Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1923, 1924, 1925, 1926, 1927, 1928, 1929 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 23:38 
 
Hardtraxx Veteran

Zal wel voor Outlander zijn aangezien hij ook in België woont.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 23:49 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Zal wel voor Outlander zijn aangezien hij ook in België woont.


Ze hebben 4 rooms, en Da Tweekaz, Coone en Hard Driver hebben er 1. De 4de is voor mij onbekend, iemand?

En Outlander zou niet verkeerd zijn, heeft hij wel verdiend! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 09:14 
 
Hardtraxx Veteran

Neilio misschien omdat ie verhuist naar het mainlabel ipv Update? Audiofreq? Of idd Outlander?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Ricardo1991 schreef:
Dat met de liveact van G4H op Thrillogy een 3e iemand erbij kwam (met masker) toen ze het Qlimax anthem draaide.(daarna was die ook weer gelijk weg?)
(iemand enig idee waarom . Misschien Mc Ruffian ofzo?


Was gewoon een fan, die heeft zon masker gekocht. Was samen met iemand die ik kende en kreeg het te horen haha :P

Hahaha geld te veel ofzo? :lol:
http://www.thehorrordome.com/buddy-the- ... -mask.aspx
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 10:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
iMark schreef:
Zal wel voor Outlander zijn aangezien hij ook in België woont.


Ze hebben 4 rooms, en Da Tweekaz, Coone en Hard Driver hebben er 1. De 4de is voor mij onbekend, iemand?

En Outlander zou niet verkeerd zijn, heeft hij wel verdiend! :D


Was de 4e niet The Vision?
Audiofreq of iemand van ANY misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 10:25 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Neilio misschien omdat ie verhuist naar het mainlabel ipv Update? Audiofreq? Of idd Outlander?

Zover ik weet woont Neilio in Almere en Audiofreq in Rotterdam. Lijkt me sterk dat ze dan naar belgie verhuizen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 13:18 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Lenny schreef:
iMark schreef:
Zal wel voor Outlander zijn aangezien hij ook in België woont.


Ze hebben 4 rooms, en Da Tweekaz, Coone en Hard Driver hebben er 1. De 4de is voor mij onbekend, iemand?

En Outlander zou niet verkeerd zijn, heeft hij wel verdiend! :D


Was de 4e niet The Vision?
Audiofreq of iemand van ANY misschien?


Nee, The Vision zit dacht gewoon in NL?



Volgens mij zit deze guy erin ene Yelgo een house producer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Broken Balance schreef:
Lenny schreef:

Ze hebben 4 rooms, en Da Tweekaz, Coone en Hard Driver hebben er 1. De 4de is voor mij onbekend, iemand?

En Outlander zou niet verkeerd zijn, heeft hij wel verdiend! :D


Was de 4e niet The Vision?
Audiofreq of iemand van ANY misschien?


Nee, The Vision zit dacht gewoon in NL?



Volgens mij zit deze guy erin ene Yelgo een house producer :P


Kan ook zijn dat het gewoon een andere Jan Morel studio is. Die lijken zo op elkaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 14:51 
 
Hardtraxx Addict

The Magic Show sinds vorige week weer een downloadlink heeft toegevoegd aan hun podcast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 16:02 
 
Hardtraxx Veteran

New Live act is gemaakt

Minus Militia
-Crypsis
-Radical Redemption
-Chain Reaction

https://partyflock.nl/artist/77423:Minus_Militia
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 16:04 
 
Hardtraxx Elite

Iets met uitmelken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gekkenhuis. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 16:21 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 16:35 
 
Hardtraxx Veteran


:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel leuke edits, ook om HQ te hebben, maar om ze nou zelf te gaan draaien niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 16:57 
 
Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
cb92 schreef:
Ricardo1991 schreef:
Dat met de liveact van G4H op Thrillogy een 3e iemand erbij kwam (met masker) toen ze het Qlimax anthem draaide.(daarna was die ook weer gelijk weg?)
(iemand enig idee waarom . Misschien Mc Ruffian ofzo?


Was gewoon een fan, die heeft zon masker gekocht. Was samen met iemand die ik kende en kreeg het te horen haha :P

Hahaha geld te veel ofzo? :lol:
http://www.thehorrordome.com/buddy-the- ... -mask.aspx



Die jongen met dat masker is een vriend van mij. Ben onder andere samen met hem naar Thrillogy geweest. Ran-D & Adaro vonden het gewoon heel tof dat ie ook zo'n masker had en werd backstage gevraagd. Daarnaast mocht hij ook nog even op podium komen :) En dat masker heeft ie een stuk goedkoper gekocht hoor hahaha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha dat hoop ik toch voor hem. Anders is t een duur geintje. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 17:05 
 
Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Haha dat hoop ik toch voor hem. Anders is t een duur geintje. :P


Nou, het was een stuk goedkoper maar nog steeds duur hoor hahaha. En hij heeft hem rond 4 uur maar van zijn hoofd getrokken, want zo lekker zit het niet de hele avond xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Behoorlijk benauwd lijkt me. :P Wel vette actie om dat te dragen. Beter dan die Vendetta maskers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
New Live act is gemaakt

Minus Militia
-Crypsis
-Radical Redemption
-Chain Reaction

https://partyflock.nl/artist/77423:Minus_Militia


Zal me niks verbazen zal hun Hard Bass afsluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 18:06 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
New Live act is gemaakt
Minus Militia
-Crypsis
-Radical Redemption
-Chain Reaction
https://partyflock.nl/artist/77423:Minus_Militia

Is verwijderd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 18:29 
 
Hardtraxxer

bRt_ schreef:
Pipa schreef:
New Live act is gemaakt
Minus Militia
-Crypsis
-Radical Redemption
-Chain Reaction
https://partyflock.nl/artist/77423:Minus_Militia

Is verwijderd. :P


https://www.facebook.com/MinusMilitiaOfficial?fref=ts
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nirvana of Noise? Geliked door Outblast?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 18:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha dafuq ja ik zag het ook al ja... moeten we Minus Militia gewoon als Hardstyle act zien of gaan ze voor Hardcore?

Beetje verwarrend zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Pipa schreef:
New Live act is gemaakt

Minus Militia
-Crypsis
-Radical Redemption
-Chain Reaction

https://partyflock.nl/artist/77423:Minus_Militia


Zal me niks verbazen zal hun Hard Bass afsluiten.

Dacht ik ook al idd.
Vorige  1 ... 1923, 1924, 1925, 1926, 1927, 1928, 1929 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen