Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 20:18 

Hardtraxx Veteran

Word denk ik wel Scantraxx Dov en hij twitteren ook opvallend vaak de laatste tijd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 20:19 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Rik schreef:
Tjah, aan de ene kant bied scantraxx veel mogelijkheden voor hem. Promotie, samenwerkingen enz.

Aan de andere kant word ie bij scantraxx wss wel in een hokje geplaatst, en kan hij tracks niet helemaal zo maken zoals hij dat wil.

Hoezo? Alpha Twins hebben ook 100% creatieve vrijheid hoor, en dat is nou ook niet 100% de Scantraxx sound. Iedereen was bang voor inperking van A2Records, maar op sich was dat totaal niet aan de hand.

maar aaan de andere kant word ene intro van de krusaders wel 3 keer fagekeurd door scantraxx :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 20:54 

Donateur

Gaat sowieso Scantraxx Italy worden ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 21:01 

Hardtraxx Veteran

neej, nieuw bericht op facebook, word een nieuw label !
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 21:05 

Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:

Zijn nieuwe label ja, is dus gewoon Scantraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 21:06 

Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:

Link? edit: Hebbes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 21:24 

Hardtraxx Elite

Waarom is hij eigenlijk weggegaan bij wicked?
Verder als hij bij Scantraxx komt vind ik dat zo belachelijk,Scantraxx past gewoon totaal niet bij zatox, dikke bass en kicks iets wat bij scantraxx verboden is. Het hardstyle jaar 2010 krijgt gelijk een smerig kantje.
Hoe kan een van mn helden dit nou ooit doen vraag ik me af? (als het waar is in ieder geval)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 21:26 

Hardtraxxer

Zolang die dikke tracks blijft maken, wat maakt het label dan uit? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 21:27 

Hardtraxx Veteran

Just4Music schreef:
Waarom is hij eigenlijk weggegaan bij wicked?
Verder als hij bij Scantraxx komt vind ik dat zo belachelijk,Scantraxx past gewoon totaal niet bij zatox, dikke bass en kicks iets wat bij scantraxx verboden is. Het hardstyle jaar 2010 krijgt gelijk een smerig kantje.
Hoe kan een van mn helden dit nou ooit doen vraag ik me af? (als het waar is in ieder geval)

Helemaal mee eens. Die opmerking over 2010. :thumbup: Gaat de foute kant op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 21:28 

Hardtraxx Veteran

Wtf!? Zatox bij Scantraxx! Kom op hé!

We kunnen onderhand wel de naam Scantraxx aan de stijl gaan hangen want het grootste gros van de artiesten zit tegenwoordig toch al bij Scantraxx!

Weer een mooie reden erbij om wat meer met andere stijlen te gaan experimenteren want Hardstyle is over een tijdje toch alleen maar het zelfde als het zo door gaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 21:32 

Hardtraxx Veteran

Waar staat Scantraxx dan? Dat neem je nu gewoon weer aan..

Hij heeft het over Brand New Label. Wacht nou maar eventjes af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 21:36 

Hardtraxx Veteran

Dat staat in een aantal reacties hier. Maar als het niet zo is dan trek ik het wel weer in hoor. Maar ik verwacht ook dat het Scantraxx zal zijn en volgens mij dan onder meer het zelfde idee als A2 Records.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 21:39 

Hardtraxx Veteran

Dennis Aka Mash schreef:
Dat staat in een aantal reacties hier. Maar als het niet zo is dan trek ik het wel weer in hoor. Maar ik verwacht ook dat het Scantraxx zal zijn en volgens mij dan onder meer het zelfde idee als A2 Records.

Stel dat het zo zou zijn? Wat dan nog? Als hij gewoon de creatieve vrijheid krijgt is dat allemaal geen probleem neem ik aan. A2 Records doet alleen de distributie bij Scantraxx en opereert verder onafhankelijk, dus ik zou me maar niet te druk maken. Zatox wil uiteindelijk ook gewoon op zijn eigen manier platen maken, daar houd hij echt wel rekening mee als hij een beslissing neemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 21:42 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Dennis Aka Mash schreef:

Stel dat het zo zou zijn? Wat dan nog? Als hij gewoon de creatieve vrijheid krijgt is dat allemaal geen probleem neem ik aan. A2 Records doet alleen de distributie bij Scantraxx en opereert verder onafhankelijk, dus ik zou me maar niet te druk maken. Zatox wil uiteindelijk ook gewoon op zijn eigen manier platen maken, daar houd hij echt wel rekening mee als hij een beslissing neemt.

Het gaat om het feit dat het een Monopoly wordt. Scantraxx neemt maar over wat ze willen puur omdat ze nu al de halve scene zowat bezitten. Echter is het gerucht dat Zatox naar Scantraxx gaat alweer half ontkracht maar dat kan ik nog niet met zekerheid zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 21:45 

Hardtraxx Veteran

Wat Dakpan inderdaad al zegt. Het wordt een groot monopoly waar Scantraxx de 'rijkste' in wordt (en al een beetje is). En dan krijgt één bepaalde groep/instantie, of hoe je het ook noemen wilt, meer te zeggen en gaat het allemaal op elkaar lijken.

Je ziet toch ook zo vaak dat bedrijven zich weer opsplitsen na een fusie om meer concurrentie te creeeren of dat de overheid een bedrijf start om meer concurrentie te creeeren in een bepaald markt deel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 21:46 

Artiest

dawasiknie schreef:
Gaat sowieso Scantraxx Italy worden ja.

OMG wat een bullshit... Hij krijgt inderdaad zn eigen label ;)

Dus nu kappe met allemaal die Scantraxx bullshit
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 21:47 

Donateur

Het zou best wel eens kunnen dat het label de naam krijgt van een van zijn nieuwste tracks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 21:47 

Hardtraxx Veteran

Nego,
Citaat:
Dus niet kappe met allemaal die Scantraxx bullshit

Bedoel je niet

Citaat:
Dus kappe met allemaal die Scantraxx bullshit
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 21:49 

Artiest

Bedoelde nu :)

Ik heb eergister nog met hem aan de tel gehangen en zn nieuwe label wordt bommetje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 21:50 

Aan het typen...

ik hoop dat Zatox & Alphatwins samen iets nieuws gaan starten, vooral gezien de release problemen op a2records. Weg bij die monopolisten :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 21:51 

Hardtraxx Veteran

Ik kan nu rustig slapen vannacht. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 21:51 

Hardtraxx Veteran

Nego schreef:
Bedoelde nu :)

Ik heb eergister nog met hem aan de tel gehangen en zn nieuwe label wordt bommetje :)

Zo. Het hoge woord is er ook uit hoor. haha! Al die heibel om niets..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 21:53 

Donateur

ok ik zal mijn mening ook is geven:
als hij naar scantraxx gaat en hij krijgt zijn creatieve vrijheid is dat ten goede.
En het positieve zal zijn dat hij sneller nummers zal kunnen uitbrengen en dat ze ook sneller op web zullen komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 21:55 

Artiest

Lyst schreef:
ik hoop dat Zatox & Alphatwins samen iets nieuws gaan starten, vooral gezien de release problemen op a2records. Weg bij die monopolisten :yes:

Volgens mij heb je geen flauw idee van wat je nu net zegt hahaha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 21:57 

Aan het typen...

Nego schreef:
Lyst schreef:

Volgens mij heb je geen flauw idee van wat je nu net zegt hahaha.

Nee dat releaseprobleem zal vast wel blijven xd of bedoel je dat niet en houdt eens op mij de hele tijd te verbeteren ^^
Wat ik bedoelde was dat a2 en zatox wel enigzins bij elkaar op een label passen qua stijl en ze zijn ook bezig met een productie samen. Waar ik op hoopte was dat a2 scantraxx zat was :whistle: , maarja ze zullen niet snel hun eigen label opgeven denk ik. Maarja, ik heb mijn recht om te blijven dromen ;)
Vorige  1 ... 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen