Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1921, 1922, 1923, 1924, 1925, 1926, 1927 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 22:47 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Technoboy ‏@djtechnoboy
Track is finished! It's Spaghetti-time!!

D-Block & S-te-Fan ‏@DBSTF
@djtechnoboy seeeeeeeenddddd

Technoboy ‏@djtechnoboy
@DBSTF - as soon as u come to Italy for our track-coop I'll bring u to the best place in the city! Promised! ;)

D-Block & S-te-Fan ‏@DBSTF
@djtechnoboy whenever we are welcome brother!

Technoboy ‏@djtechnoboy 14m
@DBSTF call u next week! Lets make/start the plan!


aka collab tussen DBSTF & Technoboy en nieuwe Technoboy is klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat , na het succes van vorig jaar de Hardtraxx Edition van de DJ Mag Top 100 nu weer is teruggekeerd?

Breng nu je stem uit!
off-topic/dj-mag-top-100-the-hardtraxx-edition-breng-nu-je-stem-uit-t39650.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 12:49 
 
Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Qlown schreef:
Parvuz schreef:
Maar je kan wel kijken hoeveel acts er nu bekend zijn en hoeveel tijd er nog over is. Aangezien G4H half uurtje is en niet zo snel iemand op Qlimax anderhalf uur draait.

Bron dat G4H een half uurtje is? Ze hebben ondertussen al genoeg tracks om een uur te vullen. + als anthemmakers zou het maar dom zijn om slechts een halfuurtje daar te staan.

Het zou inderdaad kunnen. Maar gezien het feit dat live acts over het algemeen een half uur zijn en G4H nooit langer dan een half uur is geweest, lijkt me het zeer aannemelijk dat het op Qlimax ook een half uur zal zijn.

Edit: Daarbij waren er vorig jaar 8 acts vooraf vrij gegeven. En 3 surprise acts als ik het goed heb. En dit jaar 9 acts... Het aantal acts zal wel niet opeens van 11 naar 9 gaan.

Ik zie net wel dat verder elk jaar 9 acts is. Fuck it, ik ga toch niet. :P


En op Defqon dit jaar dan? Dat was een uurtje toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 12:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
En op Defqon dit jaar dan? Dat was een uurtje toch.

Nope.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 13:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie aftermovie wel! Van de halve minuut dat ik een camera op mn kop had is er toch een halve seconden in gekomen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 17:35 
 
Hardtraxx Elite

Richardd schreef:
jambekkie schreef:
En op Defqon dit jaar dan? Dat was een uurtje toch.

Nope.


Dat was 45 minuten, dus kunnen ze ook wel een uurtje draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou makkelijk kunnen. Volgens mij is er niet zo heel veel live aan die live-act. Hoor tenminste nooit edits ofzo, gewoon alles snel achter elkaar geplakt is het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 17:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Richardd schreef:
jambekkie schreef:
En op Defqon dit jaar dan? Dat was een uurtje toch.

Nope.


Dat was 45 minuten, dus kunnen ze ook wel een uurtje draaien.

Volgens mij nog iets korter. Ze draaiden in ieder geval niet tot 23:00 vanwege de eindshow die ongeveer 22:45 begon. Desalniettemin geloof ik wel dat ze 45/60 minuten mogen draaien op Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 18:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dozer
Citaat:
Yyeeeeaaaahhh new things coming soon. Had a good meeting with my buddy TheDizZorder and..??????.... soon we tell you more. Have a great weekend raverssss.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 18:48 
 
Hardtraxx Veteran

2D die misschien terug op de radio komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi om van hem ( & DizZorder ook btw) ook weer eens iets te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front schreef:
Yes i made it!! Love the result of this remix for Frontliner!! Gonna test it tonight!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk Death of a Demon of On the Rise :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 21:17 
 

Daveytl schreef:
Hopelijk


Een oudere Frontliner plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Daveytl schreef:
Hopelijk


Een oudere Frontliner plaat.


warphole (B-front remix) :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
stefaneke schreef:
Daveytl schreef:
Hopelijk


Een oudere Frontliner plaat.


warphole (B-front remix) :cry:


:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 13:36 
 
Hardtraxx Veteran

Death of a Demon (B-Front remix) dus.

nieuwe-tracks-hs/frontliner-death-of-a-demon-b-front-remix-t39672.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had Self Deprication ook een goede gevonden voor B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... je door op 'Opties' -> 'Foruminstellingen' -> Zomertijd is in gebruik -> 'Nee' te klikken je de tijd weer goed kan krijgen op Hardtraxx :) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 19:13 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
... je door op 'Opties' -> 'Foruminstellingen' -> Zomertijd is in gebruik -> 'Nee' te klikken je de tijd weer goed kan krijgen op Hardtraxx :) ?


Vreemd dat de gebruiker dit zelf moet instellen. Dit moet toch allemaal automatisch gereld kunnen worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 19:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Luna
Citaat:
Tonight at 8 p.m on @Q_dance radio it's time for a new Luna presents Minus Is More with the best new raw tracks and a guestmix from @thestrangerzau
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 19:33 
 
Hardtraxx Veteran

Hardstyle artiesten in djmag 101/150

101: Psyko Punkz
105: Frequencerz
115: Crypsis
125: B-Front
131: Atmozfears
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
131: Atmozfears


Dit meen je niet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 20:00 
 
Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
Lenny schreef:
131: Atmozfears


Dit meen je niet :lol:


Dat kan je toch ook afvragen bij David Guetta. Het is een populariteitslijst van iedereen, niet die van jou smaken.
Vorige  1 ... 1921, 1922, 1923, 1924, 1925, 1926, 1927 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen