Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2157, 2158, 2159, 2160, 2161, 2162, 2163 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:07 
 
Hardtraxxer

Qre8ive schreef:
TiMOTHYb schreef:
Moet ik de dupe worden van het feit dat iemand anders alleen maar artiesten belachelijk maakt? Of kun je dan ook volwassen zijn en zoiets hebben van joh die Qlown is niet goed wijs ik maak me er niet druk om, maar ik verleen anderen graag een kans om over m'n plaatjes te praten?


Of er word gewoon opgetreden tegen kinderlijke troll reacties zoals die van Qlown in 't warface topic. Kritiek uiten kan ook op een normale manier zonder iemand een hypocriete kloot te noemen. Maar goed het forum word door niemand echt gedreven dus zal wel niet gebeuren :P



Jullie kunnen je mede-forum bezoeker er ook op aanspreken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:13 
 

Qre8ive schreef:
TiMOTHYb schreef:
Moet ik de dupe worden van het feit dat iemand anders alleen maar artiesten belachelijk maakt? Of kun je dan ook volwassen zijn en zoiets hebben van joh die Qlown is niet goed wijs ik maak me er niet druk om, maar ik verleen anderen graag een kans om over m'n plaatjes te praten?


Of er word gewoon opgetreden tegen kinderlijke troll reacties zoals die van Qlown in 't warface topic. Kritiek uiten kan ook op een normale manier zonder iemand een hypocriete kloot te noemen. Maar goed het forum word door niemand echt gedreven dus zal wel niet gebeuren :P


*wordt. En waarom zou iemand dat niet mogen zeggen? Tuurlijk, de grens is duidelijk nabij wat betreft wat je wel en niet kan zeggen, maar naar mijn mening is kloot geen (erg) scheldwoord. In elk geval niet in dezelfde mate waarin klootzak dat is, kloothommel is immers al een afzwakking van klootzak, kloot is uiteraard niet aardig om te zeggen.. Maar of hij daarmee te ver gaat? Ik denk het niet. Maar dat is uiteraard aan de mods.
Kloothommel slaat op een mens door wie men zich naar behandelt voelt, en dat lijkt me wel het geval te zijn. De opmerkingen komen van 2 kanten, Warface heeft ook genoeg onaardige dingen op zijn facebook gezet. Hij is zeker niet heilig, en de reacties van de kant van leden op Hardtraxx waren te voorspellen en vrij logisch. (daarmee praat ik het niet goed, maar hij had het kunnen voorspellen, en dus kunnen voorkomen)
Een goede producer/dj, of artiest in het algemeen trekt zich óf niks aan van de kritiek en richt zich op wat voor hem belangrijk is, in het juiste geval dus de muziek, óf bekijkt in een situatie die uit de hand is gelopen elke kant van het verhaal. Als Warface zijn opmerkingen anders formuleert kan het al een hoop schelen. Aan het egoïstische: HT is de schuld van alles, heeft niemand wat.
Jammer dat artiesten zich steeds minder gaan bezig houden met wat er toe zou moeten doen voor hen, muziek. Het gaat bij veel artiesten om populariteit en kwantiteit, jammer. Het ergste is nog wel dat er daarvan nog een kleine groep is die zich echt verheven voelt boven de fans of ander volk. En bij kritiek uit die groep is het dan ''kan jij het beter dan?'' of ''ik maak muziek dus ik weet hoe het hoort''. Ik zeg niet dat Warface in diezelfde categorie hoort, maar het ''de ander heeft het gedaan!'' is wel aanwezig, wat ook iets is wat je ziet in de groep in kwestie. Een gebrek aan zelfkennis en zelfreflectie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
Jullie kunnen je mede-forum bezoeker er ook op aanspreken ;)

Hahahaha. Net als welwillende en hoger opgeleide Marokkanen de pestventjes aan moeten spreken zeker? Of moet ik tegenstanders van zwarte pieten daarover aanspreken?

Kom op hoor Ilmar... Indien ik na al die jaren smeken eindelijk een groen kleurtje bemachtigen zal, zal ik ieder die onrecht doet direct daarop aanspreken. Tot dat moment zie ik mijzelf als forumlid en spreek ik helemaal niemand aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:17 
 
Hardtraxx Veteran

The Pitcher schreef:
If you wanna get a feeling of what I’ve been doing the last couple of months, you should definately check out my set this Saturday at HDE.
Together with my Fusion brothers, I’m showcasing my latest productions during HDE Live at Heineken Music Hall.

I’ve finished 13 tracks so far, together with Michel, for an album and they are hard slamming bitches of tracks!
While creating those, we just had one thing in mind: “This has to be the real shit again, the real hardstyle!”
It will be a short set, so I’ve selected only a few of these new tracks, but it will give you a good impression of where this is going!
Be prepared for the real shit!

- Luc


Album confirmed dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap sowieso niet waar je je druk om maakt als artiest dat er hier een aantal mensen zitten die je muziek niet te harden vinden hier hun ongezouten mening over geven (soms wat overdreven, maargoed), terwijl er genoeg mensen zijn die wel van je muziek genieten.

Volgens een aantal personen moeten wij leren om ons mondje te houden en alleen maar de muziek te luisteren en beoordelen die je daadwerkelijk leuk vind en de rest links te laten liggen. Dan vraag ik me af waarom artiesten de reacties hier niet links laten liggen? (Omdat er misschien wel een kern van waarheid in zit?). Er zijn tenslotte genoeg mensen die jouw muziek wel waarderen.
Maar nee, dan moet er door artiesten zelf ook weer een sneer geplaatst worden richting Hardtraxx, alsof elk member zo'n ontzettende hater is.

Maak je als artiest zijnde eens niet zo druk om wat hier nou allemaal gaande is en 'lees er lekker overheen'. Denk je dat Lil Wayne zich op een Raptraxx registreert, omdat hij het zo vervelend vind dat sommigen vinden dat hij onder andere verantwoordelijk is voor het verloederen van de rap-scene? Misschien een wat extreme vergelijking, but you get the point.

Laat ons Haattraxx nou maar lekker haten. Blijven jullie artiesten maar je eigen ding doen en focus je op de positieve reacties of grow some fucking balls en neem de kritiek met een korreltje zout. Niet iedereen kan je muziek helemaal geweldig vinden en niet iedereen neemt een blad voor de mond als ze het niks vinden. Welkom in de maatschappij, zo is het leven nou eenmaal. En nee, dat is niet altijd even eerlijk en leuk, maar dat is wel de realiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

Ilmar schreef:
Jullie kunnen je mede-forum bezoeker er ook op aanspreken ;)

Waarom zeg je 'jullie'? Jij bent ook gewoon maar een forumbezoeker toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 15:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ilmar is promoboy, jeweettoch
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bioweapon op tijdmachine :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 15:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik ben gister en vandaag nog niet online geweest, maar er is in die tijd een hoop gebeurd zie ik. Laat ik het proberen een beetje toe te lichten vanaf mijn kant.

Het is een feit dat Hardtraxx op dit moment meer artiesten wegjaagt dan aantrekt, wat in mijn ogen zonde is. Een forum is een uitstekend medium om de discussie aan te gaan met zowel artiesten als fans, waarbij de meesten een stuik uitgebreider reageren dan op bijvoorbeeld facebook of youtube. Het komt met enige regelmaat voor dat er reacties geplaatst worden die daarin te ver gaan, maar dat wil niet zeggen dat de oorspronkelijke discussie meteen platgeslagen moet worden door de moderators. In het geval van de Warface discussie snap ik sommige kritiekpunten van de leden heel goed (hoewel er ook reacties tussen zaten die te ver gingen in mijn ogen), maar de discussie was al te ver op gang voor mij om nog goed in te grijpen. De hele discussie verwijderen gaat juist averechts werken naar mijn idee, evenals iedereen dwingen om maar binnen de lijntjes te blijven reageren. De artiest in kwestie had al in 1 reactie zijn conclusies geformuleerd, wat de discussie natuurlijk geen goed doet. Zonde, want in mijn ogen is dat een kans die je aan kan grijpen om kritiekpunten op een rijtje te zetten en te kijken of je er wat mee wil doen. Anderzijds kunnen wij een artiest natuurlijk niet dwingen om op hardtraxx te blijven als hij dat niet wil en dat heeft niks te maken met het feit dat een artiest hoger in rang zou zijn op hardtraxx of iets in die richting. Het is ieders eigen keus om deel te nemen aan de discussie, maar een gastvrije houding en openstaan voor de punten van mensen met een andere mening is een vereiste om de discussie goed te laten verlopen. Pas wanneer het reglement duidelijk wordt overtreden, dienen de mods in beeld te komen. Hiervoor hebben wij op hardtraxx een mooie report-knop bij de reactie, want het is niet te verwachten dat een moderator alle topics door blijft spitten op zoek naar overtreders. Daarnaast kan iedereen zelf volwassen reageren op iets wat in zijn ogen te ver gaat, zonder dat er meteen met modder gegooid hoeft te worden.

Ik probeer niemand de schuld te geven van wat dan ook, maar een volwassen houding van beide partijen in een discussie zou de sfeer hier op hardtraxx al zeer ten goede komen wat mij betreft. Zullen we vanaf hier weer verder gaan met de wist-je-datjes? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 16:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Zullen we vanaf hier weer verder gaan met de wist-je-datjes? :)


Goed plan ! Maar momenteel heb ik niets interessants helaas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 17:19 
 
Hardtraxx Newbie

Qlown schreef:
The Pitcher schreef:
If you wanna get a feeling of what I’ve been doing the last couple of months, you should definately check out my set this Saturday at HDE.
Together with my Fusion brothers, I’m showcasing my latest productions during HDE Live at Heineken Music Hall.

I’ve finished 13 tracks so far, together with Michel, for an album and they are hard slamming bitches of tracks!
While creating those, we just had one thing in mind: “This has to be the real shit again, the real hardstyle!”
It will be a short set, so I’ve selected only a few of these new tracks, but it will give you a good impression of where this is going!
Be prepared for the real shit!

- Luc


Album confirmed dus.


Mod edit: Nee. Ophouden. Uitlokken doen we niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 18:24 
 

The Pitcher schreef:
If you wanna get a feeling of what I’ve been doing the last couple of months, you should definately check out my set this Saturday at HDE.
Together with my Fusion brothers, I’m showcasing my latest productions during HDE Live at Heineken Music Hall.

I’ve finished 13 tracks so far, together with Michel, for an album and they are hard slamming bitches of tracks!
While creating those, we just had one thing in mind: “This has to be the real shit again, the real hardstyle!”
It will be a short set, so I’ve selected only a few of these new tracks, but it will give you a good impression of where this is going!
Be prepared for the real shit!

- Luc


Benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet echt on-topic, maar ik vind t nog steeds fijn om te lezen dat de act The Pitcher zo open is over het ghost-producen/meewerken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 19:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chain Reaction

Citaat:
It's finished !

The Machine & Chain Reaction - Every Fucking Day

You will hear it this weekend and the preview will be online within a few weeks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 19:26 
 
Hardtraxx Veteran

inb4 dezelfde kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-plan schreef:
Chain Reaction

Citaat:
It's finished !

The Machine & Chain Reaction - Every Fucking Day

You will hear it this weekend and the preview will be online within a few weeks!


Zal wel dezelfde sample hebben als



Ja, ik weet dat het origineel Harry Romero - I Want Out is
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat Analogic Disturbance - Every Day, ook die vocals heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 21:06 
 
Hardtraxx Veteran

Omegatypez schreef:
Busy in the Studio with Neilio
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 09:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

djdigitalpunk schreef:
We Still Don't Give A F_CK...


http://instagram.com/p/uMDo2Xgotj/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 17:03 
 
Hardtraxx Crew

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 20:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

B2S
Tune in to ‪#‎b2sradio‬ now for the Thrillogy 2013 live sets from Dj Adaro, Adaro vs. E-Force & Adaro vs. Digital Punk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 22:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frontliner schreef:
So.. What about a frontliner samplepack with all the kicks, synths, fxs and snares you ever wished for?


1 kick weggeven is niet genoeg blijkbaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 22:43 
 
Hardtraxx Elite

Hard Invasion schreef:
Frontliner schreef:
So.. What about a frontliner samplepack with all the kicks, synths, fxs and snares you ever wished for?


1 kick weggeven is niet genoeg blijkbaar :)

Pff... belachelijk.... Hiermee helpt hij de nieuwe producers toch niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 09:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Hard Invasion schreef:
Frontliner schreef:
So.. What about a frontliner samplepack with all the kicks, synths, fxs and snares you ever wished for?


1 kick weggeven is niet genoeg blijkbaar :)

Pff... belachelijk.... Hiermee helpt hij de nieuwe producers toch niet?

Hoezo niet? Hangt volgens mij helemaal af van de instelling van de producer.. Als iemand de sounds gewoon 1 op 1 overneemt dan heb je er geen flikker aan inderdaad, maar ik heb in het verleden heel veel gehad aan het ontleden van stems uit remix packs en dergelijke! Ik zeg laat maar komen, de luie flikkers die alles overnemen worden er toch wel uitgeplukt ;)
Vorige  1 ... 2157, 2158, 2159, 2160, 2161, 2162, 2163 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen