Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 872, 873, 874, 875, 876, 877, 878 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 15:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
jRn schreef:
Wist je dat Angerfist zijn nieuwe album waarschijnlijk uit komt in November?

bron?

Laatste MoH podcast! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 15:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Wist je dat de HQ preview van Catatonic Overload- Goddamn online staat?

http://www.youtube.com/watch?v=6wNL8Y6C8Fw


En hier zat ik nu op te wachten :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 16:56 
 
Artiest

Alle Fusion T-Shirts zijn deze week 15 euro (excl. verzendkosten). Phatte shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 17:03 
 

Mss dan toch zo'n i roll with the donkeys shirt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Alle Fusion T-Shirts zijn deze week 15 euro (excl. verzendkosten). Phatte shit.


22 euro dus :P Heb net een fusion Funky charcoal dinges besteld :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 17:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Mss dan toch zo'n i roll with the donkeys shirt :P


Heb ik ook, kvin em wel dik alleen hij is niet echt zwart, meer donkergrijs, dus als je in de zon loopt te stampen op een festival ofzo ga je aardige zweetplekken zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
stefaneke schreef:
Mss dan toch zo'n i roll with the donkeys shirt :P


Heb ik ook, kvin em wel dik alleen hij is niet echt zwart, meer donkergrijs, dus als je in de zon loopt te stampen op een festival ofzo ga je aardige zweetplekken zien :P

valt mee joh, ik heb die purify your senses shirt, is ook donkergrijs, niks van zweetplekken gemerkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 19:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
Pommer schreef:
stefaneke schreef:
Mss dan toch zo'n i roll with the donkeys shirt :P


Heb ik ook, kvin em wel dik alleen hij is niet echt zwart, meer donkergrijs, dus als je in de zon loopt te stampen op een festival ofzo ga je aardige zweetplekken zien :P

valt mee joh, ik heb die purify your senses shirt, is ook donkergrijs, niks van zweetplekken gemerkt


Dan ga je niet hard genoeg :whistle:

Nee maar het is ook een andere stof volgens mij dan dat PYS shirt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

of je heb gewoon een goede conditie, dan zweet je ook minder ;) Ik zweet bijvoorbeeld nooit, en dat komt omdat mijn conditie mega goed is. Na 150 km wielrennen komt er pas een beetje zweet :P.. Tenzij het heel warm is. dan is het al wel wat eerder. Enige feest waar ik heb gezweet was Knockout. En ik ga hard los hoor :P

Dus als je snel zweet, is je conditie gewoon niet goed. Zweet je bijan niet dan heb je gewoon een super conditie of een goed herstelproces. (recuperatie)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
of je heb gewoon een goede conditie, dan zweet je ook minder ;) Ik zweet bijvoorbeeld nooit, en dat komt omdat mijn conditie mega goed is. Na 150 km wielrennen komt er pas een beetje zweet :P.. Tenzij het heel warm is. dan is het al wel wat eerder. Enige feest waar ik heb gezweet was Knockout. En ik ga hard los hoor :P

Dus als je snel zweet, is je conditie gewoon niet goed. Zweet je bijan niet dan heb je gewoon een super conditie of een goed herstelproces. (recuperatie)

Niet helemaal correct.
Er zijn mensen die na een hele kleine inspanning al zweten, maar wel een topconditie hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 21:51 
 
Hardtraxx Veteran

helemaal niet zweten op een feest? Nog nooit meegemaakt....
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 22:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
p-stylez schreef:
of je heb gewoon een goede conditie, dan zweet je ook minder ;) Ik zweet bijvoorbeeld nooit, en dat komt omdat mijn conditie mega goed is. Na 150 km wielrennen komt er pas een beetje zweet :P.. Tenzij het heel warm is. dan is het al wel wat eerder. Enige feest waar ik heb gezweet was Knockout. En ik ga hard los hoor :P

Dus als je snel zweet, is je conditie gewoon niet goed. Zweet je bijan niet dan heb je gewoon een super conditie of een goed herstelproces. (recuperatie)

Niet helemaal correct.
Er zijn mensen die na een hele kleine inspanning al zweten, maar wel een topconditie hebben.


ik heb idd geen goeie conditie maar daar ligt het zeker niet helemaal aan, want ook toen ik nog wel een aardige conditie had zweette ik me bij de kleinste inspanning al verrot, en daarnaast heb ik het ook heel snel heel heet, dat helpt ook zeker niet mee bij een feest, vooral als het indoor is, na 5 minuten staat het zweet al op me voorhoofd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:

Wat is dat nummer op het begin? :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
p-stylez schreef:

Wat is dat nummer op het begin? :love:

is dat niet de Insomnia anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij is dat Kodex- Insomnia (The Machine remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aftermovie EA @ Bassleader

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 22:48 
 

Zeker weten een Machine track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 11:40 
 
Hardtraxxer

Nog niks bekend over die gratis track van wildstylez die hij ging maken??
Dacht dat deze vorige week zou uitkomen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 11:55 
 

Zei hij dat hij een compleet nieuwe track ging weggeven? Ik dacht dat hij Extraordinary Happiness ging weggeven, aangezien hij in b2s episode zei dat ie ging kijken of ie m af kon krijgen voor Euphoria.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 12:06 
 
Hardtraxxer

Pidewi schreef:
Zei hij dat hij een compleet nieuwe track ging weggeven? Ik dacht dat hij Extraordinary Happiness ging weggeven, aangezien hij in b2s episode zei dat ie ging kijken of ie m af kon krijgen voor Euphoria.

Jah hij zou een compleet nieuwe track maken met samples die mensen konden insturen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 17:20 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:

hopelijk zijn de volgende interviews wat beter want de dingen die ze hier vertellen zijn imo niet heel boeiend eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 20:47 
 
Artiest

Wij net www.djzany.nl online gezet hebben :)
Vorige  1 ... 872, 873, 874, 875, 876, 877, 878 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen