Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2159, 2160, 2161, 2162, 2163, 2164, 2165 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 00:46 
 
Hardtraxx Elite

Belachelijke uitslag weer >.<

Noisecontrollers niet waard om bold te maken trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Belachelijke uitslag weer >.<

Dat hou je toch met publieksprijzen. Diegene met de meeste fans of fans die er helemaal voor leven die eindigen hoger. Zoals Radical Redemption, hij heeft natuurlijk lang niet zo veel fans als anderen in de lijst. Maar de fans die hij heeft zullen allemaal stemmen op hem.

Als ze naast een publieksprijs ook een vakprijs uit zouden doen zou de balans wat meer terug komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 12:43 
 
Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
DJ_Tim schreef:
Belachelijke uitslag weer >.<

Dat hou je toch met publieksprijzen. Diegene met de meeste fans of fans die er helemaal voor leven die eindigen hoger. Zoals Radical Redemption, hij heeft natuurlijk lang niet zo veel fans als anderen in de lijst. Maar de fans die hij heeft zullen allemaal stemmen op hem.

Als ze naast een publieksprijs ook een vakprijs uit zouden doen zou de balans wat meer terug komen.


Vakprijs is ook lastig. Wat is een goede dj? Iemand die strak draait, goed kan scratchen, etc? Maar als je technisch heel goed bent maar de zaal staat stil is dat ook niet de bedoeling lijkt mij. Dus ben je goed als je heel de zaal los krijgt? Maar hoe ga je dat meten. Een zaal van 10k mensen of 5 mensen in je achtertuin is ook niet te vergelijken. De ene zaal van 10k mensen is ook niet altijd te vergelijken met de andere zaal van 10k mensen. Wat als je een genre draait wat maar een selectief aantal fans heeft. Dan draai je nooit voor die grote zalen. De grote van de zaal is ook weer geen bepalende factor voor de kwaliteit van een dj. Wat een goede dj is, is voor iedereen afhankelijk wat hij belangrijk vindt bij een dj.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 12:56 
 
Hardtraxx Elite

Phase 2 schreef:
Parvuz schreef:
DJ_Tim schreef:
Belachelijke uitslag weer >.<

Dat hou je toch met publieksprijzen. Diegene met de meeste fans of fans die er helemaal voor leven die eindigen hoger. Zoals Radical Redemption, hij heeft natuurlijk lang niet zo veel fans als anderen in de lijst. Maar de fans die hij heeft zullen allemaal stemmen op hem.

Als ze naast een publieksprijs ook een vakprijs uit zouden doen zou de balans wat meer terug komen.


Vakprijs is ook lastig. Wat is een goede dj? Iemand die strak draait, goed kan scratchen, etc? Maar als je technisch heel goed bent maar de zaal staat stil is dat ook niet de bedoeling lijkt mij. Dus ben je goed als je heel de zaal los krijgt? Maar hoe ga je dat meten. Een zaal van 10k mensen of 5 mensen in je achtertuin is ook niet te vergelijken. De ene zaal van 10k mensen is ook niet altijd te vergelijken met de andere zaal van 10k mensen. Wat als je een genre draait wat maar een selectief aantal fans heeft. Dan draai je nooit voor die grote zalen. De grote van de zaal is ook weer geen bepalende factor voor de kwaliteit van een dj. Wat een goede dj is, is voor iedereen afhankelijk wat hij belangrijk vindt bij een dj.

En dan krijg je een vakprijs die alleen het DJ'en beoordeeld terwijl de stemmers daar bijna niet op letten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 14:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Parvuz schreef:
DJ_Tim schreef:
Belachelijke uitslag weer >.<

Dat hou je toch met publieksprijzen. Diegene met de meeste fans of fans die er helemaal voor leven die eindigen hoger. Zoals Radical Redemption, hij heeft natuurlijk lang niet zo veel fans als anderen in de lijst. Maar de fans die hij heeft zullen allemaal stemmen op hem.

Als ze naast een publieksprijs ook een vakprijs uit zouden doen zou de balans wat meer terug komen.


Vakprijs is ook lastig. Wat is een goede dj? Iemand die strak draait, goed kan scratchen, etc? Maar als je technisch heel goed bent maar de zaal staat stil is dat ook niet de bedoeling lijkt mij. Dus ben je goed als je heel de zaal los krijgt? Maar hoe ga je dat meten. Een zaal van 10k mensen of 5 mensen in je achtertuin is ook niet te vergelijken. De ene zaal van 10k mensen is ook niet altijd te vergelijken met de andere zaal van 10k mensen. Wat als je een genre draait wat maar een selectief aantal fans heeft. Dan draai je nooit voor die grote zalen. De grote van de zaal is ook weer geen bepalende factor voor de kwaliteit van een dj. Wat een goede dj is, is voor iedereen afhankelijk wat hij belangrijk vindt bij een dj.


Denk je dat mensen die niet naar die DJ's willen gaan daar ook heen gaan? Want het gros van de DJ's in de lijst zijn enorm duur om te boeken. Dus zullen mensen speciaal naar die act toe gaan, het zijn geen cafe en club dj's. Dat heeft niks met een DJ te maken maar weer met hoe populair je bent. Weet wel zeker dat als er ook maar een van de top 100 gaat draaien dat er een flinke groep mensen op af komen om los te gaan. Zelfs de nummer 100 en 99 zorgen voor volle zalen.

Een goede DJ is gewoon iemand die zowel met CDJ als Vinyl goed kan draaien, teasen, crowdcontrollen, scratchen, mashen e.d. maar dan krijg je dus waarschijnlijk een top 40 met allemaal onbekende namen.
Dus als je productie er in zou mee nemen, dat kun je dan meten aan variatie, originalteit, kwaliteit in mastering en sounds en detail.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 14:15 
 
Hardtraxx Addict

Goed draaien zal dus niet voor iedereen hetzelfde zijn. En waarom vinyl en cdj? Waarom niet ook met tractor etc? De factoren die jij aangeeft blijven ook erg subjectief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 14:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Goed draaien zal dus niet voor iedereen hetzelfde zijn. En waarom vinyl en cdj? Waarom niet ook met tractor etc? De factoren die jij aangeeft blijven ook erg subjectief.


Wat is het verschil tussen Traktor en een CDJ? Behalve dat je op het schermpje alles afkijkt, wat het dus makkelijker maakt -.- (sync)

De factoren die ik noem zijn de factoren die een goeie DJ maakt. DJ's die niet kunnens teasen/mashen/scratchen en draaien met hun laptoppie zijn gewoon standaard DJ's. Vandaar verdienen ze het niet. Wat ik noem zijn gewoon skills van een goeie DJ, dat extra stuk wat je talentvol maakt, de creativiteit, met een beetje werk kan iedereen wel basis overgangetjes doen. Die 10/15 jaar geleden veel DJ's ook hadden. Dat zijn skills, niet wat het gros tegenwoordig doet door gewoon outro->intro. Luister een set van Axwell/Rob Swire/BL3ND/Hardwell en je weet wat een goeie DJ is.
Hardwell is een van de weinige die terecht daar bovenin staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 15:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dus net als HHZ en Showtek..

En op de vraag why not the other way? Omdat HARDstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 15:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Niet als Showtek, die deden afstand van Hardstyle. Wildstylez wil het genre die kant op trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 15:27 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Phase 2 schreef:
Goed draaien zal dus niet voor iedereen hetzelfde zijn. En waarom vinyl en cdj? Waarom niet ook met tractor etc? De factoren die jij aangeeft blijven ook erg subjectief.


Wat is het verschil tussen Traktor en een CDJ? Behalve dat je op het schermpje alles afkijkt, wat het dus makkelijker maakt -.- (sync)

De factoren die ik noem zijn de factoren die een goeie DJ maakt. DJ's die niet kunnens teasen/mashen/scratchen en draaien met hun laptoppie zijn gewoon standaard DJ's. Vandaar verdienen ze het niet. Wat ik noem zijn gewoon skills van een goeie DJ, dat extra stuk wat je talentvol maakt, de creativiteit, met een beetje werk kan iedereen wel basis overgangetjes doen. Die 10/15 jaar geleden veel DJ's ook hadden. Dat zijn skills, niet wat het gros tegenwoordig doet door gewoon outro->intro. Luister een set van Axwell/Rob Swire/BL3ND/Hardwell en je weet wat een goeie DJ is.
Hardwell is een van de weinige die terecht daar bovenin staat.


Ik snap wel wat je bedoelt en zijn ook zaken die ik belangrijk vind bij een dj, maar zoiets is niet te meten. Overigens is het gebruiken van sync niet iets wat je gelijk tot een slechte dj of geen dj maakt. Er zijn ook djs die door het gebruiken van sync juist vele extra's gebruiken. Overigens leent voor allerlei creatieve trucjes niet iedere genre zich. Bijvoorbeeld vier tracks door elkaar draaien is goed mogelijk bij techno, maar daar moet je bij trance niet aan beginnen. Wat je goed vindt aan een dj heeft gewoon te maken met smaak. Een vakjury brengt daar geen verandering in. Er is geen absoluut criteria waar een dj aan dient te voldoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 15:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Niet als Showtek, die deden afstand van Hardstyle. Wildstylez wil het genre die kant op trekken.


Dan heb ik toch liever dat hij zn eigen ding maakt en daar blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 15:29 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Dus net als HHZ en Showtek..

En op de vraag why not the other way? Omdat HARDstyle.


Hij zegt toch een eigen style te willen ontwikkelen. Te trend harder en harder is niet enkel op hardste gericht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 16:26 
 
Hardtraxxer

Als dit hem lukt, dan zullen vele euforische hardstyle dj's hem voor altijd dankbaar zijn, verwacht ik. De raw neemt alles over waardoor de euforische hardstyle dj's een beetje aan de kant geschoven worden. Nu denk ik dat de raw over een aantal jaar in elkaar klapt en er een hoop raw dj's iets anders zullen doen. Ook het publiek zal iets anders gaan zoeken. Ik denk, dat als Wildstylez over een aantal maanden met iets anders komt wat aanslaat, er vele andere dj's zullen volgen. Ik ben benieuwd en voor alsnog steun ik Wildstylez met dit project. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 17:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jambekkiee schreef:
Als dit hem lukt, dan zullen vele euforische hardstyle dj's hem voor altijd dankbaar zijn, verwacht ik. De raw neemt alles over waardoor de euforische hardstyle dj's een beetje aan de kant geschoven worden. Nu denk ik dat de raw over een aantal jaar in elkaar klapt en er een hoop raw dj's iets anders zullen doen. Ook het publiek zal iets anders gaan zoeken. Ik denk, dat als Wildstylez over een aantal maanden met iets anders komt wat aanslaat, er vele andere dj's zullen volgen. Ik ben benieuwd en voor alsnog steun ik Wildstylez met dit project. :)


kan me hier redelijk goed in vinden, ben benieuwd wat ie ons gaat brengen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 17:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Belachelijke uitslag weer >.<


toont maar weer eens aan wat een populariteitslijst het is
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-rik schreef:
DJ_Tim schreef:
Belachelijke uitslag weer >.<


toont maar weer eens aan wat een populariteitslijst het is



het is toch een populariteitslijst pur sang, die discussie zie ik elk jaar weer :P enige trend die ik minder tegen kom is zeuren om stemmen, dat was een tijdje terug echt veel erger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 20:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wildstylez
Citaat:
Lol! I'm NOT going to quit hardstyle! But where others go harder and faster, I'm going slower and a little less hard like back in the days..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 20:27 
 
Hardtraxx Crew

Die comments daar op.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 20:31 
 
Hardtraxx Veteran

Showtek dus wederom op 1 in de Top 1000.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 21:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Wildstylez
Citaat:
Lol! I'm NOT going to quit hardstyle! But where others go harder and faster, I'm going slower and a little less hard like back in the days..


Trager net als vroeger... ok.
Minder hard als vroeger? Ehm als hij de mainstream nummers bedoelt, die waren over het algemeen harder als nu, maar als dat zn intentie is. graag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 21:42 
 
Hardtraxx Veteran

Zou die track met Zany dan toch nog komen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 21:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Magnetron schreef:
Wildstylez
Citaat:
Lol! I'm NOT going to quit hardstyle! But where others go harder and faster, I'm going slower and a little less hard like back in the days..


Trager net als vroeger... ok.
Minder hard als vroeger? Ehm als hij de mainstream nummers bedoelt, die waren over het algemeen harder als nu, maar als dat zn intentie is. graag.

Trager klopt wel. Minder hard niet... Z'n eigen eerste tracks zijn harder dan de mainstream van nu bij elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 09:06 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt als Qult. Hij zal het wel niet zo bedoelen, maar die claimen hetzelfde te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 09:35 
 
Hardtraxxer

JVDM schreef:
Klinkt als Qult. Hij zal het wel niet zo bedoelen, maar die claimen hetzelfde te doen.


Ik denk eerder die hardhouse stijl van HHZ.. Ik ben voor ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 10:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Zeg maar gerust house.
Vorige  1 ... 2159, 2160, 2161, 2162, 2163, 2164, 2165 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen