Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Over die mix-intro zeg je tot nu toe, het kan erger (als het alleen maar claps zijn). Mag wel wat kritischer imo. Je bent zelf toch DJ? Ik zou zoiets zeggen van bedankt voor deze zeik-intro die je enkel stop/play in kunt mixen, en die dus prima geproduceerd is voor een geval BH. Vervolgens laat hij hem nog even pre-mixen voor grote events, want zelfs dat lijkt teveel gevraagd. Het kan wat mij betreft (voor een mix-intro) helemaal niet erger. Hier kun je ook niks mee. Langer, kenmerkende geluiden, interessante teases het lijkt tegenwoordig niemand een tyfus te schelen hoe iets ingemixt wordt.


Tja, maar om eerlijk te zijn...noem mij eens 5 HS tracks van de laatste maanden waarin dit níet het geval zijn. Die zijn echt zeldzaam tegenwoordig :P zeg ik niet mee dat het dan niet meer uitmaakt, maar om het elke review te benoemen word je ook wel een keer zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 15:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja klopt, maar aangezien er alleen maar interviewers zijn die er vuistdiep bij artiesten in zitten krijg ik nooit antwoord op vragen als; waarom maak je als ‘DJ’ een plaat die een ‘DJ’ niet anders dan stop/play in kan mixen. Wel zie ik veel antwoorden op vragen zoals; vanaf wanneer produceer je al muziek? En als je ooit nog eens een collab mocht maken met een artiest naar keuze, wie zou dat dan zijn?!1?!

Er zou bijvoorbeeld gevraagd moeten worden Yo BH, DJ’s verdienen toch niks meer aan platen en moeten het hebben van boekingen? Waarom ben je dan te laks om het geheel live interessanter te maken, of in ieder geval de mogelijkheid bieden tot. Of Yo BH, als je ooit nog eens een interessante mix-intro aan een plaat zou maken, aan wie zou je dan vragen hoe dat moet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Yo BH, als je ooit nog eens een interessante mix-intro aan een plaat zou maken, aan wie zou je dan vragen hoe dat moet?
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 21:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als ik op de een of andere manier van tevoren zou weten dat ik een eerlijk antwoord op mijn vraag zou krijgen zou ik dat zeker doen. Maar je denkt toch niet dat BH gaat toegeven dat hij geen fuck geeft om attractieve setjes? Krijg je weer zo'n lulantwoord van dat past niet bij mijn stijl, of in mainstream is daar geen vraag naar. Jij stelt dat je geen antwoord krijgt met aannames als hierboven. Ik verzeker je dat je op een normale manier ook geen (eerlijk) antwoord zult krijgen. Dus heb ik er maar voor gekozen om er een lekker ironisch toontje op na te houden.

Daarom zei ik dus van de week dat die Q&A topics niet een eenrichtingsverkeer van vragen moeten zijn. Iemand anders moet vervolgens kunnen reageren met net of je je eigen stijl niet in een interessante mix intro kunt leggen, of er is in maintsream ook geen saai naar constant stop/play. Alleen omdat ik het wat te zeikerig bedacht is die mening ook totaal ondergesneeuwd en ben ik nu de Hardtraxx hater en vind ik niks leuk. :lol:

Nog zo'n vraag bijvoorbeeld; waarom doe je als je als DJ live staat niet on stage dingen samplen (of op een andere manier dingen echt live doen), maar kies je altijd voor een snel doorgemixte premix en een blaat MC. Is geen vraag naar? Past niet in iemand z'n stijl?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 21:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahaha wat denk jij dat de reden is dat er alleen maar vragen als bovenstaand worden beantwoord? Ligt dat aan de mensen die de vragen stellen denk jij? Of komt het gewoon doordat de artiesten selectief kunnen zijn in wat ze wel en niet beantwoorden. En als je selectief bent, ben je dan eerlijk/objectief? (ik geef zelf maar even antwoord)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 22:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je zegt allemaal zinnige dingen. En er zijn zat artiesten die binnen een dag (eerlijk) antwoord geven op een vraag die ik stel. Het gaat mij juist om artiesten als door Nazale heeft gereviewd. Die valt niet onder die categorie.

Dat over die interviews klopt, en dat geldt bijvoorbeeld ook voor reviews. Daarom ben ik in de wolken dat Nazale hieraan is begonnen. Die heeft namelijk geen banden met wat voor DJ of label dan ook en dus heb ik niet het gevoel dat ik naar 50% promotie of 50% ander inlik gezeik zit te luisteren. Gewoon objectief omschreven wat er goed/niet goed is.

En je zegt 'ik weet niet of artiesten daar überhaupt behoefte aan hebben'. De jarenlange ervaring is dat dat niet het geval is. Vandaar de hier door mij, en ook door bijvoorbeeld Nazale, ontwikkelde ironische toon. Gewoon om het voor ons zelf nog een beetje mooi te houden zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 22:29 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Gewoon objectief omschreven wat er goed/niet goed is.

Ho ho Tim, niet zo snel. Een review is nog altijd subjectief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 22:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klopt, de rest van de review is subjectief, maar het probleem dat ik eruit lichtte is zeer objectief en veelvoorkomend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 18:02 
 

Jullie hebben allebei gelijk natuurlijk. Ook bedankt richting de mensen die waarderen dat ik deze reviews schrijf! Ik denk dat het inderdaad een pluspunt is dat ik totaal geen restricties heb qua schrijfstijl. Ik kan lekker cynisch zijn als ik wil, het is allemaal op eigen naam en dat leest als het goed is fijner weg. Dat zou ik wel hebben gevonden in ieder geval. Misschien is het daarom ook iets minder professioneel, ach, boeiend!

Wat betreft je punt over de mix-intro. Ja daar mag ik inderdaad ook kritischer in zijn, ofja meer in het benoemen ervan. Ik vind het namelijk ook echt ernstig dat er niks mee te doen valt. Tsja, als je er zelf toch niks mee gaat doen, waarom zou je dan? Echter, ik ben zeker geïnteresseerd om eens een keer een review te doen in overleg met een artiest om daar vervolgens een Q&A puur over het nummer te hebben. Al zal dit wel ambitieus zijn.

Jongens ik mis nog een grote review show met betrekking tot livesets? Zo moeilijk is het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 18:11 
 
Hardtraxx Veteran

Oeps, vergeten inhoudelijk te reageren :$

Goed geschreven reviews en toch grappig dat ik heel anders naar een track luister wanneer ik het aanzet en tegelijkertijd je review lees. Wel neem ik het je kwalijk dat ik nu 5 keer achter elkaar Outta My Way heb moeten luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou zuster ik bump je maar even van page 2 af. Next!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 21:48 
 

Ik ga hier aankomende week weer een review schrijven. Graag neem ik nu een rauwe plaat onder de loep; jullie hebben 2 dagen de tijd om mij van een goed nummer te voorzien. Voorwaarde is, is dat er een full-versie op YouTube te vinden is op hoge kwaliteit! Mochten de nummers mij niet bevallen dan kies ik alsnog zelf, maar ik heb alle vertrouwen in jullie ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nieuwe-tracks-hs/brennan-heart-outta-my-way-sub-sonik-remix-t48865.html

Dit zou de review van het jaar worden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 22:29 
 
Hardtraxx Veteran

Sub Sonik - Look at me now

https://www.youtube.com/watch?v=EBWAS51mArA

Benieuwd naar een review over dit in de meeste ogen 'aanstormend talent'

Ik als simpele ziel vind het wel een vette pakkende track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 22:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Struggle for existence. En dan 't origineel gaarne.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 00:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ran-D & Adaro - Under Attack

1 van de gaafste anti's vind ik zelf. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Machine - Within Each of Us :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 12:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Josh & Wesz // Retrospect
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 12:40 
 
Hardtraxx Elite

JeftaElachouri schreef:
Josh & Wesz // Retrospect

Dat valt onder "een rauwere plaat"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 16:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
JeftaElachouri schreef:
Josh & Wesz // Retrospect

Dat valt onder "een rauwere plaat"?

Oeps... Had dat deel niet gelezen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 16:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Psyko Punkz // Back Again (B-Front & Frequencerz Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Machine & Chain Reaction - Every fucking day
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Project One - The Zero Hour
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
The Machine - Within Each of Us :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat het alleen gaat over platen die recent zijn uitgekomen..
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen