S
geen thrillogy?
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 15 hours ago
Het eerste hardstyle Pokemon feest!
Kan niet missen...
Image
Daarnaast is het zo dat een "unknown" gewoon een Pokemon is, zoals iedereen wel weet. Alleen dan net iets anders geschreven natuurlijk.
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Scherp :lol:

De achtergrond doet mij een beetje denken aan een Qlimax idee, met die wielen enzo.
Ben benieuwd.
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Het kleuren gebruik (al dat goud) en die tandwielen geven mij een beetje een "Classics" sfeer mee, dus misschien een soort Tijdmachine idee, of een Early feest? :P
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 12 days ago
Wauw, dat zou wel origineel zijn zeg

Gewoon een feest zonder line-up bekend te maken :D
Last edited by Basshunterzz on 28 Apr 2015 13:22, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 18 days ago
Heb in de wandelgangen gisteren op SuperSized vernomen dat het een InQontrol achtig concept zal worden
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 12 days ago
ErikZ wrote:Heb in de wandelgangen gisteren op SuperSized vernomen dat het een InQontrol achtig concept zal worden
Ik heb heel InQontrol nooit meegemaakt, wat was nou eigenlijk het precieze concept daarachter?
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
ErikZ wrote:Heb in de wandelgangen gisteren op SuperSized vernomen dat het een InQontrol achtig concept zal worden
Van betrouwbare bronnen? Gewoon mensen die op een feest speculeren over het nieuwe feest van B2S.
Er gaat ook een gerucht dat er 4 area's zullen zijn, Freestyle - Raw - Hardstyle - Hardcore.
Het Qlimax idee, underground, een nieuw early feest.

Blijft bij speculeren totdat er iemand iets uitlekt of bekend maakt.
Hardtraxxer
307 posts member since 2015
Jammer als Thrillogy niet voortgezet wordt, maar ergens wel begrijpelijk. Volgens mij was de kaartverkoop vorig jaar ook niet top gegaan.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
MDesiqn wrote: Van betrouwbare bronnen? Gewoon mensen die op een feest speculeren over het nieuwe feest van B2S.
Er gaat ook een gerucht dat er 4 area's zullen zijn, Freestyle - Raw - Hardstyle - Hardcore.

Supersized is van b2s he.
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
TiMOTHYb wrote:
MDesiqn wrote: Van betrouwbare bronnen? Gewoon mensen die op een feest speculeren over het nieuwe feest van B2S.

Supersized is van b2s he.
Ja dat weet ik inmiddels ook wel. Alleen hij zegt alleen 'in de wandelgangen heb ik gehoord dat..', ja van wie?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik schat hem wel zo in dat het van een goede bron af moet komen en niet de eerste de beste oranje sjeeskees megauwl
S
er waren helemaal geen wandelgangen op supersized kingsday
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Een 'InQontrol'-achtig feestje zeg ik bij voorbaat al ja tegen. *denkt nog aan IQ2009..
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
inQontrol, machtig mooie feesten waren dat. Als dit zoiets wordt, koop ik direct een kaartje.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
LCM:
We proudly welcome Demi Kanon to our label. Watch this space as we will update you with new music from him any time soon!
Image
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
en dat is?
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Danny H wrote:inQontrol, machtig mooie feesten waren dat. Als dit zoiets wordt, koop ik direct een kaartje.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
teupie wrote:en dat is?
Voorheen 1/2 van Envine?
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
Wat was er nou zo speciaal aan InQontrol?
Wat ik lees op Wikipedia is dat het feest niet door is gegaan door de BTW verhoging alleen wat was er zo speciaal aan InQontrol?
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2021
MDesiqn wrote:Wat was er nou zo speciaal aan InQontrol?
Wat ik lees op Wikipedia is dat het feest niet door is gegaan door de BTW verhoging alleen wat was er zo speciaal aan InQontrol?
Rawstyle bestond nog niet en je had toen nog gewoon HardTechno en HardTrance op feestjes. :innocent:

Serieus antwoord; de locatie en het hele "in door festival" idee, met meerdere areas met verschillende muziekstijlen maakte InQontrol voor mij altijd een van de beste feestje van t jaar.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
Koelkast wrote:
Rawstyle bestond nog niet en je had toen nog gewoon HardTechno en HardTrance op feestjes. :innocent:

Serieus antwoord; de locatie en het hele "in door festival" idee, met meerdere areas met verschillende muziekstijlen maakte InQontrol voor mij altijd een van de beste feestje van t jaar.
Dat was thrillogy toch ook more or less, mainstream, raw en hardcore? Dat hele freestyle gebeuren kan me toch gestolen worden :P, zet er een Qult stage bij en tadaa je hebt inQontrol (ben er zelf nooit geweest, dus laat het me alsjeblieft weten als ik uit m'n nek lul)

Vind het wel jammer want het unieke aan Thrillogy is toch wel die hostings, als b2s eens een keer wat out of the box denkt (Audiofreq en Thera zaal :love: ?) Zou ik blind kaartje voor kopen.
E
Artiest
33 posts member since 2013
last seen Jul 2023
Lenny wrote:
teupie wrote:en dat is?
Voorheen 1/2 van Envine?
Voordat we bij The Magic Show waren getekend inderdaad. Vanaf toen ben ik solo Envine geworden :)
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Rickzel wrote:
Koelkast wrote:

Dat was thrillogy toch ook more or less, mainstream, raw en hardcore? Dat hele freestyle gebeuren kan me toch gestolen worden :P, zet er een Qult stage bij en tadaa je hebt inQontrol (ben er zelf nooit geweest, dus laat het me alsjeblieft weten als ik uit m'n nek lul)

Vind het wel jammer want het unieke aan Thrillogy is toch wel die hostings, als b2s eens een keer wat out of the box denkt (Audiofreq en Thera zaal :love: ?) Zou ik blind kaartje voor kopen.
Het raakte dit jaar niet eens uitverkocht met een Frontliner/Frequencerz area, dus dat gaat al helemaal nooit gebeuren.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 18 days ago
@Duke psst dit jaar was het Psyko Punkz/Frequencerz/Tha Playah, Frontliner was dat jaar daarvoor (mierenneuken uit!!)