Related topics
Active topics in Andere muziek
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Lekker hoor

Raakt me nog niet. Misschien komt dat nog, maar zoals ik het zo hoor is het een vrij standaard plaatje.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Wat een mooie track! je hoort duidelijk Headhunterz sound. Zijn nieuwe stijl vind ik echt megavet!
Niet enorm bijzonder, maar ik vind em wel fijn om te horen. Je kunt gelukkig duidelijk Headhunterz-invloeden horen. 
Vind de track ook niet heel bijzonder eigenlijk
Precies dit jaDaveytl wrote:Raakt me nog niet. Misschien komt dat nog, maar zoals ik het zo hoor is het een vrij standaard plaatje.
Ik vind het zo jammer dat hhz is gestopt met hs, maar zijn "nieuwe" muziek is verdomd goed 
Dan ga je naar een nieuw genre om vervolgens precies dezelfde meuk te produceren als de rest.
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Dit is een collab met nummer 1 dj van de dj mag, wat verwacht je dan.Duke wrote:Dan ga je naar een nieuw genre om vervolgens precies dezelfde meuk te produceren als de rest.
En als je naar zijn andere 'house' platen kijkt(en bij deze track op het einde), zijn die toch wel anders dan de rest imo.
-
YHardtraxxer
- 64 posts member since 2013
- last seen Oct 2015
Het enige pluspunt van Hardwell z'n album is dan toch wel de collab met headhunterz. Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar vind z'n tracks steeds beter worden, in dit genre dan.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Headhunterz - Once Again zit vrijdag in Hardwell on air en zal worden gereleased op Revealed.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Na het Hardwell album goed beluistert te hebben ben ik tot de conclusie dat die plaat met Headhunterz verreweg het best is. Kwalitatief gezien is die plaat zoveel beter dan al die andere Hardwell tracks. Het is allemaal 100%, terwijl ik het idee heb dat de huidige house scene ongeveer qua kwaliteit op 90% zit.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Doet me qua lead en melo style heel erg denken aan colors, zeker door die eerste notenMitzinator wrote:View on SoundCloud
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Geniaal dit. 
Ik vind de melodie niks, anti is wel heeel vet 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Geweldige plaat! 
-
YHardtraxxer
- 64 posts member since 2013
- last seen Oct 2015
Heeeeerlijke plaat, Once Again!
Iemand trouwens enig idee of hij nog doorgaat met Hard with Style?
Iemand trouwens enig idee of hij nog doorgaat met Hard with Style?
Gelukkig is mijn smaak breder dan alleen HS en vind ik de nieuwe ingeslagen weg van Heady erg geslaagd! Die nieuwe met hardwell en zijn solo Once Again zijn echt super plaatjes. Ik denk dat hij echt een producer is die er in slaagt muziekstijlen naar een hoger niveau te tillen. Hij heeft zijn credits meer dan verdient in de hardstyle en je merkt dat hij veel van wat hij geleerd heeft nu ook weer toepast. Over een jaar of 2 denk ik dat het stijltje waar hij nu mee aant expirimenteren is, (Hard) Bigroom / Electro / House, weer zijn eigen aanhang zal hebben gekregen. Persoonlijk vind ik het hele Rawstyle 3x niets en ben veel meer prikkelbaar voor melodie-lijnen. Misschien hoor ik dan tegen die tijd wel bij zijn fans