Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik vind uit dat lijstje Noiseculture, als je die hashtag weghaalt, eigenlijk nog wel een degelijk. Zou je nog wel een aardige vocal op kunnen schrijven ook. De rest is allemaal weer het bekende dood oorlog en verderf riedeltje. Sommige nog zo random als tien anderen die 't ook zijn.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 7 days ago
Daveytl wrote:
wootum wrote:Ik word een beetje moe van dat hele 'onderdeel van een groep moeten zijn': #IAmHardstyle, Team Villain, de Militanten, Noiseculture, etc. Wat een kinderachtige scene is het toch ook geworden..
Een beetje? :P Gadverdamme doodmoe. Trieste bedoeling. #PartofthePact #Deetoxicated #UnleashedSoldier #Militant #Noiseculture #WarfaceSoldier #Tharecians
Vreselijk inderdaad. :sick:
Hardtraxx Crew
30630 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Daveytl wrote:
wootum wrote:Ik word een beetje moe van dat hele 'onderdeel van een groep moeten zijn': #IAmHardstyle, Team Villain, de Militanten, Noiseculture, etc. Wat een kinderachtige scene is het toch ook geworden..
Een beetje? :P Gadverdamme doodmoe. Trieste bedoeling. #PartofthePact #Deetoxicated #UnleashedSoldier #Militant #Noiseculture #WarfaceSoldier #Tharecians
Wat dacht je van de Festuca soldiers op Q-Base :oh:

Nee maar wilde het een beetje normaal overbrengen ivm het risico op 'hater genoemd worden/artiesten die HT verlaten' etc jwt
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Het is nog kinderachtiger om niet de waarheid te mogen zeggen omdat dit mss een artiest tegen het zere been kan trappen. Maar dat is al meerdere keren gezegd.

Dus vanaf hier ontopic :whistle:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Oke we snappen het, de leden van Hardtraxx zijn geen standaard groupies en alles waar je je mee kan verbinden is kinderachtig tenzij het hardtraxx is. -.-
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
RTM93 wrote:Oke we snappen het, de leden van Hardtraxx zijn geen standaard groupies en alles waar je je mee kan verbinden is kinderachtig tenzij het hardtraxx is. -.-
Alsof alle leden van hier zich 'Hardtraxxinators' noemen en alleen met kleding van HT op feesten lopen.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 14 days ago
Iedereen weet toch dat het standaard shirt voor hardtraxxers er eentje is met een theracords logo :thumbup:.
Mensen willen tegenwoordig graag ergens bij horen, wie zijn jullie om daarover de oordelen. of belachelijk te maken.

Leven en laten leven..
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Daveytl wrote:
#Ran-Dieren?
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
RTM93 wrote:Iedereen weet toch dat het standaard shirt voor hardtraxxers er eentje is met een theracords logo :thumbup:.
Mensen willen tegenwoordig graag ergens bij horen, wie zijn jullie om daarover de oordelen. of belachelijk te maken.

Leven en laten leven..
precies.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Hoezo mag je daar niet over oordelen? Ik vind het ook maar sneu allemaal.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Lyst wrote:Hoezo mag je daar niet over oordelen?
Dan ben je een hater en niemand houdt van haters. Zelfs hun moeder niet.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Lyst wrote:Hoezo mag je daar niet over oordelen? Ik vind het ook maar sneu allemaal.
Omdat RTM93 voor jou bepaalt wat leven is. Gelieve geen kritiek te leveren op anderen. Kop in het zand en schuiven met dat geld mentaliteit.
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 4 hours ago
frontliner kwam net voorbij op de spinnin records snapchat, ik weet niet wat dat kan betekenen maar het leek me de moeite waard om te delen
R
Hardtraxx Veteran
last seen 14 days ago
Timothy jij moet haast wel hele dagen aan de anti depresieva zitten met constant die zure reacties.
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Waarom zou ie dan die pillen pakken, als ie toch depressief blijft? :o
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 11 days ago
RTM93 wrote:Iedereen weet toch dat het standaard shirt voor hardtraxxers er eentje is met een theracords logo :thumbup:.

Leven en laten leven..
Wie ben jij om forumleden over één kam te scheren en (indirect) weg te zetten als zeurders?
Peperkoek wrote:Waarom zou ie dan die pillen pakken, als ie toch depressief blijft? :o
Jij, mijn beste Peperkoek, hebt hier een goed punt. :P
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Wat ik vooral niet snap is dat het gewoon volwassen mensen zijn die zulke benamingen bedenken. Is er dan werkelijk niemand die doorheeft hoe verschrikkelijk idioot en kinderachtig ze zich gedragen? Crypsis bijvoorbeeld, ik ken hem niet anders dan een van de meest nuchtere dj's, altijd heel down to earth enzo. Maar dan wel Minus Militia presenteren alsof ze gelijkwaardig zijn aan het faam van een Justin Bieber.
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
Ja het is kut, maar je kan ze het niet kwalijk nemen imo.
De militia hype producten lopen goed, dus waarom zouden ze het niet doen?
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Fijne discussie, maar daar is dit het topic niet voor. Zullen we terug gaan naar de Wist Je Datjes?

De DefQon.1 stream is ook te volgen via twitch (indien de defqon site, zoals bij mij, moeilijk gaat doen :P ): http://www.twitch.tv/beatport
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
beatport site loopt 20 sec achter op twitch
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Zenda wrote:Fijne discussie, maar daar is dit het topic niet voor. Zullen we terug gaan naar de Wist Je Datjes?

De DefQon.1 stream is ook te volgen via twitch (indien de defqon site, zoals bij mij, moeilijk gaat doen :P ): http://www.twitch.tv/beatport
Waar moet het dan?
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Basxt wrote:
Zenda wrote:Fijne discussie, maar daar is dit het topic niet voor. Zullen we terug gaan naar de Wist Je Datjes?

Waar moet het dan?

twitch loopt 20 sec voor die is denk ik meer op tijd
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Er nu een defqon 1 live discussie topic is?

Defqon.1 2015 - LIVE discussietopic
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Basxt wrote:

Waar moet het dan?
Kun je opzich apart topic voor aanmaken om daar te discussiëren ;)
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago