Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Intervention wrote:
jRn wrote:Wist je dat Angerfist zijn nieuwe album waarschijnlijk uit komt in November?
bron?
Laatste MoH podcast! :thumbup:
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Daveytl wrote:Wist je dat de HQ preview van Catatonic Overload- Goddamn online staat?

View on YouTube
En hier zat ik nu op te wachten :worship:
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Alle Fusion T-Shirts zijn deze week 15 euro (excl. verzendkosten). Phatte shit.
S
Mss dan toch zo'n i roll with the donkeys shirt :P
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Skedoedelefloeps wrote:Alle Fusion T-Shirts zijn deze week 15 euro (excl. verzendkosten). Phatte shit.
22 euro dus :P Heb net een fusion Funky charcoal dinges besteld :).
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
stefaneke wrote:Mss dan toch zo'n i roll with the donkeys shirt :P
Heb ik ook, kvin em wel dik alleen hij is niet echt zwart, meer donkergrijs, dus als je in de zon loopt te stampen op een festival ofzo ga je aardige zweetplekken zien :P
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 26 days ago
Pommer wrote:
Heb ik ook, kvin em wel dik alleen hij is niet echt zwart, meer donkergrijs, dus als je in de zon loopt te stampen op een festival ofzo ga je aardige zweetplekken zien :P
valt mee joh, ik heb die purify your senses shirt, is ook donkergrijs, niks van zweetplekken gemerkt
Bierkoning
last seen Aug 2026
Dj Skitzo wrote:
Pommer wrote:
valt mee joh, ik heb die purify your senses shirt, is ook donkergrijs, niks van zweetplekken gemerkt
Dan ga je niet hard genoeg :whistle:

Nee maar het is ook een andere stof volgens mij dan dat PYS shirt
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
of je heb gewoon een goede conditie, dan zweet je ook minder ;) Ik zweet bijvoorbeeld nooit, en dat komt omdat mijn conditie mega goed is. Na 150 km wielrennen komt er pas een beetje zweet :P.. Tenzij het heel warm is. dan is het al wel wat eerder. Enige feest waar ik heb gezweet was Knockout. En ik ga hard los hoor :P

Dus als je snel zweet, is je conditie gewoon niet goed. Zweet je bijan niet dan heb je gewoon een super conditie of een goed herstelproces. (recuperatie)
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
p-stylez wrote:of je heb gewoon een goede conditie, dan zweet je ook minder ;) Ik zweet bijvoorbeeld nooit, en dat komt omdat mijn conditie mega goed is. Na 150 km wielrennen komt er pas een beetje zweet :P.. Tenzij het heel warm is. dan is het al wel wat eerder. Enige feest waar ik heb gezweet was Knockout. En ik ga hard los hoor :P

Dus als je snel zweet, is je conditie gewoon niet goed. Zweet je bijan niet dan heb je gewoon een super conditie of een goed herstelproces. (recuperatie)
Niet helemaal correct.
Er zijn mensen die na een hele kleine inspanning al zweten, maar wel een topconditie hebben.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
helemaal niet zweten op een feest? Nog nooit meegemaakt....
Bierkoning
last seen Aug 2026
Daveytl wrote:
p-stylez wrote:of je heb gewoon een goede conditie, dan zweet je ook minder ;) Ik zweet bijvoorbeeld nooit, en dat komt omdat mijn conditie mega goed is. Na 150 km wielrennen komt er pas een beetje zweet :P.. Tenzij het heel warm is. dan is het al wel wat eerder. Enige feest waar ik heb gezweet was Knockout. En ik ga hard los hoor :P

Niet helemaal correct.
Er zijn mensen die na een hele kleine inspanning al zweten, maar wel een topconditie hebben.
ik heb idd geen goeie conditie maar daar ligt het zeker niet helemaal aan, want ook toen ik nog wel een aardige conditie had zweette ik me bij de kleinste inspanning al verrot, en daarnaast heb ik het ook heel snel heel heet, dat helpt ook zeker niet mee bij een feest, vooral als het indoor is, na 5 minuten staat het zweet al op me voorhoofd :P
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
p-stylez wrote:View on YouTube
Wat is dat nummer op het begin? :love:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Maximum wrote:
p-stylez wrote:View on YouTube
Wat is dat nummer op het begin? :love:
is dat niet de Insomnia anthem?
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Volgens mij is dat Kodex- Insomnia (The Machine remix)
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Aftermovie EA @ Bassleader

View on YouTube
Last edited by Chukkels on , edited 1 time in total.
S
Zeker weten een Machine track.
S
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Nog niks bekend over die gratis track van wildstylez die hij ging maken??
Dacht dat deze vorige week zou uitkomen!
P
Zei hij dat hij een compleet nieuwe track ging weggeven? Ik dacht dat hij Extraordinary Happiness ging weggeven, aangezien hij in b2s episode zei dat ie ging kijken of ie m af kon krijgen voor Euphoria.
S
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Pidewi wrote:Zei hij dat hij een compleet nieuwe track ging weggeven? Ik dacht dat hij Extraordinary Happiness ging weggeven, aangezien hij in b2s episode zei dat ie ging kijken of ie m af kon krijgen voor Euphoria.
Jah hij zou een compleet nieuwe track maken met samples die mensen konden insturen.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Timmer wrote:View on YouTube
hopelijk zijn de volgende interviews wat beter want de dingen die ze hier vertellen zijn imo niet heel boeiend eigenlijk.
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
View on YouTube
N
Artist
917 posts member since 2008
last seen 17 days ago
Wij net www.djzany.nl online gezet hebben :)

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 12 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 17 hours ago