Audiofreq, ook goed.Leonidas wrote:Audiofreqz?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Mijn gedachten tijdens het lezen van deze aankondiging:It brings us immense pleasure to reveal that probably the most prevalent, consistent and the most exciting Hard Dance artist of the past 3 years, will be taking full control of Gearbox HD, we are of course talking about the one and only Splinta!!!!

Meer info volgt morgen, maar ik kan nu vast verklappen dat we vanaf volgende week de Bass Modulators te gast zullen hebben voor een Q&A! 
Leuk nieuws, gaat het zoals die van the prophet worden? met vragen rondes?
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Gaaf! Goed voor Hardtraxx dat er weer wat met de Q&A gedaan wordt.Zenda wrote:Meer info volgt morgen, maar ik kan nu vast verklappen dat we vanaf volgende week de Bass Modulators te gast zullen hebben voor een Q&A!
Goed gedaan jungs. Rondes zou vet zijn inderdaad.
Ik heb wel wat mooie dingen liggen van de barbecueTiMOTHYb wrote:http://www.q-dance.com/netherlands/en/news/creeer-jouw-knotsgekke-hollandse-edit/
Parvuz? P-stylezzzz?
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Klote zeg!Unknown wrote:https://www.facebook.com/Partyflock.nl/posts/10153480193402221
Vond het zelf ook echt heel erg jammer toen club Matrixx haar deuren ging sluiten.
Dat soort plekken zijn zeer fijn om te bezoeken in de winter maanden.
Eerste Info Q&A Bass Modulators
Vanaf komende maandag zijn de Bass Modulators te gast op Hardtraxx voor een Q&A! De mannen van het Scantraxx label zijn bekend van tracks als Oxygen, Radiance en de zomerhit van 2015: Solar (samen met Noisecontrollers). Dit jaar hebben ze onder andere al gedraaid op feesten als DefQon.1 en Decibel en zijn ze binnenkort te bewonderen op Q-Base en X-Qlusive Holland. Toch hebben ze tijd kunnen vinden in deze drukke planning om de vragen van de Hardtraxx community te beantwoorden, dus grijp je kans!
Hoe werkt het?
- Maandag 7 september zal het topic een week lang geopend worden voor vragen.
- Na deze week sluit het topic weer om de Bass Modulators de kans te geven om te antwoorden. Uit de vragen zal een top 3 gekozen worden. Deze vragen worden beantwoord door middel van een speciale videoboodschap! De andere vragen zullen tekstueel beantwoord worden in het topic.
- Wanneer de vragen beantwoord zijn, zal het topic geopend worden voor een discussie over de antwoorden. Zowel de Bass Modulators als de leden zijn hiervoor uitgenodigd, maar de mate van discussie is natuurlijk sterk afhankelijk van de agenda van de heren.
De Hardtraxx crew is benieuwd naar jullie inbreng. Als er nog vragen zijn, dan stel ze gerust. Zo niet, dan tot maandag!
Vanaf komende maandag zijn de Bass Modulators te gast op Hardtraxx voor een Q&A! De mannen van het Scantraxx label zijn bekend van tracks als Oxygen, Radiance en de zomerhit van 2015: Solar (samen met Noisecontrollers). Dit jaar hebben ze onder andere al gedraaid op feesten als DefQon.1 en Decibel en zijn ze binnenkort te bewonderen op Q-Base en X-Qlusive Holland. Toch hebben ze tijd kunnen vinden in deze drukke planning om de vragen van de Hardtraxx community te beantwoorden, dus grijp je kans!
Hoe werkt het?
- Maandag 7 september zal het topic een week lang geopend worden voor vragen.
- Na deze week sluit het topic weer om de Bass Modulators de kans te geven om te antwoorden. Uit de vragen zal een top 3 gekozen worden. Deze vragen worden beantwoord door middel van een speciale videoboodschap! De andere vragen zullen tekstueel beantwoord worden in het topic.
- Wanneer de vragen beantwoord zijn, zal het topic geopend worden voor een discussie over de antwoorden. Zowel de Bass Modulators als de leden zijn hiervoor uitgenodigd, maar de mate van discussie is natuurlijk sterk afhankelijk van de agenda van de heren.
De Hardtraxx crew is benieuwd naar jullie inbreng. Als er nog vragen zijn, dan stel ze gerust. Zo niet, dan tot maandag!
Zenda wrote:Uit de vragen zal een top 3 gekozen worden. Deze vragen worden beantwoord door middel van een speciale videoboodschap! De andere vragen zullen tekstueel beantwoord worden in het topic.
Tof concept met die videoboodschappen. 
Ben benieuwd wat er allemaal uit gaat komen.
Ben benieuwd wat er allemaal uit gaat komen.
-
B
Leuk! 
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 12 days ago
Per video beantwoorden kan wel eens de grootste boost zijn voor hardtraxx.nl in tijden. Gezien ook de populariteit van de heren.
Ik ga maar eens wat vragen bedenken die ik ze wil stellen.
Ik ga maar eens wat vragen bedenken die ik ze wil stellen.
View on YouTube
Even echt heel hard lachen om de heren van Vantage Point
Donny echt geniaal!! En Ricardo ik snap je volledig man
Even echt heel hard lachen om de heren van Vantage Point
Donny echt geniaal!! En Ricardo ik snap je volledig man
idd, een enorme naaistreek maar wel goed uitgevoerd 
WER1, dat die nooit is uitgebracht, een van A-lusions sterkste melodieën ooit.phoenix wrote:A-Lusion FB wrote: You thought the madness was over? Think again!
Today I uploaded a bonus pack with various edits and special event track versions in the past years.
Head over to the HQ to grab:
A-LUSION - VOODOO (2009 HARD MIX)
A-LUSION - WER1 (WE ARE ONE 2009)
A-LUSION & LUNA - WE ARE BACK (NARCOTICA TOERISTEN MIX)
A-LUSION - PERFECT IT (D-VIDED FIRST MIX)
A-LUSION - PERFECT HARMONY
A-LUSION - IN EVERY PLACE
A-LUSION - DRUMMER BEAT (QLIMAX 2009 MIX)
A-LUSION - ARE YOU READY (JACK VAN GELDER DEFQON HOLLAND EDIT
I think nearly all of my tracks are Out in The Open now.
Time to create new edits for the coming years to surprise you in the future.
Ben nu op vakantie maar wel lachen dit! Keer een contest waarbij t gaat om humor.TiMOTHYb wrote:http://www.q-dance.com/netherlands/en/news/creeer-jouw-knotsgekke-hollandse-edit/
Parvuz? P-stylezzzz?
Parvuz wrote:een contest waarbij t gaat om humor.
Gefeliciteerd alvast!TiMOTHYb wrote:Parvuz
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Pherato - Important Announcement
Dear Pherato fans,
We are sad to inform you that as of today, Pherato will no longer be a two-men team. Thomas and Simo have decided to go their separate ways and focus on the music they prefer most themselves. For Pherato this means that Simo will continue the project. For Thomas this means that he will start exploring different musical genres as of today.