Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1922, 1923, 1924, 1925, 1926, 1927, 1928 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Lenny schreef:
131: Atmozfears


Dit meen je niet :lol:


Dat kan je toch ook afvragen bij David Guetta. Het is een populariteitslijst van iedereen, niet die van jou smaken.


Jouw*, en daar heb je gelijk in, dacht alleen dat Atmozfears een stuk minder populair was ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 00:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Er zijn promo's gelekt van Delete. Het gaat om: State of Emergency, Corruption en Do The Math Remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Conzpiracy schreef:
Er zijn promo's gelekt van Delete. Het gaat om: State of Emergency, Corruption en Do The Math Remix.

Klote voor hem dat iemand het gelekt heeft en dat het ook op een illegale downloadsite staat :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 00:52 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Conzpiracy schreef:
Er zijn promo's gelekt van Delete. Het gaat om: State of Emergency, Corruption en Do The Math Remix.

Klote voor hem dat iemand het gelekt heeft en dat het ook op een illegale downloadsite staat :thumbdown:

Zet dan vooral ff neer dat het op DE illigale site voor hardstyle tracks staat... >.<
Anyway, die tracks lijken allemaal op mutants, alsof ze recycled zijn, totaal niet interresant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 10:10 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Conzpiracy schreef:
Er zijn promo's gelekt van Delete. Het gaat om: State of Emergency, Corruption en Do The Math Remix.

Klote voor hem dat iemand het gelekt heeft en dat het ook op een illegale downloadsite staat :thumbdown:

In principe heeft ie ze zelf gelekt door ze per ongeluk in een openbaar bericht op twitter te gooien. Dat ze daarna openbaar op een site staan is kut idd, maar te verwachten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 10:10 
 
Hardtraxx Addict

The R3belz na Galactica ook een nummer heeft gemaakt die Earth heet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg jammer van die Delete tracks :O
maar wel veel gezeur omtrent Delete sinds hij bij Theracords zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 12:16 
 
Artiest

wootum schreef:
Dozer
Citaat:
Yyeeeeaaaahhh new things coming soon. Had a good meeting with my buddy TheDizZorder and..??????.... soon we tell you more. Have a great weekend raverssss.....


Delt-A schreef:
Mooi om van hem ( & DizZorder ook btw) ook weer eens iets te horen


:) :)

Qlown schreef:
2D die misschien terug op de radio komt?


dat helaas niet... maar meer info binnenkort! Ik kan wel nu vertellen dat ik 4 januari a.s. op Pussy Lounge draai :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 13:23 
 
Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
Erg jammer van die Delete tracks :O
maar wel veel gezeur omtrent Delete sinds hij bij Theracords zit.

Komt vast door die enorme drank- en drugscultuur daar bij TC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Intervention schreef:
Erg jammer van die Delete tracks :O
maar wel veel gezeur omtrent Delete sinds hij bij Theracords zit.

Komt vast door die enorme drank- en drugscultuur daar bij TC.


Really? Begin je daar nou weer over? Nog steeds kom je niet met bewijs dus kappen met die onzin!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 14:13 
 
Hardtraxx Veteran

De namen 'Nerazzurro93' en 'chicken' lijken ook zo erg op elkaar. Niet zo gek dat je die door elkaar haalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 14:46 
 

xd

Moet ik daar nog meer over uitwijden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond Tartaros, Audiofreq en een 1 hour reverse bass special bij TMS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Vanavond Tartaros, Audiofreq en een 1 hour reverse bass special bij TMS.


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 16:09 
 
Hardtraxx Addict

Ran-D ‏@djrandofficial
Citaat:
Working on a new kick! Kabooom http://instagram.com/p/gAxaJ4xEHw/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Iroהite ‏@ironitedj 1h

I'm proud to announce that i started a collab with @goliathofficial! (As some as you already guessued)


Alain // Solutio ‏@djsolutio 1h

Balistic & Zero Vision ft. MC Jeff - Upgrade The Noize (Solutio & The I's Remix) (TiLLT032) Release: 21-11-2013
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 16:27 
 
Hardtraxxer

Dat met de liveact van G4H op Thrillogy een 3e iemand erbij kwam (met masker) toen ze het Qlimax anthem draaide.(daarna was die ook weer gelijk weg?)
(iemand enig idee waarom . Misschien Mc Ruffian ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ricardo1991 schreef:
Dat met de liveact van G4H op Thrillogy een 3e iemand erbij kwam (met masker) toen ze het Qlimax anthem draaide.(daarna was die ook weer gelijk weg?)
(iemand enig idee waarom . Misschien Mc Ruffian ofzo?

algemeen/stel-je-vraag-t821-9175.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

B-Front's Twitter
Busy with 2 new solo tracks! On a rol!! :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 20:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ricardo1991 schreef:
Dat met de liveact van G4H op Thrillogy een 3e iemand erbij kwam (met masker) toen ze het Qlimax anthem draaide.(daarna was die ook weer gelijk weg?)
(iemand enig idee waarom . Misschien Mc Ruffian ofzo?


Was gewoon een fan, die heeft zon masker gekocht. Was samen met iemand die ik kende en kreeg het te horen haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 21:03 
 
Hardtraxxer

cb92 schreef:
Ricardo1991 schreef:
Dat met de liveact van G4H op Thrillogy een 3e iemand erbij kwam (met masker) toen ze het Qlimax anthem draaide.(daarna was die ook weer gelijk weg?)
(iemand enig idee waarom . Misschien Mc Ruffian ofzo?


Was gewoon een fan, die heeft zon masker gekocht. Was samen met iemand die ik kende en kreeg het te horen haha :P

had m nog voorbij zien lopen voor g4h optrad, misschien vergissing van de organisatie ofzo, dat ze m aanzagen als ran-d of adaro xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 21:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Syztrax schreef:
cb92 schreef:
Ricardo1991 schreef:
Dat met de liveact van G4H op Thrillogy een 3e iemand erbij kwam (met masker) toen ze het Qlimax anthem draaide.(daarna was die ook weer gelijk weg?)
(iemand enig idee waarom . Misschien Mc Ruffian ofzo?


Was gewoon een fan, die heeft zon masker gekocht. Was samen met iemand die ik kende en kreeg het te horen haha :P

had m nog voorbij zien lopen voor g4h optrad, misschien vergissing van de organisatie ofzo, dat ze m aanzagen als ran-d of adaro xd


Haha, weet ik niet. Of ze vonden het gewoon leuk voor die jongen haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
B-Front's Twitter
Busy with 2 new solo tracks! On a rol!! :-)


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 22:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Loudness is uitverkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 22:34 
 
Hardtraxx Veteran

Dirty Workz een nieuwe studio erbij krijgt.
Benieuwd voor wie deze zal zijn.

Room 5
Afbeelding
Vorige  1 ... 1922, 1923, 1924, 1925, 1926, 1927, 1928 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen