Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2156, 2157, 2158, 2159, 2160, 2161, 2162 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 11:32 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Omdat hij ieder jaar lachwekkend blijft.

Op het gebied van populariteit niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 11:34 

Hardtraxxer

Warface schreef:
Een beetje respect tonen zit hier echt niet in, ik hoef trouwens geen free tracks vrij te geven, en dat ik daar wat meer exposure voor vraag op Facebook is toch een kleine moeite :), maar goed jullie vinden elkaar veel te tof en te goed om daar aan mee te doen, ik ben er nu klaar mee. Bij deze meld ik me af voor dit forum. blijkt wel weer dat Haten de shit is hedendaags, succes ermee jongens :thumbup:

Bah bah bah, sommige mensen verpesten het voor de hele hardtraxx community. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 11:36 

Hardtraxx Elite

Roan schreef:
Warface schreef:
Een beetje respect tonen zit hier echt niet in, ik hoef trouwens geen free tracks vrij te geven, en dat ik daar wat meer exposure voor vraag op Facebook is toch een kleine moeite :), maar goed jullie vinden elkaar veel te tof en te goed om daar aan mee te doen, ik ben er nu klaar mee. Bij deze meld ik me af voor dit forum. blijkt wel weer dat Haten de shit is hedendaags, succes ermee jongens :thumbup:

Waar staat dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 11:39 

Hardtraxx Addict

Roan schreef:
Warface schreef:

Hardtraxx is nou eenmaal een forum waar veel van die Die Hard fanatics opzitten die alles veels te serieus nemen, en als ze het niet zint word er gejankt en gehaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 11:39 

Hardtraxx Crew

JeftaElachouri schreef:
Waar staat dit?

nieuwe-tracks-hs/warface-decibel-tool-2014-t46719.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 11:42 

Hardtraxxer

JeftaElachouri schreef:
Roan schreef:
Warface schreef:

Waar staat dit?

Edit: Iemand was me voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 11:43 

Hardtraxx Elite

Dat haten is tegenwoordig echt een trend aan het worden inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 11:49 

Hardtraxx Veteran

Nou jongens, gefeliciteerd. Jullie maken dit forum met de dag geweldiger. Dankzij jullie zit er straks geen een DJ meer hier, applausje voor jullie. Ik denk dat de Hardtraxx Crew hier wel is harder tegen mag gaan optreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 12:18 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Nou jongens, gefeliciteerd. Jullie maken dit forum met de dag geweldiger. Dankzij jullie zit er straks geen een DJ meer hier, applausje voor jullie. Ik denk dat de Hardtraxx Crew hier wel is harder tegen mag gaan optreden.

Nounou, laat de crew inderdaad maar optreden tegen negatieve reacties of wat direct commentaar. Dat anti-negativiteit gedoe loopt een beetje uit de klauw nu. Lyst zei het al, maar de hardstyle artiesten anno 2014 zijn ontzettend kleinzerige gasten geworden, kom op zeg. Je hoeft maar 1 ding te zeggen of je wordt al afgeschilderd als een hater of respectloos. Als je niet kan incasseren had je überhaupt geen artiest moeten worden, want je kan verwachten dat niet iedereen het eens is met je stijl of visie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 12:20 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Nederlandse dancefeesten hopen de wereld te veroveren met steun van de Amerikaanse miljardair Robert Sillerman. Maar de vrees bestaat dat zijn bedrijf SFX wel heel erg veel macht vergaart, blijkt aan de vooravond van het Amsterdam Dance Event. 'Hollands glorie gaat verloren.'

Rond het festivalterrein van Awakenings in Spaarnwoude lagen eind juni op een paar plekken flyers, verspreid door ongeruste liefhebbers. Zij ageerden tegen de overname van de bekende technofeesten door SFX, het entertainmentbedrijf van miljardair Robert F.X. Sillerman. Een week eerder had Rocco Veenboer van Monumental, het bedrijf achter Awakenings, bekendgemaakt dat hij de boel had verkocht aan SFX.

Ook op sociale media waren veel ongeruste reacties te horen, variërend van 'doodzonde' en 'jammer, Hollands glorie die verloren gaat,' tot de opmerking dat Veenboer zijn ziel aan de duivel had verkocht.

De overname is er één uit een lange rij door SFX in de Nederlandse dancescene. Vorig jaar kocht Sillerman al grote dancefeestorganisatoren als ID&T, Q-Dance en Back to School. Dit jaar kwam daar naast Monumental ook Air bij. Voor de regio Amsterdam betekent dit dat heel veel grote festivals in handen zijn van de Amerikanen, zoals Sensation in de Amsterdam Arena, Mysteryland op het Floriadeterrein, Awakenings in Spaarnwoude, Amsterdam Open Air in het Gaasperpark en Welcome to the Future in 't Twiske. Veenboer bezwoer in juni, toen de overname bekend werd, dat het geen gevolgen zou hebben voor Awakenings in Nederland. Hij blijft nog zeker 5 jaar de baas van het festival. 'We blijven gewoon een eigen unit binnen SFX, dus mensen, houd moed en vertrouwen en het komt goed!!!' schreef hij op Facebook.

Ook Duncan Stutterheim, voorheen eigenaar van ID&T en inmiddels ceo van SFX Europa, probeert de zorgen van ongeruste danceliefhebbers weg te nemen. Zowel hij als Veenboer willen dance naar de rest van de wereld exporteren. Dat is zonder steun van een grote speler als SFX bijna onmogelijk.

Eelco Couvreur, hoofdredacteur van DJBroadcast, begrijpt de vrees van sommige danceliefhebbers wel. 'Veel reacties zijn op emoties gebaseerd, in de trant van: 'SFX moet van onze dancescene afblijven.' Maar voorlopig geef ik ze het voordeel van de twijfel.' Bovendien is het publiek niet gek. 'Als SFX volgend jaar de kaarten voor Mysteryland 50 euro duurder maakt, gaat er niemand meer. Dan kiezen ze voor één van de andere festivals.'

Een deel van de emoties komt voort uit het feit dat Amerikanen vooral dol zijn op electronic dance music (EDM), een stroming binnen de dance waar een populaire dj als David Guetta symbool voor staat. Hij combineert vaak een zanglijntje met een flinke beat. Die heeft weinig te maken met de donkere, duistere technodreun die op Awakenings de boventoon voert.

'Veenboer wil techno juist wereldwijd bekendmaken, zodat we niet met die Amerikaanse troep zitten,' zegt Couvreur. Volgens hem zullen veel bezoekers vaak niet doorhebben dat ze op een SFX-feest staan.

Valse kaartjes
Begin deze maand werd de invloed van SFX echter ineens wel degelijk gevoeld door het publiek. Feestorganisator Q-dance sloot een deal met de tweedehandsticketmarktplaats Viagogo. Q-dance wilde zo de handel in valse kaartjes tegengaan op zijn feest X-Qlusive en verbood het doorverkopen van kaarten via andere kanalen als Marktplaats en Ticketswap. De kaartjes verschenen soms voor meer dan het dubbele van de prijs op Viagogo. De hoge prijzen en servicekosten van 17,50 euro bij Viagogo plus het verbod op doorverkoop via andere sites leidden tot veel boze reacties. Saillant detail: SFX sloot deze zomer een wereldwijde sponsordeal met Viagogo. Stutterheim erkent dat de eerste reacties op het systeem met Viagogo niet positief waren. 'We zijn nu goed aan het kijken hoe we dat moeten introduceren in Nederland.' De verzekering van hem en Veenboer dat er niets gaat veranderen betreft vooral de eigen feesten en laat de rest van de scene buiten beschouwing. Die scene staat bekend om zijn geslotenheid. Organisatoren, dj's en betrokkenen praten liever niet over collega's. De meeste mensen wilden niet antwoorden op vragen over de invloed van SFX.

Eén clubeigenaar uit de regio Amsterdam wil anoniem wel reageren. Hij wijst erop dat SFX een monopoliepositie dreigt te krijgen. 'Voor de kleinere organisatoren wordt het, denk ik, lastiger om de grotere namen te boeken. Tot nu toe konden ze grotere dj's nog binnen halen door creatief te zijn, maar die spectaculaire boekingen zullen nu wel voorbij zijn. Op de SFX-feesten ga je de grote namen zien die daarbij horen. Dan krijgen ze een contract voor bijvoorbeeld Mysteryland en Welcome to the Future en zijn ze voor de andere festivals niet meer te krijgen.'

De verantwoordelijkheid voor waar ze draaien ligt bij de dj's, zegt Kolja Verhage, host bij TrouwAmsterdam en eigenaar van feest-organisator Les Enfant Terribles. 'Dj's beslissen zelf waar ze draaien.'

Mojo
Maar volgens de clubeigenaar hebben de Amerikanen 'het hele spel in handen.' 'Ik verwacht dat ze ook boekingskantoor William Morris gaan kopen. Dan hebben ze alle grote dj-namen. Ze gaan ook de beveiligingsbedrijven kopen, gok ik. Ze maken het helemaal van hen, net zoals Sillerman deed in de jaren '90 met livemuziek.' Sillerman kocht toen tientallen concertorganisatoren in de VS en Europa, waaronder Mojo in Nederland.

De clubeigenaar hoopt dat danceliefhebbers als Veenboer zorgen dat de muziek centraal blijft staan. 'SFX heeft niets met dancemuziek te maken, het is gewoon keiharde autohandel: goedkoop inkopen en duurder verkopen.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 12:25 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Nounou, laat de crew inderdaad maar optreden tegen negatieve reacties of wat direct commentaar. Dat anti-negativiteit gedoe loopt een beetje uit de klauw nu.

Hier ben ik het op zich wel mee eens, maar als je bedenkt dat dit de eerste reactie was in dat topic, vind ik dat er best iets gedaan mag worden tegen respectloze opmerkingen als deze:
Qlown schreef:
Hypocriete kloot man
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 12:40 

Hardtraxx Veteran

Het beloven van 4 tracks bij 15k likes en vervolgens nog eens 500 likes op een post vragen is gewoon hypocriet.
En die kloot slaat op erop dat ie een huillebal is, mooi voorbeeldje is de facebook post van gisteravond.

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:15 

Hardtraxxer

De enige huilebalk ben jij Qlown ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:18 

Ilmar schreef:

Stoere opmerking man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:26 

Hardtraxx Veteran

Ilmar schreef:

Oh, kom jij ook nog even langs? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:30 

Hardtraxxer

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:34 

Ilmar schreef:
;)

Dat was niet je oorspronkelijke reactie, je had er eerst staan: vinden jullie het gek dat alle artiesten vertrekken van dit forum..

En dan kun je zoveel aanpassen wat je wilt, ik ga toch even in op je oorspronkelijke bericht. Nee dat vind ik niet gek, als iemand niet tegen kritiek kan en met een totaal gebrek aan normen en waarden zijn fans belachelijk maakt is het logisch dat hij/zij uiteindelijk vertrekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:35 

Hardtraxx Veteran

En gelijk heeft Ilmar. Zielig gedoe. Nog even en Sub Sonik is ook vertrokken.

Is toch mooi als een artiest zich vestigt op een forum als deze? Dat artiesten vertrekken door zulke lompe opmerkingen en beledigingen is ronduit schandalig. Niks "mening geven" of "haten", iemand een hypocriete kloot noemen is straight up beledigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:42 

Hardtraxx Veteran

Surrender en Slow Down van Phrantic worden gereleased op Hard With Style Records (om er nog maar eens een wjd tussen te gooien)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:45 

Hardtraxx Crew

@ Warface verhaal.

Ik ga zeker niet ontkennen dat er hier soms opmerkingen gemaakt worden (ook richting/over artiesten) die echt te ver gaan. Maar vind ook dat artiesten tegenwoordig echt heel kleinzerig zijn en weinig kunnen incasseren. Artiesten komen hier niet graag meer omdat er vrij kritisch op tracks gereageerd worden (vandaar de naam: haattraxx). Maar dat kun je nu eenmaal verwachten op een forum, hier zitten nu eenmaal mensen die zich graag willen verdiepen in een genre en zich duidelijk durven te uiten over hun mening. Kun je daar niet tegen, blijf dan aub weg hier en lees alleen de kontekruipberichten op fb.

Ik kan me hier nog een topic herinneren waar een aantal reacties gegeven waren over dat Warface kicks live vrij slap overkomen. Krijg je zo'n half geïrriteerde reactie daarover. Ik kan me niet indenken dat je daar als artiest niet overheen kunt lezen (natuurlijk, afgezien van de persoongerichte/ te erge berichten die van mij absoluut niet hoeven). Tuurlijk, ik begrijp heel goed dat het niet leuk is om negatieve reacties te lezen op iets waar je weet ik hoe lang voor in de studio hebt gezeten. Maar dat kun je nu eenmaal verwachten als artiest zijnde. Ik word op feesten zelfs aangesproken als 'die kritische'; ja ik geef graag m'n mening ergens over en de laatste tijd is dat niet vaak heel positief. Maar moet ik dan de pagina's van artiesten die het hebben over haters gaan unliken? Beetje kinderachtige actie als je er niet gewoon als volwassen mensen over kunt praten en over de reacties die echt te ver gaan heen kunt lezen/kunt rapporteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:46 

Hardtraxxer

Qlown schreef:
Het beloven van 4 tracks bij 15k likes en vervolgens nog eens 500 likes op een post vragen is gewoon hypocriet.
En die kloot slaat op erop dat ie een huillebal is, mooi voorbeeldje is de facebook post van gisteravond.

:aww:

Ilmar schreef:

Ik heb alleen hierop gereageerd.
Ik zie deze jongen in elk topic alleen maar negatief posten/ artiesten belachelijk te maken.
Niks beters te doen? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:47 

Aan het typen...

Qre8ive schreef:
Ach na 5 november mag je op facebook niet meer om likes vragen voordat je iets geeft... m.b.t. Warface was het inderdaad niet echt slim om ineens de belofte te veranderen. Doe gewoon wat je beloofd, kan je ook geen commentaar krijgen. Dat er veel gehaat word op internet speelt overigens ook al jaren, met GHF al genoeg gezeik gezien tussen forum en artiesten. Ik ben er zelfs van gebanned vanwege m'n stage adres, haha. Al moet ik wel zeggen dat mensen hier meer en harder zeiken op artiesten dan op andere HS fora.

En vergeleken met GHF zijn we allemaal engeltjes. Op het enige andere noemenswaardige hardstyle forum, Harderstate zijn ze in staat topics bij voorbaat te sluiten, als ze wel eens kunnen uitdraaien op negativiteit. Ook de voornaamste reden waarom ik daar amper actief ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:52 

Donateur

Ilmar schreef:
Ik heb alleen hierop gereageerd.
Ik zie deze jongen in elk topic alleen maar negatief posten/ artiesten belachelijk te maken.
Niks beters te doen? ;)

Moet ik de dupe worden van het feit dat iemand anders alleen maar artiesten belachelijk maakt? Of kun je dan ook volwassen zijn en zoiets hebben van joh die Qlown is niet goed wijs ik maak me er niet druk om, maar ik verleen anderen graag een kans om over m'n plaatjes te praten?

M.a.w. als jij hier (in jouw ogen) te grove kritiek krijgt van een klein aantal mensen zou je ook weggaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:03 

Donateur

Zet je toch als artiest neer Yo Fekete, haal die kut reacties eens weg. En anders lees je eroverheen. Of je drukt op de report knop.

Maar beantwoord jij mijn vraag dan maar; waarom moet ik de dupe zijn van anderen als dat makkelijk te voorkomen is door bovenstaande opties. Dan kies je toch als artiest voor de makkelijke optie waardoor je de welwillende mensen uitsluit? Oordeel; kansloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:05 

Hardtraxx Veteran

Die discussie komt telkens weer naar boven drijven joh, als het niet over Warface ging ging het wel over Thera of Brennan Heart. Er is gewoon altijd een percentage dat net te ver gaat...
Vorige  1 ... 2156, 2157, 2158, 2159, 2160, 2161, 2162 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen