FUSION EN SCANTRAXX GAAN SAMEN! OOOHOOOOHOO
Ze fuseren, om even een voor de hand liggende woordgrap te maken
Ze fuseren, om even een voor de hand liggende woordgrap te maken
Mss gaan ze gewoon heel veel samenwerken, waardoor het handig is om naast elkaar te zitten? Bas en Arjan hebben nu 2 aparte ruimtes dacht ik, mss gaan die nu in 1 ruimte en Hhz in de andere?wrote:En Noisecontrollers hebben ´net´ allebei een eigen studio bij Fusion, lijkt me heel apart als ze daar weggaan.
Al snap ik ook niet wat Headhunterz daar dan te zoeken zou hebben met een studio..
Ik wacht het maar rustig af
een album misschien?wrote:Mss gaan ze gewoon heel veel samenwerken, waardoor het handig is om naast elkaar te zitten? Bas en Arjan hebben nu 2 aparte ruimtes dacht ik, mss gaan die nu in 1 ruimte en Hhz in de andere?wrote:En Noisecontrollers hebben ´net´ allebei een eigen studio bij Fusion, lijkt me heel apart als ze daar weggaan.
Al snap ik ook niet wat Headhunterz daar dan te zoeken zou hebben met een studio..
Ik wacht het maar rustig af
lol, als ik er heen zou gaan zou ik misschien wel de hele avond knallen in topdeckwrote:XQ: HHz Timetable:
BlackBox
22:30 - 00:00 Darren Mase
00:00 - 01:00 Headhunterz
01:00 - 02:30 Headhunterz VS Wildstylez
02:30 - 03:45 Headhunterz VS Brennan Heart
03:45 - 04:00 Project One
04:00 - 05:00 D-Block & S-te-Fan
05:00 - 06:00 Headhunterz vs Noisecontrollers
06:00 - 07:00 Proppy & Heady
Hosted by: Villain
Topdeck
21:30 - 23:30 Scope DJ
23:30 - 01:30 A-Lusion
01:30 - 03:30 Alpha²
03:30 - 05:30 Frontliner
als niet-dagjesmens had je dat wel geweten van te vorenwrote:Een kwartier (!) Project One
Waar the fuck slaat dat nou weer op? :')wrote:als niet-dagjesmens had je dat wel geweten van te vorenwrote:Een kwartier (!) Project One
Ik ook denk ik danwrote:Oke, ik zal wel iets gemist hebben...
Idd, een half uur wel verwacht, maar een kwartier is wel heel kort? Ik ga trouwens wel gewoon de hele nacht in de main doorbrengen. Zou er normaal tijdens DBSTF wel uit gaan, maar wil die remix van hen niet missen. Heel mss sla ik Brennan Heart over voor A2.wrote:Waar the fuck slaat dat nou weer op? :')wrote:als niet-dagjesmens had je dat wel geweten van te vorenwrote:Een kwartier (!) Project One
Als je op die "very hard remix" wacht zou je prima naar Frontliner kunnen, want die draaien ze toch op het einde.wrote: Idd, een half uur wel verwacht, maar een kwartier is wel heel kort? Ik ga trouwens wel gewoon de hele nacht in de main doorbrengen. Zou er normaal tijdens DBSTF wel uit gaan, maar wil die remix van hen niet missen. Heel mss sla ik Brennan Heart over voor A2.
Onzin ik heb maar 1x eerder een optreden van kwartiertje gezien.wrote:als niet-dagjesmens had je dat wel geweten van te vorenwrote:Een kwartier (!) Project One
View on YouTubewrote:Wist je dat Jack of Sound de black remix-contest heeft gewonnen?
Bron: http://www.jackofsound.nl
Wel raar dat hij bij media verwijst naar allerlei willekeurige youtube accounts. Hij kan toch beter verwijzen naar de accounts van Fusion etc.?wrote:.... MC DV8 een nieuwe website heeft
http://www.mcdv8.nl
Kan hij al. Bij de Fusion Fear FM show speelt hij gitaar en moet je de originele nummers radenwrote:Ziet er goed uit! Nou nog gitaar leren spelen haha (Of kan die het al?)!
Misschien eens wat om on-stage te doen dan? Lijkt me wel cool!wrote:Kan hij al. Bij de Fusion Fear FM show speelt hij gitaar en moet je de originele nummers radenwrote:Ziet er goed uit! Nou nog gitaar leren spelen haha (Of kan die het al?)!
nou dat denk ik nietwrote:Misschien eens wat om on-stage te doen dan? Lijkt me wel cool!wrote:Kan hij al. Bij de Fusion Fear FM show speelt hij gitaar en moet je de originele nummers radenwrote:Ziet er goed uit! Nou nog gitaar leren spelen haha (Of kan die het al?)!