Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 869, 870, 871, 872, 873, 874, 875 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 mei 2011 21:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Chris One
Citaat:
Im working on a banging hard collaboration with........ Can you guess? ;-)
Bericht Geplaatst op 11 mei 2011 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Chris One
Citaat:
Im working on a banging hard collaboration with........ Can you guess? ;-)

Erg,benieuwd hopelijk weer een dikke raw plaat :drool:
Bericht Geplaatst op 11 mei 2011 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Chris One
Citaat:
Im working on a banging hard collaboration with........ Can you guess? ;-)


Thera, Crypsis, Degos & Re-done, Catanic Overload? :P
Bericht Geplaatst op 11 mei 2011 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nego schreef:
Je nu ook LIVE aanwezig kunt zijn bij de 2 Dangerous show op donderdag avond?

http://www.fear.fm/magazine/news/the-2d ... fearfm/411



Aan persoonlijke agenda toegevoegd
Bericht Geplaatst op 11 mei 2011 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Dailucia Dailucia Tory
@ArnoldvdMarel hi sweets I just made you a nice set 4 your b-day! Going to record and send it to you tomorrow! X


Zaterdag jongens!! off-topic/the-lion-s-b-day-bash-hardstation-fm-14-05-2011-t15934.html

Facebook: http://www.facebook.com/#!/event.php?ei ... 5803924050
Twitter: http://www.twitter.com/lionstyle_hsfm
Bericht Geplaatst op 11 mei 2011 23:32 
 

Mss ook wel optie... jos, beam me up scottie!
Bericht Geplaatst op 12 mei 2011 00:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Back 2 Basics is uitgekomen Zie releases !
Bericht Geplaatst op 12 mei 2011 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Mss ook wel optie... jos, beam me up scottie!


Ik paas je wel wat teleport runes.
Bericht Geplaatst op 12 mei 2011 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:


nieuwe collab van PP & HHZ dus, als dat teminste nog niet bekend was :)

Is dat niet gewoon Deepack & luna - party animal?

http://www.youtube.com/watch?v=-FGKEcSmo9o

Edit: laat maar dacht dat het over die track ging die je er onder hoort ;)
Bericht Geplaatst op 12 mei 2011 13:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Der Rudii schreef:
Pommer schreef:


nieuwe collab van PP & HHZ dus, als dat teminste nog niet bekend was :)

Is dat niet gewoon Deepack & luna - party animal?

http://www.youtube.com/watch?v=-FGKEcSmo9o

xd
Bericht Geplaatst op 12 mei 2011 14:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
wootum schreef:
Chris One
Citaat:
Im working on a banging hard collaboration with........ Can you guess? ;-)


Thera, Crypsis, Degos & Re-done, Catanic Overload? :P



Wij NOG niet... Dat staat voor volgende maand gepland :innocent:
Bericht Geplaatst op 12 mei 2011 14:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

minus is more denk ik ^^ CR of crypsis ofzo, meende ook dat er nog een van Chain Reaction en Chris one kwam. (gehoord van Chain Reaction vorig jaar ofzo)
Bericht Geplaatst op 12 mei 2011 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Wij NOG niet... Dat staat voor volgende maand gepland :innocent:

Weten we dat ook weer. :woot:
Bericht Geplaatst op 12 mei 2011 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
DjThera schreef:
Wij NOG niet... Dat staat voor volgende maand gepland :innocent:

Weten we dat ook weer. :woot:

oeh dat moet ook wel dikke knaller gaan worden heb ik het gevoel :woot:
Bericht Geplaatst op 12 mei 2011 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Nando schreef:
DjThera schreef:
Wij NOG niet... Dat staat voor volgende maand gepland :innocent:

Weten we dat ook weer. :woot:

oeh dat moet ook wel dikke knaller gaan worden heb ik het gevoel :woot:


sws :D
Bericht Geplaatst op 12 mei 2011 14:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ik denk zelf met The Beholder of Sasha F (The Machine), TiLLT Black collega's :D
Bericht Geplaatst op 12 mei 2011 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou toch zweren dat ik ook ooit ergens heb gelezen dat ie met B-Front ging collabben.
Bericht Geplaatst op 12 mei 2011 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 12 mei 2011 16:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Leuk filmpje weer ^^
Bericht Geplaatst op 12 mei 2011 16:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dik filmpje. Rebirth :love:
Bericht Geplaatst op 12 mei 2011 17:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wel n leuk filmpje weer. Alleen hebben ze iets teveel effecten enzo gebruikt, wat af en toe storend is.
Bericht Geplaatst op 12 mei 2011 17:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Re-Birf :D
Bericht Geplaatst op 12 mei 2011 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

3e album teaser TNT:
Bericht Geplaatst op 12 mei 2011 19:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Staat al een tijdje in het releasetopic ;)
Bericht Geplaatst op 12 mei 2011 20:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Coone
Tell you what, If this page hits 25.000 likes today (Belgium time) I'm finishing my Hardcore thingy "somewhere" this summer...haha!
Vorige  1 ... 869, 870, 871, 872, 873, 874, 875 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen