Wow das lang geleden
1 van mijn favo sets op DQ was hun openingsset 2009
1 van mijn favo sets op DQ was hun openingsset 2009
Ik denk dat het iets te maken heeft met Qlimax of Hard Bass dat het zo lang stil blijftFusionmania wrote:Gebeurt er trouwens nog iets met Bioweapon?
Ze hebben in ieder geval Bass Power al samen geremixed, die was op Defqon al te horen.Broken Balance wrote:Een paar waren echt wel een tijd terug hoor.
Maar inderdaad, september dipmaand
Nee, was gewoon een Audiofreq remix.Mr Lellebel wrote:Ze hebben in ieder geval Bass Power al samen geremixed, die was op Defqon al te horen.Broken Balance wrote:Een paar waren echt wel een tijd terug hoor.
Maar inderdaad, september dipmaand
Took a wrong turn again and I'm not so Psyched about where it got me

Pieter, kom er maar in.Daveytl wrote:Dat vermoeden had ik ook al een tijdje ja
Vliegtuig heen en terug + hotel kost toch al wel iets. Het is ook niet dat er veel mensen speciaal voor Caine naar een feest zullen gaan (nog niet). Hij heeft er ooit zelf eens iets over gepost dat dit de reden is waarom hij minder bookingen krijgt. Als hij bij Theracords tekent zal dat wel beteren denk ikNorther66 wrote:Schotland valt toch best mee, kijk hoe vaak destructive tendencies in nederland te vinden is, zijn ook britten(ja ok DT trekt wel een veel groter publiek, maartoch)
En ik:Seneeq wrote:Blackburn 3 nieuwe platen af heeft voor Q-BASE:
▶ Blackburn - Fleeting World
▶ Blackburn ft. Drivium - Falling
▶ Blackburn & Intractable One - TBA
En Ecstatic:
These are ready to be played:
▶Ecstatic - Gold (Q-BASE edit)
▶Ecstatic & Aeros - Time To Dance
▶Ecstatic - Nemesis
▶Ecstatic - Wonderful
Die met Caine is al af? :OPsyched wrote: Psyched & Caine - TBA
zegt ie tochSAIN7 wrote:Die met Caine is al af? :OPsyched wrote: Psyched & Caine - TBA
Was meer een verbazing van mij dat die al af is, omdat ze pas gisteren bij elkaar in de studio zaten (toch?)AniThing wrote:zegt ie tochSAIN7 wrote:Die met Caine is al af? :OPsyched wrote: Psyched & Caine - TBA
Heb al best lang geleden een snippet er van gehoord, dus denk dat ze al langer bezig zijn ja.SAIN7 wrote: Was meer een verbazing van mij dat die al af is, omdat ze pas gisteren bij elkaar in de studio zaten (toch?)
Of hebben ze al langer via Skype en Dropbox etc. al wat bestanden/ideeën uitgewisseld?
De track ook toch he?Psyched wrote:We waren inderdaad al begonnen via internet. Bestanden heen en weer sturen. Nu de mooie mogelijkheid gehad om hem verder af te maken. Hij is lekker hard kan ik melden :p
DjThera wrote:De track ook toch he?Psyched wrote:We waren inderdaad al begonnen via internet. Bestanden heen en weer sturen. Nu de mooie mogelijkheid gehad om hem verder af te maken. Hij is lekker hard kan ik melden :p
Collab met o.a. zichzelf dus?Seneeq wrote:Blackburn 3 nieuwe platen af heeft voor Q-BASE:
▶ Blackburn - Fleeting World
▶ Blackburn ft. Drivium - Falling
▶ Blackburn & Intractable One - TBA
Dan gok ik toch op Gearbox.Fuzzylogic wrote:Thyron heeft binnenkort zijn eerste release op een nieuw label. Welk label wou hij nog niet zeggen, maar het was in zijn ogen misschien wel een beter label dan Fusion.
Bron: Sprak Thyron gisteren op Q-Base.