Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 17:21 

Aan het typen...

Volgens mij moet TMF clips kopen, ze mogen niet zomaar dingen uitzenden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 17:26 

Donateur

Groot gelijk dat ze die clip verkopen dan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 17:26 

Hardtraxxer

The Undersound Op Alternative Sound Planet staat

http://www.myspace.com/alternativesoundstudio
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 17:31 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Net of Showtek er wat aan kan doen dat TMF het wil uitzenden...

Daar moeten ze toch echt toestemming voor geven hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 17:36 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Xblister schreef:
och och.. allemaal weer aan het huilen

Jij vindt het natuurlijk helemaal geweldig. :')

Hier is NIKS positief aan.

Maken ze zojuist een te zieke track met Zany, maar daar tegenover staat dan weer deze smerige zooi.

Waar haal je dat vandaan dat ik het natuurlijk helemaal geweldig vind?

en voor jou is er misschien niks positiefs aan. imo is het echt kansloos als je vind dat anderen niet in aanraking mogen komen met hardstyle, beter ga je dan wat anders luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 17:44 

Hardtraxx Veteran

Xblister schreef:
Dakpan schreef:
Xblister schreef:
och och.. allemaal weer aan het huilen

Jij vindt het natuurlijk helemaal geweldig. :')

Hier is NIKS positief aan.

Maken ze zojuist een te zieke track met Zany, maar daar tegenover staat dan weer deze smerige zooi.

Waar haal je dat vandaan dat ik het natuurlijk helemaal geweldig vind?

en voor jou is er misschien niks positiefs aan. imo is het echt kansloos als je vind dat anderen niet in aanraking mogen komen met hardstyle, beter ga je dan wat anders luisteren.

Ja want het is ook zo goed voor Hardstyle als het net zo gaat als met house he.

En ik bepaal trouwens zelf wel wat ik luister, lutser.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 18:04 

Hardtraxxer

Hardstyle zal nooit zo groot als house worden, daarvoor vinden veel te veel mensen het herrie.

en ik zeg toch ook niet wat je moet luisteren, en probeer aub niet stoer te doen met woorden als lutser, rot dan maar weet lekker op naar spitsnieuws/geenstijl. mafkees
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 18:09 

Aan het typen...

Jumpstyle vond men ook herrie voordat het een hype werd. Raar volk :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 18:10 

Hardtraxx Veteran

Xblister schreef:
Hardstyle zal nooit zo groot als house worden, daarvoor vinden veel te veel mensen het herrie.

en ik zeg toch ook niet wat je moet luisteren, en probeer aub niet stoer te doen met woorden als lutser, rot dan maar weet lekker op naar spitsnieuws/geenstijl. mafkees

houd het vriendelijk :aww:

Ik luister gewoon de muziek die ik leuk vind. Boeit me echt niet wat het TMF-publiek luisterd, van mij mogen ze zo hardstyle luisteren (en dat doen ze ook al!) maar ik weet toch wel dat de hardstyle waar ik van houd nooit echt aanslaat bij het grote publiek omdat ik een nogal rare smaak heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 18:10 

Hardtraxxer

jumpstyle is ook veel toegankelijker
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 18:12 

Aan het typen...

@ DP, dat is geen rare smaak :P

Net alsof die hhz melodietjes minder toegankelijk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 18:14 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
@ DP, dat is geen rare smaak :P

Net alsof die hhz melodietjes minder toegankelijk zijn.

voor jouw en mij misschien niet :D Maar merendeel van de mensen zal dat wel vinden. (Niet dat het me ook maar iets interesseert wat een ander van mijn muzieksmaak vind :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 18:19 

Donateur

Xblister schreef:

Nou als je de jumpstyle of tek van nu beluisterd vind ik het niet bepaald toegankelijk. Minder toegankelijk dan hardstyle iig.
Dat er een hype gaat aankomen gebeurt toch, daar hoef je geen voorspeller voor te zijn. Het is helaas niet anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 18:20 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Xblister schreef:

Nou als je de jumpstyle of tek van nu beluisterd vind ik het niet bepaald toegankelijk. Minder toegankelijk dan hardstyle iig.
Dat er een hype gaat aankomen gebeurt toch, daar hoef je geen voorspeller voor te zijn. Het is helaas niet anders.

jaartje hardcore & terror luisteren dan maar.. zie voor meer commentaar mijn 'post van het jaar'
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 18:31 

Hardtraxxer

_dp_ schreef:
Xblister schreef:

Ik luister gewoon de muziek die ik leuk vind. Boeit me echt niet wat het TMF-publiek luisterd, van mij mogen ze zo hardstyle luisteren (en dat doen ze ook al!) maar ik weet toch wel dat de hardstyle waar ik van houd nooit echt aanslaat bij het grote publiek omdat ik een nogal rare smaak heb.

Dat is nog vriendelijk uitgedrukt. er komt bijna nooit wat zinnigs uit die man, en een discussie voeren is ook lastig

Hardstyle zal sowieso niet groot aanslaan bij het publiek! geen zin om alles inhoudelijk toe te lichten. maar daar is dit topic ook niet voor bedoeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 18:34 

Hardtraxx Veteran

Xblister schreef:
_dp_ schreef:
Xblister schreef:

Dat is nog vriendelijk uitgedrukt. er komt bijna nooit wat zinnigs uit die man, en een discussie voeren is ook lastig

Hardstyle zal sowieso niet groot aanslaan bij het publiek! geen zin om alles inhoudelijk toe te lichten. maar daar is dit topic ook niet voor bedoeld.

Als je eerste zin over mij gaat, ben je sws een debiel. Ik noem je lutser, jij komt met stoer doen, rot op, en mafkees. Jouw niveau is dan net nog een stapje lager. Net als je punten die nergens op slaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 18:35 

Hardtraxx Addict

boeie dat het op tv wordt uitgezonden... Tmf heeft het wsl voorgesteld en zij hebben gwn ja gezegd nogal logisch dat ze dat doen. En je kunt het er wel niet mee eens zijn maar hs wordt nou eenmaal commercieler. Als ik naar een house club ga int weekend wordt er ook altijd wel hs gedraaid. Gwn niet zo zeiken en respect hebben voor je artiesten. Ik vind ook niet alle nummer geweldig maar ze hebben iig duidelijk een eigen stijl en dat hebben lang niet alle artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 18:41 

Hardtraxxer

Ik luister gewoon de muziek die ik leuk vind. Boeit me echt niet wat het TMF-publiek luisterd, van mij mogen ze zo hardstyle luisteren (en dat doen ze ook al!) maar ik weet toch wel dat de hardstyle waar ik van houd nooit echt aanslaat bij het grote publiek omdat ik een nogal rare smaak heb.[/quote]

Hardstyle zal sowieso niet groot aanslaan bij het publiek! geen zin om alles inhoudelijk toe te lichten. maar daar is dit topic ook niet voor bedoeld.[/quote]

Als je eerste zin over mij gaat, ben je sws een debiel. Ik noem je lutser, jij komt met stoer doen, rot op, en mafkees. Jouw niveau is dan net nog een stapje lager. Net als je punten die nergens op slaan.[/quote]

laten we hier maar niet aan beginnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 18:42 

Donateur

Je haalt de woorden uit mijn mond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 18:45 

Hardtraxx Veteran

Xblister schreef:

Hardstyle zal sowieso niet groot aanslaan bij het publiek! geen zin om alles inhoudelijk toe te lichten. maar daar is dit topic ook niet voor bedoeld.[/quote]

Als je eerste zin over mij gaat, ben je sws een debiel. Ik noem je lutser, jij komt met stoer doen, rot op, en mafkees. Jouw niveau is dan net nog een stapje lager. Net als je punten die nergens op slaan.[/quote]

laten we hier maar niet aan beginnen[/quote]

Heel verstandig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 18:50 

Hardtraxx Elite

SoundTunerZ schreef:
boeie dat het op tv wordt uitgezonden... Tmf heeft het wsl voorgesteld en zij hebben gwn ja gezegd nogal logisch dat ze dat doen. En je kunt het er wel niet mee eens zijn maar hs wordt nou eenmaal commercieler. Als ik naar een house club ga int weekend wordt er ook altijd wel hs gedraaid. Gwn niet zo zeiken en respect hebben voor je artiesten. Ik vind ook niet alle nummer geweldig maar ze hebben iig duidelijk een eigen stijl en dat hebben lang niet alle artiesten.

ik vind het niet echt logisch dat ze dan hun ja woord geven voor het uitzenden van deze clip
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 18:51 

Hardtraxx Elite

wist je dat er de laatste tijd zoveel vette nummers komen :love: echt niet meer normaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 19:38 

Hardtraxx Addict

FRArnold schreef:
Atraxisz schreef:
Headhunterz top 10:
1. Headhunterz - Dreamcather
2. Headhunterz - Psyhcadelic
3. Brennan Heart - Just as Easy (Wildstylez & SMD RMX)
4. Headhunterz - Emptiness
5. The Prophet ft Wildstylez - Cold Rocking (Gostosa RMX)
6. Noisecontrollers vs Toneshifterz - Empire of the Sun
7. Technoboy ft Ruffian - The undersound
8. JDX - Live the Moment
9. Alpha Twins ft Wildstylez - TBA]
10. Hardstyle Masterz - Respect

4 nieuwe tracks van Willem? Ben benieuwd! ^^

We zullen zn nieuwe tracks morgen wel horen :yay:
ZIN IN!!! :love:

SMD remix vn Just as Easy :worship:

Zou SMD ook met een nieuw nummer komen ? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 19:52 

Hardtraxxer

HardStyler schreef:
FRArnold schreef:
Atraxisz schreef:
Headhunterz top 10:
1. Headhunterz - Dreamcather
2. Headhunterz - Psyhcadelic
3. Brennan Heart - Just as Easy (Wildstylez & SMD RMX)
4. Headhunterz - Emptiness
5. The Prophet ft Wildstylez - Cold Rocking (Gostosa RMX)
6. Noisecontrollers vs Toneshifterz - Empire of the Sun
7. Technoboy ft Ruffian - The undersound
8. JDX - Live the Moment
9. Alpha Twins ft Wildstylez - TBA]
10. Hardstyle Masterz - Respect

4 nieuwe tracks van Willem? Ben benieuwd! ^^

We zullen zn nieuwe tracks morgen wel horen :yay:
ZIN IN!!! :love:

SMD remix vn Just as Easy :worship:

Zou SMD ook met een nieuw nummer komen ? :loving:

Queen igg niet, dat weet ik wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 19:58 

Hardtraxx Veteran

Ach ja, wat grote artiesten doen kunnen wij niet verhelpen. Maar houd in je achterhoofd dat wij de echte hardstyle liefhebbers zijn, laat de gewone mede burger dan eens 3 minuutje los gaan op 1 of ander nummer wat na 1 uurtje toch al weer vergeten is omdat het ''herrie'' is ;)
Vorige  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen