Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2120, 2121, 2122, 2123, 2124, 2125, 2126 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 08:33 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 11:36 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Lyst schreef:
Rickzel schreef:
een HQ preview gooien ze meestal nog wel redelijk op tijd online voor de luisteraars, maar de echte release houden ze voor zichzelf om aantrekkelijk/exclusief te blijven voor het publiek. :P

Omdat ze tegenwoordig niet meer in staat zijn iets unieks neer te zetten.


het meest unieke nummer gaat je ook wel vervelen als je hem in elke liveset terug kan vinden, Seven vond ik in het begin echt geweldig bijvoorbeeld, dat speciale is er sinds de release toch best wel vanaf, was in het begin voor mij een reden om naar E-force te gaan ipv andere interessante acts.

(afgezien van het feit dat jij dat waarschijnlijk niet echt een uniek nummer vind :P )

Ik doelde meer op het feit dat je met 10.000+ tracks toch wel iets unieks neer zou moeten kunnen zetten? Laat ze eens tijd en energie besteden aan hun platenkeuze en zich op die manier onderscheiden van de rest. Ze kiezen te vaak voor de makkelijke weg, maar wat wil je met allemaal kritiekloze schapen in het publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 12:47 
 
Hardtraxxer

Delete in de studio met the geminizers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 13:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ze kiezen te vaak voor de makkelijke weg, maar wat wil je met allemaal kritiekloze schapen in het publiek.


Ze geven het publiek waar het publiek voor komt. Dat jij dat de makkelijke weg vind, daar kan een artiest toch niets mee.
Het hedendaagse klimaat heeft van de DJ's een act gemaakt. Als jij naar Coldplay* gaat, daar veel geld voor kwijt bent, wil je ook Coldplay horen. Dat heeft niets met kritiekloos te maken. Zij komen met andere verwachtingen naar een set.

Zo goed als dat hun recht is, mag jij dat niks vinden. Je hoeft er niet heen, je hoeft het niet te luisteren, sterker nog, je kan jezelf er compleet van distantiëren. Alleen wat is jou reden omdat dan ook overal te verkondigen. Als je denkt het beter te weten, dan start je toch een platform waarmee je kan laten zien dat het ook anders kan.

Goed voorbeeld doet volgen. Een betere scene begint bij jezelf.

Maar vinden jullie het dan niet heel erg makkelijk om van achter een pc daar conclusies aan te hangen en niet te kijken dat er dus vele mensen naast jullie daar de tijd van hun leven hadden. Uiteindelijk bepaalt de dansvloer.

Laten we de realiteit niet uit het oog verliezen.

Over Hollow: Er zitten rechten op de vocal. Er is contact met het management van Avanescence. Frequencerz en Jack of Sound zullen zodra er meer duidelijk is een bericht over uitgooien. Op dit moment is het afwachten wat de mogelijkheden zijn. Geloof me, zij balen net zo hard als jullie.

Fusion had dit nooit zo mogen mededelen, aangezien Frequencerz & Jack of Sound twijfelde of deze 'soap' wel naar buiten gebracht moest worden. Dit zijn zaken die achter de schermen vaak spelen, alleen deze duurt enorm lang.

*Jij zult Coldplay waarschijnlijk kut vinden, dus vul daar een band naar eigen keuze in
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Robbie M schreef:
Over Hollow: Er zitten rechten op de vocal. Er is contact met het management van Avanescence. Frequencerz en Jack of Sound zullen zodra er meer duidelijk is een bericht over uitgooien. Op dit moment is het afwachten wat de mogelijkheden zijn. Geloof me, zij balen net zo hard als jullie.

Fusion had dit nooit zo mogen mededelen, aangezien Frequencerz & Jack of Sound twijfelde of deze 'soap' wel naar buiten gebracht moest worden. Dit zijn zaken die achter de schermen vaak spelen, alleen deze duurt enorm lang.


Of je hebt er nu te grote schijt aan en gooit hem als free naar buiten, ben je klaar.

Precies hetzelfde verhaal trouwens met Mad Dog & Meccano Twins - Meccane (alleen dan met System of a Down), als je het écht zo zat bent en wel echt wilt, doe dan een dergelijke geste naar je trouwe publiek. Snap dat JoS laatst ook al You're Next 2013 had, maar je moet toch iets :P de plaat is nu al over de top voordat hij uit is
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 13:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Robbie M schreef:
Lyst schreef:
Ze kiezen te vaak voor de makkelijke weg, maar wat wil je met allemaal kritiekloze schapen in het publiek.


Ze geven het publiek waar het publiek voor komt. Dat jij dat de makkelijke weg vind, daar kan een artiest toch niets mee.
Het hedendaagse klimaat heeft van de DJ's een act gemaakt. Als jij naar Coldplay* gaat, daar veel geld voor kwijt bent, wil je ook Coldplay horen. Dat heeft niets met kritiekloos te maken. Zij komen met andere verwachtingen naar een set.


Hoe kun je een band als Coldplay nou vergelijken met een Hardstyle act -.- Een band speelt ALTIJD eigen muziek en een DJ draait muziek van verschillende mensen. En het draaien en bij sommigen zelfs draaien van een voorgemixte set of met een Laptoppie is geen act. Je komt wat plaatjes draaien en je bent weer weg.
Kijk G4H of Minus Militia of Morodin is idd een act. Maar het gros wat daar is niet.
Het gemiddelde publiek op een mainstage weet niet eens wie er staat. En in tegenstelling tot dat je geld kwijt bent voor alleen Coldplay en een vooract heb je bij een gemiddeld hardstyle feest keuze uit 20+ Artiesten en bij een gemiddeld festival zelfs 50+.

Citaat:
Zo goed als dat hun recht is, mag jij dat niks vinden. Je hoeft er niet heen, je hoeft het niet te luisteren, sterker nog, je kan jezelf er compleet van distantiëren. Alleen wat is jou reden omdat dan ook overal te verkondigen. Als je denkt het beter te weten, dan start je toch een platform waarmee je kan laten zien dat het ook anders kan.

Dat doet hij al voor zover ik weet. En ik denk dat jij het ook voor de verkeerde mensen opneemt. Mensen die mainstream leuk vinden, daar doelt hij niet zo zeer op. Het zijn meer de mensen die naar een feest gaan en het toch niet boeit wat ze draaien. Ze staan voor het grotendeel stil en ze kennen alleen de meest kazige nummers. Daarvoor gaan sommige artiesten gewoon. Onder het motto zieltjes en geld winnen.

Citaat:
Goed voorbeeld doet volgen. Een betere scene begint bij jezelf.

Denk jij dat een paar stemmetjes invloed hebben op het commerciële geheel? Wat lief.

Citaat:
Maar vinden jullie het dan niet heel erg makkelijk om van achter een pc daar conclusies aan te hangen en niet te kijken dat er dus vele mensen naast jullie daar de tijd van hun leven hadden. Uiteindelijk bepaalt de dansvloer.

Daar zit een kern van waarheid in. Maar veel van die mensen komen niet voor de muziek maar meer voor het feest. Om te zeggen oh ik ben op Defqon geweest. Vervolgens vraag je ze wie ze allemaal gezien hebben en ze kunnen je er geen een opnoemen. Het gros dat losgaat, meestal ergens vooraan, zijn ook daadwerkelijk, bij mainstages vooral, liefhebbers van mainstream of de act. Maar het gros op een groot festival op dergelijke stages heeft geen flauw idee wie er staat en staan er maar een beetje voor zich uit te staren.

Citaat:
Laten we de realiteit niet uit het oog verliezen.

Precies, jij trekt wel heel snel conclusies uit wat jij op het eerste oog ziet.

Citaat:
Over Hollow: Er zitten rechten op de vocal. Er is contact met het management van Evanescence. Frequencerz en Jack of Sound zullen zodra er meer duidelijk is een bericht over uitgooien. Op dit moment is het afwachten wat de mogelijkheden zijn. Geloof me, zij balen net zo hard als jullie.

Fusion had dit nooit zo mogen mededelen, aangezien Frequencerz & Jack of Sound twijfelde of deze 'soap' wel naar buiten gebracht moest worden. Dit zijn zaken die achter de schermen vaak spelen, alleen deze duurt enorm lang.

Dit is ook een beetje belachelijk. De meeste mensen vragen zich gewoon af waarom het zo lang duurt. Geef als antwoord we zitten met de rechten van de vocalen en men snapt het, vervolgens zeggen ze dat ze andere vocalen willen, simpel zat toch? Men weet dat ze er aan werken. Dan ga je wel een beetje van een idiote doelgroep uit als je dit geheim wil houden.


Citaat:
*Jij zult Coldplay waarschijnlijk kut vinden, dus vul daar een band naar eigen keuze in
[/quote]
Nee Coldplay is een van mn favoriete bands en ik heb ze ook een keer live mogen aanschouwen wat geweldig was. En het publiek daar was ook geweldig omdat ze allemaal voor de MUZIEK kwamen en niet voor een act of het feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 13:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Of je hebt er nu te grote schijt aan en gooit hem als free naar buiten, ben je klaar.


Waarschijnlijk herinneren jullie de ophef rondom DV8/Donkey Rollers en die Trap rip-off.
Ondanks dat je een track gratis weggeeft, blijft het diefstal en zal je daarvoor moeten betalen.

Op het moment dat het aantoonbaar is dat jij grotere naamsbekendheid genereer doordat je een track met hun vocals gratis hebt weggegeven, mogen zij een percentage over je totale inkomsten eisen. Nu Dance internationaal zo bekend en Hardstyle daarbij, houden managements van andere genres het sample gebruik heel goed in de gaten.

Over het voorbeeld dat jij geeft weet ik niets. Ik kan je wel vertellen dat bijv. Evil Activities nog nooit 1 cent heeft verdiend op Nobody Said It Was Easy ivm rechten Coldplay (ha, heb je die band weer)

Mocht je denken dat ik onzin lul, dan verwijs ik je naar de HKU in Utrecht voor een opleiding Music Management of zoek in de plaatselijke bieb naar een boek over publishing en sampling. ;)

1/2
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 13:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2/2

Met die informatie wetende, vind je het dan erg raar dat deze track achter gehouden wordt?
Volgens mij is het hier al eerder aangehaald. Waarom zo snel releasen? Zodat iedereen je track kapot kan draaien en mensen het zat zijn om tijdens je EIGEN set je EIGEN muziek te horen. Nee, dan hou je het voor jezelf.

Je verdient er geen stuiver mee, als ze full online komen staan ze binnen een minuut op een russische download portal en de artiest moet dat lachend aanzien?

Ik zal nooit ontkennen dat Hollow wel heel erg lang duurt, maar er word weer heerlijk makkelijk een conclusie getrokken zonder volledige kennis. Als Hollow zonder toestemming full online komt, gaat dat veel geld kosten en dan nog de al gemaakte kosten voor de clip.

Nogmaals; Fusion had dit nooit zo mogen melden en Frequencerz & Jack of Sound komen hierop terug.

Besides.. Er is een nieuwe edit van Hollow met Magic en de ekte ekte hebben die al kunnen horen in de laatste B-Freqz liveset op CRAFT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 13:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik zal zo hier reageren:
algemeen/discussie-topic-t11071.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 14:02 
 
Hardtraxxer

Amen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 14:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
En ik denk dat jij het ook voor de verkeerde mensen opneemt.


Je doelt op de mensen waarvoor/waarmee ik werk.

Kijk. Ik geef in het eerste deel mijn kijk, daar kan je over discussieren.
Over Hollow geef ik je de feiten en Fusion weet indd van niets, alleen hadden ze dat niet moeten melden zonder aan te geven dat je de producers beter kan vragen hoe het staat.

De producers wisten nog niet of ze dit naar buiten wouden brengen, maar nu doen ze dat via mij.
Wens jullie verder een prachtig weekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Robbie M schreef:
Ik kan je wel vertellen dat bijv. Evil Activities nog nooit 1 cent heeft verdiend op Nobody Said It Was Easy ivm rechten Coldplay (ha, heb je die band weer)


Direct zal dat inderdaad ja. Indirect echter is dit zijn grote knaller geweest waarmee hij bekend is geworden bij het grote publiek. Hell, die track is zelfs in discotheken tijdens uitgaansavonden te horen geweest. Daar heeft EA echt wel de vruchten van geplukt, en dat was echt niet gebeurt als hij alleen maar in zijn eigen sets te horen was.

Robbie M schreef:
Zodat iedereen je track kapot kan draaien en mensen het zat zijn om tijdens je EIGEN set je EIGEN muziek te horen.


Probleem is, dat dat nu al is gebeurd. Met een beetje pech kun je die track 4 of 5 keer op een festival horen. Dan gaat de lol er snel vanaf. Als je iets exclusief wil houden, doe het dan ook goed...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 14:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Robbie M schreef:
praat


1. Ze hoeven hem helemaal niet free te releasen.

2. Dus wat ze hebben de keuze uit vroeg releasen en mensen KOPEN hem en draaien hem kapot. Of je wacht heel lang, je draait hem zelf kapot, verkoopt er niks mee en niemand wil hem na de tijd omdat je hem kapot hebt gedraaid. Ja logisch man.

3. Een gemiddelde DJ die ergens staat koopt zijn nummers, want als je bij een controle van Buma Stemra illegaal gedownloade tracks hebt ben je vrij ver van huis. Plus, liefhebbers die een track echt vet vinden kopen ze wel.

4.
Citaat:
Over het voorbeeld dat jij geeft weet ik niets. Ik kan je wel vertellen dat bijv. Evil Activities nog nooit 1 cent heeft verdiend op Nobody Said It Was Easy ivm rechten Coldplay (ha, heb je die band weer)


En daar zit je er naast, net als Nothing Else Matters van Zany, is het gecoverd en niet gesampled. Dit is niet verboden. Gezien coverbands er hun geld mee verdienen. En ik doe een soortgelijke opleiding en heb een paar lessen over sampling en rechten gehad, ik heb er zelfs zelf een gegeven, dus voor het HKU pas ik.

5. JoS & Frequencerz hebben aangegeven de vocalen te willen veranderen. Dit is een logische oplossing voor het probleem. Dat ze alleen een jaar er over doen vind ik vreemd. Waarom roep je zo veel over free releasen..

6. Je zit zo te stressen over dat ze nooit iets mochten zeggen of dat het free releasen en gelijk full releasen niet werkt maar dit word ook niet gedaan. Ze hebben er in mensen zijn ogen veel te lang over gedaan om te denken van hmm deze vocalen zijn auteursrechtelijk beschermt, de auteur wil niet meewerken, dus kunnen we de vocalen wel veranderen. Als dit in een vroeg stadium dit hadden gemeld dan was er niks mis. Plus dat ze problemen hadden met de clip.
Het draait hier allemaal om in een staat waar veel mensen vragen waar een track blijft, je gewoon open antwoord kan geven waarom het lang duurt. In dit geval was het de clip die niet meewerkte en de auteurs rechten. Maarja als je een deel NU pas aan het daglicht gaat brengen krijg je inderdaad frustratie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 14:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Robbie M schreef:
Ik kan je wel vertellen dat bijv. Evil Activities nog nooit 1 cent heeft verdiend op Nobody Said It Was Easy ivm rechten Coldplay (ha, heb je die band weer)


Direct zal dat inderdaad ja. Indirect echter is dit zijn grote knaller geweest waarmee hij bekend is geworden bij het grote publiek. Hell, die track is zelfs in discotheken tijdens uitgaansavonden te horen geweest. Daar heeft EA echt wel de vruchten van geplukt, en dat was echt niet gebeurt als hij alleen maar in zijn eigen sets te horen was.


NSIWE is een officiele release geweest. Dat is wat ik bedoel.
Daarvoor moet hij wel alle inkomsten over die plaat afdragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Citaat:
Goed voorbeeld doet volgen. Een betere scene begint bij jezelf.

Denk jij dat een paar stemmetjes invloed hebben op het commerciële geheel? Wat lief.


Tijdmachine.

Roep om 2006-2010, uitgewerkt in een concept voor Q-BASE contest, bij Lose Your Mind beland, succesvol feest geworden.

Dus zeg me niet dat ik lief ben als ik je de voorbeelden kan weerleggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kunnen we weer naar 'Wist je dat..'

:thumbup:

Vragen? Doe maar DM. Ik ga weer op mee-lees modus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 14:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Er was geen specifieke roep om zo'n feest. De organisatoren zagen in dat mensen het leuk vonden dat er platen uit die tijd werden gedraaid en zo speelde LYM er op in. Die zelf al redelijk wat van dat soort concepten had in de hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Er was geen specifieke roep om zo'n feest. De organisatoren zagen in dat mensen het leuk vonden dat er platen uit die tijd werden gedraaid en zo speelde LYM er op in. Die zelf al redelijk wat van dat soort concepten had in de hardcore.


ROFL.

Ik ben er van het begin tot nu bij geweest. Ik weet waar ik over praat.
Vroegah.. Toen Partyflock nog bestond, was er al een roep om die sound in sets in het Hardstyle Dag Top 5 topic.
Met dat idee zijn enkele mensen een concept gaan bedenken waar het hele feest gevuld zou worden met deze sound.
Dat is de Tijdmachine geworden.

En LYM verschillende soorten Hardcore events?! Seriously.. World of Hardcore is hun enige event in de Kdanz op dat gebied.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 14:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ohnee dat was niet LYM keek even verkeerd, zag die dingen namenlijk staan bij De Tijdmachine.

Maar alsnog is de vraag allang opgevangen destijds door artiesten die dit soort setjes draaien. Denk aan The Magic Show en de DJ's er onder (Mind Illusion e.d.) en andere DJ's zoals de residents van De Tijdmachine. En andere artiesten die dergelijke platen er tussen doen (Adaro, Max Enforcer, B-Front).
Het is niet echt uit een vraag gekomen maar meer uit een blijkende opkomende trend.

Die ook al in de hardcore aanwezig was (Pandemonium, Mindcontroller, Ghosttown)

Waar denk je dat alle "raw" feestjes vandaan komen. Mensen zagen dat veel mensen beter reageerden op sommige "raw" nummers rond 2009-2011 van Adaro, Ran-D vooral. Dit groeide steeds meer naar en trend en kijk waar het nu staat, met al die feesten. Dat is aanbod dat groeit uit een trend, niet uit een vraag.

Als er een vraag zou zijn dan zouden mensen wel om de 2/3 weken elk weekend zo'n feest willen hebben. Voordat er uberhaupt zo'n feest was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 14:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Robbie M schreef:
Kunnen we weer naar 'Wist je dat..'

:thumbup:

Vragen? Doe maar DM. Ik ga weer op mee-lees modus.

Hoop dat je vaker met wat meer van dit soort inzichten op de proppen komt. In dit geval lijkt het er bijvoorbeeld op dat veel mensen onnodig kritiek hebben gehad op het release beleid van Fusion; het is alleen zo jammer dat wij dat als fans of volgers van het label ook niet kunnen raden. Ik heb al eens ergens aangegeven dat labels in mijn ogen allerlei zaken uitvoeren zonder fans daarvan op de hoogte te stellen. Neem bijvoorbeeld de leegloop van Scantraxx; geen enkele informatie werd verstrekt vanuit het label. Vervolgens gingen een aantal artiesten zelf wat releasen, BH/FL/HHz bijvoorbeeld richtten hun eigen labels. Daarnaast gingen sommige artiesten ineens op Q releasen.

Ik begrijp best dat je aan sommige soaps (net als deze) geen ruchtbaarheid wil geven, aangezien het alleen maar onnodige deining en schade kan opleveren. Daarnaast is het in andere gevallen misschien handig om wat meer inzicht te geven / informatie te verstrekken.

Het voorgaande heeft trouwens betrekking tot die 10% mensen die wel graag de diepte in willen. Voor het merendeel dat op bijvoorbeeld een mainstage van Decibel staat hoef je dat niet te doen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hoop dat je vaker met wat meer van dit soort inzichten op de proppen komt. I


Ik wil hier wel iets over kwijt en dan kap ik echt.
De muziekbusiness werkt eigenlijk als volgt.

Je bent producer/band en je wilt muziek gaan uitbrengen en boekingen aannemen.
Een gezonde situatie is dat je de volgende 5 mensen om je heen hebt:

1. Manager
2. Agent
3. Label
4. Accountant
5. Groupies.

Elke schakel mag wel met elkaar samen werken, maar geen belangen bij elkaar hebben.
Zo voorkom je dubbele agenda's en hou je alle mensen 100% scherp op hun taken.

De hardstyle is jaren anders geregeld geweest. Daar teken je meestal exclusief voor 1, 2 en 3 bij 1 persoon/label/kantoor. Je ziet nu een verandering dat artiesten hun taken bij verschillende mensen gaan uitzetten.

Qua releases zie je nu dat artiesten liever een titelcontract voor 1 release bij een label afsluiten, dan voor langere tijd hun muziek bij 1 iemand te moeten releasen.

Dit is in de EDM altijd al zo geweest en daarom ligt de release snelheid veel hoger. Daar zijn verschillende mensen keihard voor de releases bezig, waar het in deze scene dezelfde persoon is die ook je management en boekingen regelt. Dat neemt meer tijd in beslag, wat je merkt in de tijd dat het duurt voordat het uit komt.

Voordat iemand conclusies gaat trekken; dit is basiskennis en heeft geen betrekking op eerder genoemde artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 15:00 
 

Lyst schreef:
Ik zal zo hier reageren:
algemeen/discussie-topic-t11071.html

Jongens, laat die arme Lyst daar dan niet in zijn uppie naartoe gaan en volg hem ook even ;)

algemeen/discussie-topic-t11071-1125.html#p1390475
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 16:31 
 
Hardtraxx Crew

Brennan Heart schreef:
All Brennan Heart shows cancelled for September and October.
I feel sorry to inform you that due to health reasons I’ll have to cancel all upcoming shows scheduled for September and October.
I’ll be playing the shows that are scheduled for August and I’ll be back on stage during Bassleader [Sportpaleis, Antwerp, Belgium] in November.
I sincerely apologize to all the fans that were looking forward to see me perform in the next weeks; I’ll make it up to you!
Thanks for your understanding.
Love you,
Brennan Heart
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 16:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ook geen X-Qlusive Legends dus helaas. Had gehoopt op een hoop oud BH materiaal..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
AVIO Records

New release coming to you in September! Do you know the artist of these tracks?
Afbeelding
Vorige  1 ... 2120, 2121, 2122, 2123, 2124, 2125, 2126 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen