geen thrillogy?
Kan niet missen...

Daarnaast is het zo dat een "unknown" gewoon een Pokemon is, zoals iedereen wel weet. Alleen dan net iets anders geschreven natuurlijk.

Ik heb heel InQontrol nooit meegemaakt, wat was nou eigenlijk het precieze concept daarachter?ErikZ wrote:Heb in de wandelgangen gisteren op SuperSized vernomen dat het een InQontrol achtig concept zal worden
Van betrouwbare bronnen? Gewoon mensen die op een feest speculeren over het nieuwe feest van B2S.ErikZ wrote:Heb in de wandelgangen gisteren op SuperSized vernomen dat het een InQontrol achtig concept zal worden
Supersized is van b2s he.MDesiqn wrote: Van betrouwbare bronnen? Gewoon mensen die op een feest speculeren over het nieuwe feest van B2S.
Er gaat ook een gerucht dat er 4 area's zullen zijn, Freestyle - Raw - Hardstyle - Hardcore.
Het Qlimax idee, underground, een nieuw early feest.
Blijft bij speculeren totdat er iemand iets uitlekt of bekend maakt.
Ja dat weet ik inmiddels ook wel. Alleen hij zegt alleen 'in de wandelgangen heb ik gehoord dat..', ja van wie?TiMOTHYb wrote:Supersized is van b2s he.MDesiqn wrote: Van betrouwbare bronnen? Gewoon mensen die op een feest speculeren over het nieuwe feest van B2S.
Er gaat ook een gerucht dat er 4 area's zullen zijn, Freestyle - Raw - Hardstyle - Hardcore.
Het Qlimax idee, underground, een nieuw early feest.
Blijft bij speculeren totdat er iemand iets uitlekt of bekend maakt.
We proudly welcome Demi Kanon to our label. Watch this space as we will update you with new music from him any time soon!

Danny H wrote:inQontrol, machtig mooie feesten waren dat. Als dit zoiets wordt, koop ik direct een kaartje.
Voorheen 1/2 van Envine?teupie wrote:en dat is?
Rawstyle bestond nog niet en je had toen nog gewoon HardTechno en HardTrance op feestjes.MDesiqn wrote:Wat was er nou zo speciaal aan InQontrol?
Wat ik lees op Wikipedia is dat het feest niet door is gegaan door de BTW verhoging alleen wat was er zo speciaal aan InQontrol?
Dat was thrillogy toch ook more or less, mainstream, raw en hardcore? Dat hele freestyle gebeuren kan me toch gestolen wordenKoelkast wrote:Rawstyle bestond nog niet en je had toen nog gewoon HardTechno en HardTrance op feestjes.MDesiqn wrote:Wat was er nou zo speciaal aan InQontrol?
Wat ik lees op Wikipedia is dat het feest niet door is gegaan door de BTW verhoging alleen wat was er zo speciaal aan InQontrol?![]()
Serieus antwoord; de locatie en het hele "in door festival" idee, met meerdere areas met verschillende muziekstijlen maakte InQontrol voor mij altijd een van de beste feestje van t jaar.
Voordat we bij The Magic Show waren getekend inderdaad. Vanaf toen ben ik solo Envine gewordenLenny wrote:Voorheen 1/2 van Envine?teupie wrote:en dat is?
Het raakte dit jaar niet eens uitverkocht met een Frontliner/Frequencerz area, dus dat gaat al helemaal nooit gebeuren.Rickzel wrote:Dat was thrillogy toch ook more or less, mainstream, raw en hardcore? Dat hele freestyle gebeuren kan me toch gestolen wordenKoelkast wrote:Rawstyle bestond nog niet en je had toen nog gewoon HardTechno en HardTrance op feestjes.MDesiqn wrote:Wat was er nou zo speciaal aan InQontrol?
Wat ik lees op Wikipedia is dat het feest niet door is gegaan door de BTW verhoging alleen wat was er zo speciaal aan InQontrol?![]()
Serieus antwoord; de locatie en het hele "in door festival" idee, met meerdere areas met verschillende muziekstijlen maakte InQontrol voor mij altijd een van de beste feestje van t jaar., zet er een Qult stage bij en tadaa je hebt inQontrol (ben er zelf nooit geweest, dus laat het me alsjeblieft weten als ik uit m'n nek lul)
Vind het wel jammer want het unieke aan Thrillogy is toch wel die hostings, als b2s eens een keer wat out of the box denkt (Audiofreq en Thera zaal?) Zou ik blind kaartje voor kopen.