Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 873, 874, 875, 876, 877, 878, 879 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 20:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qlimax ipv climax is wmb altijd -1 waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nego schreef:
Wij net http://www.djzany.nl online gezet hebben :)

Ziet er goed uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 21:12 
 
Hardtraxx Addict

p-stylez schreef:
of je heb gewoon een goede conditie, dan zweet je ook minder ;) Ik zweet bijvoorbeeld nooit, en dat komt omdat mijn conditie mega goed is. Na 150 km wielrennen komt er pas een beetje zweet :P.. Tenzij het heel warm is. dan is het al wel wat eerder. Enige feest waar ik heb gezweet was Knockout. En ik ga hard los hoor :P

Dus als je snel zweet, is je conditie gewoon niet goed. Zweet je bijan niet dan heb je gewoon een super conditie of een goed herstelproces. (recuperatie)


Je kan er niet verder naast zitten....
Mensen met een hele goede conditie zweten over het algemeen zelfs sneller....(uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 21:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vik schreef:
ik heb geen top conditie, maar wel zeker een goede. Toch zweet ik echt super snel. Als je mij op n feest tegenkomt is m'n shirt meestal helemaal doorweekt en blinkt m'n hoofd als een gek. :P

Dit dus!
Man, wat is mijn shirt altijd doorweekt na een feest, soms neem ik gewoon 2 shirts mee, om tussentijds te kunnen wisselen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 21:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Nego schreef:
Wij net http://www.djzany.nl online gezet hebben :)

Ziet er goed uit!


Vond zn vorige site mooier om eerlijk te zijn. Kwee niet vind dit niet echt zany achtig.

En ik zie trouwens een dubbele achtergrond? Volgens mij hoort dat niet of wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 22:08 
 

Nego schreef:
Wij net http://www.djzany.nl online gezet hebben :)

Netjes, maar vind het niet echt bij Zany passen...
maarja, verandering moet ooit komen :P je kan ook niet altijd hetzelfde houden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 22:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het ook geen top nummer, maarr...

Echt té kansloze opmerking Intervention, met alleen :') erin... Ik erger me echt al langer aan die smiley die te pas en te onpas gebruikt wordt.. Kan die smiley niet gebanned worden?! Ik herinner me dat meer mensen hem irritant vonden! Kinderachtig gedrag..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Ik vind het ook geen top nummer, maarr...

Echt té kansloze opmerking Intervention, met alleen :') erin... Ik erger me echt al langer aan die smiley die te pas en te onpas gebruikt wordt.. Kan die smiley niet gebanned worden?! Ik herinner me dat meer mensen hem irritant vonden!


het gaat me ook niet om het nummer maar om die clip...waarom moet er nou weer clip bij :/ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 22:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom zeg je dat gewoon niet meteen dan?? :P die smiley lokt mensen uit om reacties zonder onderbouwing te plaatsen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Ik heb geen top conditie, maar wel zeker een goede. Toch zweet ik echt super snel. Als je mij op n feest tegenkomt is m'n shirt meestal helemaal doorweekt en blinkt m'n hoofd als een gek. :P

+1, en mijn conditie mag ik opzich best top noemen, ik sport 4-5 dagen in de week op behoorlijk niveau! ;)
dus denk dat het echt niks met je conditie te maken heeft of je snel zweet of niet..of in ieder geval niet in die mate!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Waarom zeg je dat gewoon niet meteen dan?? :P die smiley lokt mensen uit om reacties zonder onderbouwing te plaatsen...

Zal ik onthouden voor,volgende keer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 23:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoeksemad schreef:
Vik schreef:
ik heb geen top conditie, maar wel zeker een goede. Toch zweet ik echt super snel. Als je mij op n feest tegenkomt is m'n shirt meestal helemaal doorweekt en blinkt m'n hoofd als een gek. :P

Dit dus!
Man, wat is mijn shirt altijd doorweekt na een feest, soms neem ik gewoon 2 shirts mee, om tussentijds te kunnen wisselen :D


Mensen die mij kennen kunnen dat ook wel bij mij bevestigen :P heb het na een minuut al bloedheet en heb altijd zo'n rooie kop dat je me vanuit de andere hoek vd zaal al kan zien volgens mij, hij gloeit gewoon xd maarja ik maak me er nooit zo druk om hoe ik er uit zie op een feest, ik ben er om mezelf de vernieling in te stampen, niet om de mooiboy uit te hangen of om vrouwen te versieren
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik sport helemaal niet maar ben ook doorweekt op feesten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De nieuwe track van Radical Redemption een naam heeft: Into Your Soul.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeksemad schreef:
Vik schreef:
ik heb geen top conditie, maar wel zeker een goede. Toch zweet ik echt super snel. Als je mij op n feest tegenkomt is m'n shirt meestal helemaal doorweekt en blinkt m'n hoofd als een gek. :P

Dit dus!
Man, wat is mijn shirt altijd doorweekt na een feest, soms neem ik gewoon 2 shirts mee, om tussentijds te kunnen wisselen :D

Bedankt, dit heb ik altijd al willen weten >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 10:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is er uberhaupt n manier om zon rode kop of dat zweten tegen te gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 10:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wil jullie doorverwijzen naar OF het off-topic gedeelte van Hardtraxx OF naar google, maar je gaat hier toch niet over zweten praten :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nightmarez schreef:
Ik wil jullie doorverwijzen naar OF het off-topic gedeelte van Hardtraxx OF naar google, maar je gaat hier toch niet over zweten praten :P .


:lol:

On: .... Ran-D vandaag jarig is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Untill we meet again gratis :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 11:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Om nog even aan te vullen, het is nooit wetenschappelijk aangetoond dat zweten in verband ligt met je conditie, denk dat het eerder een hormonale kwestie is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 11:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wvd schreef:
Om nog even aan te vullen, het is nooit wetenschappelijk aangetoond dat zweten in verband ligt met je conditie, denk dat het eerder een hormonale kwestie is.


Klopt, bovendien zie je niet voor niets die reclames van "voortijdige zweetlozing" sommige mensen kunnen er gewoon weinig aan doen. Je ziet die mensen nou niet echt sporten ofzo in die reclames.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 11:17 
 
Artiest

True, zweettopic in off topic gedeelte? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 11:42 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Juist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 11:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maar weer ff ontopic XD


Scantraxxnl Scantraxx Recordz
I favorited a @YouTube video http://youtu.be/XGdo0Pj9vQo?a DBSTF australia tour 2011





minusismore Minus is More
by Crypsis
NEW WEBSITE COMING SOON www.minusismore.com
Vorige  1 ... 873, 874, 875, 876, 877, 878, 879 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen