Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 871, 872, 873, 874, 875, 876, 877 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 03:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Markienl schreef:
djbrennanheart Brennan Heart
'M!D!FY welcomes australian Dj/producer: S Dee'!! Check out his massive release: http://bit.ly/mgki4G http://bit.ly/kPqCu6


1 Video word nu opnieuw geupload... spelfoutje :P

Edit:
'M!D!FY welcomes australian Dj/producer: @S_DEE'!! Check out his massive release: http://bit.ly/jMhVyK http://bit.ly/kPqCu6

Nu klopt ie :)

Word er niet warm of koud van... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 08:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind S Dee toch wel lekkere tracks maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk voor S Dee dat hij ook eindelijk een groot label geinteresseerd is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 12:21 
 
Hardtraxxer

Er komt een nieuwe 'Coone & the gang' - in Belgiƫ.

http://www.facebook.com/event.php?eid=109634855789724

Het duurt nog vrij lang, maar ik dacht: hey laat ik het maar meedelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als de line-up meevalt misschien wel een optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

.. dat de kans dat de uitslag van de digital age contest vandaag vrij komt behoorlijk aanwezig is? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er staat een nieuwe naam in de Defqon Blue. Clock Kid. Iemand van gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 21:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Er staat een nieuwe naam in de Defqon Blue. Clock Kid. Iemand van gehoord?

nog nooit van gehoord. En op defqon site zelf staat hij er niet eens bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeksemad schreef:
Khadber schreef:
Er staat een nieuwe naam in de Defqon Blue. Clock Kid. Iemand van gehoord?

nog nooit van gehoord. En op defqon site zelf staat hij er niet eens bij?

Check de line-up van Defqon eens op Partyflock. Daar staat hij er namelijk bij. Ook nog een jonge gast van 19 met een paar DJ contests achter zijn naam. Benieuwd waarom zijn naar daar tussen staat en hoe die gast het zover heeft kunnen schoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

..de winnaars van de Digitale Age contest bekend zijn?

- Arkaine
- D-Liciouz
- Masterflow (was eerst bekend als Hyperdrive)

http://www.q-dance.nl/q/events/Winnaars ... ages/12682
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Negert schreef:
..de winnaars van de Digitale Age contest bekend zijn?

http://www.q-dance.nl/q/events/Winnaars ... ages/12682

Arkaine. Tracks werden blijkbaar al gedraaid door WS & NC, klonken aardig goed!
D-Liciouz: nooit van gehoord.
Masterflow: nieuwe alias van Hyperdrive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jeej. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steven schreef:
Jeej. :clap:

Gefeliciteerd :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 21:42 
 
Donateur

Waar kan je de tracks ergens beluisteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 22:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Negert schreef:
..de winnaars van de Digitale Age contest bekend zijn?

http://www.q-dance.nl/q/events/Winnaars ... ages/12682

Arkaine. Tracks werden blijkbaar al gedraaid door WS & NC, klonken aardig goed!
D-Liciouz: nooit van gehoord.
Masterflow: nieuwe alias van Hyperdrive.


Kende je arkaine nog niet :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja klopt. XBone 004 als ik me niet vergis. 002 was ook van hun toch?
Neemt niet weg dat Voice Of Desire inderdaad een prima track is.

Had ze voor de lol op Partyflock opgezocht, jonge gasten zijn het: 17 tot 20 jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 22:54 
 

Nog meer brabants talent ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Steven schreef:
Jeej. :clap:

Gefeliciteerd :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 23:24 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Hoeksemad schreef:
Khadber schreef:
Er staat een nieuwe naam in de Defqon Blue. Clock Kid. Iemand van gehoord?

nog nooit van gehoord. En op defqon site zelf staat hij er niet eens bij?

Check de line-up van Defqon eens op Partyflock. Daar staat hij er namelijk bij. Ook nog een jonge gast van 19 met een paar DJ contests achter zijn naam. Benieuwd waarom zijn naar daar tussen staat en hoe die gast het zover heeft kunnen schoppen.


Hij is Fear.FM Resident en vertelde dat ze hem gewoon een plaats aangeboden hebben. Waarom? Geen idee :) Wel is hij bezig met produceren dus wie weet is hij met een label in gesprek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ja klopt. XBone 004 als ik me niet vergis. 002 was ook van hun toch?
Neemt niet weg dat Voice Of Desire inderdaad een prima track is.

Had ze voor de lol op Partyflock opgezocht, jonge gasten zijn het: 17 tot 20 jaar.

Intelligence is nog 10x beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 09:42 
 
Artiest

Kijk maar op hun youtube channel, staan genoeg lekkere plaatjes.
Reputation game remix van hun vond ik ook erg sterk! Gelukkig komen ze steeds meer in beeld, toen ik ze net leerde kennen waren ze compleet onbekend, maken toch fijne platen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 14:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wist je dat Angerfist zijn nieuwe album waarschijnlijk uit komt in November?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Wist je dat Angerfist zijn nieuwe album waarschijnlijk uit komt in November?

bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat de HQ preview van Catatonic Overload- Goddamn online staat?

http://www.youtube.com/watch?v=6wNL8Y6C8Fw
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 15:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Wist je dat de HQ preview van Catatonic Overload- Goddamn online staat?

http://www.youtube.com/watch?v=6wNL8Y6C8Fw


:drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Vorige  1 ... 871, 872, 873, 874, 875, 876, 877 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen