Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2302, 2303, 2304, 2305, 2306, 2307, 2308 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 18:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Radical Redemption
Citaat:
2 new Militia and 2 new Radical tracks coming for you!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 19:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dirty Workz:
Citaat:
Noisecult (now NSCLT) are responsible for this years' Outlands Anthem!
➤ Check it out: https://youtu.be/vmfQH072ARc
Noisecult will now go by the name NSCLT - more news on the "why" will be announced by the guys very soon.


Het was toch geen grapje :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een O én een C in de naam lijkt te veel op Coone, denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 19:36 
 
Hardtraxx Crew

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 20:06 
 
Hardtraxx Veteran

The Prophet komt zeker met een allias?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 20:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oe dirtyworkz ik kan niet wachten tot jullie of NSCLT het mij vertellen!!! Goed dat jullie het nog even geheim houden. Ik ga in de tussentijd heel veel dwx merchandise en platen kopen. Nou tot bij de onthulling van de reden waarom noisecult hun naam hebben veranderd.

Oh en; eindelijk gewoon een degelijke naam (gemaakt), niet te geforceerd, ga je het veranderen in het volgende geforceerde hippe iets. DJ namen in hoofdletters zonder klinkers. :lol:

WT N NZN
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Oe dirtyworkz ik kan niet wachten tot jullie of NCLT het mij vertellen!!! Goed dat jullie het nog even geheim houden. Ik ga in de tussentijd heel veel dwx merchandise en platen kopen. Nou tot bij de onthulling van de reden waarom noisecult hun naam hebben veranderd.

Hahahaha wat een onzin idd.

TiMOTHYb schreef:
Oh en; eindelijk gewoon een degelijke naam (gemaakt), niet te geforceerd, ga je het veranderen in het volgende geforceerde hippe iets. DJ namen in hoofdletters zonder klinkers. :lol:

WT N NZN

Is denk ik niet hun eigen keuze. Misschien wel een gevalletje Profite-Prophet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 20:38 
 
Hardtraxx Veteran

Juridisch conflict Amerikaanse band.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 20:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee, Noisecontrollers. Maar zeg dan gewoon yo hardstyle matties onze naam lijkt teveel op Noisecontrollers, en dat gaat in de toekomst wellicht problemen opleveren aangezien we al een tijdje dikke plaatjes aan het maken zijn.

Alles moet tegenwoordig over een week bekend gemaakt worden. Heb twee noten van een lead af, ik zet het filmpje volgende week online. Exciting news, I will post the message when my page reached 20k likes!!!

Lenny schreef:
Juridisch conflict Amerikaanse band.

En alle andere Machines, Zany's, Ruthlesses enzovoorts dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 21:01 
 
Hardtraxx Addict

Lenny schreef:
Juridisch conflict Amerikaanse band.


Citaat:
"Hey guys,

A lot of you guys noticed that our artist name has been changed to NSCLT. Let us explain why:

Unfortunately, an American rock band has copyrights for using the trademark 'Noisecult' in the USA and South America and claimed that we are infringing upon his trademark. This leads to us having to change our name on all download portals, Soundcloud, YouTube, Spotify etc. Otherwise, it wouldn't be possible for us to be featured on compilations or to be found by US or South American fans.

So our new name is 'NSCLT', but is still pronounced as Noisecult. So you can still call us Noisecult and you'll still be a part of our Noiseculture
wink emoticon
.

We're really disappointed about letting go of 'Noisecult'. On the other hand our music will be all the same and you guys can still call us Noisecult.

In the near future you can find all of our previously released music by searching for NSCLT.

We hope you guys can get used to this name. Keep an eye out because we got a lot of new music coming up!"


Bron: https://www.facebook.com/Noisecult/phot ... =1&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
and you'll still be a part of our Noiseculture

Gelukkig maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 21:25 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Nee, Noisecontrollers. Maar zeg dan gewoon yo hardstyle matties onze naam lijkt teveel op Noisecontrollers, en dat gaat in de toekomst wellicht problemen opleveren aangezien we al een tijdje dikke plaatjes aan het maken zijn.

Alles moet tegenwoordig over een week bekend gemaakt worden. Heb twee noten van een lead af, ik zet het filmpje volgende week online. Exciting news, I will post the message when my page reached 20k likes!!!

Lenny schreef:
Juridisch conflict Amerikaanse band.

En alle andere Machines, Zany's, Ruthlesses enzovoorts dan?


Doe is rustig joh, ze hebben het toch al bekend gemaakt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 21:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wist ik niet. Dacht dat Lenny een suggestie gaf (net als ik).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 08:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik word een beetje moe van dat hele 'onderdeel van een groep moeten zijn': #IAmHardstyle, Team Villain, de Militanten, Noiseculture, etc. Wat een kinderachtige scene is het toch ook geworden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 08:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pandorum heeft een hardstyle alias: MYST
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 09:00 
 
Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
wootum schreef:
Ik word een beetje moe van dat hele 'onderdeel van een groep moeten zijn': #IAmHardstyle, Team Villain, de Militanten, Noiseculture, etc. Wat een kinderachtige scene is het toch ook geworden..


#Teamvillain is meer een campagne waarbij er getracht word iets extra's terug te doen voor de fans, dan dat het een groep is. Er komen ook nog meer dingen aan naast de merchandise
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 11:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat ik mij ook wel eens afvraag; loopt dat nou een beetje? Voor MiM moet een aardig deel van de omzet onderhand toch ook wel uit de Merchandise komen. Veel groter waarschijnlijk dan de verkoop van plaatjes. Raar gegeven eigenlijk als je erover nadenkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 11:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wat ik mij ook wel eens afvraag; loopt dat nou een beetje? Voor MiM moet een aardig deel van de omzet onderhand toch ook wel uit de Merchandise komen. Veel groter waarschijnlijk dan de verkoop van plaatjes. Raar gegeven eigenlijk als je erover nadenkt.

Inderdaad, daar moeten ze toch al een flinke omzet door hebben. Vraag me wel af hoe die verdeling is? Hoeveel procent gaat naar Minus is More en hoeveel procent gaat naar de artiesten zelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 11:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Radical Redemption LIVE met 2 nieuwe nummers
Minus Militia LIVE met 2 nieuwe nummers
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 12:07 
 
Hardtraxx Veteran

Vraag me af waarom ze de act niet gewoon 'Noizecult' hadden genoemd. Begin je net een beetje naam te krijgen, verander je het naar een vage afkorting. Alsof Headhunterz zijn naam ineens naar HHZ veranderd, dat bekt gewoon niet, en buitenstaanders denken ook, wie de fuck zijn dat.

Grappig feit dat de scene volwassen is volgens artiesten, maar wel kiddie groepen heeft. Naast Directionairs en Beliebers heb je dus Millitants en Unleashed Soldiers. Erg volwassen om in het rijtje Justin Bieber en 1D te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 12:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Is vaak niet veel dat naar een artiest gaat, geloof ergens tussen 10 en 50%. Merchandise is in ieder geval geen cash-cow en word meer gebruikt om een merk (artiest/label naam) te versterken.

Hoeveel van die petjes zouden er inmiddels al verkocht zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 12:19 
 

iMark schreef:
Vraag me af waarom ze de act niet gewoon 'Noizecult' hadden genoemd. Begin je net een beetje naam te krijgen, verander je het naar een vage afkorting. Alsof Headhunterz zijn naam ineens naar HHZ veranderd, dat bekt gewoon niet, en buitenstaanders denken ook, wie de fuck zijn dat.



DBSTF, DVBBS?

Als je fatsoenlijke muziek maakt kom je er wel. Zolang het maar in die hersenen van het publiek zit. Veel hardstyle namen zijn ontzettend kinderachtig. Heel de (raw) scene is eigenlijk gewoon ontzettend kinderachtig. Gunz 4 Hire werd hier ook een belachelijke naam gevonden in het begin, maar nu kraait er geen haan meer naar.

De mannen stonden voor een dilemma, en hebben een keuze moeten maken waar ze ongeacht de richting kritiek op zouden krijgen. Ze kunnen moeilijk een totaal andere naam kiezen, dan vervalt heel het Noiseculture concept, iets wat marketingtechnisch verantwoord is en al kleine successen heeft geboekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 12:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als ze echt gezanik hebben gehad met een zooitje Amerikaanse advocaten zou ik ook niet voor Noizecult zijn gegaan. Ben je dalijk een half jaar verder vinden ze alsnog dat het er te veel op lijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 12:22 
 

TiMOTHYb schreef:
Als ze echt gezanik hebben gehad met een zooitje Amerikaanse advocaten zou ik ook niet voor Noizecult zijn gegaan. Ben je dalijk een half jaar verder vinden ze alsnog dat het er te veel op lijkt.


Daar dacht ik ook al aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik word een beetje moe van dat hele 'onderdeel van een groep moeten zijn': #IAmHardstyle, Team Villain, de Militanten, Noiseculture, etc. Wat een kinderachtige scene is het toch ook geworden..

Een beetje? :P Gadverdamme doodmoe. Trieste bedoeling. #PartofthePact #Deetoxicated #UnleashedSoldier #Militant #Noiseculture #WarfaceSoldier #Tharecians
Vorige  1 ... 2302, 2303, 2304, 2305, 2306, 2307, 2308 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen