Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Word denk ik wel Scantraxx Dov en hij twitteren ook opvallend vaak de laatste tijd :thumbsup:
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Khadber wrote:
Rik wrote:Tjah, aan de ene kant bied scantraxx veel mogelijkheden voor hem. Promotie, samenwerkingen enz.

Aan de andere kant word ie bij scantraxx wss wel in een hokje geplaatst, en kan hij tracks niet helemaal zo maken zoals hij dat wil.
Hoezo? Alpha Twins hebben ook 100% creatieve vrijheid hoor, en dat is nou ook niet 100% de Scantraxx sound. Iedereen was bang voor inperking van A2Records, maar op sich was dat totaal niet aan de hand.
maar aaan de andere kant word ene intro van de krusaders wel 3 keer fagekeurd door scantraxx :P
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Gaat sowieso Scantraxx Italy worden ja.
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
neej, nieuw bericht op facebook, word een nieuw label !
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
dj-rico01 wrote:neej, nieuw bericht op facebook, word een nieuw label !
Zijn nieuwe label ja, is dus gewoon Scantraxx.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
dj-rico01 wrote:neej, nieuw bericht op facebook, word een nieuw label !
Link? edit: Hebbes.
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Waarom is hij eigenlijk weggegaan bij wicked?
Verder als hij bij Scantraxx komt vind ik dat zo belachelijk,Scantraxx past gewoon totaal niet bij zatox, dikke bass en kicks iets wat bij scantraxx verboden is. Het hardstyle jaar 2010 krijgt gelijk een smerig kantje.
Hoe kan een van mn helden dit nou ooit doen vraag ik me af? (als het waar is in ieder geval)
Hardtraxxer
766 posts member since 2010
last seen Jun 2019
Zolang die dikke tracks blijft maken, wat maakt het label dan uit? :/
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Just4Music wrote:Waarom is hij eigenlijk weggegaan bij wicked?
Verder als hij bij Scantraxx komt vind ik dat zo belachelijk,Scantraxx past gewoon totaal niet bij zatox, dikke bass en kicks iets wat bij scantraxx verboden is. Het hardstyle jaar 2010 krijgt gelijk een smerig kantje.
Hoe kan een van mn helden dit nou ooit doen vraag ik me af? (als het waar is in ieder geval)
Helemaal mee eens. Die opmerking over 2010. :thumbup: Gaat de foute kant op.
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Wtf!? Zatox bij Scantraxx! Kom op hé!

We kunnen onderhand wel de naam Scantraxx aan de stijl gaan hangen want het grootste gros van de artiesten zit tegenwoordig toch al bij Scantraxx!

Weer een mooie reden erbij om wat meer met andere stijlen te gaan experimenteren want Hardstyle is over een tijdje toch alleen maar het zelfde als het zo door gaat!
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Waar staat Scantraxx dan? Dat neem je nu gewoon weer aan..

Hij heeft het over Brand New Label. Wacht nou maar eventjes af.
Hardtraxx Veteran
Dat staat in een aantal reacties hier. Maar als het niet zo is dan trek ik het wel weer in hoor. Maar ik verwacht ook dat het Scantraxx zal zijn en volgens mij dan onder meer het zelfde idee als A2 Records.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Dennis Aka Mash wrote:Dat staat in een aantal reacties hier. Maar als het niet zo is dan trek ik het wel weer in hoor. Maar ik verwacht ook dat het Scantraxx zal zijn en volgens mij dan onder meer het zelfde idee als A2 Records.
Stel dat het zo zou zijn? Wat dan nog? Als hij gewoon de creatieve vrijheid krijgt is dat allemaal geen probleem neem ik aan. A2 Records doet alleen de distributie bij Scantraxx en opereert verder onafhankelijk, dus ik zou me maar niet te druk maken. Zatox wil uiteindelijk ook gewoon op zijn eigen manier platen maken, daar houd hij echt wel rekening mee als hij een beslissing neemt.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Khadber wrote:
Dennis Aka Mash wrote:Dat staat in een aantal reacties hier. Maar als het niet zo is dan trek ik het wel weer in hoor. Maar ik verwacht ook dat het Scantraxx zal zijn en volgens mij dan onder meer het zelfde idee als A2 Records.
Stel dat het zo zou zijn? Wat dan nog? Als hij gewoon de creatieve vrijheid krijgt is dat allemaal geen probleem neem ik aan. A2 Records doet alleen de distributie bij Scantraxx en opereert verder onafhankelijk, dus ik zou me maar niet te druk maken. Zatox wil uiteindelijk ook gewoon op zijn eigen manier platen maken, daar houd hij echt wel rekening mee als hij een beslissing neemt.
Het gaat om het feit dat het een Monopoly wordt. Scantraxx neemt maar over wat ze willen puur omdat ze nu al de halve scene zowat bezitten. Echter is het gerucht dat Zatox naar Scantraxx gaat alweer half ontkracht maar dat kan ik nog niet met zekerheid zeggen.
Hardtraxx Veteran
Wat Dakpan inderdaad al zegt. Het wordt een groot monopoly waar Scantraxx de 'rijkste' in wordt (en al een beetje is). En dan krijgt één bepaalde groep/instantie, of hoe je het ook noemen wilt, meer te zeggen en gaat het allemaal op elkaar lijken.

Je ziet toch ook zo vaak dat bedrijven zich weer opsplitsen na een fusie om meer concurrentie te creeeren of dat de overheid een bedrijf start om meer concurrentie te creeeren in een bepaald markt deel.
Last edited by Dennis Aka Mash on , edited 1 time in total.
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen 8 days ago
dawasiknie wrote:Gaat sowieso Scantraxx Italy worden ja.

OMG wat een bullshit... Hij krijgt inderdaad zn eigen label ;)

Dus nu kappe met allemaal die Scantraxx bullshit
Last edited by Nego on , edited 1 time in total.
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Het zou best wel eens kunnen dat het label de naam krijgt van een van zijn nieuwste tracks..
Hardtraxx Veteran
Nego,
Dus niet kappe met allemaal die Scantraxx bullshit
Bedoel je niet
Dus kappe met allemaal die Scantraxx bullshit
N
Artiest
last seen 8 days ago
Bedoelde nu :)

Ik heb eergister nog met hem aan de tel gehangen en zn nieuwe label wordt bommetje :)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
ik hoop dat Zatox & Alphatwins samen iets nieuws gaan starten, vooral gezien de release problemen op a2records. Weg bij die monopolisten :yes:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Ik kan nu rustig slapen vannacht. :clap:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Nego wrote:Bedoelde nu :)

Ik heb eergister nog met hem aan de tel gehangen en zn nieuwe label wordt bommetje :)
Zo. Het hoge woord is er ook uit hoor. haha! Al die heibel om niets..
1999 posts member since 2009
last seen Apr 2014
ok ik zal mijn mening ook is geven:
als hij naar scantraxx gaat en hij krijgt zijn creatieve vrijheid is dat ten goede.
En het positieve zal zijn dat hij sneller nummers zal kunnen uitbrengen en dat ze ook sneller op web zullen komen
N
Artiest
last seen 8 days ago
Lyst wrote:ik hoop dat Zatox & Alphatwins samen iets nieuws gaan starten, vooral gezien de release problemen op a2records. Weg bij die monopolisten :yes:
Volgens mij heb je geen flauw idee van wat je nu net zegt hahaha.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Nego wrote:
Lyst wrote:ik hoop dat Zatox & Alphatwins samen iets nieuws gaan starten, vooral gezien de release problemen op a2records. Weg bij die monopolisten :yes:
Volgens mij heb je geen flauw idee van wat je nu net zegt hahaha.
Nee dat releaseprobleem zal vast wel blijven xd of bedoel je dat niet en houdt eens op mij de hele tijd te verbeteren ^^
Wat ik bedoelde was dat a2 en zatox wel enigzins bij elkaar op een label passen qua stijl en ze zijn ook bezig met een productie samen. Waar ik op hoopte was dat a2 scantraxx zat was :whistle: , maarja ze zullen niet snel hun eigen label opgeven denk ik. Maarja, ik heb mijn recht om te blijven dromen ;)