Hij is sowieso traag met releasen, idk why.wrote:Frequencerz in de studio met Warface
Is Warface soms bezig met een album? Jezus wat een collabs heeft hij staan. Alleen zal het wel een eeuwigheid duren voordat alles gereleased word ben ik bang
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Niet alleen hij, gewoon te erg. Ze moeten net als de House doen, gewoon gelijk releasen.wrote:Hij is sowieso traag met releasen, idk why.wrote:Frequencerz in de studio met Warface
Is Warface soms bezig met een album? Jezus wat een collabs heeft hij staan. Alleen zal het wel een eeuwigheid duren voordat alles gereleased word ben ik bang
In plaats van alles uitmelken
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Hollow.. 
Hoe weet je dit? (Misschien domme vraag) Ik dacht eerder aan Titan.wrote:Frequencerz in de studio met Warface
Dacht je Titan toen je deze foto zag op Facebook?wrote:Hoe weet je dit? (Misschien domme vraag) Ik dacht eerder aan Titan.wrote:Frequencerz in de studio met Warface

-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
+ het werd aangekondigd in die set van Frequencerz dacht ik.
Paar dagen geleden bericht van gekregen, kreeg dit terug van Fusion:wrote:Hollow..
Hey Jeffrey, dit hele verhaal ligt bij Frequencerz nu. We hebben tot op heden nog geen clip gezien en weten ook totaal niet wat er mee aan de hand is. Wellicht zijn ze nog aan het overwegen om nieuwe vocalen op te nemen, maar door het drukke zomerseizoen is er misschien nog geen tijd geweest. Dus bij Fusion weten wij net zoveel als jullie (helaas)
Stel dat die uitkomt, ga jij die dan in je setjes opnemen? Of is het gewoon voor HQ op je telefoon?wrote:Hollow..
in principe moeten ze niets... waarom zouden ze het meteen releasen, zodat alle huis tuin en keuken DJ's de blits kunnen maken met hun nummers? een HQ preview gooien ze meestal nog wel redelijk op tijd online voor de luisteraars, maar de echte release houden ze voor zichzelf om aantrekkelijk/exclusief te blijven voor het publiek.wrote: Niet alleen hij, gewoon te erg. Ze moeten net als de House doen, gewoon gelijk releasen.
In plaats van alles uitmelken
overigens ben ik het wel met je eens dat het wel HEEL langzaam gaat, en wil ik ook alles wel full hebben, maarja ik begrijp het wel denk ik
edit: Hollow is idd wel heel schandalig, die is niet eens uit en is al helemaal uitgemolken
Thera & Audiofreq bezig zijn met een collab
Omdat ze tegenwoordig niet meer in staat zijn iets unieks neer te zetten.wrote:een HQ preview gooien ze meestal nog wel redelijk op tijd online voor de luisteraars, maar de echte release houden ze voor zichzelf om aantrekkelijk/exclusief te blijven voor het publiek.
Denk niet Dat ze daarom niet releasen. Maar t duurt wel lang, al kijk ik niet uit naar hollow.wrote:Omdat ze tegenwoordig niet meer in staat zijn iets unieks neer te zetten.wrote:een HQ preview gooien ze meestal nog wel redelijk op tijd online voor de luisteraars, maar de echte release houden ze voor zichzelf om aantrekkelijk/exclusief te blijven voor het publiek.
Last edited by jaron123 on 21 Aug 2014 17:12, edited 1 time in total.
Pas op voor het label Rawnetic records. Die vragen je persoonlijk om bij hun label te komen. En dan krijg je een contract en blijk je 50 euro te moeten betalen als inschrijfgeld, terwijl dat label nog niet eens 1 release gehad heeft en in september pas hun eerste feest geeft.
Ow en ook leuk: je moet 50 euro betalen als je het label wilt verlaten. En als je bij een ander label wilt moet dat label 450 euro betalen aan ze. Wat een grappenmakers
Ow en ook leuk: je moet 50 euro betalen als je het label wilt verlaten. En als je bij een ander label wilt moet dat label 450 euro betalen aan ze. Wat een grappenmakers
Valt me tegen dat je de naam van het label niet even aanstipt.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Ik denk toch echt dat dit Phuture Noize is hoor. Warface ontkend het ook op twitter.wrote:Dacht je Titan toen je deze foto zag op Facebook?wrote:Hoe weet je dit? (Misschien domme vraag) Ik dacht eerder aan Titan.wrote:Frequencerz in de studio met Warface
*Foto*
Edit: Phuture Noize is naar Australie. Dan zou dit Slim Shore wel kunnen zijn. Ook een bril en blond haar.
FB Warface
Collab time with Mr. Titan! lets finish this one before his own Supersized Raw album releaseparty #destructionmode #on
Dus geen Frequencerzwrote:FB WarfaceCollab time with Mr. Titan! lets finish this one before his own Supersized Raw album releaseparty #destructionmode #on
Is een hele toevoeging idd.wrote:Ach, het beeld wat ik krijg van deze stage vind ik niet verkeerd. Vrouwelijke danseressen in van die kittige pakjes, misschien dat ze zelf ook nog wat gewaagds aantrekken.
wrote:Next Monday we will invite @WarfaceOfficial and our resident: @DWXAnarchy artist: @djneroz 8PM/20:00(CET)
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Misschien Tha Playah (voor Thrillogy ofzo)?wrote:Dacht je Titan toen je deze foto zag op Facebook?wrote:Hoe weet je dit? (Misschien domme vraag) Ik dacht eerder aan Titan.wrote:Frequencerz in de studio met Warface
*foto*
het meest unieke nummer gaat je ook wel vervelen als je hem in elke liveset terug kan vinden, Seven vond ik in het begin echt geweldig bijvoorbeeld, dat speciale is er sinds de release toch best wel vanaf, was in het begin voor mij een reden om naar E-force te gaan ipv andere interessante acts.wrote:Omdat ze tegenwoordig niet meer in staat zijn iets unieks neer te zetten.wrote:een HQ preview gooien ze meestal nog wel redelijk op tijd online voor de luisteraars, maar de echte release houden ze voor zichzelf om aantrekkelijk/exclusief te blijven voor het publiek.
(afgezien van het feit dat jij dat waarschijnlijk niet echt een uniek nummer vind
-
KHardtraxxer
- 334 posts member since 2014
- last seen 4 hours ago
Coone een collab doet met Bassjackers.
Bron: Coone zijn ALS Bucket challenge video.
Bron: Coone zijn ALS Bucket challenge video.
-
PArtiest
- 40 posts member since 2011
- last seen Jul 2019
Dat is Tha Playah inderdaad.wrote:Misschien Tha Playah (voor Thrillogy ofzo)?wrote:Dacht je Titan toen je deze foto zag op Facebook?wrote:Frequencerz in de studio met Warface
*foto*