Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 870, 871, 872, 873, 874, 875, 876 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 20:49 
 
Hardtraxxer

DjThera schreef:
Wij NOG niet... Dat staat voor volgende maand gepland :innocent:


Wordt dat dus niet samen met alias Dimavi als ik me goed herinner?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
Citaat:
Coone
Tell you what, If this page hits 25.000 likes today (Belgium time) I'm finishing my Hardcore thingy "somewhere" this summer...haha!


ook nog

Citaat:
Haha, so fast! You are all on Facebook tonight or what? OK, it's a promise! But give me some time because it's a busy summer. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 22:42 
 
Hardtraxxer

Citaat:
A cool 'Escape from Reality' fact: The vocals in 'the Punk from the Block' are done by my man @max_enforcer
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Emporium bijna is uitverkocht :) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 00:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Emporium bijna is uitverkocht :) ?

Ja.. Een aantal dagen terug gaven ze in het kort een waarschuwing. Maar nu is er een heel bericht aan toegeweid..:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Heerlijke collab tussen Fusion en DWX: @TheVisionNL and Tartaros - History Of Life youtube.com/watch?v=MsabqE… via @youtube

Zit Tartaros bij Fusion :huh: ?
Zou wel geweldig zijn btw :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Zit Tartaros bij Fusion :huh: ?
Zou wel geweldig zijn btw :drool:

Ik had al een vaag vermoeden aan de hand van z'n set in de magic show... Maar zou echt vet zijn inderdaad als 't echt zo is :D

Nu Solutio & The I's nog :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Daveytl schreef:
Zit Tartaros bij Fusion :huh: ?
Zou wel geweldig zijn btw :drool:

Ik had al een vaag vermoeden aan de hand van z'n set in de magic show... Maar zou echt vet zijn inderdaad als 't echt zo is :D

Nu Solutio & The I's nog :P

Denk dat die bij TiLLT komen. Vind het zelf iig een perfect label voor hun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Denk dat die bij TiLLT komen. Vind het zelf iig een perfect label voor hun.

Zou wel mooi zijn. Maar aan de tijd dat 't duurt voor ze 't bekend mogen maken vrees ik voor Alpha2 records ofzo :P Het duuuuurt lang ala Scantraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solutio & The I's bij Scantraxx is het laatste dat ik verwacht.
Verwacht voor hun eerder Fusion of Sys-X, en voor Tartaros Sys-X ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 15:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Inno schreef:
...Maar aan de tijd dat 't duurt voor ze 't bekend mogen maken vrees ik voor Alpha2 records ofzo :P Het duuuuurt lang ala Scantraxx.

hahaha ik lag ff dubbel hier xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 16:19 
 
Hardtraxx Veteran

Tartaros is nog niet bezig met een label heurrr...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 20:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Alphaverb
Citaat:
I have some great news for the "AVIO Podcast" addicts!
The podcast is not coming back, but I will be doing a radio show in the near future, so keep your eyes open.
I will give you more info about the new show and it's concept very soon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Alphaverb
Citaat:
I have some great news for the "AVIO Podcast" addicts!
The podcast is not coming back, but I will be doing a radio show in the near future, so keep your eyes open.
I will give you more info about the new show and it's concept very soon!


Big smile hier ! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fusionrecords Fusion Records
Check out B-Front's Emporium Anthem for 2011. Thousand and One Nights now available on the Fusion Youtube via the... http://fb.me/XO4TynMI
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 23:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De anthem voor Dominator wordt gemaakt door Art Of Fighters en gaat Nirvana Of Noise heten.

Er waren al samples op het internet verschenen, maar deze zijn eraf gehaald door Sonic Solution :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
De anthem voor Dominator wordt gemaakt door Art Of Fighters en gaat Nirvana Of Noise heten.

Er waren al samples op het internet verschenen, maar deze zijn eraf gehaald door Sonic Solution :(

Oh erg jammer had liever Tommyknocker of Amnesys gezien, mja ff preview afwachten -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 01:35 
 

dawasiknie schreef:
De anthem voor Dominator wordt gemaakt door Art Of Fighters en gaat Nirvana Of Noise heten.

Er waren al samples op het internet verschenen, maar deze zijn eraf gehaald door Sonic Solution :(

AoF weten anders wel te knallen met sommige nummers

Finalino, Do or Die... :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 01:57 
 

wootum schreef:
Alphaverb
Citaat:
I have some great news for the "AVIO Podcast" addicts!
The podcast is not coming back, but I will be doing a radio show in the near future, so keep your eyes open.
I will give you more info about the new show and it's concept very soon!

:loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 10:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Alphaverb
Citaat:
I have some great news for the "AVIO Podcast" addicts!
The podcast is not coming back, but I will be doing a radio show in the near future, so keep your eyes open.
I will give you more info about the new show and it's concept very soon!

:worship: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De tekst uit deze 2 nummers sterk overkomt/hetzelfde is?

The Vision & Tartaros - History Of Life (gedraaid in The Magic Show van deze week)


Digital Punk - One Living World (album Digital Punk)


Aangezien de nummers ongeveer tegelijk voor t eerst gedraaid werden is er niet echt sprake van een rip-off.

Trouwens wel 2 bazen tracks :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 16:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
dawasiknie schreef:
De anthem voor Dominator wordt gemaakt door Art Of Fighters en gaat Nirvana Of Noise heten.

Er waren al samples op het internet verschenen, maar deze zijn eraf gehaald door Sonic Solution :(

Oh erg jammer had liever Tommyknocker of Amnesys gezien, mja ff preview afwachten -.-

De nieuwste AoF-producties vind ik anders wel erg strak klinken. Ben normaal niet zo'n fan van ze, maar denk dat het deze keer wel goed komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 16:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Roan schreef:
De tekst uit deze 2 nummers sterk overkomt/hetzelfde is?

The Vision & Tartaros - History Of Life (gedraaid in The Magic Show van deze week)


Digital Punk - One Living World (album Digital Punk)


Aangezien de nummers ongeveer tegelijk voor t eerst gedraaid werden is er niet echt sprake van een rip-off.

Trouwens wel 2 bazen tracks :thumbsup:


Het zijn exact de zelfde vocalen :-) En ze waren alletwee verrast om te horen dat de ander hem ook had gebruikt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.. mijn setje voor FRArnolds B-Day Bash nu live wordt uitgezonden op www.hardstation.fm ? Tune in en kom chatten @ shoutbox!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 22:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

djbrennanheart Brennan Heart
'M!D!FY welcomes australian Dj/producer: S Dee'!! Check out his massive release: http://bit.ly/mgki4G http://bit.ly/kPqCu6
Vorige  1 ... 870, 871, 872, 873, 874, 875, 876 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen