M
Hardtraxxer
852 posts member since 2012
last seen Nov 2018
AndyAsteroids wrote:Ik heb een brandende vraag. Waarom draaien ZOVEEL dj's Tatarola ft. Da Rook MC - Insane (Kronos Remix)?! In godsnaam. Ik kan er echt niet bij komen. Als toppunt Noisecontrollers op Qlimax, zetten een wereldset neer, een van de beste sets in heel lang imo, speciaal voor hun afscheid vol met nieuwe nummers... En dan zit er 1 nummer tussen dat niet van hen zelf is. En dan is het deze. Waarom? Ben ik de enige die zich dit afvraagt of hoe zit het?
Speciaal voor jou heeft HHZ hem in HWS gedraaid :P
B
Hardstylerzzzz wrote:Wie is eigenlijk Moridin?

https://partyflock.nl/artist/74894:Moridin

"Rakaroth, Morg, Sirrion & Rahvin" Wie is dat?
Tartaros, The Geminizers & MC Shizzler
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
waarom hebben Degos & Re-done nooit collabs ?? is het te ver reizen naar de achterhoek :$ ??
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Rickzel wrote:waarom hebben Degos & Re-done nooit collabs ?? is het te ver reizen naar de achterhoek :$ ??
View on YouTube

View on YouTube

Maar goed :P ze zijn al met z'n tweeën en sommige artiesten komen er gewoon voor uit dat ze liever solo (of duo in dit geval dan) aan projecten werken
Last edited by Steffnov on 15 Dec 2013 23:59, edited 1 time in total.
S
Steffnov wrote: Maar goed :P ze zijn als met z'n drieën en sommige artiesten komen er gewoon voor uit dat ze liever solo (of duo in dit geval dan) aan projecten werken
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
stefaneke wrote:
Steffnov wrote: Maar goed :P ze zijn als met z'n drieën en sommige artiesten komen er gewoon voor uit dat ze liever solo (of duo in dit geval dan) aan projecten werken
Ik weet alleen van Krijn en Peter, wat mis ik? :P
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Steffnov wrote:
stefaneke wrote:
Ik weet alleen van Krijn en Peter, wat mis ik? :P
Krijn Broekhuijsen, Peter Damen & Thijs de Heer
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
aah die collabs kende ik eerlijk gezegd niet ! nee oke klinkt ook logisch, maar omdat de rest van Theracords wel regelmatig samen de studio in duiken viel het me een beetje op :)
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Steffnov wrote: Ik weet alleen van Krijn en Peter, wat mis ik? :P
Lekker bijdehand, Stefan xd

Maar goed, je hebt wel gelijk... met zijn tweeën dus :thumbup:
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Ooit wat gebeurd met Showtek - Puta Seid (NitrouZ Bootleg)?
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Destination wrote:Ooit wat gebeurd met Showtek - Puta Seid (NitrouZ Bootleg)?
Antwoord NitrouZ zelf:
As I dont own the rights to the original track, I do not have permission to give it out or release it.
If there is a chance in the future I will but unfortunately not at this time
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Meneer NitrouZ heeft nog nooit van free releases gehoord?
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Steffnov wrote:Meneer NitrouZ heeft nog nooit van free releases gehoord?
Sommige geven ze pas gratis weg als ze daar toestemming voor hebben.

Daarom zegt hij ook
Kevin-Raw wrote:
As I dont own the rights to the original track, I do not have permission to give it out or release it.
:P
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 8 days ago
D.O.N.K.E.Y. zou toch een free worden? Hadden ze het op facebook laatst over, vervolgens hoor je er niks meer van :(
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 12 hours ago
Zygoma wrote:D.O.N.K.E.Y. zou toch een free worden? Hadden ze het op facebook laatst over, vervolgens hoor je er niks meer van :(
Hopen dat het een kerstcadeautje wordt.
A
iMark wrote:
Anonymous wrote:Ik had een vraag ivm credits bij hardstyle.com

Ik heb namelijk €8,- aan credits, maar kan ik deze alleen besteden aan nummers? Ik probeer een poster te kopen maar als ik dan naar iDeal ga moet ik alsnog de volle mep betalen...
Moet wel lukken denk ik, stuur anders even een berichte naar ze via de social media. Ze zijn daar vrij actief op als je geld wil uitgeven :-)
kan dus niet :cry: :cry:
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Ik weet niet zo goed waar ik deze vraag / dit onderwerp moet plaatsen dus doe ik het maar hier. :)

De laatste tijd zitten er in erg veel tracks anti's, eerst verwachtte je altijd een melodie dus een normale climax, maar tegenwoordig hebben 1/2 tracks een anticlimax. Het livesets topic staat vol met livesets waar 2/3 een anti heeft. Het mooie aan een anti is juist dat het onverwachts komt. Tegenwoordig verwacht ik bij iedere 'raw' artiest een anti climax. Het speciale is eraf en dat vind ik zelf bijzonder jammer. Zeker wanneer de anti climaxen ook nog bijzonder leeg zijn, zwakke kicks bevatten en een behoorlijke portie drive missen.

Is het tegenwoordig hip om in elke track een anti te stoppen?
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Andromeda wrote:Is het tegenwoordig hip om in elke track een anti te stoppen?
Yup. Hype uit de house scene waar het ook in praktisch elke track zit.
S
Andromeda wrote:Ik weet niet zo goed waar ik deze vraag / dit onderwerp moet plaatsen dus doe ik het maar hier. :)

De laatste tijd zitten er in erg veel tracks anti's, eerst verwachtte je altijd een melodie dus een normale climax, maar tegenwoordig hebben 1/2 tracks een anticlimax. Het livesets topic staat vol met livesets waar 2/3 een anti heeft. Het mooie aan een anti is juist dat het onverwachts komt. Tegenwoordig verwacht ik bij iedere 'raw' artiest een anti climax. Het speciale is eraf en dat vind ik zelf bijzonder jammer. Zeker wanneer de anti climaxen ook nog bijzonder leeg zijn, zwakke kicks bevatten en een behoorlijke portie drive missen.

Ja want anti = hard en hard = nieuwe mainstream.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
stefaneke wrote:
Andromeda wrote:Ik weet niet zo goed waar ik deze vraag / dit onderwerp moet plaatsen dus doe ik het maar hier. :)

Ja want anti = hard en hard = nieuwe mainstream.
Eerder anti is 'raw' en 'raw' is die nieuwe shit want rawstyle... >.<
N
Hoe kan het dat ik bij het afspelen van tracks in Windows Media Player veel minder bass hoor dan via internet?
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
EQ instellingen?
D
Hardtraxx Elite
2349 posts member since 2012
last seen Apr 2017
Weet iemand waarom de leeftijdgrens op sommige feesten 17+ ipv 18+?
N
Maximumraver wrote:EQ instellingen?
Nee, die staat op uit. Dus alles op 0.
Hardtraxx Addict
1606 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Nerazzurro93 wrote:Hoe kan het dat ik bij het afspelen van tracks in Windows Media Player veel minder bass hoor dan via internet?
Gebruik foobar2000.