Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 18:33 

Hardtraxx Veteran

Wist je dat The Prophet een nieuwe track afheeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 18:38 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

Ik lees het nu ook. :)

Zolang hij maar beter is dan My Religion of Don't Touch Me, wat dat vond ik persoonlijk helemaal niets. Recession/Morphed/Chubby achtig vind ik een stuk beter :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 19:45 

Hardtraxxer

Ja maar dan wel een beetje beter afgewerkt. Als ik die nummers luister krijg ik altijd zo'n gevoel dat hij hele oude apparaten gebruikt o.i.d. weet ook niet precies hoe ik het moet omschrijven.

Ben wel zeer benieuwd naar wat hij nu heeft gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 19:48 

Hardtraxx Veteran

recession was goud! Chubby vond ik ook wel grappig :D

wist je dat ik zin heb in carnaval. B-frontliner 2 uur :worship: Noize supressor, psyko punkz :love: en Brennan Heart
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 19:59 

Hardtraxx Veteran

LennartOpp schreef:
Ja maar dan wel een beetje beter afgewerkt. Als ik die nummers luister krijg ik altijd zo'n gevoel dat hij hele oude apparaten gebruikt o.i.d. weet ook niet precies hoe ik het moet omschrijven.

Dat is juist vet! Die oldskool sound!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 20:22 

Hardtraxx Veteran

Dennis Aka Mash schreef:
LennartOpp schreef:

Dat is juist vet! Die oldskool sound!

Ja want tegenwoordig mag het niet old-skool klinken alles moet met kleurige melodie jwt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 22:25 

Donateur

Khadber schreef:
Dakpan schreef:

Zolang hij maar beter is dan My Religion of Don't Touch Me, wat dat vond ik persoonlijk helemaal niets. Recession/Morphed/Chubby achtig vind ik een stuk beter :).

Morphed was helaas ruk afgewerkt met die achterlijke kicks, maar het idee was super. Recession was wel aardig, en Chubby :worship: . Heerlijk eenvoudig en toch zo lekker.
Ook The Force (van SCTX Unreleased) is super. Ik hoop dat hij het nog steeds kan iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 22:51 

Hardtraxx Veteran

Wist je dat me nu (pas) opvalt dat het logo van TTR wel erg veel van een hakenkruis weg heeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 22:54 

Donateur

Wist je dat bij:
Scantraxx S.W.A.T. tour 2009
Djz: The Prophet, Frontliner, Scope Dj, Headhunterz presents Gostosa, A-lusion, Clive King, Alpha², Mc Da Syndrome
Date: 12th September 2009
Venue: Airport, Weeze, Germany (Q-BASE)
Price: € 46,00 (Ex Fee) Ticketonline.nl
de namen in het rood staan BEHALVE die van Gostosa
(en Clive King & Alpha Twins)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 22:58 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Khadber schreef:
Dakpan schreef:

Morphed was helaas ruk afgewerkt met die achterlijke kicks, maar het idee was super. Recession was wel aardig, en Chubby :worship: . Heerlijk eenvoudig en toch zo lekker.
Ook The Force (van SCTX Unreleased) is super. Ik hoop dat hij het nog steeds kan iig.

The Force! Heeeerlijk, alleen jammer dat ie kwa stijl zo apart is dan het grote gros producties. Waardoor hij, vind ik persoonlijk, raar valt in een set tussen alle andere producties door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 22:58 

Donateur

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 23:00 

Hardtraxx Veteran

Lol!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 23:03 

Donateur

Dennis Aka Mash schreef:
The Force! Heeeerlijk, alleen jammer dat ie kwa stijl zo apart is dan het grote gros producties. Waardoor hij, vind ik persoonlijk, raar valt in een set tussen alle andere producties door.

Vind ik wel meevallen, hij is wel een beetje kut om in te mixen ja, maar uitmixen gaat met deze plaat fantastisch als je de juiste punten weet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 23:21 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Vanaf februari is de studio van Headhunterz twee meter naast die van Noisecontrollers gevestigd.

Wat denken jullie dat dit te betekenen heeft? Hhz krijgt nieuwe studio. Gaat hij in het pand van Fusion? Gaat hij bij Fusion? Of gaat NC ergens anders naar toe? Gaan ze samen een label starten? hmmm benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 23:23 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Citaat:
Vanaf februari is de studio van Headhunterz twee meter naast die van Noisecontrollers gevestigd.

Wat denken jullie dat dit te betekenen heeft? Hhz krijgt nieuwe studio. Gaat hij in het pand van Fusion? Gaat hij bij Fusion? Of gaat NC ergens anders naar toe? Gaan ze samen een label starten? hmmm benieuwd.

Headhunterz bij Fusion lijkt me redelijk uitgesloten, zeker als je hem ziet met The Prophet in zo'n interview.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 23:24 

Hardtraxx Veteran

Ja lijkt mij ook onmogelijk... Eerder nog anders om...

Edit: maar als nc niet met hun studio ergens anders komen, komt hhz wel met zijn studio in het pand van Fusion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 23:41 

Hardtraxx Veteran

scantraxx en fusion aan fusioneren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 23:45 

Hardtraxx Addict

NC verhuist naast HHZ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 23:48 

Hardtraxx Veteran

Wesz schreef:
NC verhuist naast HHZ?

NC werd the cheesy voor fusion dus hebben nu getekend bij scantraxx? zou ook de enorme noisecontrollers overkill verklaren van de afgelopen tijd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 00:00 

Hardtraxx Addict

wat hebbe mense met overkill? wat bedoele jullie daarmee :/
Maar dat NC weg gaat bij Fusion? Denk het niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 00:05 

Hardtraxx Veteran

Wist je dat er weer cd komt van Hard Bass?

-->

Citaat:
Het nieuwe HARDBASS 4CD Album, Volume 10, mixed by, Crypsis, Wildstylez, Tatanka en Noisecontrollers, is ZEER binnenkort verkrijgbaar via deze link naar de Midtown E-shop en natuurlijk de Midtown filialen in Rotterdam en Eindhoven!!

http://www.midtownshop.nl/en/product/7834/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 00:43 

Hardtraxx Addict

:$ de 4 beste
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 00:54 

Hardtraxxer

Wesz schreef:
NC verhuist naast HHZ?

Nieuw Label?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 00:58 

Donateur

Of NC & HHZ beginnen een nieuw label, of NC komt bij Scantraxx.. Lijkt me erg vreemd dat Heady naar fusion zou gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 01:45 

Hardtraxxer

Teknizion schreef:

Van de DefQon.1 2006 intro toch?

En Noisecontrollers hebben ´net´ allebei een eigen studio bij Fusion, lijkt me heel apart als ze daar weggaan.
Al snap ik ook niet wat Headhunterz daar dan te zoeken zou hebben met een studio..
Ik wacht het maar rustig af :)
Vorige  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen