Nice. Wel weer volgens HHz opzet neem ik aan? Die vorige quiz leek echt nergens op imo.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Tof!
Hoop inderdaad ook op een Headhunterz opzet.
-
B
Netjes. Zeer benieuwd naar, zeker na de recente kritiek!
Dan gaat iedereen opeens weer poeslief doen
Hier krijg ik ziektes vantjakevladze wrote:Dan gaat iedereen opeens weer poeslief doen
Dit kunnen we uiteraard alleen maar toejuichen, zeer benieuwd!theprophet wrote:Wist je dat..... Ik hier binnenkort een Q&A doe?
Er komen wat vaker rondes en het is de bedoeling dat er wat meer interactie is zoals met Headhunterz inderdaadTiMOTHYb wrote:Nice. Wel weer volgens HHz opzet neem ik aan? Die vorige quiz leek echt nergens op imo.
En de Frequencerz Q&A is neem ik aan beëindigd? Gare soap was dat 
Die is al weken geleden beëindigt jaUnknown wrote:En de Frequencerz Q&A is neem ik aan beëindigd? Gare soap was dat
Klopt, maar wat was er nou de echte reden van, dat dit project gestopt is, of is dat een soort van doofpotaffaire?
Zo groot wil ik het overigens niet maken, maar ik kom zo snel niet op een andere beschrijving.
Zo groot wil ik het overigens niet maken, maar ik kom zo snel niet op een andere beschrijving.
Ze hadden er beide simpelweg gewoon geen tijd voorUnknown wrote:Klopt, maar wat was er nou de echte reden van, dat dit project gestopt is, of is dat een soort van doofpotaffaire?
Als je iets toezegt maak je maar tijd.
Ik kijk uit in ieder geval uit naar jouw eerst nuttige inbreng ever.tjakevladze wrote:Dan gaat iedereen opeens weer poeslief doen
Volledig mee eens. Ze waren zelfs bijna op een soort dwingende manier een Q&A aan het afdwingenHenk-Jan wrote:Als je iets toezegt maak je maar tijd.
-
YHardtraxxer
- 579 posts member since 2009
Elements Festival alleen mag doorgaan als de organisatie de hardcore-area schrapt? (https://www.facebook.com/88723248133420 ... =1&theater)
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Echt te achterlijk voor woorden 
-
B
Triest...
-
S
Wouden er geen tijd voor maken.G1LL wrote:Ze hadden er beide simpelweg gewoon geen tijd voorUnknown wrote:Klopt, maar wat was er nou de echte reden van, dat dit project gestopt is, of is dat een soort van doofpotaffaire?
Zo groot wil ik het overigens niet maken, maar ik kom zo snel niet op een andere beschrijving..
Interessant.theprophet wrote:Wist je dat..... Ik hier binnenkort een Q&A doe?
Hardtraxx Q&A: The Prophet
De Q&A is geopend! Neem de regeltjes in de eerste twee posts even door om alles soepel te laten verlopen. Veel succes met vragen verzinnen!
De Q&A is geopend! Neem de regeltjes in de eerste twee posts even door om alles soepel te laten verlopen. Veel succes met vragen verzinnen!
The first B-Freqz tracks will be released in May!
Unlike · Reply · 10 · 24 mins
Reply werkt niet?MDesiqn wrote:The first B-Freqz tracks will be released in May!
Ik wou hem niet eens likenDelt-A wrote:Reply werkt niet?MDesiqn wrote:The first B-Freqz tracks will be released in May!
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
Jo Timothy, dit misschien je kans om je vraag te stellen ?
Dan maar aan The Prophet, maar hey, misschien krijg je antwoord.
De Grote Review Show - Hosted by Nazale (page 2)
Dan maar aan The Prophet, maar hey, misschien krijg je antwoord.
De Grote Review Show - Hosted by Nazale (page 2)