Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2303, 2304, 2305, 2306, 2307, 2308, 2309 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 13:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind uit dat lijstje Noiseculture, als je die hashtag weghaalt, eigenlijk nog wel een degelijk. Zou je nog wel een aardige vocal op kunnen schrijven ook. De rest is allemaal weer het bekende dood oorlog en verderf riedeltje. Sommige nog zo random als tien anderen die 't ook zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
wootum schreef:
Ik word een beetje moe van dat hele 'onderdeel van een groep moeten zijn': #IAmHardstyle, Team Villain, de Militanten, Noiseculture, etc. Wat een kinderachtige scene is het toch ook geworden..

Een beetje? :P Gadverdamme doodmoe. Trieste bedoeling. #PartofthePact #Deetoxicated #UnleashedSoldier #Militant #Noiseculture #WarfaceSoldier #Tharecians


Vreselijk inderdaad. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 15:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
wootum schreef:
Ik word een beetje moe van dat hele 'onderdeel van een groep moeten zijn': #IAmHardstyle, Team Villain, de Militanten, Noiseculture, etc. Wat een kinderachtige scene is het toch ook geworden..

Een beetje? :P Gadverdamme doodmoe. Trieste bedoeling. #PartofthePact #Deetoxicated #UnleashedSoldier #Militant #Noiseculture #WarfaceSoldier #Tharecians

Wat dacht je van de Festuca soldiers op Q-Base :oh:

Nee maar wilde het een beetje normaal overbrengen ivm het risico op 'hater genoemd worden/artiesten die HT verlaten' etc jwt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is nog kinderachtiger om niet de waarheid te mogen zeggen omdat dit mss een artiest tegen het zere been kan trappen. Maar dat is al meerdere keren gezegd.

Dus vanaf hier ontopic :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 15:29 
 
Hardtraxx Veteran

Oke we snappen het, de leden van Hardtraxx zijn geen standaard groupies en alles waar je je mee kan verbinden is kinderachtig tenzij het hardtraxx is. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Oke we snappen het, de leden van Hardtraxx zijn geen standaard groupies en alles waar je je mee kan verbinden is kinderachtig tenzij het hardtraxx is. -.-

Alsof alle leden van hier zich 'Hardtraxxinators' noemen en alleen met kleding van HT op feesten lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 15:36 
 
Hardtraxx Veteran

Iedereen weet toch dat het standaard shirt voor hardtraxxers er eentje is met een theracords logo :thumbup:.
Mensen willen tegenwoordig graag ergens bij horen, wie zijn jullie om daarover de oordelen. of belachelijk te maken.

Leven en laten leven..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 15:40 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
wootum schreef:
Ik word een beetje moe van dat hele 'onderdeel van een groep moeten zijn': #IAmHardstyle, Team Villain, de Militanten, Noiseculture, etc. Wat een kinderachtige scene is het toch ook geworden..

Een beetje? :P Gadverdamme doodmoe. Trieste bedoeling. #PartofthePact #Deetoxicated #UnleashedSoldier #Militant #Noiseculture #WarfaceSoldier #Tharecians


#Ran-Dieren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 15:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Iedereen weet toch dat het standaard shirt voor hardtraxxers er eentje is met een theracords logo :thumbup:.
Mensen willen tegenwoordig graag ergens bij horen, wie zijn jullie om daarover de oordelen. of belachelijk te maken.

Leven en laten leven..

precies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 15:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hoezo mag je daar niet over oordelen? Ik vind het ook maar sneu allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Hoezo mag je daar niet over oordelen?

Dan ben je een hater en niemand houdt van haters. Zelfs hun moeder niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 16:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Hoezo mag je daar niet over oordelen? Ik vind het ook maar sneu allemaal.

Omdat RTM93 voor jou bepaalt wat leven is. Gelieve geen kritiek te leveren op anderen. Kop in het zand en schuiven met dat geld mentaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 16:41 
 

frontliner kwam net voorbij op de spinnin records snapchat, ik weet niet wat dat kan betekenen maar het leek me de moeite waard om te delen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 17:01 
 
Hardtraxx Veteran

Timothy jij moet haast wel hele dagen aan de anti depresieva zitten met constant die zure reacties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zou ie dan die pillen pakken, als ie toch depressief blijft? :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Iedereen weet toch dat het standaard shirt voor hardtraxxers er eentje is met een theracords logo :thumbup:.
Mensen willen tegenwoordig graag ergens bij horen, wie zijn jullie om daarover de oordelen. of belachelijk te maken.

Leven en laten leven..


Wie ben jij om forumleden over één kam te scheren en (indirect) weg te zetten als zeurders?

Peperkoek schreef:
Waarom zou ie dan die pillen pakken, als ie toch depressief blijft? :o

Jij, mijn beste Peperkoek, hebt hier een goed punt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik vooral niet snap is dat het gewoon volwassen mensen zijn die zulke benamingen bedenken. Is er dan werkelijk niemand die doorheeft hoe verschrikkelijk idioot en kinderachtig ze zich gedragen? Crypsis bijvoorbeeld, ik ken hem niet anders dan een van de meest nuchtere dj's, altijd heel down to earth enzo. Maar dan wel Minus Militia presenteren alsof ze gelijkwaardig zijn aan het faam van een Justin Bieber.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 19:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja het is kut, maar je kan ze het niet kwalijk nemen imo.
De militia hype producten lopen goed, dus waarom zouden ze het niet doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 19:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Fijne discussie, maar daar is dit het topic niet voor. Zullen we terug gaan naar de Wist Je Datjes?

De DefQon.1 stream is ook te volgen via twitch (indien de defqon site, zoals bij mij, moeilijk gaat doen :P ): http://www.twitch.tv/beatport
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 19:42 
 

beatport site loopt 20 sec achter op twitch
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 20:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Fijne discussie, maar daar is dit het topic niet voor. Zullen we terug gaan naar de Wist Je Datjes?

De DefQon.1 stream is ook te volgen via twitch (indien de defqon site, zoals bij mij, moeilijk gaat doen :P ): http://www.twitch.tv/beatport

Waar moet het dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 20:03 
 

Basxt schreef:
Zenda schreef:
Fijne discussie, maar daar is dit het topic niet voor. Zullen we terug gaan naar de Wist Je Datjes?

De DefQon.1 stream is ook te volgen via twitch (indien de defqon site, zoals bij mij, moeilijk gaat doen :P ): http://www.twitch.tv/beatport

Waar moet het dan?



twitch loopt 20 sec voor die is denk ik meer op tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 20:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Er nu een defqon 1 live discussie topic is?

radio-radio-shows/defqon-1-2015-live-discussietopic-t50922.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 20:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Zenda schreef:
Fijne discussie, maar daar is dit het topic niet voor. Zullen we terug gaan naar de Wist Je Datjes?

De DefQon.1 stream is ook te volgen via twitch (indien de defqon site, zoals bij mij, moeilijk gaat doen :P ): http://www.twitch.tv/beatport

Waar moet het dan?

Kun je opzich apart topic voor aanmaken om daar te discussiëren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 20:31 
 

is er al

http://www.hardtraxx.nl/forum/radio-radio-shows/defqon-1-2015-live-discussietopic-t50922.html
Vorige  1 ... 2303, 2304, 2305, 2306, 2307, 2308, 2309 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen