boeie dat het op tv wordt uitgezonden... Tmf heeft het wsl voorgesteld en zij hebben gwn ja gezegd nogal logisch dat ze dat doen. En je kunt het er wel niet mee eens zijn maar hs wordt nou eenmaal commercieler. Als ik naar een house club ga int weekend wordt er ook altijd wel hs gedraaid. Gwn niet zo zeiken en respect hebben voor je artiesten. Ik vind ook niet alle nummer geweldig maar ze hebben iig duidelijk een eigen stijl en dat hebben lang niet alle artiesten.
ik vind het niet echt logisch dat ze dan hun ja woord geven voor het uitzenden van deze clip
Stel jij bent artiest. Je hebt je eigen filmpje en tmf vraagt of ze dat uit mogen zenden. Dat zorgt ervoor dat je naam krijgt ook buiten de hs liefhebbers om en je trekt wellicht mssn publiek die nog niet eerder met hs in aanraking zijn geweest. Dat ze dit voor commerciele doeleinden doen kan ik me niet echt voorstellen. Die jongens zitten volgeboekt en verdienen heus wel genoeg. Zij willen gwn hardstyle brengen aan de rest van de wereld en om dan je clip te tonen op tmf waar iedere dag duizenden mensen naar kijken lijkt me een hele goede optie om je muziek te showen aan iedereen buiten de scene.
Snap het hele gezeik over 1 videoclip op TV niet helemaal. Jump is kapot gemaakt door het kut dansje... toen dat bekend is geworden is de muziek iets softer geworden (jeckyll & hyde) want de echte jump was te hard voor de super commerciele doeleinden. Veel mensen zijn over gegaan naar hardstyle ... de hype was over en weinig echte jump bleef over.
Dit is 1 videoclip van showtek waar geen gare dans in zit, wat niets heeft dat echt zal hypen bij het grootse publiek dat normale top40 luistert. Daarnaast maakt showtek dus ook gewoon nog harde shit zoals de nieuwe van met zany. Wat is nou het probleem?
Showtek blijft nog steeds één van de weinige die een gooi doet op de wat toegankelijkere hardstyle. De muziek van showtek sluit dan ook goed aan bij de rest van de hardstyle, wat dus zal leiden tot meer mensen die ook gewone hardstyle zullen luisteren.
Eens.. Een of ander macarenadingetje helpt altijd wel mee.. Bovendien is LANG niet alle hardstyle geschikt voor de top 40. Zul jij ooit Zany in de top 40 gaan horen? Natuurlijk niet.
Gingen we toen ook opeens allemaal dood aan de commercie? Ging hardcore dood toen Unleash The Beast een half jaar (!) de meest aan gevraagde clip was op The Box? Paul - Hardcore State Of Mind in de avonduren ook veel aangevraagd was? Was dat het hele probleem??
Bovendien: als Qlimax en Defqon in 2 uurtjes uitverkopen kun je al lang niet meer van iets undergrounds spreken. Ik kan me er persoonlijk totaal niet druk om maken. En so what als het gebeurt? Dan hebben wel 1 jaartje een zachte onderlaag met 2 of 3 gasten die wat slappe aftrekseltjes maken. Die hoor je toch niet op feesten etcetera, laat ze lekker gaan. Daarna is de scene weer "zuiver". Kijk nu eens hoe Jump/Tek ervoor staat, weer precies zoals voordat het echt bekend werd. Als je alle reacties op dat Dirty Workz album hoort over hoe prima dat klinkt, perfect toch?
Snap het hele gezeik over 1 videoclip op TV niet helemaal. Jump is kapot gemaakt door het kut dansje... toen dat bekend is geworden is de muziek iets softer geworden (jeckyll & hyde) want de echte jump was te hard voor de super commerciele doeleinden. Veel mensen zijn over gegaan naar hardstyle ... de hype was over en weinig echte jump bleef over.
Dit is 1 videoclip van showtek waar geen gare dans in zit, wat niets heeft dat echt zal hypen bij het grootse publiek dat normale top40 luistert. Daarnaast maakt showtek dus ook gewoon nog harde shit zoals de nieuwe van met zany. Wat is nou het probleem?
Showtek blijft nog steeds één van de weinige die een gooi doet op de wat toegankelijkere hardstyle. De muziek van showtek sluit dan ook goed aan bij de rest van de hardstyle, wat dus zal leiden tot meer mensen die ook gewone hardstyle zullen luisteren.
nou hier dat bedoel ik dus Maar laten we maar ophouden met dit gezever topic raakt zo een beetje snel vol
Sorry als je denkt dat ik je idool heb aangevallen. Ik vind Davide Sonar prima hoor, maar het hoeft van mij niet te lang gaan duren. Begint op een gegeven moment toch iets te klef te worden.