Laatste MoH podcast!wrote:bron?wrote:Wist je dat Angerfist zijn nieuwe album waarschijnlijk uit komt in November?
En hier zat ik nu op te wachten
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Alle Fusion T-Shirts zijn deze week 15 euro (excl. verzendkosten). Phatte shit.
S
Mss dan toch zo'n i roll with the donkeys shirt 
22 euro duswrote:Alle Fusion T-Shirts zijn deze week 15 euro (excl. verzendkosten). Phatte shit.
Heb ik ook, kvin em wel dik alleen hij is niet echt zwart, meer donkergrijs, dus als je in de zon loopt te stampen op een festival ofzo ga je aardige zweetplekken zienwrote:Mss dan toch zo'n i roll with the donkeys shirt
valt mee joh, ik heb die purify your senses shirt, is ook donkergrijs, niks van zweetplekken gemerktwrote:Heb ik ook, kvin em wel dik alleen hij is niet echt zwart, meer donkergrijs, dus als je in de zon loopt te stampen op een festival ofzo ga je aardige zweetplekken zienwrote:Mss dan toch zo'n i roll with the donkeys shirt
Dan ga je niet hard genoegwrote:valt mee joh, ik heb die purify your senses shirt, is ook donkergrijs, niks van zweetplekken gemerktwrote:Heb ik ook, kvin em wel dik alleen hij is niet echt zwart, meer donkergrijs, dus als je in de zon loopt te stampen op een festival ofzo ga je aardige zweetplekken zienwrote:Mss dan toch zo'n i roll with the donkeys shirt
Nee maar het is ook een andere stof volgens mij dan dat PYS shirt
of je heb gewoon een goede conditie, dan zweet je ook minder
Ik zweet bijvoorbeeld nooit, en dat komt omdat mijn conditie mega goed is. Na 150 km wielrennen komt er pas een beetje zweet
.. Tenzij het heel warm is. dan is het al wel wat eerder. Enige feest waar ik heb gezweet was Knockout. En ik ga hard los hoor 
Dus als je snel zweet, is je conditie gewoon niet goed. Zweet je bijan niet dan heb je gewoon een super conditie of een goed herstelproces. (recuperatie)
Dus als je snel zweet, is je conditie gewoon niet goed. Zweet je bijan niet dan heb je gewoon een super conditie of een goed herstelproces. (recuperatie)
Niet helemaal correct.wrote:of je heb gewoon een goede conditie, dan zweet je ook minderIk zweet bijvoorbeeld nooit, en dat komt omdat mijn conditie mega goed is. Na 150 km wielrennen komt er pas een beetje zweet
.. Tenzij het heel warm is. dan is het al wel wat eerder. Enige feest waar ik heb gezweet was Knockout. En ik ga hard los hoor
Er zijn mensen die na een hele kleine inspanning al zweten, maar wel een topconditie hebben.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
helemaal niet zweten op een feest? Nog nooit meegemaakt....
ik heb idd geen goeie conditie maar daar ligt het zeker niet helemaal aan, want ook toen ik nog wel een aardige conditie had zweette ik me bij de kleinste inspanning al verrot, en daarnaast heb ik het ook heel snel heel heet, dat helpt ook zeker niet mee bij een feest, vooral als het indoor is, na 5 minuten staat het zweet al op me voorhoofdwrote:Niet helemaal correct.wrote:of je heb gewoon een goede conditie, dan zweet je ook minderIk zweet bijvoorbeeld nooit, en dat komt omdat mijn conditie mega goed is. Na 150 km wielrennen komt er pas een beetje zweet
Er zijn mensen die na een hele kleine inspanning al zweten, maar wel een topconditie hebben.
Wat is dat nummer op het begin?wrote:View on YouTube
is dat niet de Insomnia anthem?wrote:Wat is dat nummer op het begin?wrote:View on YouTube
Volgens mij is dat Kodex- Insomnia (The Machine remix)
Last edited by Chukkels on , edited 1 time in total.
S
Zeker weten een Machine track.
S
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Nog niks bekend over die gratis track van wildstylez die hij ging maken??
Dacht dat deze vorige week zou uitkomen!
Dacht dat deze vorige week zou uitkomen!
P
Zei hij dat hij een compleet nieuwe track ging weggeven? Ik dacht dat hij Extraordinary Happiness ging weggeven, aangezien hij in b2s episode zei dat ie ging kijken of ie m af kon krijgen voor Euphoria.
S
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Jah hij zou een compleet nieuwe track maken met samples die mensen konden insturen.wrote:Zei hij dat hij een compleet nieuwe track ging weggeven? Ik dacht dat hij Extraordinary Happiness ging weggeven, aangezien hij in b2s episode zei dat ie ging kijken of ie m af kon krijgen voor Euphoria.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
hopelijk zijn de volgende interviews wat beter want de dingen die ze hier vertellen zijn imo niet heel boeiend eigenlijk.wrote:View on YouTube
N
Artist
917 posts member since 2008
last seen 17 days ago
Wij net www.djzany.nl online gezet hebben