Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2266, 2267, 2268, 2269, 2270, 2271, 2272 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 11:38 
 

geen thrillogy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het eerste hardstyle Pokemon feest!
Kan niet missen...
Afbeelding
Daarnaast is het zo dat een "unknown" gewoon een Pokemon is, zoals iedereen wel weet. Alleen dan net iets anders geschreven natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 12:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Scherp :lol:

De achtergrond doet mij een beetje denken aan een Qlimax idee, met die wielen enzo.
Ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 13:21 
 
Hardtraxx Addict

Het kleuren gebruik (al dat goud) en die tandwielen geven mij een beetje een "Classics" sfeer mee, dus misschien een soort Tijdmachine idee, of een Early feest? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 13:21 
 
Hardtraxx Veteran

Wauw, dat zou wel origineel zijn zeg

Gewoon een feest zonder line-up bekend te maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 13:22 
 
Hardtraxx Veteran

Heb in de wandelgangen gisteren op SuperSized vernomen dat het een InQontrol achtig concept zal worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 13:24 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Heb in de wandelgangen gisteren op SuperSized vernomen dat het een InQontrol achtig concept zal worden


Ik heb heel InQontrol nooit meegemaakt, wat was nou eigenlijk het precieze concept daarachter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 13:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Heb in de wandelgangen gisteren op SuperSized vernomen dat het een InQontrol achtig concept zal worden


Van betrouwbare bronnen? Gewoon mensen die op een feest speculeren over het nieuwe feest van B2S.
Er gaat ook een gerucht dat er 4 area's zullen zijn, Freestyle - Raw - Hardstyle - Hardcore.
Het Qlimax idee, underground, een nieuw early feest.

Blijft bij speculeren totdat er iemand iets uitlekt of bekend maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 13:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer als Thrillogy niet voortgezet wordt, maar ergens wel begrijpelijk. Volgens mij was de kaartverkoop vorig jaar ook niet top gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 13:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
Van betrouwbare bronnen? Gewoon mensen die op een feest speculeren over het nieuwe feest van B2S.
Er gaat ook een gerucht dat er 4 area's zullen zijn, Freestyle - Raw - Hardstyle - Hardcore.
Het Qlimax idee, underground, een nieuw early feest.

Blijft bij speculeren totdat er iemand iets uitlekt of bekend maakt.

Supersized is van b2s he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 13:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
MDesiqn schreef:
Van betrouwbare bronnen? Gewoon mensen die op een feest speculeren over het nieuwe feest van B2S.
Er gaat ook een gerucht dat er 4 area's zullen zijn, Freestyle - Raw - Hardstyle - Hardcore.
Het Qlimax idee, underground, een nieuw early feest.

Blijft bij speculeren totdat er iemand iets uitlekt of bekend maakt.

Supersized is van b2s he.


Ja dat weet ik inmiddels ook wel. Alleen hij zegt alleen 'in de wandelgangen heb ik gehoord dat..', ja van wie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 13:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik schat hem wel zo in dat het van een goede bron af moet komen en niet de eerste de beste oranje sjeeskees megauwl
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 14:44 
 

er waren helemaal geen wandelgangen op supersized kingsday
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 15:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een 'InQontrol'-achtig feestje zeg ik bij voorbaat al ja tegen. *denkt nog aan IQ2009..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 16:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

inQontrol, machtig mooie feesten waren dat. Als dit zoiets wordt, koop ik direct een kaartje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 16:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

LCM:
Citaat:
We proudly welcome Demi Kanon to our label. Watch this space as we will update you with new music from him any time soon!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en dat is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny H schreef:
inQontrol, machtig mooie feesten waren dat. Als dit zoiets wordt, koop ik direct een kaartje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 17:41 
 
Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
en dat is?


Voorheen 1/2 van Envine?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 17:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat was er nou zo speciaal aan InQontrol?
Wat ik lees op Wikipedia is dat het feest niet door is gegaan door de BTW verhoging alleen wat was er zo speciaal aan InQontrol?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 18:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
Wat was er nou zo speciaal aan InQontrol?
Wat ik lees op Wikipedia is dat het feest niet door is gegaan door de BTW verhoging alleen wat was er zo speciaal aan InQontrol?

Rawstyle bestond nog niet en je had toen nog gewoon HardTechno en HardTrance op feestjes. :innocent:


Serieus antwoord; de locatie en het hele "in door festival" idee, met meerdere areas met verschillende muziekstijlen maakte InQontrol voor mij altijd een van de beste feestje van t jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
MDesiqn schreef:
Wat was er nou zo speciaal aan InQontrol?
Wat ik lees op Wikipedia is dat het feest niet door is gegaan door de BTW verhoging alleen wat was er zo speciaal aan InQontrol?

Rawstyle bestond nog niet en je had toen nog gewoon HardTechno en HardTrance op feestjes. :innocent:


Serieus antwoord; de locatie en het hele "in door festival" idee, met meerdere areas met verschillende muziekstijlen maakte InQontrol voor mij altijd een van de beste feestje van t jaar.


Dat was thrillogy toch ook more or less, mainstream, raw en hardcore? Dat hele freestyle gebeuren kan me toch gestolen worden :P, zet er een Qult stage bij en tadaa je hebt inQontrol (ben er zelf nooit geweest, dus laat het me alsjeblieft weten als ik uit m'n nek lul)

Vind het wel jammer want het unieke aan Thrillogy is toch wel die hostings, als b2s eens een keer wat out of the box denkt (Audiofreq en Thera zaal :love: ?) Zou ik blind kaartje voor kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 19:20 
 
Artiest

Lenny schreef:
teupie schreef:
en dat is?


Voorheen 1/2 van Envine?


Voordat we bij The Magic Show waren getekend inderdaad. Vanaf toen ben ik solo Envine geworden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 19:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Koelkast schreef:
MDesiqn schreef:
Wat was er nou zo speciaal aan InQontrol?
Wat ik lees op Wikipedia is dat het feest niet door is gegaan door de BTW verhoging alleen wat was er zo speciaal aan InQontrol?

Rawstyle bestond nog niet en je had toen nog gewoon HardTechno en HardTrance op feestjes. :innocent:


Serieus antwoord; de locatie en het hele "in door festival" idee, met meerdere areas met verschillende muziekstijlen maakte InQontrol voor mij altijd een van de beste feestje van t jaar.


Dat was thrillogy toch ook more or less, mainstream, raw en hardcore? Dat hele freestyle gebeuren kan me toch gestolen worden :P, zet er een Qult stage bij en tadaa je hebt inQontrol (ben er zelf nooit geweest, dus laat het me alsjeblieft weten als ik uit m'n nek lul)

Vind het wel jammer want het unieke aan Thrillogy is toch wel die hostings, als b2s eens een keer wat out of the box denkt (Audiofreq en Thera zaal :love: ?) Zou ik blind kaartje voor kopen.


Het raakte dit jaar niet eens uitverkocht met een Frontliner/Frequencerz area, dus dat gaat al helemaal nooit gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 20:42 
 
Hardtraxx Veteran

@Duke psst dit jaar was het Psyko Punkz/Frequencerz/Tha Playah, Frontliner was dat jaar daarvoor (mierenneuken uit!!)
Vorige  1 ... 2266, 2267, 2268, 2269, 2270, 2271, 2272 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen