Bij nummer als Nothing Else Matters zeker wel! Die speelde hij toen trouwens ook bij Fear Fmwrote:
nou dat denk ik niet
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
ja maar toch niet live op het podium,, ik zie het al helemaal gaan defqon one mainstage,, donkey rollers livewrote:Bij nummer als Nothing Else Matters zeker wel! Die speelde hij toen trouwens ook bij Fear Fmwrote:
nou dat denk ik niet
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 8 days ago
XQ Showtek in Australie heeft hij het nog gedaanwrote:Misschien eens wat om on-stage te doen dan? Lijkt me wel cool!wrote:Kan hij al. Bij de Fusion Fear FM show speelt hij gitaar en moet je de originele nummers radenwrote:Ziet er goed uit! Nou nog gitaar leren spelen haha (Of kan die het al?)!
En hier een voorbeeldje
View on YouTube
.. Headhunterz Technoboy - War Machine gaat draaien?
djheadhunterz
If i play war machine saturday, do i play the 2005 remix or the original?
Respect! zeker als hij de 2005 Remix draait.wrote:.. Headhunterz Technoboy - War Machine gaat draaien?
djheadhunterz
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Technoboy - War Machine (Headhunterz Remix)wrote:Respect! zeker als hij de 2005 Remix draait.wrote:.. Headhunterz Technoboy - War Machine gaat draaien?
djheadhunterz
tis sarcastisch gezegd denk ik.
Zatox Facebook:
The track is Done finally!! Really soon i will announce the name of my new label.Hope tomorrow i can put a preview of my new track . Ciaooo
Niet Scantraxx AUB niet Scantraxx.
The track is Done finally!! Really soon i will announce the name of my new label.Hope tomorrow i can put a preview of my new track . Ciaooo
Niet Scantraxx AUB niet Scantraxx.
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
ZATOX:
nieuw label dus. BETER GEEN SCANTRAXX DAN GA IK HUILEN XD
nieuw label dus. BETER GEEN SCANTRAXX DAN GA IK HUILEN XD
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
whwhwaa dakpan xD
Kan niet anders worden dan Scantraxx toch? Ik zou 't echt vet vinden. Ookal zijn ze niet perfect, tis toch stiekem m'n favoriete label. En Zatox is gewoon een held, die aan Scantraxx echt veel toevoegt.
Scantraxx is Zatox niet waard. Tegenwoordig echt een kut label waarvan 80% van de releases zuigt. Zatox past totaal niet tussen die artiesten die er nu zitten.wrote:Kan niet anders worden dan Scantraxx toch? Ik zou 't echt vet vinden. Ookal zijn ze niet perfect, tis toch stiekem m'n favoriete label. En Zatox is gewoon een held, die aan Scantraxx echt veel toevoegt.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
beter ZATRECORDS,,
gewoon een eigen label voor hem,, tat & zat en italiaanse talentjes
Hij heeft echt een heerlijke typische sound.
Dat verdient wel een eigen label. K zou een sublabel van Scantraxx prima vinden, k denk echter dat hij zelf iets gaat beginnen. Zoals Alpha2 in het begin.
Dat verdient wel een eigen label. K zou een sublabel van Scantraxx prima vinden, k denk echter dat hij zelf iets gaat beginnen. Zoals Alpha2 in het begin.
Het word toch Scantraxx. Kijk naar die TL van Prophets set @ euphoria.
Zou ie dan bij Scantraxx Italy komen. Lijkt me dan ook weer beetje raar, davide is toch totaal andere stijl.
En de samenwerkingen met Tat altijd. Bijven die komen? Dat was altijd
De tijd zal 't leren
Zou ie dan bij Scantraxx Italy komen. Lijkt me dan ook weer beetje raar, davide is toch totaal andere stijl.
En de samenwerkingen met Tat altijd. Bijven die komen? Dat was altijd
De tijd zal 't leren
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
miss zijn eigen ding bij saifam
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
sound past er helemaal niet bijwrote:doe maar TILT records
Juist wel joh, rauw en melodieus.wrote:sound past er helemaal niet bijwrote:doe maar TILT records
& Hardwrote:Juist wel joh, rauw en melodieus.wrote:sound past er helemaal niet bijwrote:doe maar TILT records
Jammergenoeg verwacht ik niet dat 't TILLT word. Bijna zeker van Scantraxx. En anders iets voor 'm zelf.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
bij seismic kreeg ik altijd een heel ander gevoel als bij zatox,, maarja we zien welwrote:Juist wel joh, rauw en melodieus.wrote:sound past er helemaal niet bijwrote:doe maar TILT records
Ik zou me er maar niet te druk om maken. Morgen zien we wel weer verder!
Diversiteit? Zatox is ver boven het gemiddeld niveau van welk label dan ook. Nu zit hij ook eigenlijk bij een label dat alleen uit hem en The R3bels bestaat, wat hem denk ik wel terughoudt qua promotie enzo. Niet te vergeten dat er echt (meer) lekkere samenwerkingen kunnen komenwrote:Scantraxx is Zatox niet waard. Tegenwoordig echt een kut label waarvan 80% van de releases zuigt. Zatox past totaal niet tussen die artiesten die er nu zitten.
Tjah, aan de ene kant bied scantraxx veel mogelijkheden voor hem. Promotie, samenwerkingen enz.
Aan de andere kant word ie bij scantraxx wss wel in een hokje geplaatst, en kan hij tracks niet helemaal zo maken zoals hij dat wil.
Aan de andere kant word ie bij scantraxx wss wel in een hokje geplaatst, en kan hij tracks niet helemaal zo maken zoals hij dat wil.
Hoezo? Alpha Twins hebben ook 100% creatieve vrijheid hoor, en dat is nou ook niet 100% de Scantraxx sound. Iedereen was bang voor inperking van A2Records, maar op sich was dat totaal niet aan de hand.wrote:Tjah, aan de ene kant bied scantraxx veel mogelijkheden voor hem. Promotie, samenwerkingen enz.