Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2304, 2305, 2306, 2307, 2308, 2309, 2310 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 21:05 
 
Hardtraxx Veteran

Busho
Citaat:
So this is happening..
2005 SAIFAM style
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 21:06 
 

bRt_ schreef:
Busho
Citaat:
So this is happening..
2005 SAIFAM style



ik ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 13:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hard News
Citaat:
On December 12th Defqon.1 will come to Chile!
MC Villain just made the announcement.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 20:20 
 
Hardtraxx Crew

Zatox heeft het Qontinent anthem gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 20:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat er weer een Xqlusive Holland in Oktober komt. Net aangekondigd bij Ruthless tijdens zijn set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 23:10 
 
Hardtraxxer

ziekebaard schreef:
Dat er weer een Xqlusive Holland in Oktober komt. Net aangekondigd bij Ruthless tijdens zijn set.


:loving: :yay: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 23:35 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb een dansje gemaakt toen ik het las maar ik wacht nog wel even op de officiële aankondiging :)
de laatste was echt te gezellig, een van mijn gezelligste feestjes ooit. 100% zekerheidje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
The Vision ‏@TheVisionNL 1m1 minute ago Zwolle, Overijssel
Due to personal circumstances i am unable to perform today at defqon 1. Phrantic will take charge I hope to make it up to you soon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 10:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

X-Qlusive Holland 'bevestigd'* door Hard News op zowel Twitter als Facebook.

*Kan je zeggen dat iets bevestigd is als 't door Hard News is geplaatst? Lijkt me wel toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 10:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hard News haalt de helft van haar informatie van Hardtraxx :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 12:38 
 

Op defqon is promotiemateriaal uitgedeeld voor Xqlusive Holland, 3 oktober.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 14:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die partyraiser op FB nu :lol: . Wat een beeld moet je hebben als je denkt dat "Iemand probeert mijn carriere uit waarschijnlijk pure jaloezie Kapot te maken!" in plaats van inzien dat het een grap is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha sow wat ben je dan gruwelijk dom of naïef :lol:

Die reacties ook, genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 15:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahaha jezus. Die grap werd notabene nog door DJ's met 1 april gebruikt. Post je toch gewoon een filmpje van een Kygo plaat op 200 bpm ofzo. Wat een gedoe zeg. Het mooie is nog dat je na een weekend DefQon alleen maar verhalen hoort van mensen die drie dagen hebben zitten kutten en de leuktse tijd van hun leven hebben gehad. Als je sommige DJ's hoort praten is het net alsof ze eindexamen moeten doen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 15:54 
 
Hardtraxx Veteran

Hahaha wat een iq
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Die partyraiser op FB nu :lol: . Wat een beeld moet je hebben als je denkt dat "Iemand probeert mijn carriere uit waarschijnlijk pure jaloezie Kapot te maken!" in plaats van inzien dat het een grap is.

5 facebookberichten er aan gewijd, maar hij is er ondertussen achter dat het een grap is. Van een jaloers persoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 20:23 
 

mn bericht is weg, nou ja maakt ook niet uit , iets nuttigs stond er nou ook weer niet in
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 21:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat Bass Modulators nu een ontiegelijk lekker setje aan het draaien zijn op Defqon.1 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 21:50 
 
Hardtraxx Addict

AvixDJ schreef:
Dat Bass Modulators nu een ontiegelijk lekker setje aan het draaien zijn op Defqon.1 :worship:


Inderdaad, Noisecontrollers en Wildstylez ervoor was ook wel vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 22:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Citaat:
The Vision ‏@TheVisionNL 1m1 minute ago Zwolle, Overijssel
Due to personal circumstances i am unable to perform today at defqon 1. Phrantic will take charge I hope to make it up to you soon.


Jammer denk dat veel mensen hem wel graag gezien hadden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 23:33 
 
Hardtraxx Elite

Basxt schreef:
Die partyraiser op FB nu :lol: . Wat een beeld moet je hebben als je denkt dat "Iemand probeert mijn carriere uit waarschijnlijk pure jaloezie Kapot te maken!" in plaats van inzien dat het een grap is.

Wat een gast :lol: Altijd al gedacht dat die muziek niet gepaard ging met een al te hoog IQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 10:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Radical over zijn LIVE setjes

Radical Redemption schreef:
Niemand doet er geheimzinnig over dat een live-act vooraf gemixed is. Dat heb ik zelf al meerdere malen aangegeven. Dat moet namelijk, als je werkt met Ableton Live.

Als je daar vragen over hebt, hoe dat in z'n werk gaat, weet je me te vinden! smile-emoticon


Radical Redemption schreef:
Ableton Live is een programma, dat er voor zorgt dat je allerlei dingen kunt toevoegen. Denk aan acapellas, drumloops, sounds, je kunt het zo gek niet bedenken. Daarnaast heb je ook ontzettend veel effecten die je kunt gebruiken, glitches, filters, gates, etc.

Maar, om met Ableton te kunnen werken en maximaal dingen te doen, moet de set zelf al gemaakt zijn.

Een live-act duurt (meestal) 30 minuten. Dus je maakt een set van 30 minuten, allemaal op 150 BPM. Hierdoor heeft alles hetzelfde tempo.
In Ableton geef je in de mix aan wat de eerste tel is. Dit zorgt ervoor dat als je een sample instart, deze altijd op het juiste moment begint.

Wat het vette is, is dat je dus op die mix helemaal kunt los gaan. Vocals van de ene track over de andere gooien. Drumloops toevoegen. De boel met effecten 'vast laten lopen' of laten stutteren. Een hele melodie of soundloop uit een track over een andere track gooien.

Dus ja, als je Ableton gebruikt (wat bij meeste live-sets gebruikelijk is), moet je van te voren een mix maken. Maar als je het goed onder de knie hebt, kun je veel en veel meer doen dan tijdens een gewone DJ-set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 11:28 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Volgens mij kun je al die dingen ook zonder Ableton, maar dan moet je wel enige vaardigheid hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Volgens mij kun je al die dingen ook zonder Ableton, maar dan moet je wel enige vaardigheid hebben.


En je loopt een onnodig risico, 99,9% van de mensen hebben liever een goed "eindproduct" dan dat ze inzien wat een vakman het is en het is niet helemaal perfect :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 12:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik hoop dat hij bovenstaand verhaal ooit nog eens laat zien met een filmpje ofzo. Volgens mij had ie dat ook een keer als suggestie gegeven.
Vorige  1 ... 2304, 2305, 2306, 2307, 2308, 2309, 2310 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen