Tuurlijk niet.. Als ze geen half uur met tracks kunnen vullen gebruiken ze gewoon A-Lusion tracks of Scope DJ tracks.wrote:Ook meteen een live act van Second Identity. Ik voel een Second Identity album opkomen.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
RHardtraxx Newbie
- 49 posts member since 2009
- last seen Dec 2011
Line-up van team red te ziek is 
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
... ik net terug ben van Qlimax 
... ik ookwrote:... ik net terug ben van Qlimax
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
kostelijk feestjewrote:... ik ookwrote:... ik net terug ben van Qlimax
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
... Krusaders - Supernatural gelekt is
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
is alweer oud manwrote:... Krusaders - Supernatural gelekt is
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
is die al langere tijd gelekt ?wrote:is alweer oud manwrote:... Krusaders - Supernatural gelekt is
Wildstylez Complex Situation echt een plaat is waar je spontaan verliefd op wordt

-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
de 19e voor het eerst op de fora gezienwrote:is die al langere tijd gelekt ?wrote:is alweer oud manwrote:... Krusaders - Supernatural gelekt is
maar tweee maanden daarvoor was hij ook al in omloop, maar hij is nu 'officieel' geleaked
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
dat je de volledige versie kan downloaden:P dit is wel illegaal heawrote:en dat betekend?
nee doe ik niet waar kun je um downen ?wrote:dat je de volledige versie kan downloaden:P dit is wel illegaal heawrote:en dat betekend?niet doen dus
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
hhahaha, nee doe ik niet , waar kun je hem downloaden 
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Playboyz live ooit gezien,, die zitten aardig tegen het hardstyle aan!Snap het hele gezeik over 1 videoclip op TV niet helemaal. Jump is kapot gemaakt door het kut dansje... toen dat bekend is geworden is de muziek iets softer geworden (jeckyll & hyde) want de echte jump was te hard voor de super commerciele doeleinden. Veel mensen zijn over gegaan naar hardstyle ... de hype was over en weinig echte jump bleef over
-
DHardtraxxer
- 593 posts member since 2009
- last seen Nov 2023
ik heb hem nog nergens gezien op google. ben hem eens gaan zoeken en kan er echt niks over vinden hoor over full versionwrote:... Krusaders - Supernatural gelekt is
Wist je dat er in het Qlimax boekje over The Great Zany Show geschreven schijnt te zijn?
Wist je dat er een website bij stond? (http://www.thegreatzanyshow.nl/)
En wist je dat die website blijkbaar nog niet af is?
Een eigen Zany feest, 500% bij, held!
Wist je dat er een website bij stond? (http://www.thegreatzanyshow.nl/)
En wist je dat die website blijkbaar nog niet af is?
Een eigen Zany feest, 500% bij, held!
Nou indien Zany langer dan een uur gaat draaien kom ik niet...
die 1.5 uur op Zany @ Outland was wel fijn hoor. 1 van de betere sets van het jaar, staan genieten daar. Ik hoop van harte dat hij gewoon een avondje mag makenwrote:Nou indien Zany langer dan een uur gaat draaien kom ik niet...
wrote:die 1.5 uur op Zany @ Outland was wel fijn hoor. 1 van de betere sets van het jaar, staan genieten daar. Ik hoop van harte dat hij gewoon een avondje mag makenwrote:Nou indien Zany langer dan een uur gaat draaien kom ik niet....
-
LHardtraxxer
- 184 posts member since 2009
- last seen Nov 2014
Stond idd een reclame pagina in voor the zany show..
Volgens mij georganiseerd door art of dance.. Dat moet wel n heel vet feestje worden!
Ben benieuwd naar de locatie enz..
Volgens mij georganiseerd door art of dance.. Dat moet wel n heel vet feestje worden!
Ben benieuwd naar de locatie enz..
Muah, ik zou er niet van op kijken hoor. Dit vertoont toch wel vergelijkingen met het Project One verhaal.wrote:Tuurlijk niet.. Als ze geen half uur met tracks kunnen vullen gebruiken ze gewoon A-Lusion tracks of Scope DJ tracks.wrote:Ook meteen een live act van Second Identity. Ik voel een Second Identity album opkomen.
Maar ik vind de track opzich wel vet, maar niet 'something that has never been done before' zoals in de Scantraxx e-mail stond. Had stiekem gehoopt op iets echt bijzonders.
dat de anthem van Qlimax helemaal niet knalde