Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:12 

Hardtraxxer

AndyAsteroids schreef:
Ik heb een brandende vraag. Waarom draaien ZOVEEL dj's Tatarola ft. Da Rook MC - Insane (Kronos Remix)?! In godsnaam. Ik kan er echt niet bij komen. Als toppunt Noisecontrollers op Qlimax, zetten een wereldset neer, een van de beste sets in heel lang imo, speciaal voor hun afscheid vol met nieuwe nummers... En dan zit er 1 nummer tussen dat niet van hen zelf is. En dan is het deze. Waarom? Ben ik de enige die zich dit afvraagt of hoe zit het?

Speciaal voor jou heeft HHZ hem in HWS gedraaid :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 17:49 

Hardstylerzzzz schreef:
Wie is eigenlijk Moridin?

https://partyflock.nl/artist/74894:Moridin

"Rakaroth, Morg, Sirrion & Rahvin" Wie is dat?

Tartaros, The Geminizers & MC Shizzler
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 00:14 

Hardtraxx Veteran

waarom hebben Degos & Re-done nooit collabs ?? is het te ver reizen naar de achterhoek :$ ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 00:41 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
waarom hebben Degos & Re-done nooit collabs ?? is het te ver reizen naar de achterhoek :$ ??

Maar goed :P ze zijn al met z'n tweeën en sommige artiesten komen er gewoon voor uit dat ze liever solo (of duo in dit geval dan) aan projecten werken
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 00:58 

Steffnov schreef:
Maar goed :P ze zijn als met z'n drieën en sommige artiesten komen er gewoon voor uit dat ze liever solo (of duo in dit geval dan) aan projecten werken
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 01:00 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Steffnov schreef:
Maar goed :P ze zijn als met z'n drieën en sommige artiesten komen er gewoon voor uit dat ze liever solo (of duo in dit geval dan) aan projecten werken

Ik weet alleen van Krijn en Peter, wat mis ik? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 01:29 

Hardtraxx Crew

Steffnov schreef:
stefaneke schreef:
Steffnov schreef:

Krijn Broekhuijsen, Peter Damen & Thijs de Heer
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 14:35 

Hardtraxx Veteran

aah die collabs kende ik eerlijk gezegd niet ! nee oke klinkt ook logisch, maar omdat de rest van Theracords wel regelmatig samen de studio in duiken viel het me een beetje op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 16:59 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:

Lekker bijdehand, Stefan xd

Maar goed, je hebt wel gelijk... met zijn tweeën dus :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 13:42 

Hardtraxx Veteran

Ooit wat gebeurd met Showtek - Puta Seid (NitrouZ Bootleg)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 13:46 

Donateur

Destination schreef:
Ooit wat gebeurd met Showtek - Puta Seid (NitrouZ Bootleg)?

Antwoord NitrouZ zelf:

Citaat:
As I dont own the rights to the original track, I do not have permission to give it out or release it.
If there is a chance in the future I will but unfortunately not at this time

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 13:49 

Hardtraxx Veteran

Meneer NitrouZ heeft nog nooit van free releases gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 14:43 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Meneer NitrouZ heeft nog nooit van free releases gehoord?

Sommige geven ze pas gratis weg als ze daar toestemming voor hebben.

Daarom zegt hij ook
Kevin-Raw schreef:
Citaat:
As I dont own the rights to the original track, I do not have permission to give it out or release it.

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 21:01 

Hardtraxx Elite

D.O.N.K.E.Y. zou toch een free worden? Hadden ze het op facebook laatst over, vervolgens hoor je er niks meer van :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 22:54 

Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:
D.O.N.K.E.Y. zou toch een free worden? Hadden ze het op facebook laatst over, vervolgens hoor je er niks meer van :(

Hopen dat het een kerstcadeautje wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 21:09 

iMark schreef:
Anonymous schreef:
Ik had een vraag ivm credits bij hardstyle.com

Ik heb namelijk €8,- aan credits, maar kan ik deze alleen besteden aan nummers? Ik probeer een poster te kopen maar als ik dan naar iDeal ga moet ik alsnog de volle mep betalen...

Moet wel lukken denk ik, stuur anders even een berichte naar ze via de social media. Ze zijn daar vrij actief op als je geld wil uitgeven :-)

kan dus niet :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 14:59 

Hardtraxx Elite

Ik weet niet zo goed waar ik deze vraag / dit onderwerp moet plaatsen dus doe ik het maar hier. :)

De laatste tijd zitten er in erg veel tracks anti's, eerst verwachtte je altijd een melodie dus een normale climax, maar tegenwoordig hebben 1/2 tracks een anticlimax. Het livesets topic staat vol met livesets waar 2/3 een anti heeft. Het mooie aan een anti is juist dat het onverwachts komt. Tegenwoordig verwacht ik bij iedere 'raw' artiest een anti climax. Het speciale is eraf en dat vind ik zelf bijzonder jammer. Zeker wanneer de anti climaxen ook nog bijzonder leeg zijn, zwakke kicks bevatten en een behoorlijke portie drive missen.

Is het tegenwoordig hip om in elke track een anti te stoppen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 15:01 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:

Yup. Hype uit de house scene waar het ook in praktisch elke track zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 02:22 

Andromeda schreef:
Ik weet niet zo goed waar ik deze vraag / dit onderwerp moet plaatsen dus doe ik het maar hier. :)

De laatste tijd zitten er in erg veel tracks anti's, eerst verwachtte je altijd een melodie dus een normale climax, maar tegenwoordig hebben 1/2 tracks een anticlimax. Het livesets topic staat vol met livesets waar 2/3 een anti heeft. Het mooie aan een anti is juist dat het onverwachts komt. Tegenwoordig verwacht ik bij iedere 'raw' artiest een anti climax. Het speciale is eraf en dat vind ik zelf bijzonder jammer. Zeker wanneer de anti climaxen ook nog bijzonder leeg zijn, zwakke kicks bevatten en een behoorlijke portie drive missen.

Ja want anti = hard en hard = nieuwe mainstream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 22:18 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Andromeda schreef:

Ja want anti = hard en hard = nieuwe mainstream.

Eerder anti is 'raw' en 'raw' is die nieuwe shit want rawstyle... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 17:44 

Hoe kan het dat ik bij het afspelen van tracks in Windows Media Player veel minder bass hoor dan via internet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 20:55 

Hardtraxx Addict

EQ instellingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 23:53 

Hardtraxx Elite

Weet iemand waarom de leeftijdgrens op sommige feesten 17+ ipv 18+?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 23:53 

Maximumraver schreef:
EQ instellingen?

Nee, die staat op uit. Dus alles op 0.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 04:58 

Hardtraxx Addict

Nerazzurro93 schreef:
Hoe kan het dat ik bij het afspelen van tracks in Windows Media Player veel minder bass hoor dan via internet?

Gebruik foobar2000.
Vorige  1 ... 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen