aka collab tussen DBSTF & Technoboy en nieuwe Technoboy is klaar.Technoboy @djtechnoboy
Track is finished! It's Spaghetti-time!!
D-Block & S-te-Fan @DBSTF
@djtechnoboy seeeeeeeenddddd
Technoboy @djtechnoboy
@DBSTF - as soon as u come to Italy for our track-coop I'll bring u to the best place in the city! Promised!
D-Block & S-te-Fan @DBSTF
@djtechnoboy whenever we are welcome brother!
Technoboy @djtechnoboy 14m
@DBSTF call u next week! Lets make/start the plan!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Wist je dat , na het succes van vorig jaar de Hardtraxx Edition van de DJ Mag Top 100 nu weer is teruggekeerd?
Breng nu je stem uit!
DJ Mag Top 100 - The Hardtraxx Edition (UITSLAG VOLLEDIG BEKEND!!)
Breng nu je stem uit!
DJ Mag Top 100 - The Hardtraxx Edition (UITSLAG VOLLEDIG BEKEND!!)
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
En op Defqon dit jaar dan? Dat was een uurtje toch.wrote:Het zou inderdaad kunnen. Maar gezien het feit dat live acts over het algemeen een half uur zijn en G4H nooit langer dan een half uur is geweest, lijkt me het zeer aannemelijk dat het op Qlimax ook een half uur zal zijn.wrote:Bron dat G4H een half uurtje is? Ze hebben ondertussen al genoeg tracks om een uur te vullen. + als anthemmakers zou het maar dom zijn om slechts een halfuurtje daar te staan.wrote:Maar je kan wel kijken hoeveel acts er nu bekend zijn en hoeveel tijd er nog over is. Aangezien G4H half uurtje is en niet zo snel iemand op Qlimax anderhalf uur draait.
Edit: Daarbij waren er vorig jaar 8 acts vooraf vrij gegeven. En 3 surprise acts als ik het goed heb. En dit jaar 9 acts... Het aantal acts zal wel niet opeens van 11 naar 9 gaan.
Ik zie net wel dat verder elk jaar 9 acts is. Fuck it, ik ga toch niet.
Nope.wrote:En op Defqon dit jaar dan? Dat was een uurtje toch.
Mooie aftermovie wel! Van de halve minuut dat ik een camera op mn kop had is er toch een halve seconden in gekomen....
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Dat was 45 minuten, dus kunnen ze ook wel een uurtje draaien.wrote:Nope.wrote:En op Defqon dit jaar dan? Dat was een uurtje toch.
Zou makkelijk kunnen. Volgens mij is er niet zo heel veel live aan die live-act. Hoor tenminste nooit edits ofzo, gewoon alles snel achter elkaar geplakt is het.
Volgens mij nog iets korter. Ze draaiden in ieder geval niet tot 23:00 vanwege de eindshow die ongeveer 22:45 begon. Desalniettemin geloof ik wel dat ze 45/60 minuten mogen draaien op Qlimax.wrote:Dat was 45 minuten, dus kunnen ze ook wel een uurtje draaien.wrote:Nope.wrote:En op Defqon dit jaar dan? Dat was een uurtje toch.
Dozer
Yyeeeeaaaahhh new things coming soon. Had a good meeting with my buddy TheDizZorder and..??????.... soon we tell you more. Have a great weekend raverssss.....
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
2D die misschien terug op de radio komt?
Mooi om van hem ( & DizZorder ook btw) ook weer eens iets te horen
wrote:Yes i made it!! Love the result of this remix for Frontliner!! Gonna test it tonight!!!
Hopelijk Death of a Demon of On the Rise 
-
S
Een oudere Frontliner plaat.wrote:Hopelijk
warphole (B-front remix)wrote:Een oudere Frontliner plaat.wrote:Hopelijk
wrote:warphole (B-front remix)wrote:Een oudere Frontliner plaat.wrote:Hopelijk
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Last edited by iMark on , edited 1 time in total.
Had Self Deprication ook een goede gevonden voor B-Front.
... je door op 'Opties' -> 'Foruminstellingen' -> Zomertijd is in gebruik -> 'Nee' te klikken je de tijd weer goed kan krijgen op Hardtraxx
?
-
IHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Vreemd dat de gebruiker dit zelf moet instellen. Dit moet toch allemaal automatisch gereld kunnen worden?wrote:... je door op 'Opties' -> 'Foruminstellingen' -> Zomertijd is in gebruik -> 'Nee' te klikken je de tijd weer goed kan krijgen op Hardtraxx?
Luna
Tonight at 8 p.m on @Q_dance radio it's time for a new Luna presents Minus Is More with the best new raw tracks and a guestmix from @thestrangerzau
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Hardstyle artiesten in djmag 101/150
101: Psyko Punkz
105: Frequencerz
115: Crypsis
125: B-Front
131: Atmozfears
101: Psyko Punkz
105: Frequencerz
115: Crypsis
125: B-Front
131: Atmozfears
Dit meen je nietwrote: 131: Atmozfears
-
IHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Dat kan je toch ook afvragen bij David Guetta. Het is een populariteitslijst van iedereen, niet die van jou smaken.wrote:Dit meen je nietwrote: 131: Atmozfears