Een bericht van The Prophet in onze mail:
Citaat:
Hallo Hardtraxx-ers!
Ik denk dat het eens tijd is voor een Q&A met jullie omdat Hardtraxx naar mijn ervaring de meest kritische hardstyle liefhebbers heeft. Dat is iets goeds!
Wij als artiesten, label managers en artiesten managers kunnen goede feedback halen uit jullie opmerkingen.
Voor deze feedback wil ik de gebruikers van Hardtraxx graag bedanken door het beantwoorden van vragen. Ik denk dat het voor iedereen iets leuks kan zijn om het eea toe te lichten waarom bepaalde keuzes worden gemaakt en hoe zaken soms werken.
Met deze Q&A zou ik ook graag de onduidelijkheden uit het heden en verleden over The Prophet, Scantraxx en andere merken waar ik bij betrokken ben en geweest ben nader toelichten.
Het is mij namelijk opgevallen dat er al jaren een aantal onduidelijkheden zijn, waar niet altijd de juiste conclusies over worden getrokken. Niemand heeft iets aan onjuiste informatie, dus let's talk!
Natuurlijk is er ook ruimte voor vragen over productie, DJ-ing, events, eigenlijk alles wat met een hardstyle artiest te maken heeft.
Ik wil vooraf wel graag afspreken dat ik niet in zal gaan op financiële details, privé gegevens of vergelijkbare gevoelige onderwerpen. Ik wil het graag netjes houden. Uitleg over situaties die zich hebben voorgedaan in het verleden is prima, maar wel op een nette, respectvolle manier, zowel richting de Hardtraxx gebruikers als richting mijn collega's.
Ik ga proberen om in de komende weken meerdere sessie in te plannen om vragen te beantwoorden. Op deze manier kunnen wat meer de diepte in dan bij slechts 1 vragen moment en zo zal alles 100% helder worden. Ik zal proberen steeds zo snel mogelijk weer te antwoorden.
Reken er maar op dat ook ik vragen richting mijn Hardstyle publiek heb, ook ik heb namelijk vragen.
Samenvattend:- 25 april 2015 om 19:00 uur start Q&A, het topic wordt geopend en iedereen kan zijn/haar vraag kwijt.
- Het topic zal weer op slot gaan op 2 mei 2015 19:00 uur, wat jullie 7 dagen geeft om jullie vragen te stellen.
- Als het topic gesloten is, zal The Prophet zijn best doen om alle vragen te beantwoorden. Zoals The Prophet aangeeft, gaat hij zijn best doen om een 2e, 3e etc. ronde te houden om zodoende meer de diepte in te kunnen.
- Als jullie meerdere vragen hebben kan dat natuurlijk, maar stel deze vragen graag allemaal in 1 bericht. Zo houden we het topic overzichtelijk. Dit is wel zo fijn voor iedereen die het wil terug lezen, maar ook voor The Prophet zelf als hij de vragen gaat beantwoorden.
- Als je een vraag hebt, lees graag de andere vragen ook alvast door om zo te voorkomen dat een vraag dubbel word gestel.
En net zoals de vorige keer: even voor de duidelijkheid: dit topic wordt het vraag en antwoord topic. Dit betekent dat discussies onderling niet voor dit topic bedoeld zijn en ook door de Hardtraxx crew verwijderd worden om zo het overzicht te behouden.