release info about it very very soon. I can't say a date because the video isn't finished yet


Citaat:
Zullen we ooit een euphoric track van je horen of is freedom t verst dat we komen?

Citaat:
Phuture Noize Freedom is inderdaad aardig euforisch, misschien wel wat tracks ala 2008-2009 waar ik de laatste tijd weer erg fan van ben.


Citaat:
Any collabs you wish for?

Citaat:
Phuture Noize Um Noisia as for Hardstyle I want to collab with people that are intrested working with me and me being intrested in working with them. That way you always get the best collab track I believe! smile-emoticon


Voor de rest nog wat producer vragen, dus mensen die daarin geïnteresseerd zijn.. zoek hem even op zou ik zeggen.
Bericht Geplaatst op 09 sep 2015 12:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Radical Redemption en E-Force weer bezig zijn met een collab
Bericht Geplaatst op 09 sep 2015 16:12 
 
Hardtraxx Newbie

Vind Typhoon eigenlijk wel heel anders dan een Radical of Warface. Hele andere type kicks en sounds, alleen dat t Raw is betekent niet dat het hetzelfde is. Denk dat het vaak overtrokken wordt hoe "eentonig" raw is. Warface, Radical, Typhoon, Delete, Titan, Adaro, Dark Pact, Artifact etc. zijn toch vaak stijlen die niet echt op elkaar lijken, ondanks dat ze allemaal Raw maken. Snap de frustratie wel, helaas werkt de muziekwereld zo dat iemand die geen muziek maakt, maar wel contacten heeft meer kansen krijgt dan iemand die wel muziek maakt en geen contacten heeft bv.
Bericht Geplaatst op 09 sep 2015 16:39 
 

Vlegel schreef:
iemand die geen muziek maakt, maar wel contacten heeft meer kansen krijgt dan iemand die wel muziek maakt en geen contacten heeft bv.


Haal dat bijvoorbeeld maar weg. Is gewoon een feit (helaas) :/
Bericht Geplaatst op 09 sep 2015 16:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Er zit ook wel een verschil in maar de enige in jouw lijstje die zich echt onderscheiden zijn Radical, Artifact, Delete en Titan.
De rest zijn hebben altijd het zelfde principe, anti plus screech en de screech patronen zijn daarbij vaak hetzelfde, evenals de screech zelf. Vaak klinken de kicks ook onnodig overstuurd.

Radical heeft zijn eigen stijl (in zekere zin, in principe nog steeds Angerfist zijn stijl naar Hardstyle getoverd), daarom onderscheid hij daarvan. Hij maakt ook melodieuze platen, gewoon met een duister/harder tandje er aan.
Artifact ook, dat is meer te vergelijken met een B-Front/Frequencerz dan dat rijtje wat jij noemt.
Delete heeft nooit specifiek raw gemaakt, zijn stijl is niet anders dan zijn platen uit 2009 alleen zijn sounds.
Titan is t zelfde verhaal als Radical.

Raw is imo de typische anti en screech of melodietjes met de zelfde synth (A2 Records) met overstuurde kicks.
Sommige producers, die er onder vallen, maken gewoon soms iets anders en mensen gooien dat gelijk onder Raw.

B-Front ook, maar ik vind hem totaal niet onder Raw vallen. Het is gewoon duister/melodieus. En zo hebben Radical, Titan, Jack Of Sound e.d. het zelfde. Ze hebben sommige typische raw platen, waardoor ze daar onder geschaard worden maar ze hebben daarnaast zat platen die er niet per se onder vallen.
Bericht Geplaatst op 09 sep 2015 16:57 
 
Hardtraxx Newbie

Broken Balance schreef:
Er zit ook wel een verschil in maar de enige in jouw lijstje die zich echt onderscheiden zijn Radical, Artifact, Delete en Titan.
De rest zijn hebben altijd het zelfde principe, anti plus screech en de screech patronen zijn daarbij vaak hetzelfde, evenals de screech zelf. Vaak klinken de kicks ook onnodig overstuurd.

Radical heeft zijn eigen stijl (in zekere zin, in principe nog steeds Angerfist zijn stijl naar Hardstyle getoverd), daarom onderscheid hij daarvan. Hij maakt ook melodieuze platen, gewoon met een duister/harder tandje er aan.
Artifact ook, dat is meer te vergelijken met een B-Front/Frequencerz dan dat rijtje wat jij noemt.
Delete heeft nooit specifiek raw gemaakt, zijn stijl is niet anders dan zijn platen uit 2009 alleen zijn sounds.
Titan is t zelfde verhaal als Radical.

Raw is imo de typische anti en screech of melodietjes met de zelfde synth (A2 Records) met overstuurde kicks.
Sommige producers, die er onder vallen, maken gewoon soms iets anders en mensen gooien dat gelijk onder Raw.

B-Front ook, maar ik vind hem totaal niet onder Raw vallen. Het is gewoon duister/melodieus. En zo hebben Radical, Titan, Jack Of Sound e.d. het zelfde. Ze hebben sommige typische raw platen, waardoor ze daar onder geschaard worden maar ze hebben daarnaast zat platen die er niet per se onder vallen.


Dus een Adaro of Dark Pact niet? I Don't Care is dus een standaard Raw track en Dark Universe ook? En je kan die tracks niet onderscheiden van elkaar? Lijkt mij toch dat je dan niet echt de Raw volgt. Toch heel duidelijk dat daar twee verschillende stijlen aanwezig zijn. En met een Warface ook, ja het zijn dezelfde kicks en sounds, maar toch mag ik hopen dat je een warface track van een Adaro track kan onderscheiden.
Vorige  1 ... 2347, 2348, 2349, 2350, 2351, 2352, 2353 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen